Er kunnen niet nog meer gasten bij in de studioquote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef golfer het volgende:
Valt alweer mee dat Brammetje er vanavond niet zit. Meestal hoeft ie maar een scheet in de rechtzaak van Wilders te laten om er dan dezelfde avond bij P&W weer over te praten.
Hij zal vast een andere dag komen deze week.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef golfer het volgende:
Valt alweer mee dat Brammetje er vanavond niet zit. Meestal hoeft ie maar een scheet in de rechtzaak van Wilders te laten om er dan dezelfde avond bij P&W weer over te praten.
Hoe is het met je rechtenstudie?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Theo Hiddema, de pauper die graag in 3e persoon over zichzelf spreekt.
Ja, dat had ik niet achter hem gezocht.quote:
Hij mag de hele dag al alle media afquote:
Ik vind het een symphatieke gozer, net als Moszkovicz, eigenlijk zijn advocaten allemaal symphatieke gozers.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Theo Hiddema, de pauper die graag in 3e persoon over zichzelf spreekt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef Menu_69 het volgende:
Erg verfrissend tussen al die druiloren die 8,5 jaar over een laffe studie als geschiedenis hebben gedaan.
Ultra-reactionair mannetje en fervent Wilders-aanhanger, dus ik snap je sympathie voor hem, zeker gezien je geleuter daarna:quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vind het een symphatieke gozer, net als Moszkovicz, eigenlijk zijn advocaten allemaal symphatieke gozers.
Als ik kaalkoppies zie denk ik juist aan die rechtse neo-nazi's waar jij vast ook veel sympathie voor hebt.quote:I.t.t. Diederik Samson, als ik die gast met z'n kale harsens zie dan moet ik automatisch aan links-terrorisme denken.
Problemen met je beperkingen of geheugen? Zoek eens in je inbox zou ik zeggen. Dan had je zelf antwoord op je vraag kunnen vinden aangezien dit al eerder een aantal maanden geleden aanbod is gekomen. Zelf onderzoek, noemen ze dat. Maar goed dat kennen ze op het MBO niet, niet waar Eriksd (waar jij onderdeel vanuit maakt).quote:
Hoezo zou ik daar sympathie voor moeten hebben?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
Als ik kaalkoppies zie denk ik juist aan die rechtse neo-nazi's waar jij vast ook veel sympathie voor hebt.
Als je Samson al vergelijkt met links-terrorisme en Hiddema zo bewondert en een bewust gekozen 'foute' usernaam hebt gekozen is het bij mij een optelsom die tot dat vermoeden komt.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef von_Preussen het volgende:
Hoezo zou ik daar sympathie voor moeten hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |