abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 15:58:08 #176
5428 crew  miss_sly
pi_93817621
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:56 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

En daar leg je je vinger op mijn zere plek... ik ben als de dood!
Idem.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93819146
En dan komt dochterlief van ruim 12 thuis en roept: " Ik heb verkering!" *;
Ow ok :) , zeiden wij, zolang je school er niet onder lijdt mag dat.
Hij is 15, en wij denken... ach kalverliefde, ze heeft wel vaker "verkering" gehad, moet kunnen, leuk voor haar.
Maar dit was! hem!
En ze heeft al haar ziel en zaligheid er in gestoken, tot niet meer met anderen omgaan aan toe, of heel sporadisch. En dat vond ik heel jammer en erg, want ik zag hoe ze in de loop der jaren een beetje wegkwijnde. Hij ging namelijk wel naar anderen als hij dat wilde ;( .
En ondanks praten met haar, wij en vriendinnen en familie, was het erg moeilijk te doorbreken.
Totdat ze ineens het licht zelf zag en wat meer voor haarzelf op ging komen.
Maar dat heeft wel een hele tijd geduurd.

Ondertussen is ze bijna 18 en heeft ze nog steeds verkering, maar gaat gelukkig nu wel gelijkwaardiger op :) .

En waarom typ ik dit nu :P , dit verhaal hoort natuurlijk helemaal niet bij de dreumesen, maar ik lurk hier vaak en de "discussie" over wat je mee wil geven voor later enzo vond ik gewoon heel interessant en ik dacht, wij hebben haar ook dingen meegegeven maar toch kan het anders lopen dan dat je zou willen.

En een knuffel voor Sorbootje :*
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:50:57 #178
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93819885
hoi hoi ;) niet bijgelezen hoor; alleen over vlinduren, bruut stappen en peuterbedjes ;)

LOL

Evie heeft dr dagje kinderopvang er weer op zitten, weinig geslapen daar, dus nu nog even op bed gelegd. Dus even tijd om online te zijn.
poeeefff zwanger zijn, werken, en een dreumesje; ik ben MOE!
haha maar verder gaat het gelukkig allemaal goed met ons hoor ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_93820369
op een of andere manier is de kwaliteit echt bagger }:|

Maar hier mijn Rienk aan de wandel O+

Mochten jullie problemen hebben met ondertitelen dan hoor ik het wel oké?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93822539
Nou zeg, Geen oeh's een aah's? :o

Is het zo erg? :@
pi_93824691
Heus wel Oeh en Ah! Heul erg zelfs! Zie die kleine donder daar nou gaan! O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:49:55 #182
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93825040
:D geef ons eens tijd om te koken en eten joh ;)

kijk em gaan O+ wat een menneke <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:54:51 #183
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93825221
Rienk, wat ga je heerlijk! O+
Ik wil ook zo'n paadje hiero! :Y

Ennuh vlinderen heb ik ook volop gedaan :o O-)
pi_93826389
Rienk O+

Vlinderen... Mja.. ik heb een korte affaire (geen seks)gehad op mijn 16e, daarna een onvrijwillige affaire.... en daarna mijn man :)

En ik hoop dat er niet gevlinderd wordt :) Volgens mij maakt rondneuken een mens niet gelukkiger.

Mocht hij echter wel besluiten de stapper uit te gaan hangen, dan is dat zo en heb ik me daarbij neer te leggen, maar ik zal hem wel vertellen hoe ik er over denk, hoewel hij altijd éven geliefd en welkom zal blijven.

En Florian lijkt op mijn 5 broers.... DIe broers die maar hoefden knipperen en aan elke vinger een meisje hadden...
Zal ik hem modder op zijn hoofd smeren? O-)
pi_93827314
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:25 schreef oeke het volgende:

Zelfs voor stappende kinders. Misschien wordt Ivan wel een trendsettend clubeigenaar of die nieuwe Micha Kleijn! :D
Grappig dat je dat zegt, want mijn lief lijkt bijvoorbeeld erg op mij, maar zijn zus is schrijfster en maakt deel uit van hip Amsterdam! Ze hebben dezelfde opvoeding gehad maar zijn zó verschillend!

Ik vind dat een heel spannend idee, wat voor soort types Ivan en Lena zullen worden. Gaan ze kantoorbanen krijgen, worden ze kunstenaar, wetenschapper, gaan ze met hun handen werken? Ik ben er zó benieuwd naar! Het is echt niet zo dat ik nu al snak naar die tijd - laat ze nog maar lekker klein blijven! - maar ik vind het een bijzonder soort anticipatie.

We zijn vandaag eendjes wezen voeren en Ivan vond het geweldig! Ik begreep niet waarom hij elke keer op zijn hurken ging, maar hij deed gewoon zijn vader na die op zijn hurken naast Ivan ging zitten als hij eendjes ging voeren. :D

Oh wickie, ik heb Ivan vandaag op knuffelen met een knuffel betrapt! En hij wilde de beer per se mee naar bed. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93827764
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:21 schreef freecell het volgende:
En ik hoop dat er niet gevlinderd wordt :) Volgens mij maakt rondneuken een mens niet gelukkiger.

Mocht hij echter wel besluiten de stapper uit te gaan hangen, dan is dat zo en heb ik me daarbij neer te leggen, maar ik zal hem wel vertellen hoe ik er over denk, hoewel hij altijd éven geliefd en welkom zal blijven.

Idem
Ik zou hem hoe dan ook niks verbieden want dat werkt veelal toch alleen maar averechts, maar wel mijn mening geven.
Hoop dat ik door de jaren heen hem het gevoel kan geven dat hij me vertrouwd en veel durft te vertellen aan ons.
Ikzelf was 16 toen ik mijn man leerde kennen, hij was mijn allereerste vriendje op ieder gebied en moet zeggen dat ik echt absoluut niet het idee of gevoel heb dat ik iets gemist heb qua ervaringen.

Ik ben ook erg benieuwd wat voor type Wolf later gaat worden en waar hij mee zal thuiskomen :D Maar bovenal hoop ik gewoon dat hij durft thuis te komen met een liefje, die zal hier ook altijd mogen blijven slapen (ok, de 13 jaar v Poppedein vind ik dan wel weer erg jong)
Hdeb liever dat zulk soort dingen onder mijn dak gebeuren dan ergens stiekem

Wat lief dat Ivan zn vader ging nadoen. Dat hurken vind ik zo'n schetig gezicht, die kontjes naar achter O+

ah Rienk wat loop jij al goed stevig zeg! Maarja die snelle Rienk loopt al maaaanden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93827858
Knuffelde Ivan met Beer O+ O+
Mette's adoratie voor haar favo knuffel is nog steeds een standvastige relatie. Dat is geen gevlinder :+
Mette en Lolly, onafscheidelijk. Het eerste wat ik elke ochtend moet doen als ik haar zie is de poot van Lolly een kusje geven, daarna krijg ik pas een kusje van haar :')

Ze is verschrikkelijk chaggo (veel gekrijs en drama, slaan en gooien met alles men kent het wel)... beetje jammer... slikken, negeren en doorgaan is momenteel de overlevingsstrategie hier. Ik vrees een combinatie van verkoudheid en kiezen, weer.
Ikzelf zou graag de rechterkant van mijn gezicht wegsnijden (bijholte ontsteking), zal me niets verbazen als zij ook zulke nare pijnen heeft zo af en toe.

Ik ga vandaag geen poging tot bijlezen doen, ik haak weer in.

Maarrrr ik zag wel Rienk O+ O+ Mette keek mee en was even stil en ik zag een glimlach O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93828071
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:01 schreef Vlindur het volgende:
op een of andere manier is de kwaliteit echt bagger }:|

Maar hier mijn Rienk aan de wandel O+

Mochten jullie problemen hebben met ondertitelen dan hoor ik het wel oké?
Jemig, dat filmpje duurt ruim 7 minuten! :D

Wat loopt hij goed, he? Hij heeft een iets andere stijl dan Ivan, zwaait zijn voeten wat meer naar buiten of zo.
pi_93828119
Rienk loopt alsof hij nooit anders gedaan heeft. O+
pi_93830071
Grappig, freecell en Poppejans, ik zou mijn mening dus níet geven. Er zullen regels zijn over laten weten waar je bent en acceptabele tijden om naar huis te komen, maar ik zie het nut niet in van mijn afkeuring uitspreken. Als het goed is zijn onze normen en waarden wel duidelijk geworden door onze opvoeding en de rest moeten ze zelf uitvogelen.

Ik weet nog wel dat ik een jaar pauze nam van mijn studie en daar hebben mijn ouders nooit iets over gezegd terwijl ik wist dat ze teleurgesteld waren. Het enige wat ze (al dan niet expliciet) hebben duidelijk gemaakt was dat ze er het volste vertrouwen in hadden dat ik mijn weg wel zou vinden en het goed zou komen met me. Meer is toch ook niet nodig?
pi_93830478
Rienk, wat loop je goed! En wat liggen er veel interessante dingen in de wagen he? :D
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:54 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben van plan de rest van mijn leven begeerlijk te blijven en hier soms ook gewoon ongegeneerd mee te spelen. Juist omdat ik weet wat ik waard ben en van mezelf houd.
That's the spirit! ;)

Ivan knuffelt! O+ Ik heb Ko vandaag een grote knuffelrat uit de Ikea gegeven. Hij speelt er een beetje mee, ik vond het een stap in de goede richting. En als Ivan knuffelt is er hoop!

Wickie, sterkte met je chagerijntje! Hopelijk is ze gauw weer te pas. :*
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:21 schreef freecell het volgende:
Free, ik vind je een schat hoor, maar van vlinderen naar rondneuken? Ik vind het een grote schakel. Volgens mij ging het over kalverliefdes, ontmoetingen en flirten, niet over rondneuken.
En trouwens, wat heb ik te zeggen over wat mijn volwassen kind met zijn lichaam wenst te doen? Behalve de waardes die ik hem kan meegeven in zijn jeugd.
Wat Claudia zegt dus. :Y
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93830792
Daar kan ik me ook in vinden Claudia en Oeke.

Daarnaast kan ik me denk ik inleven in vele diverse keuzes. Ik ken mensen die al van jongs af aan met één en dezelfde partner zijn, ik ken mensen die nogsteeds niet monogaam zijn, en eerlijk gezegd... Ik kan (bijna) overal wel een soort van begrip voor opbrengen. Het moet wel heel ver gaan, wil ik mijn kind niet begrijpen straks in diens keuzes. Dat denk ik echt.
pi_93831203
Ik was vandaag toch zó gelukkig! Ik ben over het algemeen een tevreden mens, hoor, maar er zijn van die dagen dat het leven wel heel mooi is. De zon scheen, ik moest een dekentje over Ivan heenleggen toen hij voor het slapen gaan nog even de Teletubbies keek, Lena begon naar haar duimpje te zoeken en mijn lief trakteerde op een broodje paling dat met een beetje peper erop zo goed smaakte.

Kon ik deze dag maar in een doosje doen.
pi_93831304
het spijt me dames, maar ik doe niet aan "wat als". ik doe alleen aan nu. ik durf wel te zeggen dat we eerlijk en liefdevol zijn naar onze kinderen toe. er kan vanalles misgaan en we kunnen twijfelen en zoeken, maar we zijn in ieder geval oprecht en we doen ons best. dat is nu goed genoeg en dat moet dan maar goed genoeg zijn ongeacht wat mijn gebroed op dat gebied uitspookt :P

ik maak me dus totaal niet druk over dit soort dingen, ik ben enkel benieuwd naar hoe het zal zijn. staat tegenover dat ik een broertje heb die nu 22 is, dat geeft enig realiteitszin :')

broertje houdt niet van opleidingsdingen en wel van blowen en uitgaan en auto's en gave spulletjes
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93831574
Dat klinkt als een heerlijke dag!

Ik sluit me trouwens aan bij Claudia en Oeke. (lang verhaal weggehaald)

Oja en nou heb ik heel veel zin in gerookte paling :')
Mette is dan wel chaggo overdag, ze slaapt 'snachts als een roosje!

[ Bericht 49% gewijzigd door wickie op 08-03-2011 20:54:14 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:47:00 #196
100412 mefke79
komt goed!
pi_93831732
Mijn kleine Driekus als puber...ik kan me er echt nog niets bij voorstellen. Ik vond em de laatste dagen zo groot, tot gisteren de buurjongen langs kwam die wel 6 hele maanden en een hele kop groter is. Dan is ie maar weer klein hoor, dat jochie van mij.

Geen idee wat het vannacht geweest is, hij was wel wat moe vandaag meldde het kdv. Ja duh, vind ik niet raar. Hij had met de peuters mee mogen gymen in het gymlokaal en dat was goed bevallen. Ik was em met de fiets gaan halen, was ie ook al zo blij mee. En eenmaal thuis was ' buiten buiten buiten' dus toen heb ik em maar in de schommel gezet. Wilde ie niet meer mee naar binnen....uiteindelijk was ie dus alleen buiten aan het spelen in de tuin en kwam ie pas binnen toen we het eten voor het raam hielden.

O en Driekus als puber: ik hoop dat Driekus op mijn lief lijkt. Die keek tot zijn 18de alleen naar brommers en dat terwijl ie alle aandacht kreeg. Volgens zijn vrienden was er niets aan om met hem te stappen, hij kreeg alle aandacht en deed er niets mee....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93831830
Mef, je weet dat brommers kieken iets heel anders betekent? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 08-03-2011 20:57:58 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_93832221
Bedankt voor de lieve reacties! En ik zal er de volgende keer op letten Huup! ;)

Wat grappig dat je dat zegt Claudia, ik let er niet zo op hoe Rienk loopt. Hij hobbelt al rond sinds november en het gaat gewoon goed. Tegenwoordig loopt hij binnen alsof hij poepen moet :') en dat lijkt echt heel maf. Eens kijken of ik dat ook op film krijg. Beetje half gehurkt _O-

Hij kan ook rennen tegenwoordig O+

Mette O+

Het pad loopt achter ons huis. Links in het filmpje is een sloot en daar liggen onze huizen. Rechts is een vaart. Toplocatie! O+ We hebben eerst de eendjes gevoerd aan het begin en daarna aan het eind. Er zitten hier een fuckload aan eenden en zulks!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:54:57 #199
100412 mefke79
komt goed!
pi_93832222
Poppedein, ik kom uit een ander deel van het land he...als men in Brabant naar brommers kijkt, kijkt men echt naar brommers. Oldtimers in dit geval.
Maar jouw brommers kieken is wat hier meegaan of plekken was en wat ze in Twente stroekiedoeken noemen (struikje duiken), toch?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:56:03 #200
100412 mefke79
komt goed!
pi_93832303
oooo en dat filmje!
Ik heb een hele gave op mijn mobiel van het schommelen, maar ik heb een kabeltje nodig om em er vanaf te krijgen en ik zou werkelijk niet weten waar dat ding ligt. Misschien morgen nog eens zoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')