SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en nee, ik vind dat dus niet erg dat soort opmerkingen. Ik vond het gewoon heel lief bedoeld en heb mezelf maar weer eens voorgenomen te stoppen met snoepen.![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Groofsken! Oef!
Nou ja, ze ziet gewoon die oermoeder helemaal uit je stralen, dat is het gewoon joh!![]()
Nou precies dat!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, eerst dachten we 'niet bij elke kik gaan, hij moet zelf leren weer te gaan slapen' maar dat levert dus een totaal overstuur kereltje op. Dan dus eerst maar eens een tijdje op deze manier.
Hij werd om 05.30 wakker en heeft tot 06.00 in zijn bedje liggen brabbelen en roepen.
Oh ik vind het ook niet erg hoor, wij horen het niet eens meer haha, het is gewoon haar stemmetje. Ik moet ook altijd even nadenken als mensen vragen of ze verkouden is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Heerlijk dat filmpje! En hees is niet erg. Ze krijgt later de meest zwoele stem ever.
Ik hoop dat ze een gezonde balans vindt tussen wat haar moeder deed en wat haar vader deedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik hoop juist alleen maar dat ze straks lekker uitgaan, niet te angstig zijn met relaties en 'proberen' enzo, dat ze er op een gezonde manier mee om kunnen gaan.![]()
Dat ze wat dat betreft wat minder op hun moeder lijken.
hahaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik hoop juist alleen maar dat ze straks lekker uitgaan, niet te angstig zijn met relaties en 'proberen' enzo, dat ze er op een gezonde manier mee om kunnen gaan.![]()
Dat ze wat dat betreft wat minder op hun moeder lijken.
ja in dat geval zijn wij sowieso fuckedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een gezonde balans vindt tussen wat haar moeder deed en wat haar vader deed
Ik was er (veel te) vroeg bij en heb nogal wat geprobeerd wat ook wat minder had gekund, schaap behoorlijk laat. Inderdaad een gezonde lust om uit te gaan, dingen te proberen, maar ook een beetje gezond verstand om het niet te gek te maken.
Een mens mag dromen, toch?
nou het mag toch wel ietsje minder hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Miss, gij vruge.
En Huup, met jullie is toch ook alles goed gekomen? Lijkt me niks mis mee als de dames het op jullie manier doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |