SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie stats BE en Karin!
BEhopelijk hebben zij een oplossing.
Karin wat stom dat de pepti niet meer vergoedt wordt?!als de KA of de HA aangeven dat Lars nog steeds te heftig reageert is er dan wel kans op vergoeding of is het echt maar afwachten?
Laat ik zeggen dat ik me af en toe van alles in mijn hoofd haal.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heb je het gevoel dat je faalt BE? Ik denk dit te proeven uit je post....niet nodig he! Juist heel goed dat je hulp accepteert! Mooie stats btw!
oh!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
hè wat naar Karinhopelijk lukt het toch het vergoed te krijgen.
en toen zag ik in het boek een foto die ik jullie niet kan onthouden. En dan ben ik weer even weg hoor.![]()
[ afbeelding ]
beetje slechte scan, maar briljante foto
Hij is nu bijna 10. Ain't gonna fit.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
Buuf! Wat een heerlijk mannetje!Echt boodschappentassenmateriaal!
![]()
Dat heb je mooi verwoord Keshet!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:56 schreef Keshet het volgende:
...En echt he, een slechte moeder vraagt zich niet af of ze het slecht doet, die denkt daar helemaal niet over na.
oh!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
hè wat naar Karinhopelijk lukt het toch het vergoed te krijgen.
en toen zag ik in het boek een foto die ik jullie niet kan onthouden. En dan ben ik weer even weg hoor.![]()
[ afbeelding ]
beetje slechte scan, maar briljante foto
Ze heeft niet 1 vaste arts tot nu toe, iedere keer een ander, dus dat wordt de poli eerst bellen dan denk k. Zou kunnen maar ik vind de cb-drempel wat lagerquote:Op maandag 7 maart 2011 16:12 schreef Memmel het volgende:
Huup, kan je niet telefonisch overleggen met Amélie d'r arts?
Ja precies!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:35 schreef huuphuup het volgende:
Misschien is een potje neerzetten niet zo'n punt als ze het toch al zelf aangeeft dan is het kwaad toch al geschiedt
Ja ok, dat snap ik, dat het bewustworden de eerste stap is, maar ik persoonlijk zou, zeker als ze dat vanuit het ziekenhuis aangeven, daar voorlopig even niks meer mee doen dan luier verschonen en aangeven dat je het fijn vindt dat ze vertelt dat ze gepoept heeft oid.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:29 schreef Poppejans het volgende:
BE, volgens mij zijn dat juist wel de eerste tekenen van zindelijk worden, dat ze aangeven dat ze gepoept hebben is al een stukje bewust worden en gaat dan als het goed is over in het aangeven voordat ze daadwerkelijk gepoept/geplast hebben.
Maar Huup, je pusht toch absoluut niks als je een potje zou neerzetten en verder daar niet te veel mee doet? Als ze nu al een beetje lijkt te voelen dat er wat aankomt is dat echt superknap en zou ik speels willen zien of ze het op een potje zou willen doen
Daar zou toch niks op tegen zijn door een arts lijkt me
Ik neig nu idd daar naar ja, gewoon zo zeggen en dan verschonen. Erbij zeggen dat het fijn is dat ze t aangeeft is wel een goeie. Hopelijk blijft ze het dan doen tot we wel mogenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja ok, dat snap ik, dat het bewustworden de eerste stap is, maar ik persoonlijk zou, zeker als ze dat vanuit het ziekenhuis aangeven, daar voorlopig even niks meer mee doen dan luier verschonen en aangeven dat je het fijn vindt dat ze vertelt dat ze gepoept heeft oid.
En ja, als de arts duidelijk aan geeft dat het geen goed idee is om nu met zindelijkheid aan de slag te gaan, dan lijkt me daar juist wel wat op tegen.Ze hebben dat toch ook niet voor niets gezegd toch?
Dan zou ik dat toch eerst even overleggen zoals Memmel zegt.
Gaan we testenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Springen freecell, gewoon ff lekker woest op en neer jumpen...werkt pedagogisch verantwoorder dan met je kop tegen de muur rammen *ervaring*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |