abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 08:09:17 #51
5428 crew  miss_sly
pi_93804044
he mefke, wat naar en vreemd he. Sterkte vandaag met wakker blijven!

BE, wat goed *O* ik hoop zo voor jullie dat dit dé manier is om een hele nacht slapen weer de standaard te maken! Jammer van de luier, idd eens andere proberen misschien!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:11:06 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93804061
Ja, eerst dachten we 'niet bij elke kik gaan, hij moet zelf leren weer te gaan slapen' maar dat levert dus een totaal overstuur kereltje op. Dan dus eerst maar eens een tijdje op deze manier.
Hij werd om 05.30 wakker en heeft tot 06.00 in zijn bedje liggen brabbelen en roepen. O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:16:23 #53
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_93804118
Oeh BE wat goed dat ie nu zo goed als doorslaapt. *O* Hopelijk is dit de oplossing!

Esmee heeft ook weer zonder fles voor het naar bed gaan geslapen. Vandaag een heerlijk zonnig dagje vrij met de meisjes O+ Straks even naar de Albert Cuijp. Kunnen we leuk plantjes en leuke stoffen gaan kopen.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:23:32 #54
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93804193
mefje -O-

BE en Stiemie, wat fijn! *O*
pi_93804254
Goodmorning darlings.

Mefke, wat zielig! Misschien een nare droom? Daar kun je zelfs als volwassene behoorlijk overstuur van wakker worden en dan duurt het ook wel even voor je gekalmeerd bent... althans, zo werkt het bij mij.

BE, wat fijn zeg. Hopelijk is dit dé aanpak en heeft hij snel in de gaten dat hij zelf weer in slaap kan vallen.

Stiemie, wat een heerlijk vooruitzicht voor vandaag! Ik zou zo met je meegaan!

Heb zelf niet zo veel te vertellen. Nacht ging goed, ochtend ging goed. Bij vertrek op 't kdv moest Isabeau wel eventjes huilen, maar da's de laatste tijd meestal en het is al over voor ik het gebouw uit ben.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:40:43 #56
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_93804401
Sorbo het is ook een beetje functioneel hoor. Onze bovenbuurman is voor de 2e dag achter elkaar tegels aan het zagen/slijpen/hakken/weetikveelwat met heel veel herrie waardoor we elkaar thuis amper kunnen verstaan :') Maar lekker blijft het!
pi_93804471
Goedemorgen!
Het is weer zulk mooi weer O+

Veel plezier Stiemie!
pi_93804561
Goede morgen op deze mooie dag.
Mag Mart ook in de op:

02-03-2010 Mart, zoon van ymme.

Ik ga zo even alles bijlezen (vandaag ergens).
Drukke week gehad ná de verjaardag van mar en carnaval natuurlijk.
Nu een beetje half om half ziekig jongentje die vannacht weer tot 04u00 bij ons in bed heeft gelegen en daarna nog tot 08u00 in zijn eigen bed heeft geslapen.
Verkouden en hele rode wangen. Ik denk dat er wéér een kies aan het aankomen is. Heeft er al 2, bijna 3.
pi_93804601
Stiemie, dan is het des te fijner dat het zulk mooi weer is, nu kun je er tenminste lekker op uit. Wel irritant die herrie bij de buren. Hopelijk is ie snel klaar met z'n projectje ;)

Ymme, sterkte met Mart, hopelijk voelt hij zich snel weer de oude.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:57:17 #60
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_93804635
Ymme gefeliciteerd en welkom *O* Beterschap voor Mart!

Sorbo het valt wel mee hoor. Had me er na gisteren al op ingesteld. Ik zie straks alleen een probleem met Esmee haar slaapje (dat moet ze dus buiten in de wagen doen) en Linde is boos omdat ze Olivia op tv niet kan verstaan :D Zo nu opschieten en naar buiten ;)
pi_93805596
BE, wat fijn! :Y

Mefke, dat is minder fijn :o :{ .

En even hoor, omdat we het er laatst hier over hadden, over dit soort opmerkingen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en nee, ik vind dat dus niet erg dat soort opmerkingen. Ik vond het gewoon heel lief bedoeld en heb mezelf maar weer eens voorgenomen te stoppen met snoepen. :7
pi_93805672
En met R gaat het beter en beter ^O^ . Gisteren nog maar 4 spuitluiers. Ze nemen echt af in aantal. En z'n eetlust neemt omgekeerd evenredig toe. O+

[ Bericht 1% gewijzigd door groofskendezoveelste op 08-03-2011 10:10:19 ]
pi_93805696
Whaaahh Groof :D
Wat fijn dat het met R weer beter gaat!

Ymme en Mart, nog gefeliciteerd en welkom hier! *O*
pi_93805763
Ymme en Mart welkom

Groof, fijn dat R op aan het knappen is :) :*

Mefke, wat sneu zo overstuur.
Fake it till you make it...
pi_93805772
Ymme, welkom met Mart! :)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:00:02 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93805890
:o :D Groofsken! Oef!
Nou ja, ze ziet gewoon die oermoeder helemaal uit je stralen, dat is het gewoon joh! ;) :Y
pi_93805927
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
:o :D Groofsken! Oef!
Nou ja, ze ziet gewoon die oermoeder helemaal uit je stralen, dat is het gewoon joh! ;) :Y
:o O+ Ja, dat moet het zijn. Mijn buik zet nou eenmaal op van moedergevoelens. :7
pi_93805939
:) Bedankt voor jullie welkom heten!

Hij ligt nu weer in bed en slaapt alweer. Hij is echt niet lekker in orde.
En dat voor iemand die bijna nooit ziek is geweest en altijd in z'n eigen bed heeft geslapen. Tot afgelopen nacht dus :) Nou ja, vond het ook wel fijn ergens, dat hij graag tussen papa en mama in wilde slapen. Hopelijk is hij snel beter

Groof: Wat een :D opmerking! Nou ja, beter mooi ontzwanger, dan helemaal niet ontzwangeren. Dat gevoel heb ik nog wel eens van mezelf (en mijn eetlust).
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 10:04:00 #69
5428 crew  miss_sly
pi_93806003
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 08:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, eerst dachten we 'niet bij elke kik gaan, hij moet zelf leren weer te gaan slapen' maar dat levert dus een totaal overstuur kereltje op. Dan dus eerst maar eens een tijdje op deze manier.
Hij werd om 05.30 wakker en heeft tot 06.00 in zijn bedje liggen brabbelen en roepen. O+
Nou precies dat!
Wijgaan er ook neit voor iedere kik uit, maar soms vergis ik me ook wel. Dan denk ik: ow, dit is zo over, dan slaapt ze weer, maar helaas...en tja, als je dan niet op tijd bent, duur het idd vele langer voor ze weer rustig zijn!
Zelf leren slapen komt wel weer :Y

Groofs :D nou ja, wat BE zegt, jij oermoeder O+

Senna geslapen van 20-6 uur, heel netjes dus!
En we hebben een ballerina O+ We hebben nog steeds de LP-kerststal staan ( :') ze speelt er zo leuk mee! ) en dan drukt ze op het muziekje, en dan gaat ze heel langzaam rondjes draaien met haar amrpjes omhoog :D
pi_93806585
Senna de ballerina O+
Dyon doet ook steeds meer mee met bewegingen als je liedjes zingt , zo schattig. Kun je echt merken dat ze dat op het kdv ook doen, snap nu ook waarom hij met zn vuistjes op tafel zat te slaan :D (van het liedje, "met je vingertjes").
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:53:54 #71
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93807337
Groofs! Hahaha, ik vind dat je dat mooi oplost!

En BE, dat met het slapen hebben wij hier ook al weken hoor. Misschien heeft Oscar wel gewoon honger? Zit ie tegen een groeispurt aan?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_93807465
BE, wat goed!
Had gister een hele pagina gemist en dus ook jouw verhaal.
Hier is het momenteel ook iedere nacht rond een vast tijdstip dat hij wakker wordt en moet huilen (3.00) en hij belandt dan bij ons in bed en slaapt dan wel weer gelukkig. En ook hier werkt ''even laten huilen'' absoluut niet, hij huilt zich dan compleet overstuur en het gaat ook zo tegen mn gevoel in..
Ik zie het maar als een fase die vanzelf weer voorbij gaat en dat troosten vanzelf werken gaat.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:01:45 #73
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_93807549
Ymme, nog van harte welkom!! En gefeliciteerd met je vent.

Hihi Groofsken. Die jongedame denkt volgende keer wel even na denk ik ;) Wel lief dat je het zo leuk opvat!

Mefke, wat sneu voor Driekus!

Ik las ook dat er een kindjes weer zijn opgeknapt! Gelukkig :)

Free, inderdaad, wat een heerlijk weer! Jammer dat ik moet werken. Gelukkig is Joep vandaag samen met papa en ze gingen wat leuks doen.

Senna lekker aan het dansen O+

Nou, we zijn lekker bezig op Joep zijn kamer :) Gister behang afgehaald (met dank aan de tips van Oeke! :* ). Telkens als we die kamer binnen lopen en ik zeg tegen Joep dat dit zijn kamer wordt dan zegt ie: Mooi! Mooi! Hahaha, voor Joep is het al helemaal klaar zo hihi en hoeft er niets meer te gebeuren.
Niet mieten! Door gieten!
pi_93807726
Seilram, niets meer aan doen dan :D Bespaard je een hoop tijd ;)
pi_93808382
nog vergeten: sinds gisteren een zich zelluf optrekkend ventje hier *O*

met als bijresultaat dattie selene's poppenhuis van de plank trok en op zn kop kreeg ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93810941
ah gos Simmu wat sneu, ja nu moet je je huis ineens op een hele andere manier gaan babyproofen :D

Joep :D wat Ymme zegt, niks meer aan doen :P
ik ben er over aan t denken om Amélie's kamertje te veranderen maar weet nog niet goed hoe en wat want t moet loooooooow budget :P

We hebben hier sinds een paar weken een springkeesje :')
echt de hele dag door gaat het zo, met het hop hop geluidje erbij ook haha. Inmiddels komt ze sinds een week of twee ook met allebei de voetjes tegelijk los van de vloer :D

filmpje is wat donker ik ga straks kijken of ik een nieuwe kan maken. Leuk voor later!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93811037
Wat heeft ze een leuke stem Huup! O+

En Senna kan zo goed dansen :o w/

En ben wel bijgelezen maar weet het niet meer :@

Mart en Thomas welkom! *O* *O*

Hier alles goed :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93811227
Wat een leuk filmpje huup.
Maar vooral wat leuk dat springen! :)

Fijn vlindur dat alles goed gaat :) Heerlijk is dat hè.

Mart zit nu naast mij in zijn stoel een boterham met appelstroop weg te werken. Heeft geslapen van 09u30 tot 12u15. Heeft hem duidelijk goed gedaan maar beter is hij nog niet hoor.

Dat slapen is namelijk niets voor hem. Zijn schema normaal is:
19u00 tot 08u00 slapen.
Dan van 13u00 tot 15u00 slapen (allemaal ongeveer hier, kan soms ook afwijken natuurlijk).
pi_93811384
fijn in elk geval dat het hem goed gedaan heeft Ymme :Y

ja haar stemmetje is een beetje hees haha, veel mensen zeggen als ze haar horen van oh gut is ze verkouden? maar t is gewoon haar stem geloof ik?
Katja Schuurman is er niets bij soms :+ :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93811435
Heerlijk dat filmpje! En hees is niet erg. Ze krijgt later de meest zwoele stem ever. O+
pi_93811561
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Heerlijk dat filmpje! En hees is niet erg. Ze krijgt later de meest zwoele stem ever. O+
Oh ik vind het ook niet erg hoor, wij horen het niet eens meer haha, het is gewoon haar stemmetje. Ik moet ook altijd even nadenken als mensen vragen of ze verkouden is. :P

Arm ding met dr zwoele stem, heeft ze zo'n stem, moet ze wachten tot ze na dr 23e ein-de-lijk van papa een keer alleen naar buiten mag :') :D echt hè, B. vindt t maar niks, het idee dat ze ooit uit gaat en dergelijke _O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93811617
Oh maar daar heeft B nog heel veel tijd voor, om aan te wennen :D
Maar het is vaak wel zo hè, dat vaders het maar moeilijk kunnen verwerken dat hun dochters ooit met een man aan komen thuis etc. Met zoons is dat toch vaak wat minder).
pi_93811752
Ghehe, B. is wat dat betreft echt een meisjespapa ja :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 13:22:06 #84
5428 crew  miss_sly
pi_93811990
Geen geluid hier, wel beeld. Wat een heerlijk gespring he? O+

Schaap heeft er nog niet heel veel moeite mee, maar die denkt dat Senna straks wel met pa op stap gaat :')
pi_93812266
Ik krijg echt steeds de vraag: 'goh Mart zegt nog niets'. Nee hij praat nog niet.
Maar omdat hij al goed loopt en hij wat groter is, krijg je echt steeds die vragen van goh kan hij dit nog niet, kan hij dat nog niet.
Maar hé hij is 12 maanden. Vind het al heel knap dat hij gewoon al goed loopt! Mag het even een dreumes blijven of moet hij nu ook al peuter zijn. ;)
pi_93812341
Ik hoop juist alleen maar dat ze straks lekker uitgaan, niet te angstig zijn met relaties en 'proberen' enzo, dat ze er op een gezonde manier mee om kunnen gaan. :Y

Dat ze wat dat betreft wat minder op hun moeder lijken. :')
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 13:32:54 #87
5428 crew  miss_sly
pi_93812359
Ach ja ymme, zo werkt dat bij mensen. Veel vinden hetnodig om ergens commentaar op te leveren.

Wij krijgen vaak heel bewonderende blikken: goh, loopt ze al, wat goed zeg. En wat praat ze al goed, knap hoor.
Euhm, ja, het kind is misschien klein, maar ze is wel al 19 maanden, dus heel vreemd is het niet@
pi_93812437
och ja Ymme, dat is jammer. Wij hebben dat gezien hier bij het buurjongetje, die was ook heel groot voor zn leeftijd. Nu nog maar toen helemaal. Hij leek wel een jaar of 4 toen ie 2 was ofzo. Dan helpt het ook niet dat het mannetje van (half) Thaise afkomst is en mensen onbewust dat meenemen in gedachten (als in, die kindjes zijn vaak wat kleiner, dus hij zal wel ouder zijn dan ie lijkt enzo).
Nouja iedereen ging er altijd vanuit dat hij veel meer kon dan dat ie daadwerkelijk kon. Mijn oma en andere mensen die hier langs kwamen hebben regelmatig gezegd van jemig, loopt hij niet bij een logopedist? Wat praat hij onduidelijk zeg! en wat speelt hij kinderachtig :o

ehm... mja... dat komt omdat ie net 2 is :')

Gewoon lekker laten kleppen, hij doet het prima ja met zn 12 maanden!
of een keertje extra roepen hoe oud Mart is, dan valt het kwartje wel denk ik :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 13:36:04 #89
5428 crew  miss_sly
pi_93812464
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik hoop juist alleen maar dat ze straks lekker uitgaan, niet te angstig zijn met relaties en 'proberen' enzo, dat ze er op een gezonde manier mee om kunnen gaan. :Y

Ik hoop dat ze een gezonde balans vindt tussen wat haar moeder deed en wat haar vader deed :D
Ik was er (veel te) vroeg bij en heb nogal wat geprobeerd wat ook wat minder had gekund, schaap behoorlijk laat. Inderdaad een gezonde lust om uit te gaan, dingen te proberen, maar ook een beetje gezond verstand om het niet te gek te maken.

Een mens mag dromen, toch? :')
pi_93812499
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:

haha :D

ja dat hoopt B. ook wel natuurlijk. Hij hoeft straks ook geen 17 jarige stiksacherijnige puber op de bank te hebben die niets leuk vindt en nergens heen wil :P hij zou Amélie op dit moment gewoon het liefste zo houden zoals ze nu is.

Ik zeg het zelf ook regelmatig tegen haar haha en nu ook tegen Elin, ik zou je in een doosje willen doen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93812547
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze een gezonde balans vindt tussen wat haar moeder deed en wat haar vader deed :D
Ik was er (veel te) vroeg bij en heb nogal wat geprobeerd wat ook wat minder had gekund, schaap behoorlijk laat. Inderdaad een gezonde lust om uit te gaan, dingen te proberen, maar ook een beetje gezond verstand om het niet te gek te maken.

Een mens mag dromen, toch? :')
ja in dat geval zijn wij sowieso fucked :')
als onze kinderen een gemiddelde worden van papa en mama :D

B. en ik zaten wel redelijk op 1 lijn :Y) maar of dat nou een goeie lijn was...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93812586
Ik herken dat ook zo. Op dit moment gaat alles zo lekker en leuk met het duo. R ontwikkelt zich als een tierelier, S is zo lief en grappig nu (door de ergste peuterstreken heen, zo lijkt het). Van mij mag het voor eeuwig zo blijven. En tegelijkertijd verheug ik me op alles wat komen gaat. :P
pi_93812682
Miss, gij vruge :Y) .

En Huup, met jullie is toch ook alles goed gekomen? Lijkt me niks mis mee als de dames het op jullie manier doen. O+
pi_93812819
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Miss, gij vruge :Y) .

En Huup, met jullie is toch ook alles goed gekomen? Lijkt me niks mis mee als de dames het op jullie manier doen. O+
nou het mag toch wel ietsje minder hoor :X

maar laat ik het positief houden, ik hoop dat de dames ook papa en mama's hersens hebben en daar wat leuks mee doen; dat ze maar een passie in zichzelf mogen ontdekken en in staat zijn om daar ook daadwerkelijk iets mee te kunnen. Dat idee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 13:51:33 #95
5428 crew  miss_sly
pi_93812965
Ik zou juist graag zien dat ze een beetje vlindert voor ze zich settled, zeg maar. Zoals ik bij vriendinnetjes wel zag, maar zelf niet kon. Lijkt me zo heerlijk O+
pi_93813008
Vlinderen O+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93813215
Hahaha, wat een heerlijk onderwerp voor hier in t dreumestopic! Dit zijn nou écht de dingen die leuk zijn om over 18 jaar nog eens terug te lezen ;)

Ik herken wel wat jij schrijft Miss, dat vlinderen... Ik ben zelf sinds ik 13 (!) was samen met mijn lief, inmiddels ben ik een groter deel van mijn leven mét hem dan zonder hem...en ondanks dat ik dat heerlijk vind en niet zonder m zou willen, was ik m graag een paar jaar later tegengekomen. Ik hoop voor Lena dat t allemaal op zo'n manier verloopt dat ze er op een gelukkige manier op terug kan kijken, maar ook ik hoop dat ze wat vlindert voor ze zich echt settelt!
En bijkomstig heb ik trouwens nu ik zelf een dochter heb zo'n enorm respect voor mijn ouders dat mijn lief al bij ons thuis mocht komen logeren toen ik 13 was...13, mijn hemel, das over 11,5 jaar...! Ik was zelf helemaal geen moeilijke puber (hell, ik was nog maar amper een puber bedenk ik me nu :+) maar ik vond het echt niet meer dan vanzelfsprekend dat het gewoon mocht, ik geloof dat ik zelf wel even zou moeten slikken als Lena op die leeftijd al zo serieus in een relatie zou zitten
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_93813336
Op dezelfde kamer Poppedein? In hetzelfde bed? O-)

Ik had het denk ik ook wel gemogen trouwens. :')
pi_93813364
Ja! T paste allemaal nèt in mijn peuterbedje :+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_93813394
:o _O- .

Inderdaad zeg, als ik aan foto's terugdenk van die tijd... 13 is echt wel héééél vroeg! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')