SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Die kant zou het bij mij ook op gaan denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou daarin toch wel harder zijn, denk ik. Ik zou niet zonde rmeer anoniem aangifte doen, maar ik zou ze wel zeggen dat als ze geen hulp zouden zoeken en dingen veranderen, ik wél aangifte zou doen. Juist bij familie!
Ah leuk dat er dus wel dingen waren voor hele kleintjes!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, er was een hele grote en super mooie draaimolen, een speeltuintje voor peuters, een ballenbad (helaas in beslag genomen door volwassen mannen die zich als peuters gedroegen) en een Bumba-draaimolen. In die laatste zijn we niet meer geweest.
Ik zou dat dus niet durven, juist omdat het familie is. Stom he?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou daarin toch wel harder zijn, denk ik. Ik zou niet zonde rmeer anoniem aangifte doen, maar ik zou ze wel zeggen dat als ze geen hulp zouden zoeken en dingen veranderen, ik wél aangifte zou doen. Juist bij familie!
..... Hier ook een Bumba-fan, zwaar idolaat en uitbundig (ik zal het eens filmen, het is een ware atractie om te zien, ze laat zich dan helemaal gaan). Ik ben heel erg blij dat ze nog niet praat anders zou ze volgens mij de hele dag Bumba zeggenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier trouwens een Bumba fan. En wat had ik gezworen nooit met hem te kijken? Juist![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
aah wat schattigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:05 schreef Meimeltje het volgende:
Poppejans, wij zijn met Kyllian ook naar Plopsa in Hasselt geweest (of ga je naar een andere?). Ik vond het wel tegenvallen, was vrij klein maar ach hij heeft zich vermaakt
Bijna 2 jaar was hij toen:
Dit! Ik ken het kind niet, maar ik heb er buikpijn van.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
Maarja, iemand moet het toch voor het kind opnemen? Als iedereen weg blijft kijken...
De verdenking moet natuurlijk wel ernstig genoeg zijn.
Hasselt is alleen Indoor, ik denk dat de Panne echt wel leuker is!! Hebben jullie nu al voor augustus wat gepland staan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
aah wat schattigwat een kleintje toen nog zeg!
Ik geloof dat het Plopsaland de Panne is waar wij dichtbij zitten
Das wel een leuke korting zeg!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:14 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hasselt is alleen Indoor, ik denk dat de Panne echt wel leuker is!! Hebben jullie nu al voor augustus wat gepland staan?
Wij krijgen met ons abonnement op de dierentuin 50% korting bij Plopsa, dus we zullen geheit ook wel een keer gaan
Denk dat het zeker al leuk is voor hm! En in augustus al helemaalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Das wel een leuke korting zeg!
Wij gaan op zomervakantie naar de Belgische kust, vandaar dat we zagen dat er een Plopsaland in de buurt was, was dus benieuwd of het al iets was voor Wolf.
Maar we nemen hem ook altijd mee naar de Efteling dus ik denk dat hij dit ook heel leuk vindt. Op de site zag ik al dat er vrij veel familie dingen zijn daar.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:20 schreef mefke79 het volgende:
Tuurlijk, iemand moet het voor het kind opnemen, maar hee, die heeft daarna ook familie om zich heen nodig. En als die familie em niet meer mag zien omdat ze 'geklikt' hebben....ik noem maar wat he...Twinkly, kan je niet eens contact opnemen met school? Wie weet vermoeden ze iets en kunnen ze er na je melding wel wat mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat dus![]()
We hebben al een keer enorme heibel gehad toen we een keer over iets heel anders (en eigenlijk helemaal niet belangrijks) een opmerking maakten. De familie is erg macho zeg maar, niemand mag kritiek hebben. Dat is hun cultuur (hun hele familie is precies zo, incl. de agressie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |