abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93832352
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:44 schreef wickie het volgende:
Oja en nou heb ik heel veel zin in gerookte paling :')
Er is er een zwanger! *O* :P

Rot dat je je zo naar voelt. :*

quote:
Mette is dan wel chaggo overdag, ze slaapt 'snachts als een roosje!
Gelukkig maar! Ivan ging wat moeizaam slapen. We zijn een keer of vier meteen naar hem toegelopen en toen was het goed. Ik denk dat er nog steeds ellendige kiezen op doorkomen staan. Hij was tijdens het avondeten ook wat labiel. Ik vermoed dat hij toen ook gewoon pijn had in zijn mond.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:59:57 #202
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93832550
Qua 'nare dingen' heb ik ook mijn portie wel gehad (en nog steeds wel last van de gevolgen), ik moet bekennen dat het wat dat betreft een hele opluchting was om bij de 20 weken echo te horen dat we een jongetje kregen. Natuurlijk kunnen er ook met jongens nare dingen gebeuren, maar toch.

Ik was een redelijke laatbloeier, maar toen ik na een hele riedel therapie eindelijk zo ver was dat ik wat probeerde met een vriendje (ik zat al op kamers) stonden mijn ouders een week later op de stoep om hem 'gezellig te leren kennen'. Daarna hebben ze gebeld om te melden dat ze de jongen absoluut niks vonden voor mij. Dat klopte ook wel, maar dat moet je niet zeggen tegen iemand die net helemaal verliefd is... En iets wat anders waarschijnlijk binnen twee, drie weken was doodgebloed (en een goede leerschool/egoboost zou zijn geweest) werd zo ineens heel groot gemaakt en zo heb ik er vier jaar aan vast gezeten. (totdat ik een gebroken oogkas gemept had gekregen)

Ik vind de redenatie van Claudia wel goed, die ga ik in het achterhoofd houden!

Thomas is een enorme knuffelkont. Met zijn aap hier beneden, en in bed heeft hij een schaap, een konijn, een giraffe en twee knuffeldoekjes. Die knuffels in bed waren in eerste instantie bedoeld als bescherming tijdens het draaien (hij bonkte zo nu en dan keihard tegen de spijlen aan tijdens het draaien) maar ze worden nu vaak grondig geknuffeld.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_93832581
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:26 schreef oeke het volgende:

Free, ik vind je een schat hoor, maar van vlinderen naar rondneuken? Ik vind het een grote schakel. Volgens mij ging het over kalverliefdes, ontmoetingen en flirten, niet over rondneuken.
En trouwens, wat heb ik te zeggen over wat mijn volwassen kind met zijn lichaam wenst te doen?

Nou, als ik hier lees over rond hoeren en sloeren en one night stands, ging ik er ook van uit dat dat ermee bedoelt werd.
Daar ben ik echt geen voorstander van en dat hoop ik ook over te kunnen brengen op een manier dat hij er wel over zal blijven vertellen, gewoon dat alles bespreekbaar is thuis.
Tuurlijk weet je niet of je kind er wat van oppikt of wat mee doet

En die knuffelrat hebben wij ook! Wolf doet er vaak ''neusje neusje'' mee :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:01:05 #204
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93832607
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:48 schreef Poppedein het volgende:
Mef, je weet dat brommers kieken iets heel anders betekent? :P
_O-
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93832648
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was vandaag toch zó gelukkig! Ik ben over het algemeen een tevreden mens, hoor, maar er zijn van die dagen dat het leven wel heel mooi is. De zon scheen, ik moest een dekentje over Ivan heenleggen toen hij voor het slapen gaan nog even de Teletubbies keek, Lena begon naar haar duimpje te zoeken en mijn lief trakteerde op een broodje paling dat met een beetje peper erop zo goed smaakte.

Kon ik deze dag maar in een doosje doen.
O+
Klinkt inderdaad heerlijk! Gewoon gelukkig worden van zulke simpele dingen O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93832704
Ja hier ook veel labieliteit rond het eten. Dus daarom dacht ik aan kiezen, ik mag ook niet voelen. Ze is ook heel erg aanhankelijk maar vooral naar mij, papa kan haar niet echt troosten. Als het niet gaat morgen gaat ze lekker in de doek op de rug, dat werkte super afgelopen zondag.

En morgen ga ik paling kopen bij de viswinkel. (zo erg zwanger)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:05:07 #207
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93832891
hmmm Evie zou ook best last kunnen hebben van kiesjes.. al de 2e dag op rij dat ze eten weigert, wel goed drinkt en enorm rode wangen aan het ontwikkelen is...
:?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_93833028
Poppedein, kun je niet ergens bij een blad voor ouders een column gaan schrijven?
Je schrijft zoooo leuk!! Ik wil meer!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:07:57 #209
100412 mefke79
komt goed!
pi_93833079
zijn er hier meer die ooit die peutermaaltijden van de olvarit geprobeerd hebben? Driekus krijgt ze als hij NU honger heeft en wij pas eten hebben over een half uur of als we iets eten dat hij niet krijgt (pizza). In zo'n bakje zou precies genoeg groenten moeten zitten. Nou ja, zal best, maar Driekus heeft er gewoon niet genoeg aan. Gisteren at ie er nog een complete banaan achteraan en twee glazen karnemelk. Vandaag ging er een bak yoghurt achteraan dat bijna groter was dan het bakje peuterprut. Zit er nou zo weinig in dat bakkie?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:12:07 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93833319
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 21:07 schreef mefke79 het volgende:
zijn er hier meer die ooit die peutermaaltijden van de olvarit geprobeerd hebben? Driekus krijgt ze als hij NU honger heeft en wij pas eten hebben over een half uur of als we iets eten dat hij niet krijgt (pizza). In zo'n bakje zou precies genoeg groenten moeten zitten. Nou ja, zal best, maar Driekus heeft er gewoon niet genoeg aan. Gisteren at ie er nog een complete banaan achteraan en twee glazen karnemelk. Vandaag ging er een bak yoghurt achteraan dat bijna groter was dan het bakje peuterprut. Zit er nou zo weinig in dat bakkie?
Er zit idd vlgs mij niet veel in. Je zou evt een klein blikje boontjes/doperwtjes/mais oid erbij kunnen doen?
pi_93833382
Yup, wij geven die als we zelf iets ERG ongezonds eten Mefke.
Ik vind het ook lijken alsof het niet echt vult, hij eet namelijk altijd meer yoghurt dan anders daarna en jammert echt als het op is, wat hij normaal niet doet.
Ik vind de substantie ook wel anders dan die uit een glazen potje of de plastic Olvarit bakjes. Bijv die spaghetti met rode saus blijft erg dun en waterig
Dus wij zijn weer overgegaan op een 15mnd+ potje te geven of zo'n bakje (waar overigens ook niet veel in zit) en hier lijkt hij dan wel vol van te zitten of krijgt alsnog wat van ons eten mee
pi_93833388
Ik zou het niet weten Mefke, Lars weigert alles waar geen _made by mama_ opstaat
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:13:38 #213
100412 mefke79
komt goed!
pi_93833401
ah, ligt niet aan mij dus. Hoeven ze echt maar zo weinig te eten? Dan maak ik me accuut geen zorgen meer over alle halve maaltijden van de afgelopen tijd. Die waren dan nog gewoon goed.
Inderdaad, maar wat extra's er bij gooien de volgende keer.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:15:55 #214
100412 mefke79
komt goed!
pi_93833550
Ik ben toch wel blij dat ie ze wel wil eten. Is soms erg handig. Gisteren ook. Wij aten kip tandori, dat kost met snijden van de kip enzo al snel een half uur. En dat ging ie niet trekken. Hij moest en zou NU eten. Dus dan krijgt ie zo' n bakkie. Anders heb ik een brullend kind een half uur lang dat daarna stukken minder goed eet en maar wat speelt.
pi_93833553
Schrok even dat ik zoveel hier moest bijlezen (probeer het juist weer een beetje bij te houden :P) maar gelukkig ging bijna alles over vlinderen :D

Rienk loopt echt al goed zeg! Filmpje loopt hier steeds vast, maar heb al een leuk stuk gezien O+
pi_93834108
Zeker is het handig als ze ook potjes willen eten!
Bij Lars is het denk ik ook gekomen door zijn allergie, in het begin kon hij maar een paar soorten groente verdragen, en potjes al helemaal niet. Toen ik het op een gegeven moment weer wilde proberen ging hij zowat over zijn nek.

Ik geniet wel zo van dat mannetje, zoals vanavond, lekker bij me de fles drinken, en als het dan op is wil hij naast me zitten op de bank, beetje kriebelen in zijn nekkie, terwijl we samen nog even tv kijken...
Vraag ik: "is mama lief?" komt er eerst een kusgeluidje en daarna "JA!"
Schattie....
pi_93834391
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:15 schreef mefke79 het volgende:
Ik ben toch wel blij dat ie ze wel wil eten. Is soms erg handig. Gisteren ook. Wij aten kip tandori, dat kost met snijden van de kip enzo al snel een half uur. En dat ging ie niet trekken. Hij moest en zou NU eten. Dus dan krijgt ie zo' n bakkie. Anders heb ik een brullend kind een half uur lang dat daarna stukken minder goed eet en maar wat speelt.
tenzij het echt heel erg is (patatjes, pizza, dat soort dingen) pak ik voor ravi 'gewoon' de staafmixer erbij :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:28:58 #218
100412 mefke79
komt goed!
pi_93834407
Driekus krijgt nu nog een fles ( met water) als ie gaat slapen. Doen we ook omdat ie officieel zijn mond zou moeten spoelen na de medicijnen, maar leg dat maar eens uit aan een kindje van nog geen anderhalf. Maar wanneer moeten ze echt stoppen met een fles drinken? Ik kan natuurlijk best een rietjesbeker pakken, maar dat drinkt zo lastig liggend. En alle tuitbekers lekken...
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:30:10 #219
100412 mefke79
komt goed!
pi_93834487
Simmu, maar het eten was nog niet klaar, dat was juist het probleem. Pizza heeft ie een ministukje geprobeerd vandaag (geen succes) frietjes krijgt ie gewoon als we die eten.
pi_93834823
Ik zou niet zo'n punt maken van die ene fles Mefke.
Hij kan wel uit een rietjesbeker drinken ja, het is niet zo dat hij de hele dag flesjes drinkt.
Als je het bij het CB vraagt moeten ze volgens mij allang van de flessen af zijn.
Meike dronk tot afgelopen zomer nog een flesje melk voor het slapen gaan. Totdat we op vakantie het flesje in het oventje warm maakten en het flesje smolt.....dat was het einde van het flessentijdperk van Meike. maar toen was ze dus 3,5 jaar....
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 21:34:40 #221
5428 crew  miss_sly
pi_93834824
Wat loopt Rienk daar heerlijk, Vlindur O+ En zo goed ook! Ik versta niet veel van wat je babbelt, trouwens :D Schattige manier van aangeven dat hij genoeg gewandeld heeft O+ doet Senna ook zo!

Ik sluit me aan bij oeke en Claudia: ik ga mijn mening niet geven, zeker niet ongevraagd en ook niet om maar goed duidelijk te maken dat ze iets doet wat ik anders zou willen zien.
En vlinderen, flirten, zelfs rondneuken (mits veilig en een keus die ze maakt) zal ik accepteren. Ik denk dat we meer kans hebben dat ze bij ons aan blijft komen met alles wat ze kwijt wil als wij er open instaan en ze niet ook aan moet horen dat wij het niet eens zijn met hoe ze leeft.

Vandaag ging ze weer heel prima slapen, met hetzelfde ritueel van eerst een half uurtje spelen voor we het bedritueel starten *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:39:09 #222
100412 mefke79
komt goed!
pi_93835156
Miss, wat fijn! Je laat haar nu dus even 'uitrazen' voor je haar naar bed doet? Sinds Driekus op zijn nieuwe kamer slaapt mag ie van ons ook nog even op zijn kamer spelen met het speelgoed dat daar staat. En daarna moet ie echt naar bed.

Ik hoop echt op een goede nacht. Niet eens omdat mijn nachtrust dat goed kan gebruiken, maar gewoon omdat het zo sneu is als je niet weet wat er is. En je niet weet wanneer er echt iets is en waar de grens is met ' uitproberen'. Hij was in het begin echt overstuur en zielig, maar toen ie eenmaal gekalmeerd was, sloeg dat om in uitproberen. Toen ik dat doorhad, hebben we em vijf lange minuten gegeven om te kalmeren en toen viel ie dus in slaap...
pi_93835194
Fijn Miss! Zo doorgaan Senna!!

Kijk dit dan!

Meike anderhalf jaar

Lars anderhalf jaar
pi_93835423
Claudia O+ Wat heerlijk, zo verliefd op jullie gezinnetje!

Rienk O+ Wat loopt hij al goed en hij blijft zo mooi bij je!

Ik was, waarschijnlijk ook door mijn verleden maar ook omdat ik daarin erg serieus ben, een laatbloeier. Voor Niels hoop ik dat hij zich wat vrijer voelt, maar dat hij niet zo'n jongen wordt die meisjes versiert om te seksen en er dan vandoor gaat. Maar dat zal wel niet, het is een kind van ons ;)
Verder ben ik het eens met Claudia, ik zou mijn mening op dat moment niet geven. Als het goed is kent hij die dan ook al wel ;)

Wij zijn gisteren weer teruggekomen van ons weekend weg met mijn schoonfamilie. Met mijn Lief en Niels samen was het erg leuk O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging heel goed met slapen en eten en hij was heel vrolijk. We kregen steeds te horen dat hij zo goed eet (niet eens Fristi en chocoladebroodjes als ontbijt 8)7 )
Hij is nu thuis wel een beetje uit zijn doen, hij wordt steeds overstuur wakker. Maar we weten niet of hij misschien ziek aan het worden is of dat hij toch het weekend aan het verwerken is.

Naast het park lag Plopsa-land: Bumba!!!

Naar een voorstelling van Bumba kijken, ik was zo verbaasd dat hij zijn aandacht daar al zo goed bij kon houden!

O+

Mijn bijdrage aan de quiz:
-hij-ie
-kekeehj
als jullie die twee raden vind ik het erg knap :P
-mah-mah
-tein
-kekkuh
-lak
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93835737
tein=trein
kekkuh=lekker
hij-ie=bumba O-)
kekeehj=ekster :P
mahmah=miauwmiauw
lak=slak

Leuk dat jullie het naar jullie zin hadden en dat Niels het zo goed deed!
Maar wat naar te ondervinden wat onder je spoiler stond....
Kinderen in het spel?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:47:50 #226
100412 mefke79
komt goed!
pi_93835740
tein = trein? (hier wordt het ook steeds geroepen, geen idee wie of wat ie bedoelt)
kekeehj = kijken?

en die anderen...geen idee

Klinkt als een toch wel leuk weekendje! Volgende keer mooi je eigen huisje regelen ja, dat lijkt me echt vreselijk om te moeten zien en horen.
pi_93835751
Oh Karin, geweldig, die foto's! En wat lijken ze op elkaar!

Ik had de foto's al gezien, Twinkly. Leuk dat het zo'n fijne tijd was! En ik vind het ook heerlijk voor je dat Niels lekker heeft geslapen en gegeten. Wat naar zoals het er bij je schoonzus aan toegaat. Je kunt er zo weinig mee, he, anders dan proberen er zelf zo weinig mogelijk mee geconfronteerd te worden. Ik krijg er buikpijn van als ik eraan denk hoe dat voor die kinderen moet zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93835813
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, helaas niet :'(
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:49:30 #229
141214 XXXKarinXXX
pi_93835861
Misschien juist beter ook Twink, anders waren die ook nog de sjaak
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:49:31 #230
100412 mefke79
komt goed!
pi_93835864
die bril foto's zijn gaaf Karin! Kwam Lars er zelf mee aanzetten? Driekus wilde gisteren ineens zijn laarsjes aan, hij kwam er zelf mee aanlopen. En van de week kwam ie ook met de zonnebril in zijn handen aan.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:50:53 #231
43263 Meimeltje
pi_93835955
Leuke foto's Twinkly en wat fijn dat het slapen wel goed ging!!! Vervelend van het andere...

-hij-ie = hallo
-kekeehj = okeejj
-mah-mah =
-tein = trein
-kekkuh = kijken
-lak = slak
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:51:16 #232
141214 XXXKarinXXX
pi_93835980
Zie ze ook allebei die bril ondersteboven hebben dan.
Weet niet of hij er zelf mee aankwam, kreeg de foto's net doorgestuurd van mijn ouders.
Grappig (en handig!) dat ze nu zelf steeds beter kunnen aangeven wat ze graag willen he!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:51:18 #233
204477 DustinHenderson
Grrr
pi_93835982
Ik wou net vragen of je je verhaal kwam doen Twinkly! Was erg nieuwsgierig
Wat gaaaf dat het allemaal zo goed gegaan is zeg, heerlijk! En supertof dat jullie naar Plopsaland geweest zijn, kon Niels ook al echt in attracties/wat doen daar?

Wat verschrikkelijk zeg, wat onder die spolier staat.Je zat dus met elkaar in 1 huisje?! Ik zou me dan totaal geen houding weten te geven als die dingen voorvielen tussen hen.. wat Claudia ook zegt; ik zou er zelf als volwassene al buikpijn van krijgen, laat staan kinderen die wellicht op een leeftijd zijn dat ze er veel van meekrijgen, en dat ws zelfs dagelijks. Bah, echt erg
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:51:47 #234
137265 Twinkly
<3
pi_93836018
SPOILER
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tein=trein ^O^
kekkuh=lekker
hij-ie=bumba O-) Nee, maar die zit er wel bij, ergens ;)
kekeehj=ekster :P _O-
mahmah=miauwmiauw
lak=slak ^O^
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:52:28 #235
141214 XXXKarinXXX
pi_93836066
dan is mahmah bumba :+

SPOILER
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:52:37 #236
100412 mefke79
komt goed!
pi_93836079
ik heb er trouwens ook nog eentje:
boeba

(en nee, hij ligt niet zooooo voor de hand)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:52:57 #237
322744 groofskendezoveelste
pi_93836100
SPOILER
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:52:59 #238
137265 Twinkly
<3
pi_93836102
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
dan is mahmah bumba :+
*O* Ik dacht eerst steeds dat hij mama zei :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:53:43 #239
137265 Twinkly
<3
pi_93836152
Mefke, poepen? :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:53:56 #240
204477 DustinHenderson
Grrr
pi_93836165
Oh het is niet ''eens'' de partners tegen elkaar, maar een kind dat geslagen wordt :o zou je zoiets niet anoniem moeten melden dan? Bah wat erg zeg
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:53:59 #241
100412 mefke79
komt goed!
pi_93836169
fff Twinkly wat moet je er dan ook mee
SPOILER
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:54:44 #242
43263 Meimeltje
pi_93836215
mahmah :D

Dyon zegt echt bijna geen echte woordjes, maar Bumba kwam er wel helemaal goed uit nadat Kyllian het een aantal keer voor hm gezegd had :P Misschien moet Kyllian hm maar leren praten ;) "Aai" heetf hij ook van z'n broer geleerd :D
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:55:25 #243
100412 mefke79
komt goed!
pi_93836256
@ Twinkly, nope, dat noemt ie gewoon poepen...of bah.

Driekus op de fiets: auto!
Ik: waar?
Driekus wijst naar een bus.
Dus ik zeg: Bus.
Driekus: auto!
Tja, hoe leg je dat dan uit? Een bus blijft voorlopig maar even een auto denk ik...
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:56:27 #244
204477 DustinHenderson
Grrr
pi_93836325
Wolf zegt ook nog bijna niks. Woordjes die hij kan en ook veel gebruikt:
papa,baby,bah, die (met wijzend vingertje)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:56:50 #245
43263 Meimeltje
pi_93836359
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:53 schreef mefke79 het volgende:
fff Twinkly wat moet je er dan ook mee
SPOILER
Hier sluit ik me bij aan. Bij mijn cliënten heb ik een verplichting om zoiets te melden, maar familie is natuurlijk wel een hele lastige situatie.
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 21:56:55 #246
5428 crew  miss_sly
pi_93836368
Twinkly wat fijn dat het voor jullie drietjes een fijn weekend was! Lieve foto's O+
Dat andere is rot, heel rot.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:57:43 #247
137265 Twinkly
<3
pi_93836413
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef Poppejans het volgende:
Ik wou net vragen of je je verhaal kwam doen Twinkly! Was erg nieuwsgierig
Wat gaaaf dat het allemaal zo goed gegaan is zeg, heerlijk! En supertof dat jullie naar Plopsaland geweest zijn, kon Niels ook al echt in attracties/wat doen daar?
Ja, er was een hele grote en super mooie draaimolen, een speeltuintje voor peuters, een ballenbad (helaas in beslag genomen door volwassen mannen die zich als peuters gedroegen :') ) en een Bumba-draaimolen. In die laatste zijn we niet meer geweest.

SPOILER
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:57:46 #248
204477 DustinHenderson
Grrr
pi_93836415
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:56 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan. Bij mijn cliënten heb ik een verplichting om zoiets te melden, maar familie is natuurlijk wel een hele lastige situatie.
Ja dat is ook zo. Ik zou er zelf denk ik ook niks mee doen als het familie betrof
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:58:05 #249
20194 wickie
pi_93836434
Twinks, fijn dat jullie als gezinnetje het fijn hebben gehad en dat Niels erg heeft genoten.
Wat erg om te lezen over de familie van je schoonzus. Wat heftig en naar, ik zou het zelf ook echt niet trekken. Als er een volgende keer is maar jullie eigen plan trekken. Ik kan er niet overuit... Die arme jongen.. ;(
Hoe reageerde je schoonouders op hun gedrag? En het lijkt me ook erg moeilijk voor jou man (jullie zijn getrouwd toch?) omdat te zien, het is toch zijn zus

Zooo jullie gaan veeeeeelste snel....
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:58:46 #250
43263 Meimeltje
pi_93836493
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo. Ik zou er zelf denk ik ook niks mee doen als het familie betrof
Ik zou denk ik niet niets kunnen doen, denk dat ik me dan toch te veel hulpverlener voel :@
Zou zeker erover in gesprek gaan met ze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')