Er is er een zwanger!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:44 schreef wickie het volgende:
Oja en nou heb ik heel veel zin in gerookte paling
Gelukkig maar! Ivan ging wat moeizaam slapen. We zijn een keer of vier meteen naar hem toegelopen en toen was het goed. Ik denk dat er nog steeds ellendige kiezen op doorkomen staan. Hij was tijdens het avondeten ook wat labiel. Ik vermoed dat hij toen ook gewoon pijn had in zijn mond.quote:Mette is dan wel chaggo overdag, ze slaapt 'snachts als een roosje!
Nou, als ik hier lees over rond hoeren en sloeren en one night stands, ging ik er ook van uit dat dat ermee bedoelt werd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:26 schreef oeke het volgende:
Free, ik vind je een schat hoor, maar van vlinderen naar rondneuken? Ik vind het een grote schakel. Volgens mij ging het over kalverliefdes, ontmoetingen en flirten, niet over rondneuken.
En trouwens, wat heb ik te zeggen over wat mijn volwassen kind met zijn lichaam wenst te doen?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:48 schreef Poppedein het volgende:
Mef, je weet dat brommers kieken iets heel anders betekent?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was vandaag toch zó gelukkig! Ik ben over het algemeen een tevreden mens, hoor, maar er zijn van die dagen dat het leven wel heel mooi is. De zon scheen, ik moest een dekentje over Ivan heenleggen toen hij voor het slapen gaan nog even de Teletubbies keek, Lena begon naar haar duimpje te zoeken en mijn lief trakteerde op een broodje paling dat met een beetje peper erop zo goed smaakte.
Kon ik deze dag maar in een doosje doen.
Er zit idd vlgs mij niet veel in. Je zou evt een klein blikje boontjes/doperwtjes/mais oid erbij kunnen doen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:07 schreef mefke79 het volgende:
zijn er hier meer die ooit die peutermaaltijden van de olvarit geprobeerd hebben? Driekus krijgt ze als hij NU honger heeft en wij pas eten hebben over een half uur of als we iets eten dat hij niet krijgt (pizza). In zo'n bakje zou precies genoeg groenten moeten zitten. Nou ja, zal best, maar Driekus heeft er gewoon niet genoeg aan. Gisteren at ie er nog een complete banaan achteraan en twee glazen karnemelk. Vandaag ging er een bak yoghurt achteraan dat bijna groter was dan het bakje peuterprut. Zit er nou zo weinig in dat bakkie?
tenzij het echt heel erg is (patatjes, pizza, dat soort dingen) pak ik voor ravi 'gewoon' de staafmixer erbijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:15 schreef mefke79 het volgende:
Ik ben toch wel blij dat ie ze wel wil eten. Is soms erg handig. Gisteren ook. Wij aten kip tandori, dat kost met snijden van de kip enzo al snel een half uur. En dat ging ie niet trekken. Hij moest en zou NU eten. Dus dan krijgt ie zo' n bakkie. Anders heb ik een brullend kind een half uur lang dat daarna stukken minder goed eet en maar wat speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging heel goed met slapen en eten en hij was heel vrolijk. We kregen steeds te horen dat hij zo goed eet (niet eens Fristi en chocoladebroodjes als ontbijt)
Hij is nu thuis wel een beetje uit zijn doen, hij wordt steeds overstuur wakker. Maar we weten niet of hij misschien ziek aan het worden is of dat hij toch het weekend aan het verwerken is.
Naast het park lag Plopsa-land: Bumba!!!
Naar een voorstelling van Bumba kijken, ik was zo verbaasd dat hij zijn aandacht daar al zo goed bij kon houden!
![]()
Mijn bijdrage aan de quiz:
-hij-ie
-kekeehj
als jullie die twee raden vind ik het erg knap
-mah-mah
-tein
-kekkuh
-lak<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, helaas niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tein=trein![]()
kekkuh=lekker
hij-ie=bumbaNee, maar die zit er wel bij, ergens
kekeehj=ekster![]()
![]()
mahmah=miauwmiauw
lak=slak<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:53 schreef mefke79 het volgende:
fff Twinkly wat moet je er dan ook meeHier sluit ik me bij aan. Bij mijn cliënten heb ik een verplichting om zoiets te melden, maar familie is natuurlijk wel een hele lastige situatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, er was een hele grote en super mooie draaimolen, een speeltuintje voor peuters, een ballenbad (helaas in beslag genomen door volwassen mannen die zich als peuters gedroegenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef Poppejans het volgende:
Ik wou net vragen of je je verhaal kwam doen Twinkly! Was erg nieuwsgierig
Wat gaaaf dat het allemaal zo goed gegaan is zeg, heerlijk! En supertof dat jullie naar Plopsaland geweest zijn, kon Niels ook al echt in attracties/wat doen daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Ja dat is ook zo. Ik zou er zelf denk ik ook niks mee doen als het familie betrofquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:56 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. Bij mijn cliënten heb ik een verplichting om zoiets te melden, maar familie is natuurlijk wel een hele lastige situatie.
Ik zou denk ik niet niets kunnen doen, denk dat ik me dan toch te veel hulpverlener voelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Ik zou er zelf denk ik ook niks mee doen als het familie betrof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |