ik zal je missen.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga afhaken, heb niet zoveel met het koningshuis en Linda de Mol. (niet zeggen dat je me toch niet mist)
Ok, hij bagatelliseert het Israëlische veiligheidsvraagstuk. Als er iedere week een bus wordt opgeblazen, dan kan ik me best voorstellen dat je maatregelen neemt. Maar welke foute uitspraken heeft Van Agt gedaan? Sympathiseren met de Palestijnen lijkt mij niet per definitie fout.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Twee partijen-twee fouten.
Van Agt belicht consequent maar 1 zijde.
Overigens wel een draai ten opzichte van zijn onvoorwaardelijke steun als premier destijds voor Israel.
Volgens Johan Derksen laat ze harde kutschetenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga afhaken, heb niet zoveel met het koningshuis en Linda de Mol. (niet zeggen dat je me toch niet mist)
quote:#Pownews gaat als enige nog gevecht aan met Gretta, jammer dat van Agt weer kritiekloos slachtoffer mag spelen. Man helaas zwaar in de war
Dat hij pro-Palestijnen is vind ik prima, maar hij vergeet gemakshalve dan wel de andere kant te belichten.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Ok, hij bagatelliseert het Israëlische veiligheidsvraagstuk. Als er iedere week een bus wordt opgeblazen, dan kan ik me best voorstellen dat je maatregelen neemt. Maar welke foute uitspraken heeft Van Agt gedaan? Sympathiseren met de Palestijnen lijkt mij niet per definitie fout.
Ja, dat is wel een lekker hapje.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef inZanity het volgende:
Ik vind die donkerharige 'gooise vrouw' écht een milf trouwens
Welke controversiële uitspraken? Ik ben van de patatgeneratiequote:Op maandag 7 maart 2011 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hij pro-Palestijnen is vind ik prima, maar hij vergeet gemakshalve dan wel de andere kant te belichten.
Verder is het gewoon altijd een onbetrouwbare,draaikonterige en foute uitsprakenman geweest.
Ik heb het over z'n totale oeuvre, vanaf zijn: ik ben een Arier-uitspraken ten tijde van de 3 van Breda t/m nu. Die man is 1 grote opeenstapeling van controversiële uitspraken.
Daar gaat voor een vermogen aan Botox inquote:Op maandag 7 maart 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een lekker hapje.![]()
Linda de Mol haar gezicht gaat steeds meer lijken op die van Marijke Helwegen.
Lees je maar eens wat in dan.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Welke controversiële uitspraken? Ik ben van de patatgeneratie
Misschien gaan die Gooise dames nog dansen op tafelquote:Op maandag 7 maart 2011 23:32 schreef andre347 het volgende:
Vrij saaie aflevering. Ik ben dan ook de Egypte en Libië-afleveringen gewend
Je hebt gemakshalve zijn periode als minister van justitie en de zaak over de 3 van Breda en de Bloemenhovekliniek en de zaak Menten maar niet gelezenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dries_van_Agt
Niks controversieels gelezen...
Noem 1 ding wat onzin is van wat hij over de bezetting van Palestina uitkraamd.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:38 schreef Martinello het volgende:
Van Agt is in ieder geval altijd consequent gebleven: hij is altijd onzin blijven uitkramen.
Tot 10 minuten geleden had ik er nog nooit van gehoord, maar als ik het zo lees heeft Van Agt niets fout gedaan. Het woord "ariër" ligt gevoelig, maar als hij het woord "Niet-Jood" had gebruikt, dan had hij ook op zere tenen getrapt. Hij heeft er gewoon iets uit geflapt zonder na te denken, kan gebeuren, maar dat maakt je niet een "fout figuur".quote:Op maandag 7 maart 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt gemakshalve zijn periode als minister van justitie en de zaak over de 3 van Breda en de Bloemenhovekliniek en de zaak Menten maar niet gelezen
Probleem van hem is zijn hele cariiere geweest dat ie dingen uitkraamt zonder er verder echt over na te denken.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Tot 10 minuten geleden had ik er nog nooit van gehoord, maar als ik het zo lees heeft Van Agt niets fout gedaan. Het woord "ariër" ligt gevoelig, maar als hij het woord "Niet-Jood" had gebruikt, dan had hij ook op zere tenen getrapt. Hij heeft er gewoon iets uit geflapt zonder na te enken, kan gebeuren, maar dat maakt je niet een "fout figuur".
Die kerel maakte 10 jaar lang de dienst uit in de politiek. Dan is het logisch dat je wat ongelukkige uitspraken doet. Lubbers, Kok en Balkenende hebben ook genoeg uitglijders gemaakt. Hoge bomen vangen veel wind.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Probleem van hem is zijn hele cariiere geweest dat ie dingen uitkraamt zonder er verder echt over na te denken.
Had veel gescheeld als die man dat wel eens wat vaker had gedaan, dat nadenken.
Je moet echt eens proberen wat minder cliché-uitspraken te papegaaien.quote:
Beetje demagogisch clichés uitbraken is mijn specialiteitquote:Op maandag 7 maart 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet echt eens proberen wat minder cliché-uitspraken te papegaaien.
Dat vonden de Molukkers tijdens de gijzelingsakties waarbij hij keer-op-keer zijn woord brak ook vast.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:58 schreef waht het volgende:
Van Agt is het toonbeeld van fatsoen. Dat heeft NIETS met zijn mening inzake het conflict tussen Israël en de Palestijnen te maken maar enkel met zijn manier van discussiëren, redeneren en nuanceren.
Ach, Molukkers...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat vonden de Molukkers tijdens de gijzelingsakties waarbij hij keer-op-keer zijn woord brak ook vast.
Heel fatsoenlijk.
Vanavond weer een intelligentere MILF:quote:Op maandag 7 maart 2011 23:37 schreef Kandijfijn het volgende:
Wtf, Gooise vrouwen bij P&W gaat hard achteruit met dat programma.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:52 schreef pberends het volgende:
Vanavond weer een intelligentere MILF:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Arabist en ex-mensenrechtendiplomaat Petra Stienen is vanavond te gast, ook in het kader van Internationale Vrouwendag.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:33 schreef golfer het volgende:
En naast Petra Stienen ook nog
#
Alfons & Adrie Kennis
De broers maken een reconstructie van mummie van Agt.
Die zijn nu bekend:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:33 schreef golfer het volgende:
Overige gasten volgen zodra deze bekend zijn.
Het zijn vast van die verheven die types voor wie geld een vies woord is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:29 schreef pberends het volgende:
Wat flauw dat die gestoorde broers niet even zeiden hoeveel zo'n pop kost.
Denk het niet, het zullen wel subsidieslurpers zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:35 schreef waht het volgende:
[..]
Het zijn vast van die verheven die types voor wie geld een vies woord is.
Die schedel doet een face palmquote:
Dan begeef je je dus echt op een hellend vlak. Niet doen dus!quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:30 schreef golfer het volgende:
Straks:
Ella Kalsbeek
Verplichte anticonceptie voor slechte ouders?
Ik vind ook dat je dat niet kan dwingen, hoewel ik wel heel veel slechte ouders en opvoeders ken waarvan ik zou willen dat ze anti-conceptie hadden gebruikt of geaborteerd waren .quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan begeef je je dus echt op een hellend vlak. Niet doen dus!
De rechter (onafhankelijk) bepaalt het in het voorstel van Ella.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks komt de PVV wellicht aan de macht. Ik wil niet weten hoe zij deze wet gaan toepassen...
Wat?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:25 schreef Be-Smart het volgende:
Nou, mevr. Kalsbeek heeft duidelijk geen zin in de Tokkie-talk van Eerdmans.
Ik vrees dat in de toekomst rechters steeds meer onderdeel van de politiek gaan uitmaken. De Grote Blonde Leider wilde onlangs dat rechters uit hun ambt moeten worden gezet als ze niet hard genoeg straffen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
De rechter (onafhankelijk) bepaalt het in het voorstel van Ella.
EO hequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is die Vd Brink een decadent mannetje
Tja, die knakker is een creationist. Enough said...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is die Vd Brink een decadent mannetje
Idd. Dat vond ik al toen hij nog wel eens in rondom10 debatteerde. Vreselijk zelfingenomen en doorgaans zeer asociale en bekrompen ideeen.quote:
Hij vertolkt het rechtse geluid een stuk fatsoenlijker dan de Mos, Lucassen en de GLB. Ondanks dat ik het een rechtse bal vind, is het wel jammer dat hij niet in de Tweede Kamer. Daar hoort hij wel thuis.quote:
En visa versa.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:54 schreef Eenskijken het volgende:
omroepen die elkaar gaan bashenvara versus WNL
daar hebben jeroen en paul ook een handje van zeg..
quote:Vanavond in #penw aandacht voor de vrijlating van de 3 militairen in Libië met Frans Timmermans (PvdA) en defensiehistoricus Christ Klep.
Whehehe. Compleet andere gasten dus een paar uur later:quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:03 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
#
Alexander Pechtold
D66-fractievoorzitter over antwoord Europa op situatie Libië.
#
Mickelle Haest
Journalist schreef een boek over wijkagenten.
#
Joseph Oubelkas
Zat 4,5 jaar onschuldig opgesloten in Marokko voor drugssmokkel.
#
Overige gasten volgen zodra deze bekend zijn.
.
Hij is ook een van de weinige PvdA'ers die een echte baan (diplomaat) heeft gehad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Jac0bus het volgende:
Jammes dat Pechtold niet komt, hoewel Timmermans ook verstand heeft van zaken(een van de weinige PvdA'ers die weet waar hij het over heeft).
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hij is ook een van de weinige PvdA'ers die een echte baan (diplomaat) heeft gehad.
De vaste bankgastquote:
Ja, onze Salomonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:48 schreef golfer het volgende:
Vanavond zit in ieder geval onze ouwe held/deskundige er weer:
Salomon Kroonenberg
Japan getroffen door zware aardbeving met tsunami als gevolg.
Ah, de aflevering is nu al geslaagd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:48 schreef golfer het volgende:
Vanavond zit in ieder geval onze ouwe held/deskundige er weer:
Salomon Kroonenberg
Japan getroffen door zware aardbeving met tsunami als gevolg.
Ohhhhhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeeeeeeeee niet weer van die slachtoffers zonder enige kennis van zakenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:03 schreef golfer het volgende:
En verder is er naast Salomon het duo Timmermans en Klep er ook weer vanavond evenals
#
Sandra Schuurhof
Koningin Beatrix is terug uit Qatar en Oman.
#
Theo Hurkmans
Overlevende van de tsunami in Thailand in 2004.
Om 23:00 uurquote:
Daar hebben we Salomon al voor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:23 schreef Eenskijken het volgende:
pff weer zo'n 'overlevende' die verder niets kan zeggen behalve hoe erg het was.. doe iemand die ergens verstand van heeft aub..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |