Yupz0r! Wij hebben het heel lang niet gedaan uit een soort van systeem 'waar we nu eenmaal inzaten', maar nu doen we er echt ons best voor en is het meestal erg gezelligquote:Op maandag 7 maart 2011 20:28 schreef Sorbootje het volgende:
Kunnen jullie er (op dagen dat het goed gaat) ook zo van genieten om samen met je gezin aan tafel gezellig te eten?
Ik bedoel dit natuurlijk niet lullig tegenover de mensen bij wie 't allemaal wat minder soepel gaat.
Jah, weet je, ik ben slecht geweest in het negeren van dit gedrag, omdat hij de afgelopen 4 weken 3x ziek is geweest en ik dus eigenlijk vééls te toeschietelijk ben geweest de afgelopen tijd. Dat is dus te merken, want hij trok echt álle registers open. Nu ik een aanpak heb gevonden die werkt ga ik ook sneller over op mijn ignore-mode, deze ervaring heeft me érg gesterkt hierin. Ik blijf alleen het beeld van mezelf midden op straat met dat krijsende hoopje woede aan mijn voeten zien en me afvragen of ik het in die situatie ook toe zou kunnen passen.. Die mevrouw die langsliep en die tegen Stef ging praten "och, ben je moe? Het is ook wel ver lopen he?" en mij veelbetekenend aankeek hielp ook niet echt mee.. Het kind had werkelijk nog geen stáp gezet op dat momentquote:Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef miss_sly het volgende:
trix, ik snap je helemaal, echt! Maar weet je wat ik in het geval van krijsend kind op de grond voortaan meteen zou doen: één keer zeggen: Dit vind ik geen leuk gedrag, hier luister en kijk ik niet naar, dus ga je gang. En negeren, meteen. Niet alles uitleggen, niet afleiden, alleen negeren na aankondigen.
Ik ben absoluut voorstander van het uitleggen en benoemen, maar soms juist niet, denk ik.
Ik kan enorm genieten van het samen eten. Daarvoor hoeft ze niet eens echt te eten, maar gewoon gezellig met drieen aan tafel zitten is zo fijn.
Net heeft ze zich ongelofelijk vol zitten proppen met kale couscous. De broccolli-kip-curry die ik erbij had gemaakt, heeft ze vakkundig genegeerd
Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:47 schreef Stiemie het volgende:
Ik voel me nu dus alleen heel schuldig dat mijn kleine schuimpje misschien gewoon meer aandacht wilde![]()
Bij Senna is het gewoonweg ook nog niet nodig geweest, dat scheelt misschien wel. Misschien zou ik het dan ook wel doen, hoor, maar het is hier echt nog niet aan de orde.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:35 schreef Nijna het volgende:
Straffen heeft misschien geen zin, maar ik moet zeggen dat hier het "afkoelhoekje" wel werkt.
Als Iris over de rooie gaat omdat iets niet mag of ze haar zin niet krijgt, dan helpt het echt om haar daar even te laten uitrazen. En het helpt mij ook, want anders spring ik nogal gauw uit mn vel op het moment.
Laatst zaten we aan tafel, wilde ze een boterham, maar er lag nog een halve op haar bord, dus ik zei dat ze dat eerst op kon eten. Nou DRAMA en gooien met bord. Toen hebben we haar in de hoek gezet en nadat ze klaar was met brullen e.d. ging ze aan tafel zitten en haar brood opeten...
Inca, als ouder ben je een soort van vogelvrij lijkt het. Iedereen heeft een mening en voelt ook de behoefte dat met je te delen. Daar moet je dus proberen los van te komen. Denk ik.ik zie mij ook nog staan in de supermarkt met krijsend kind aan mijn voeten. En iemand die er tegen een ander wat van zei. Je zou ter plekke op willen lossen. Gelukkig kreeg ik bijval dat helpt toch. Mij helpt een soort dog whisperer methodequote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, weet je, ik ben slecht geweest in het negeren van dit gedrag, omdat hij de afgelopen 4 weken 3x ziek is geweest en ik dus eigenlijk vééls te toeschietelijk ben geweest de afgelopen tijd. Dat is dus te merken, want hij trok echt álle registers open. Nu ik een aanpak heb gevonden die werkt ga ik ook sneller over op mijn ignore-mode, deze ervaring heeft me érg gesterkt hierin. Ik blijf alleen het beeld van mezelf midden op straat met dat krijsende hoopje woede aan mijn voeten zien en me afvragen of ik het in die situatie ook toe zou kunnen passen.. Die mevrouw die langsliep en die tegen Stef ging praten "och, ben je moe? Het is ook wel ver lopen he?" en mij veelbetekenend aankeek hielp ook niet echt mee.. Het kind had werkelijk nog geen stáp gezet op dat moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:30 schreef Incantrix het volgende:
(...) en bij de derde poging was het een soort van niet eens meer doorhebben dat je een keuze hebt en bijvoorbeeld ook terug kunt gaan, maar dan per sé naar die pokke-eenden moeten ofzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Oh boy.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:53 schreef Incantrix het volgende:
Wel jammer dat hij morgen dan naar mijn moeder moet want die is niet zo streng, we willen hem nog niet naar het KDV doen meteen, maar lief (die morgen vrij heeft) heeft vandaag de buiktyfus die Stef had gekregen, dus dat gaat niet werken.. En met terugwerkende kracht is nu éxtra duidelijk hoe ziek Stef precies was ja
pocoyoquote:Op maandag 7 maart 2011 23:12 schreef oeke het volgende:
Poeh, wat hebben jullie weer veel gekletst!
Afijn ik ben nu pas thuis van werk en ik heb Ko dus alleen vanochtend maar een uurtje gezien.
En P en Ko zijn vanavond samen uit eten gegaan bij de Italiaan.![]()
![]()
Maar morgen heb ik hem de hele dag, en ik zie er naar uit!![]()
Huup, ik weet je dreumes woord niet! Wat is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en nee, ik vind dat dus niet erg dat soort opmerkingen. Ik vond het gewoon heel lief bedoeld en heb mezelf maar weer eens voorgenomen te stoppen met snoepen.![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Groofsken! Oef!
Nou ja, ze ziet gewoon die oermoeder helemaal uit je stralen, dat is het gewoon joh!![]()
Nou precies dat!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, eerst dachten we 'niet bij elke kik gaan, hij moet zelf leren weer te gaan slapen' maar dat levert dus een totaal overstuur kereltje op. Dan dus eerst maar eens een tijdje op deze manier.
Hij werd om 05.30 wakker en heeft tot 06.00 in zijn bedje liggen brabbelen en roepen.
Oh ik vind het ook niet erg hoor, wij horen het niet eens meer haha, het is gewoon haar stemmetje. Ik moet ook altijd even nadenken als mensen vragen of ze verkouden is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Heerlijk dat filmpje! En hees is niet erg. Ze krijgt later de meest zwoele stem ever.
Ik hoop dat ze een gezonde balans vindt tussen wat haar moeder deed en wat haar vader deedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik hoop juist alleen maar dat ze straks lekker uitgaan, niet te angstig zijn met relaties en 'proberen' enzo, dat ze er op een gezonde manier mee om kunnen gaan.![]()
Dat ze wat dat betreft wat minder op hun moeder lijken.
hahaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik hoop juist alleen maar dat ze straks lekker uitgaan, niet te angstig zijn met relaties en 'proberen' enzo, dat ze er op een gezonde manier mee om kunnen gaan.![]()
Dat ze wat dat betreft wat minder op hun moeder lijken.
ja in dat geval zijn wij sowieso fuckedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een gezonde balans vindt tussen wat haar moeder deed en wat haar vader deed
Ik was er (veel te) vroeg bij en heb nogal wat geprobeerd wat ook wat minder had gekund, schaap behoorlijk laat. Inderdaad een gezonde lust om uit te gaan, dingen te proberen, maar ook een beetje gezond verstand om het niet te gek te maken.
Een mens mag dromen, toch?
nou het mag toch wel ietsje minder hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Miss, gij vruge.
En Huup, met jullie is toch ook alles goed gekomen? Lijkt me niks mis mee als de dames het op jullie manier doen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:04 schreef Poppedein het volgende:
Ja! T paste allemaal nèt in mijn peuterbedje
Haha, ja wij noemden dat slettebakken!quote:
Hoezo? Dan zij het net zo goed de hormonen hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:18 schreef miss_sly het volgende:
Ook niets mis mee, die hormonen moeten toch ook een uitweg hebben
Maar niet al als ze 13-14-15-16 is enzo!
jaaaaaaaa jij hebt t met Koos het konijn gedaan!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef Ssserpente het volgende:
Maar goed, ik heb ook flink 'gevlinderd' (woonde naast een camping aan het Veerse Meer) en heb nergens spijt van. Ben juist blij dat ik goed heb rondgekeken voordat ik aan een vaste relatie begon.
Nils daarentegen was 'ietsje' behoudender dan ik.
Schaap ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef Ssserpente het volgende:
Nils daarentegen was 'ietsje' behoudender dan ik.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef oeke het volgende:
Ik geloof dat vlinderen niet echt bij mij past, te zweverig.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaaaaaa jij hebt t met Koos het konijn gedaan!![]()
ofzoiets.
toch?
hahahahaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef Ssserpente het volgende:
[..]![]()
Als Lente later maar van Bumba afblijft.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef huuphuup het volgende:
En over mezelf och, zoals mevrouw Piaf, je ne regrette rien enzo
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef huuphuup het volgende:
hier werd r gewoon gebatst hoor, en dáárna werd er over gegiebeld ja, dat ook
Of ze heeft op dr 12e al een relatie waarin ze dat soort scheten gewoon ongegeneerd kan latenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
psies hier ook ja haha
hier werd r gewoon gebatst hoor, en dáárna werd er over gegiebeld ja, dat ook
en precies nu staat mijn deerne een vreselijk oncharmante helicopter-scheet te laten en daar heel hard om te lachenvooral zo houden, dan duurt het nog wel even voor er ook maar iets gebeurt hahaha
Nee, laat jij nog een scheet waar je lief bij is?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:31 schreef oeke het volgende:
Oh help, daar kan ik me echt niks bij voorstellen he?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:30 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Of ze heeft op dr 12e al een relatie waarin ze dat soort scheten gewoon ongegeneerd kan laten
Jij laat geen scheten nee?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:31 schreef oeke het volgende:
Oh help, daar kan ik me echt niks bij voorstellen he?
Ik probeer dat altijd wel in te houden ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef Ssserpente het volgende:
Nee, laat jij nog een scheet waar je lief bij is?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:45 schreef miss_sly het volgende:
ow buuf, voor jongetjes is dat allemaal anders, die doen dat allemaal nog niet zo jong al!
Ik heb je edit gelezenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb pas gehoerd en geslettebakt toen ik 30 was.
Dan hoort dit eigenlijk ook niet meer in t dreumestopic BEquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb pas gehoerd en geslettebakt toen ik 30 was.
Ja sorry, er stond meer, ook mbt 12-jarigen, maar een zacht stemmetje in me floot me terug.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Dan hoort dit eigenlijk ook niet meer in t dreumestopic BE![]()
He, dat vind ik nou niet zo leuk klinken. Arme kleine Miss.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:47 schreef miss_sly het volgende:
Bij mij meer karakter denk ik, en onzekerheid. Deze ene had ik dan toch maar mooi binnen, hoefde ik me geen zorgen meer te maken over andere jongens
Ach, ik kan natuurlijk niet in hun relatie kijken, maar toentertijd leek het allemaal zo gezagpig en ouwelijk. Ze maakten ruzie over dingen waar mijn ouders ook ruzie over maakten etc.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:09 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien hebben zij dat helemaal niet ervaren als 'opgesloten'? Ik voel me bijvoorbeeld vrijer dan ooit in mijn relatie, juist omdat ik ruzie kan maken. Ik maak alleen ruzie met mensen waar ik heel veel van houd.
Ja! dat!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk dat ik wel een beetje snap wat Oeke bedoelt met die 17-jarigen en hun ruzies.
Ik ken dat soort stellen ook wel, die konden dan meuten alsof ze al 25 jaar getrouwd waren en zij wilde dan naar huis om half 2 omdat ze moe was, maar hij stond nog lekker met zijn vrienden te ouwehoeren met een biertje en wilde helemaal niet mee terug. Waarop zij hysterisch ging doen in de toiletten bij haar vriendinnen etc. etc. En elk weekend wikkelde datzelfde ritueeltje zich weer af.
Dat heeft mi niks te maken met ruzie kunnen maken in een volwassen relatie Claudia.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef Sorbootje het volgende:
Ik hoop vooral dat mijn meisje (en die van jullie natuurlijk ook) een nare, gewelddadige ervaring bespaard blijft. De eerste jaren na een dergelijke ervaring kunnen een flinke stempel drukken op hoe je daarna met jongens omgaat weet ik helaas.
Met mij is 't gelukkig helemaal goedgekomen. Ik weet wat mijn lichaam en geest waard zijn. Ben wel voorstander van een beetje 'hoeren en sloeren' voor je settelt, maar het is zo belangrijk dat je dat doet met een gezond gevoel van eigenwaarde.
Ik zal mijn best doen om mijn dochter een dergelijk gevoel van eigenwaarde mee te geven voor zover ik er invloed op heb.
Ik weet niet of ik me duidelijk uitdruk, het is voor mij best een pittig onderwerp namelijk.
Nee hoor, je zegt precies zoals ik het ook voel. Een goed gevoel voor eigenwaarde wb lichaam en geest wens ik Ko. En of hij wil hoeren/sloeren/vlinderen of settelen maakt me verder eigenlijk niet zo uit. Als het van binnen maar goed zit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef Sorbootje het volgende:
Ik weet niet of ik me duidelijk uitdruk, het is voor mij best een pittig onderwerp namelijk.
Ja, ik ook!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:42 schreef Sorbootje het volgende:
You tube moet niet zeuren! Ik wil dat filmpje!
Een vriendinnetje zei een keer, nu is mijn lichaam nog mooi en jong en begeerlijk, waarom zou ik daar niet van genieten? Straks is dat voorbij. Dat vond ik best een grappig gezichtspunt eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat betreft serieus zijn enzo... Ik ben wat dat betreft ook een serieuze, maar ik heb het slettebakken helemaal niet ervaren alsof ik mijn eigenwaarde daarmee opzij zette. Integendeel zelfs, denk ik. Het werkte bevrijdend om er met meer luchtigheid en 'losser' mee om te gaan. Ik zou zelfs zeggen dat mijn gevoel van eigenwaarde daar door alleen maar groter is geworden. Niks mis met de ervaring dat je begeerlijk kunt zijn voor anderen, dat je ook voor je lichaam aandacht kunt krijgen en niet alleen maar voor je geest.
En daar leg je je vinger op mijn zere plek... ik ben als de dood!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:52 schreef miss_sly het volgende:
Dat is nog hetgeen me het meeste bang maakt met een dochter.
Idem.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:56 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
En daar leg je je vinger op mijn zere plek... ik ben als de dood!
Grappig dat je dat zegt, want mijn lief lijkt bijvoorbeeld erg op mij, maar zijn zus is schrijfster en maakt deel uit van hip Amsterdam! Ze hebben dezelfde opvoeding gehad maar zijn zó verschillend!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:25 schreef oeke het volgende:
Zelfs voor stappende kinders. Misschien wordt Ivan wel een trendsettend clubeigenaar of die nieuwe Micha Kleijn!
Idemquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:21 schreef freecell het volgende:
En ik hoop dat er niet gevlinderd wordtVolgens mij maakt rondneuken een mens niet gelukkiger.
Mocht hij echter wel besluiten de stapper uit te gaan hangen, dan is dat zo en heb ik me daarbij neer te leggen, maar ik zal hem wel vertellen hoe ik er over denk, hoewel hij altijd éven geliefd en welkom zal blijven.
Jemig, dat filmpje duurt ruim 7 minuten!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:01 schreef Vlindur het volgende:
op een of andere manier is de kwaliteit echt bagger![]()
Maar hier mijn Rienk aan de wandel![]()
Mochten jullie problemen hebben met ondertitelen dan hoor ik het wel oké?
That's the spirit!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:54 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben van plan de rest van mijn leven begeerlijk te blijven en hier soms ook gewoon ongegeneerd mee te spelen. Juist omdat ik weet wat ik waard ben en van mezelf houd.
Free, ik vind je een schat hoor, maar van vlinderen naar rondneuken? Ik vind het een grote schakel. Volgens mij ging het over kalverliefdes, ontmoetingen en flirten, niet over rondneuken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:21 schreef freecell het volgende:
En ik hoop dat er niet gevlinderd wordtVolgens mij maakt rondneuken een mens niet gelukkiger.
Er is er een zwanger!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:44 schreef wickie het volgende:
Oja en nou heb ik heel veel zin in gerookte paling
Gelukkig maar! Ivan ging wat moeizaam slapen. We zijn een keer of vier meteen naar hem toegelopen en toen was het goed. Ik denk dat er nog steeds ellendige kiezen op doorkomen staan. Hij was tijdens het avondeten ook wat labiel. Ik vermoed dat hij toen ook gewoon pijn had in zijn mond.quote:Mette is dan wel chaggo overdag, ze slaapt 'snachts als een roosje!
Nou, als ik hier lees over rond hoeren en sloeren en one night stands, ging ik er ook van uit dat dat ermee bedoelt werd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:26 schreef oeke het volgende:
Free, ik vind je een schat hoor, maar van vlinderen naar rondneuken? Ik vind het een grote schakel. Volgens mij ging het over kalverliefdes, ontmoetingen en flirten, niet over rondneuken.
En trouwens, wat heb ik te zeggen over wat mijn volwassen kind met zijn lichaam wenst te doen?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:48 schreef Poppedein het volgende:
Mef, je weet dat brommers kieken iets heel anders betekent?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was vandaag toch zó gelukkig! Ik ben over het algemeen een tevreden mens, hoor, maar er zijn van die dagen dat het leven wel heel mooi is. De zon scheen, ik moest een dekentje over Ivan heenleggen toen hij voor het slapen gaan nog even de Teletubbies keek, Lena begon naar haar duimpje te zoeken en mijn lief trakteerde op een broodje paling dat met een beetje peper erop zo goed smaakte.
Kon ik deze dag maar in een doosje doen.
Er zit idd vlgs mij niet veel in. Je zou evt een klein blikje boontjes/doperwtjes/mais oid erbij kunnen doen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:07 schreef mefke79 het volgende:
zijn er hier meer die ooit die peutermaaltijden van de olvarit geprobeerd hebben? Driekus krijgt ze als hij NU honger heeft en wij pas eten hebben over een half uur of als we iets eten dat hij niet krijgt (pizza). In zo'n bakje zou precies genoeg groenten moeten zitten. Nou ja, zal best, maar Driekus heeft er gewoon niet genoeg aan. Gisteren at ie er nog een complete banaan achteraan en twee glazen karnemelk. Vandaag ging er een bak yoghurt achteraan dat bijna groter was dan het bakje peuterprut. Zit er nou zo weinig in dat bakkie?
tenzij het echt heel erg is (patatjes, pizza, dat soort dingen) pak ik voor ravi 'gewoon' de staafmixer erbijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:15 schreef mefke79 het volgende:
Ik ben toch wel blij dat ie ze wel wil eten. Is soms erg handig. Gisteren ook. Wij aten kip tandori, dat kost met snijden van de kip enzo al snel een half uur. En dat ging ie niet trekken. Hij moest en zou NU eten. Dus dan krijgt ie zo' n bakkie. Anders heb ik een brullend kind een half uur lang dat daarna stukken minder goed eet en maar wat speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging heel goed met slapen en eten en hij was heel vrolijk. We kregen steeds te horen dat hij zo goed eet (niet eens Fristi en chocoladebroodjes als ontbijt)
Hij is nu thuis wel een beetje uit zijn doen, hij wordt steeds overstuur wakker. Maar we weten niet of hij misschien ziek aan het worden is of dat hij toch het weekend aan het verwerken is.
Naast het park lag Plopsa-land: Bumba!!!
Naar een voorstelling van Bumba kijken, ik was zo verbaasd dat hij zijn aandacht daar al zo goed bij kon houden!
![]()
Mijn bijdrage aan de quiz:
-hij-ie
-kekeehj
als jullie die twee raden vind ik het erg knap
-mah-mah
-tein
-kekkuh
-lak<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, helaas niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tein=trein![]()
kekkuh=lekker
hij-ie=bumbaNee, maar die zit er wel bij, ergens
kekeehj=ekster![]()
![]()
mahmah=miauwmiauw
lak=slak<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:53 schreef mefke79 het volgende:
fff Twinkly wat moet je er dan ook meeHier sluit ik me bij aan. Bij mijn cliënten heb ik een verplichting om zoiets te melden, maar familie is natuurlijk wel een hele lastige situatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, er was een hele grote en super mooie draaimolen, een speeltuintje voor peuters, een ballenbad (helaas in beslag genomen door volwassen mannen die zich als peuters gedroegenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef Poppejans het volgende:
Ik wou net vragen of je je verhaal kwam doen Twinkly! Was erg nieuwsgierig
Wat gaaaf dat het allemaal zo goed gegaan is zeg, heerlijk! En supertof dat jullie naar Plopsaland geweest zijn, kon Niels ook al echt in attracties/wat doen daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Ja dat is ook zo. Ik zou er zelf denk ik ook niks mee doen als het familie betrofquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:56 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. Bij mijn cliënten heb ik een verplichting om zoiets te melden, maar familie is natuurlijk wel een hele lastige situatie.
Ik zou denk ik niet niets kunnen doen, denk dat ik me dan toch te veel hulpverlener voelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Ik zou er zelf denk ik ook niks mee doen als het familie betrof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Die kant zou het bij mij ook op gaan denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou daarin toch wel harder zijn, denk ik. Ik zou niet zonde rmeer anoniem aangifte doen, maar ik zou ze wel zeggen dat als ze geen hulp zouden zoeken en dingen veranderen, ik wél aangifte zou doen. Juist bij familie!
Ah leuk dat er dus wel dingen waren voor hele kleintjes!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, er was een hele grote en super mooie draaimolen, een speeltuintje voor peuters, een ballenbad (helaas in beslag genomen door volwassen mannen die zich als peuters gedroegen) en een Bumba-draaimolen. In die laatste zijn we niet meer geweest.
Ik zou dat dus niet durven, juist omdat het familie is. Stom he?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou daarin toch wel harder zijn, denk ik. Ik zou niet zonde rmeer anoniem aangifte doen, maar ik zou ze wel zeggen dat als ze geen hulp zouden zoeken en dingen veranderen, ik wél aangifte zou doen. Juist bij familie!
..... Hier ook een Bumba-fan, zwaar idolaat en uitbundig (ik zal het eens filmen, het is een ware atractie om te zien, ze laat zich dan helemaal gaan). Ik ben heel erg blij dat ze nog niet praat anders zou ze volgens mij de hele dag Bumba zeggenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier trouwens een Bumba fan. En wat had ik gezworen nooit met hem te kijken? Juist![]()
aah wat schattigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:05 schreef Meimeltje het volgende:
Poppejans, wij zijn met Kyllian ook naar Plopsa in Hasselt geweest (of ga je naar een andere?). Ik vond het wel tegenvallen, was vrij klein maar ach hij heeft zich vermaakt
Bijna 2 jaar was hij toen:
Dit! Ik ken het kind niet, maar ik heb er buikpijn van.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
Maarja, iemand moet het toch voor het kind opnemen? Als iedereen weg blijft kijken...
De verdenking moet natuurlijk wel ernstig genoeg zijn.
Hasselt is alleen Indoor, ik denk dat de Panne echt wel leuker is!! Hebben jullie nu al voor augustus wat gepland staan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
aah wat schattigwat een kleintje toen nog zeg!
Ik geloof dat het Plopsaland de Panne is waar wij dichtbij zitten
Das wel een leuke korting zeg!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:14 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hasselt is alleen Indoor, ik denk dat de Panne echt wel leuker is!! Hebben jullie nu al voor augustus wat gepland staan?
Wij krijgen met ons abonnement op de dierentuin 50% korting bij Plopsa, dus we zullen geheit ook wel een keer gaan
Denk dat het zeker al leuk is voor hm! En in augustus al helemaalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Das wel een leuke korting zeg!
Wij gaan op zomervakantie naar de Belgische kust, vandaar dat we zagen dat er een Plopsaland in de buurt was, was dus benieuwd of het al iets was voor Wolf.
Maar we nemen hem ook altijd mee naar de Efteling dus ik denk dat hij dit ook heel leuk vindt. Op de site zag ik al dat er vrij veel familie dingen zijn daar.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:20 schreef mefke79 het volgende:
Tuurlijk, iemand moet het voor het kind opnemen, maar hee, die heeft daarna ook familie om zich heen nodig. En als die familie em niet meer mag zien omdat ze 'geklikt' hebben....ik noem maar wat he...Twinkly, kan je niet eens contact opnemen met school? Wie weet vermoeden ze iets en kunnen ze er na je melding wel wat mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat dus![]()
We hebben al een keer enorme heibel gehad toen we een keer over iets heel anders (en eigenlijk helemaal niet belangrijks) een opmerking maakten. De familie is erg macho zeg maar, niemand mag kritiek hebben. Dat is hun cultuur (hun hele familie is precies zo, incl. de agressie)
Met een hoofdletter, dus het is een naam....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:28 schreef mefke79 het volgende:
pff Twinkly lastig hoor en zeker in zo'n cultuur.
Iemand nog een idee wat Boeba is?
In Dalen/ Coevorden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:28 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi Niels en Meike
Welke plopsa was dat?
haha ja nu je het zegt!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:30 schreef Twinkly het volgende:
[..]
In Dalen/ Coevorden.
Haha, inderdaad grappig om het verschil in lengte te zien zo op dezelfde plek Karin
Zouden ze eigenlijk wel bij de C1000 moeten hebben hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:36 schreef mefke79 het volgende:
biba boerderij ja... Zijn daar al pretparken van?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:36 schreef mefke79 het volgende:
wel theatershowsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:36 schreef mefke79 het volgende:
Ja hé jij hebt heel veel dreumeservaringquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
wel theatershows![]()
![]()
Goh ik ben best goed op dreef in de dreumesquiz vandaag al zeg ik het zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |