Samen met Christ.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:59 schreef LWD-Godius het volgende:
Timmermans, die gast zit er tegenwoordig elke dag.
Ja, het lijkt me ook wel een zeer capabel land en volk idd...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef golfer het volgende:
In ieder geval hoeven we voor Japan geen geld-inzamelingsacties te organiseren.
Dat land kan prima omgaan met dit soort rampen en heeft vooral waarschijnlijk behoefte aan hulpverlening door experts.
niet dat ik geef, maar dat is niet de enige reden dat wij inzamelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef golfer het volgende:
In ieder geval hoeven we voor Japan geen geld-inzamelingsacties te organiseren.
Dat land kan prima omgaan met dit soort rampen en heeft vooral waarschijnlijk
behoefte aan hulpverlening door
experts.
Al die giro 555 acties zijn vooral bedoelt om ons eigen geweten te sussen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:35 schreef TUFKAL het volgende:
niet dat ik geef, maar dat is niet de enige reden dat wij inzamelen.
Yep. En Henk en Ingrid weten niets over Japanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..
Al die giro 555 acties zijn vooral bedoelt om ons eigen geweten te sussen.
Ja maar die zag ik niet gegrepen worden door het waterquote:
Toch wel belangrijk om te weten of je terrorisme financiert als je boodschappen doet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
Wat sneu dat dadel verhaal uit bezette gebieden, mijn God...
neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:41 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Toch wel belangrijk om te weten of je terrorisme financiert als je boodschappen doet.
dus datquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:41 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Toch wel belangrijk om te weten of je terrorisme financiert als je boodschappen doet.
Dit was al een oudjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef golfer het volgende:
Wat zou zo'n legerhelicopter nou kosten die we daar weggegeven hebben?
Wat een drama-uitzending zeg, nodig vaker zulke sfeerbedervers uitquote:
wat een flauwekul. Dan kan je een heel lijstje foute producten opnoemen..quote:
Misschien dat jij je wel prettig voelt als Zion soldaten weer een bus met kinderen opblazen van door jouw gefinancierde bommen, maar ik niet.quote:
Meen ergens gelezen te hebben, 15 miljoenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef golfer het volgende:
Wat zou zo'n legerhelicopter nou kosten die we daar weggegeven hebben?
Moeten ze de polonaise doen of zo?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een drama-uitzending zeg, nodig vaker zulke sfeerbedervers uit. Pauw en Witteman
![]()
.
dat shirt wat je draagt maakt een kindje, de tonijn is niet eerlijk gevangen, batterijen, etc etc.quote:[b]Op vrijdag 11 maart 2011 23:45 schreef UncleDolan het volgende:[/b
[..
Misschien dat jij je wel prettig voelt als Zion soldaten weer een bus met kinderen opblazen van door jouw gefinancierde bommen, maar ik niet.
weer wat animal cops en 130 snelwegen minderquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Meen ergens gelezen te hebben, 15 miljoen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:47 schreef henkde_j het volgende:
Wat een grapjassen weer
Marktplaats linkje
Plaats een bodquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:47 schreef henkde_j het volgende:
Wat een grapjassen weer
Marktplaats linkje
Die blonde met die lelijke bril zat volgens mij ook al bij dwddquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:53 schreef msnk het volgende:
Het zou natuurlijk geen P&W zijn als er geen geile slet tussen het publiek zou zitten, met vandaag een allochtone
Krijg je extra gratis drinkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die blonde met die lelijke bril zat volgens mij ook al bij dwdd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |