Die heeft vanavond Cisca Dresselhuys in z'n arkquote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Pauw je post gaat lezen.
Als dat maar geen tsunami in de Amsterdamse grachten wordt.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die heeft vanavond Cisca Dresselhuys in z'n ark
Zolang je normaal doet heb je er echt geen last van.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:53 schreef venomsnake het volgende:
Stadswachten zijn ook reuze irritant.
Dat willen hun lezers graag zien.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef golfer het volgende:
Maar de Telegraaf is weer op de bekende onfrisse wijze bezig geweest.
Ik wist niet dat hij natuurkunde gestudeerd heeft. Dat maakt z'n debat over kerncentrales met Richard de Mos eigenlijk nog grappiger.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:15 schreef Jac0bus het volgende:
Enige interessante was Diederik Samson. Hij gaf een hele heldere uitleg wat hij heel goed deed voor een lastig onderwerp als dit. Samson had ook nooit de politiek in gemoeten. Slechte politici hebben we in dit land genoeg, goede wetenschappers veel minder.
Dat hij aan alles van het blaadje staat voor te lezen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij natuurkunde gestudeerd heeft. Dat maakt z'n debat over kerncentrales met Richard de Mos eigenlijk nog grappiger.
Mjah, je moet er wel tegen kunnen. Ik denk dat het voor veel mensen in psychische zin nauwelijks te doen is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel respect voor de mensen van het rampenidentificatieteam.
Zullen daar veel necrofielen bij zitten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel respect voor de mensen van het rampenidentificatieteam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |