abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93836519
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:59:17 #252
100412 mefke79
komt goed!
pi_93836521
twinkly, bij de loodgieter lekt het ook zeggen ze dan...maar in dit geval.

Hier werd tot voor kort ook bijna niets gezegd, nu gaat het ineens hard. Maar wat ie zegt is dan ook eigenlijk gewoon verstaanbaar, op dat boeba na dan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 21:59:57 #253
5428 crew  miss_sly
pi_93836557
Ik zou daarin toch wel harder zijn, denk ik. Ik zou niet zonde rmeer anoniem aangifte doen, maar ik zou ze wel zeggen dat als ze geen hulp zouden zoeken en dingen veranderen, ik wél aangifte zou doen. Juist bij familie!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93836601
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou daarin toch wel harder zijn, denk ik. Ik zou niet zonde rmeer anoniem aangifte doen, maar ik zou ze wel zeggen dat als ze geen hulp zouden zoeken en dingen veranderen, ik wél aangifte zou doen. Juist bij familie!
Die kant zou het bij mij ook op gaan denk ik.
pi_93836628
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ja, er was een hele grote en super mooie draaimolen, een speeltuintje voor peuters, een ballenbad (helaas in beslag genomen door volwassen mannen die zich als peuters gedroegen :') ) en een Bumba-draaimolen. In die laatste zijn we niet meer geweest.

Ah leuk dat er dus wel dingen waren voor hele kleintjes!
Wij gaan in augustus naar Plopsaland in Belgie.

Hier trouwens een Bumba fan. En wat had ik gezworen nooit met hem te kijken? Juist :')
Hij is helemaal gek van de dvd die we hebben gekocht, loopt er steeds mee rond en gaat hem specifiek zoeken als we hem opgeruimd hebben.
Teletubbies is ook een groot succes maar hij loopt altijd weg bij de filmpjes van de kinderen :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93836673
Lars en Meike! Echt broer en zus zeg! O+

Twinks, wat fijn dat alles goed ging zeg, en wat een mooie foto's. Ik ben nog steeds een beetje verliefd op Niels. Knapperd is het. O+
Wel echt heel verdrietig en moeilijk en woedendmakend dat het er zo aan toe gaat bij je schoonzus en moeilijk ook om daarmee geconfronteerd te worden. het zal een emotioneel weekend zijn geweest voor je. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93836807
Poeh maar dat is wel heel lastig lijkt me.
Mijn schoonzus/zwager gaan ook op een manier met hun kinderen (en hond!) om waarvan wij dat echt niet kunnen waarderen, schreeuwen, soms een tik, en die hond wordt ronduit getrapt, maar ik weet als we er iets van zouden zeggen dat de hele familie uit elkaar komt te liggen.
Maar goed, dat is ook niet zo ernstig als bij Twinkly.
Maar ik kan wel goed snappen dat je niet zo een melding gaat doen, het heeft gewoon heel veel gevolgen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_93836844
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou dat dus niet durven, juist omdat het familie is. Stom he?
Zelfs persoonlijk hierover een gesprek met hen aangaan zou ik echt niet durven denk ik.
Hoe erg het me dan ook raakt, dan klets ik erover met mn man om er dan wellicht erg lang over te piekeren daarna
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93836937
Pffff, het lijkt me ook heel lastig. Ik zou ook niet weten of ik het gesprek zou durven openen.
pi_93836963
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:00 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Hier trouwens een Bumba fan. En wat had ik gezworen nooit met hem te kijken? Juist :')
..... Hier ook een Bumba-fan, zwaar idolaat en uitbundig (ik zal het eens filmen, het is een ware atractie om te zien, ze laat zich dan helemaal gaan). Ik ben heel erg blij dat ze nog niet praat anders zou ze volgens mij de hele dag Bumba zeggen :') Ik heb zo af en toe toch wel echt een Bumba-punthoofd.

Ik heb voor de geboorte gezworen niet aan Studio100 dingen te beginnen....
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93837039
Poppejans, wij zijn met Kyllian ook naar Plopsa in Hasselt geweest (of ga je naar een andere?). Ik vond het wel tegenvallen, was vrij klein maar ach hij heeft zich vermaakt ;)

Bijna 2 jaar was hij toen:

pi_93837205
Ja, klopt oeke. We zijn allebei doodop daarvan.

Haha, Poppejans. Ik probeer nu Thomas de Trein uit huis te houden, raadt eens welke dvd en stapeltoren Niels dit weekend gekregen heeft :') Maar de dvd heb ik vakkundig verstopt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93837298
Maarja, iemand moet het toch voor het kind opnemen? Als iedereen weg blijft kijken...

De verdenking moet natuurlijk wel ernstig genoeg zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93837453
Poppejans, daar waar wij zijn geweest was het ook niet zo groot, maar voor een peuter wel groot genoeg. Er was zoveel geluid en muziek door elkaar heen, allemaal prikkels en mensen. Maar je moet het niet zien als iets waar je een hele dag bent, gewoon een paar uur is genoeg (ook voor jezelf ;) )
pi_93837530
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:05 schreef Meimeltje het volgende:
Poppejans, wij zijn met Kyllian ook naar Plopsa in Hasselt geweest (of ga je naar een andere?). Ik vond het wel tegenvallen, was vrij klein maar ach hij heeft zich vermaakt ;)

Bijna 2 jaar was hij toen:
aah wat schattig O+ wat een kleintje toen nog zeg!
Ik geloof dat het Plopsaland de Panne is waar wij dichtbij zitten

Wickie, grappig ook al een Bumba fan! Inderdaad zou filmen wel grappig zijn, echt hij gaat helemaal hyper uit zn dak zodra hij dat muziekje hoort en circus tentje ziet :D
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 22:12:43 #266
5428 crew  miss_sly
pi_93837595
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
Maarja, iemand moet het toch voor het kind opnemen? Als iedereen weg blijft kijken...

De verdenking moet natuurlijk wel ernstig genoeg zijn.
Dit! Ik ken het kind niet, maar ik heb er buikpijn van.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93837710
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:11 schreef Poppejans het volgende:

[..]

aah wat schattig O+ wat een kleintje toen nog zeg!
Ik geloof dat het Plopsaland de Panne is waar wij dichtbij zitten

Hasselt is alleen Indoor, ik denk dat de Panne echt wel leuker is!! Hebben jullie nu al voor augustus wat gepland staan? :D
Wij krijgen met ons abonnement op de dierentuin 50% korting bij Plopsa, dus we zullen geheit ook wel een keer gaan ;)
pi_93838008
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:14 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Hasselt is alleen Indoor, ik denk dat de Panne echt wel leuker is!! Hebben jullie nu al voor augustus wat gepland staan? :D
Wij krijgen met ons abonnement op de dierentuin 50% korting bij Plopsa, dus we zullen geheit ook wel een keer gaan ;)
Das wel een leuke korting zeg!
Wij gaan op zomervakantie naar de Belgische kust, vandaar dat we zagen dat er een Plopsaland in de buurt was, was dus benieuwd of het al iets was voor Wolf.
Maar we nemen hem ook altijd mee naar de Efteling dus ik denk dat hij dit ook heel leuk vindt. Op de site zag ik al dat er vrij veel familie dingen zijn daar.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:20:55 #269
100412 mefke79
komt goed!
pi_93838209
Tuurlijk, iemand moet het voor het kind opnemen, maar hee, die heeft daarna ook familie om zich heen nodig. En als die familie em niet meer mag zien omdat ze 'geklikt' hebben....ik noem maar wat he...Twinkly, kan je niet eens contact opnemen met school? Wie weet vermoeden ze iets en kunnen ze er na je melding wel wat mee.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93838228
Meimeltje :D!

En ik heb ook nog een filmpje van vandaag, en nu hou ik op met mijn ge-spam hoor ;)

Hij zegt: "bal" en "auto"
Hij tilt aan het begin van het filmpje zijn been hoog op, helaas staat het er niet helemaal op. Maar wij hebben hem gisteren geleerd om maf te lopen :P
pi_93838340
Tuinbroekjes staan Niels echt zo goed O+ Oh en hij heeft DE schoenen aan O+ O+ *jaloers is*
pi_93838351
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:18 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Das wel een leuke korting zeg!
Wij gaan op zomervakantie naar de Belgische kust, vandaar dat we zagen dat er een Plopsaland in de buurt was, was dus benieuwd of het al iets was voor Wolf.
Maar we nemen hem ook altijd mee naar de Efteling dus ik denk dat hij dit ook heel leuk vindt. Op de site zag ik al dat er vrij veel familie dingen zijn daar.
Denk dat het zeker al leuk is voor hm! En in augustus al helemaal ;)
Zat net al te spieken hoever het is vanuit Renesse (daar zitten we in april een weekend), maar dat is nog ruim 2 uur rijden, kunnen we net zo goed een keer vanuit huis gaan :D
pi_93838577
hehe zo een hebben we hier ook (alleen zonder dreumes maar met peuter)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_93838634
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:20 schreef mefke79 het volgende:
Tuurlijk, iemand moet het voor het kind opnemen, maar hee, die heeft daarna ook familie om zich heen nodig. En als die familie em niet meer mag zien omdat ze 'geklikt' hebben....ik noem maar wat he...Twinkly, kan je niet eens contact opnemen met school? Wie weet vermoeden ze iets en kunnen ze er na je melding wel wat mee.
SPOILER
pi_93838673
-hij-ie = schilderij
-kekeehj = drinken
-mah-mah = Bumba
-tein = trein
-kekkuh = cracker
-lak = slak

SPOILER
Ja, dat dus ;(
We hebben al een keer enorme heibel gehad toen we een keer over iets heel anders (en eigenlijk helemaal niet belangrijks) een opmerking maakten. De familie is erg macho zeg maar, niemand mag kritiek hebben. Dat is hun cultuur (hun hele familie is precies zo, incl. de agressie)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')