abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 maart 2011 @ 14:31:48 #251
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93769653
oh buuf O+ geweldig O+

ik word altijd zo week van een foto van B. en zn broertje, zo stel ik mn meisjes straks ook voor (hoop ik althans :P) lekker buiten, met een of ander random beest of ding ofzo. Echt ik hou ervan dat scharrelen en ronddreutelen en lekker hun gang gaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie stats BE en Karin!
BE :* hopelijk hebben zij een oplossing.

Karin wat stom dat de pepti niet meer vergoedt wordt?! :o als de KA of de HA aangeven dat Lars nog steeds te heftig reageert is er dan wel kans op vergoeding of is het echt maar afwachten?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93769761
Als de dietiste of huisarts het nog strikt noodzakelijk vinden moest het wel lukken dacht ze.
Als alternatief had ze sojamelk, maar daar moet Lars niks van hebben. Dat hebben we al weleens geprobeerd hier.
Gelukkig heb ik regelmatig contact met de dietiste, dus die ga ik maar eens even mailen. Hopelijk kan zij wat voor ons betekenen.
De wvk zei dat hij maar 300 cc aan melk nodig heeft. maar hij is zo'n slechte drinker, dat ik erg blij ben met die 3 flessen, want die gaan er tenminste in. Als er daarnaast 100cc ingaat heb je het echt wel gehad, dus hij is het aan vocht zowiezo nodig.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 7 maart 2011 @ 14:38:05 #253
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93769871
hè wat naar Karin :o hopelijk lukt het toch het vergoed te krijgen.

en toen zag ik in het boek een foto die ik jullie niet kan onthouden. En dan ben ik weer even weg hoor. :@

beetje slechte scan, maar briljante foto O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator maandag 7 maart 2011 @ 14:40:08 #254
5428 crew  miss_sly
pi_93769939
Whaha, dat handje in die broekzak en dan die blik O+ O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 7 maart 2011 @ 14:42:00 #255
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93770017
Senna, die armpjes! Owwww
En idd dat handje in combinatie met die blik is geniaal buuf!

Er is er hier een wakker, wij gaan naar buiten. Frisse neus halen, om maar eens met Senna te spreken :)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_93770173
Buuf, wat een heerlijke zomerfoto's! O+

En Senna, slapend op de bank O+ .

BE, wat naar van die mogelijke groeipijnen. Ik hoop ook dat ze bij zo'n opvoedbureau kunnen helpen. Ik vind je trouwens helemaal niet klinken als een falende moeder hoor. :D Gewoon, reëel. :*
  maandag 7 maart 2011 @ 14:47:53 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93770237
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heb je het gevoel dat je faalt BE? Ik denk dit te proeven uit je post....niet nodig he! Juist heel goed dat je hulp accepteert! Mooie stats btw!
Laat ik zeggen dat ik me af en toe van alles in mijn hoofd haal. ;)
Ik ben niet blij met hoe sommige dingen gaan of gedaan worden, lees veel, lees dingen die me aan staan, maar het lukt me dan weer niet om dat toe te passen, raak daar weer gefrustreerd van etc. etc.
Gisteren vatte ik het als volgt samen voor F: nooit gedacht dat ik zo slecht zou zijn in iets dat ik zo heel graag wilde...
En dat besef doet vreselijk veel pijn. :Y

Overigens ook doodeng om 'hardop' te zeggen... ;)
pi_93770251
Zo jongens, ik ga de mijne halen. Ik moest echt bijkomen, maar ik kan er weer helemaal tegen aan. Laterrrr :W .

Oh, en ik heb de zonneluifels open :o. Rood met wit gestreept O+ .
pi_93770287
Oh BE, toch wel veel emotie dus. Een dikke :* voor jou.

Ik heb ook wel eens in tranen met mijn ouders zitten skypen hoor. Als ik niet blij ben met hoe ik dingen aanpak. Heel confronterend en verdrietig dat soort momenten. :Y
  maandag 7 maart 2011 @ 14:50:36 #260
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93770316
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:

en toen zag ik in het boek een foto die ik jullie niet kan onthouden. En dan ben ik weer even weg hoor. :@

[ afbeelding ]

oh! O+ O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 7 maart 2011 @ 14:52:30 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93770381
Buuf! Wat een heerlijk mannetje! O+ Echt boodschappentassenmateriaal! :Y O+
  Moderator maandag 7 maart 2011 @ 14:52:45 #262
5428 crew  miss_sly
pi_93770391
Be, wat rot dat je het zo ervaart. En wat fijn dat er zulke instanties zijn als opvoedpoli's en opvoedcursussen. Goed dat je er wat mee doet. Ik kan me voorstellen dat het pijn doet, dat besef en het eng is om hardop uit te spreken :*
pi_93770403
Oh wat een heerlijke foto's allemaal! Ik heb ook veel van dat soort foto's van mijn broertje en van mij. Samen met water en allerlei viezigheid toversoep maken, kikkers vangen met laarzen en een zwempak en dan van top tot teen onder de modder... lekker!

En Senna, wat ligt je daar schattig!
  maandag 7 maart 2011 @ 14:56:59 #264
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_93770526
Foto's van de buurjongen! O+ x100!

Cara, genieten he, zo'n aanblik! O+

Karin, wat balen dat 't niet meer vergoed zou gaan worden. Een briefje van de KA zou toch voldoende moeten zijn?
Als 't nou echt niet lukt, haal 't dan aub bij een drogist en niet bij de apotheek. Dat scheelt hier zo'n 20 of 30 euro per verpakking! :o
Mijn zorgverzekeraar wilde het eerst niet vergoeden als 't bij de Etos vandaan kwam. Bij de apotheek vandaan werd 't wel vergoed. Ik heb ze even gebeld en laten rekenen en toen was 't wel ok. Enige nadeel is dat we 't even voor moesten schieten, de apotheek dient de rekening rechtstreeks in. Emma is al duur genoeg geweest voor de zorgverzekeraars, ik wilde mijn kleine steentje ook bijdragen op deze manier.

BE, ik hoop dat je veel aan het opvoedbureau hebt!
En echt he, een slechte moeder vraagt zich niet af of ze het slecht doet, die denkt daar helemaal niet over na. :*
A grand adventure has begun.
  maandag 7 maart 2011 @ 15:00:58 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93770654
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
Buuf! Wat een heerlijk mannetje! O+ Echt boodschappentassenmateriaal! :Y O+
Hij is nu bijna 10. Ain't gonna fit. :P maar hij kan nog net zo kijken. :D Ja, ik gooi er nog maar een cliché in, maar wat gaat het snel.
En wat goed dat je hulp zoekt als je zelf het idee hebt dat het beter zou kunnen. volgens mij doe je jezelf tekort als je het hebt over "slecht zijn in" ik vond dreumes en peuter opvoeden vele malen pittiger dan mijn jongens nu. Je gaat van hapje naar slaapje naar weet ik veel wat, je wordt min of meer geleefd door het ritme van de kinderen en dan willen ze standaard de andere kant op dan jij wil. ik heb veel en diep naar mijzelf moeten kijken toen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 7 maart 2011 @ 15:14:12 #266
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93771126
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:56 schreef Keshet het volgende:
...En echt he, een slechte moeder vraagt zich niet af of ze het slecht doet, die denkt daar helemaal niet over na. :*
Dat heb je mooi verwoord Keshet!

En de schoolfoto's zijn binnen.

Mijn dreumes. Wat doe je? ;(

Dit is de schoolfoto van vorig jaar...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_93771177
Morrissiee :o O+

Wil jij Tess d'r schoonmoeder worden Mems?? ;) *; ^)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 7 maart 2011 @ 15:16:53 #268
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93771233
oh! Jemig wat een mooi mannetje O+ Die donkere ogen en zijn krullen O+
  maandag 7 maart 2011 @ 15:20:14 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93771369
:o Mems! Wat een grote vent al! En wat een knapperd! O+

En thanks meiden! Jullie zijn lief!
Dat wat Keshet zegt zei een andere vriendin idd ook al, dat probeer ik mezelf dus ook maar voor te houden, maar het neemt niet weg dat er dingen zijn die echt anders moeten zeg maar.
Het zijn zulke lieve, spontane knulletjes en ik wil niet dat de dingen die ik doe of zeg, of de manier waarop ze daarin 'beschadigen' zeg maar... Ik wil ze niet beknotten in wie ze zijn enzo. ;)

Anyway... dit hoort eig. vast in een ander topic, maar dan valt het te veel op. ;)
  maandag 7 maart 2011 @ 15:20:45 #270
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93771390
Buuv, het grappige is dus dat hij juist lichte ogen heeft! Blauw met een lichtbruin randje. Maar dat is op de foto niet te zien.

Tuurlijk Vick! No problem.

Maar hij wordt zo groot. Ik wil ook een bol dreumesbuikje, zoals Senna...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_93771460
Mems O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 7 maart 2011 @ 15:44:05 #272
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_93772382
Pff, nou, met Stef naar buiten gaan was geen succes. Hij wenste Gedragen te worden. Elke poging van mijn kant uit om hem op zijn eigen benen te zetten werd ontvangen met luid gebrul en als ik het in mijn hoofd haalde hem dan niet per direct op tetillen zeeg hij dramatisch ter aarde en ging liggen krijsen. Af en toe wel even stoppen om te gluren of ik het wel zag, en dan weer verder. Pfff!! Van het hele blokje om heb ik hem uiteindelijk 5 stappen kunnen ontfutselen doorweg te lopen en hem verderop gehurkt op te wachten en te beloven dat ik hem vanaf daar weer zou tillen :')

Eenmaal thuis was alles ook brullen, dus heb ik hem op bed gelegd en dat was niet brullen. Dat was krijsen :')

En nu ben ik doodmoe, mijn bekken doet pijn, ik voel me rot omdat ik net een paar keer op een haar na boos op hem werd en er hangt een kind aan mijn been :')

Keshet, haha, muppet O+ :D

BE :* :*
3!
  maandag 7 maart 2011 @ 15:57:22 #273
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93772979
Waarom mag je niet boos op Stef worden Inca? Boos is toch gewoon een oprechte emotie? hij is blijkbaar ook boos. en eht lijkt me niet meer dan logisch dat het je zo nu en dan irriteert. Je bent superwoman niet hè?

Begrijp me niet verkeerd, het is een supergoed streven. En het kind kan er ook niks aan doen. Maar jíj ook niet. ik denk soms wel eens dat als ik me beter voordoe dan ik ben (probeer stralend te lachen terwijl ik van binnen kook) de kinderen haarfijn voelen dat de gevoelsemotie anders is dan de getoonde emotie en dan op zoek gaan tot zeggen en doen weer op een lijn is. Geen idee of het echt zo is, maar zolijkt het soms.

Fijn vond ik te lezen in het how2talk boek dat je boosheid best mag tonen. zo fijn. ik maak mijn jongens dus niet stuk met mijn woede-aanvallen. :@ en sinds ik dat dus mag, ook van mijzelf komt het bijna niet meer voor. :o bizar maar waar....

En ik zeg niet dat het voor jou net zo is. maar gewoon, dat je je rot voelt omdat je bíjna boos werd. dat lijkt me zo jammer en onnodig. echt het geeft niet. :*
  maandag 7 maart 2011 @ 16:02:32 #274
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93773173
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:

[ afbeelding ]

oh! O+ O+

BE Keshet heeft gelijk ja :Y

Morris :o oh my! jeetje! Wat een lekker ding O+
Jeetje memmel wat een heel jongetje al zo! Das idd geen dreumes meer maar echt een peuter! Vooruit, bijna-peuter dan, hij s heus nog een beetje klein. :P Wat een leukerd O+

Hmm Amélie begint het aan te geven als ze gepoept en dergelijke heeft. Ik weet niet zo goed hoe we daar mee om moeten gaan. We mogen absoluut pertinent nog niet met zindelijkheidstoestanden beginnen van de kinderarts dus potjes neer zetten of weet ik het is niet de bedoeling, maar aan de nadere kant gaat het ook weer tegen mijn gevoel in om het helemaal te negeren :{ Nu doe ik er maar gewoon luchtig over van oh heb je gepoept kom dan gaan we je verschonen en meer niet, maar ik weet niet of dat al teveel is of juist te weinig. pff. toestand. We moeten volgende week langs bij de cb-arts dus dan maar eens vragen naar hun idee erover ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 7 maart 2011 @ 16:12:53 #275
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93773635
Huup, kan je niet telefonisch overleggen met Amélie d'r arts?
  maandag 7 maart 2011 @ 16:13:05 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93773648
Buuf, dat staat idd ook in het Gordon boek. :Y
Kinderen kunnen enorm in verwarring raken als het getoonde gedrag/gevoel niet strookt met hoe het over komt.

Maar Huup, aangeven als ze gepoept heeft is toch heel normaal voor een kind. Dat heeft toch niks met zindelijkheid te maken verder? Dat zou het toch pas zijn als ze het aan geeft voor ze poept?
Idd gewoon zeggen 'ok, dan gaan we een schone luier om doen' en verder niks is toch prima lijkt mij?
Of begrijp ik je vraag nu verkeerd?
  maandag 7 maart 2011 @ 16:25:53 #277
95408 Incantrix
pi_93774278
Morris! :o O+ !! Wat een enorm knap ventje, en wat is het hard gegaan zeg Memmel, niet te geloven :o Sorry, ik had je post/foto's gemist omdat ik op mijn foon typte en dat gaat traaaaaag ;)

Buuv, ja, euh, daar zeg je zoiets.. Ik heb altijd het gevoel dat boos worden/mijn geduld verliezen een teken van onmacht is. Zeker omdat ik dan ook de neiging heb om hem nét iets te hardhandig op te pakken, hem nét iets te strak vast te houden, net iets te hard te lopen waardoor ik dan achteraf vind dat hij te hard heen en weer wordt geschud.. Ik vind dat net zoiets als een tik uitdelen ofzo, het hélpt gewoon niet. Maar wat jij zegt is ook weer waar, het voelt alleen zo stom. Zo'n heel klein ventje, en hem dan toebijten dat je je helemaal de pest sjouwt met hem, tja.. Maar weet je, ik heb al vaker over dat boek gehoord en elke keer denk ik 'ik zoek 'm op' maar dat vergeet ik dan weer, dus ik heb 'm nu maar gewoon meteen besteld we blijken toch meer van de belasting terug te krijgen als ik had voorzien, dus dan kan ik best nú al het gat in mijn hand vullen toch? :+

BE, over wat voor boek heb jij het?
3!
  maandag 7 maart 2011 @ 16:26:20 #278
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93774298
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:12 schreef Memmel het volgende:
Huup, kan je niet telefonisch overleggen met Amélie d'r arts?
Ze heeft niet 1 vaste arts tot nu toe, iedere keer een ander, dus dat wordt de poli eerst bellen dan denk k. Zou kunnen maar ik vind de cb-drempel wat lager :P

Ja BE het hangt er een beetje tussen. Ze geeft ook aan dat ze gaat poepen zeg maar. Dan staat ze aan dr broek te trekken met een moeilijk gezicht en bah en ieee enzo. En dan kijk ik en dan is er niets te zien. Om 5 minuten later weer die! te roepen en naar de luiers te wijzen en dan heeft ze dus wel gepoept.

Ik weet niet precies hoe en wat, het heeft natuurlijk niets met zindelijkheid te maken als wij er verder niets mee doen, maar normaal gesproken ga je met zulke signalen wel aan de gang lijkt me, toch? Ik wil ook weer niet het "risico" hebben dat wij alles 'negeren' zeg maar en dan uiteindelijk straks als een malle met toeters en bellen aan de slag moeten als ze 3,5 is ofzo. Ik weet eerlijk gezegd niet of het voor een kind makkelijker of natuurlijker gaat om zindelijk te worden als ze zelf zulke dingen aangeven en dat het dan moeilijker gaat weer als het eerst een tijd genegeerd is. Want dat zou ik ook niet zo geslaagd vinden geloof ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93774452
BE, volgens mij zijn dat juist wel de eerste tekenen van zindelijk worden, dat ze aangeven dat ze gepoept hebben is al een stukje bewust worden en gaat dan als het goed is over in het aangeven voordat ze daadwerkelijk gepoept/geplast hebben.
Maar Huup, je pusht toch absoluut niks als je een potje zou neerzetten en verder daar niet te veel mee doet? Als ze nu al een beetje lijkt te voelen dat er wat aankomt is dat echt superknap en zou ik speels willen zien of ze het op een potje zou willen doen
Daar zou toch niks op tegen zijn door een arts lijkt me
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 7 maart 2011 @ 16:35:43 #280
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93774722
Poppejans het gaat om de controle over de sluitspier enzo volgens de kinderarts, als ze gaat poepen op een potje moet ze daar enigszins controle over hebben en dat moeten we nog een tijd vermijden om ervoor te zorgen dat we straks niet weer bosjes obstipatie problemen hebben. Want dan kan ze de boel weer zelf ophouden. Dus in die zin beter niets stimuleren enzo door potjes.

Maar goed, iets in mij zegt dan ook weer van mja misschien 'oefent' ze die sluitspier ook wel een soort van in haar luier ofzo, weet ik dat. Het is me niet zo goed duidelijk hoe ver we in dat niets stimuleren van de KA moeten gaan. Misschien is een potje neerzetten niet zo'n punt als ze het toch al zelf aangeeft dan is het kwaad toch al geschiedt :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 7 maart 2011 @ 16:36:33 #281
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93774762
Het potje staat truowens al een hele tijd in de badkamer en doet het vooral erg leuk als bootje voor de badbeestjes tijdens het badderen :+ :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93774791
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:35 schreef huuphuup het volgende:
Misschien is een potje neerzetten niet zo'n punt als ze het toch al zelf aangeeft dan is het kwaad toch al geschiedt :P
Ja precies!
Ben benieuwd wat CB hierover zegt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 7 maart 2011 @ 16:46:08 #283
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93775198
Oeh en ik heb er nog eentje voor de dreumeswoordenquiz :+
speciaal voor Wickie en Oeke ;)

Pohpo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 7 maart 2011 @ 16:50:44 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93775399
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:29 schreef Poppejans het volgende:
BE, volgens mij zijn dat juist wel de eerste tekenen van zindelijk worden, dat ze aangeven dat ze gepoept hebben is al een stukje bewust worden en gaat dan als het goed is over in het aangeven voordat ze daadwerkelijk gepoept/geplast hebben.

Maar Huup, je pusht toch absoluut niks als je een potje zou neerzetten en verder daar niet te veel mee doet? Als ze nu al een beetje lijkt te voelen dat er wat aankomt is dat echt superknap en zou ik speels willen zien of ze het op een potje zou willen doen
Daar zou toch niks op tegen zijn door een arts lijkt me
Ja ok, dat snap ik, dat het bewustworden de eerste stap is, maar ik persoonlijk zou, zeker als ze dat vanuit het ziekenhuis aangeven, daar voorlopig even niks meer mee doen dan luier verschonen en aangeven dat je het fijn vindt dat ze vertelt dat ze gepoept heeft oid.

En ja, als de arts duidelijk aan geeft dat het geen goed idee is om nu met zindelijkheid aan de slag te gaan, dan lijkt me daar juist wel wat op tegen. ;) Ze hebben dat toch ook niet voor niets gezegd toch?
Dan zou ik dat toch eerst even overleggen zoals Memmel zegt. :Y
  maandag 7 maart 2011 @ 16:55:37 #285
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93775613
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja ok, dat snap ik, dat het bewustworden de eerste stap is, maar ik persoonlijk zou, zeker als ze dat vanuit het ziekenhuis aangeven, daar voorlopig even niks meer mee doen dan luier verschonen en aangeven dat je het fijn vindt dat ze vertelt dat ze gepoept heeft oid.

En ja, als de arts duidelijk aan geeft dat het geen goed idee is om nu met zindelijkheid aan de slag te gaan, dan lijkt me daar juist wel wat op tegen. ;) Ze hebben dat toch ook niet voor niets gezegd toch?
Dan zou ik dat toch eerst even overleggen zoals Memmel zegt. :Y
Ik neig nu idd daar naar ja, gewoon zo zeggen en dan verschonen. Erbij zeggen dat het fijn is dat ze t aangeeft is wel een goeie. Hopelijk blijft ze het dan doen tot we wel mogen :P

Overleg komt er sowieso, ik wil eerst even horen van de cb-arts wat ze denkt/vindt en anders bel ik de poli even, of misschien bel ik de huisarts even. Ik ben veel te bang om nu weer dingen te jinxen :X
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 7 maart 2011 @ 17:08:37 #286
5428 crew  miss_sly
pi_93776129
Memmel, wat een ontzettend mooi kereltje heb je daar O+ En wat is hij groot geworden in dat jaar, in zijn gezicht enzo. Wat heb je toch een mooi duo!

BE, ik snap best dat je dat niet in een ander topic wil zetten. En goed dat je hulp inroept, maar idd, je bent al een goede moeder omdat je hulp in roept!

trix, lastig is dat he. wel een goede van buuf, ik heb daar ook wel eens moeite mee om mijn ergernis te laten zien, terwijl dat natuurlijk zeker best kan, zelfs moet misschien wel. Ik probeer dan ook meer te doen met de manier waarop ik mijn boosheid of ergernis toon, dan het feit dat ik dat voel. als u begrijpt wat ik bedoel :P

Ik zou idd even overleggen, huup.
En mijn ervaring met Senna is dat ze al een hele tijd aangeeft dat ze gaat poepen en gepoept heeft, maar dat ze niets van het potje wil weten. Soms zit ze er met kleren en al aan even op, maar dat is het dan ook. Soms zegt ze ook dat ze moet plassen, maar niets op het potje so far. Ik zeg dus ook dat ik het fijn vind dat ze zegt dat ze gepoept heeft en dat we haar luier gaan verschonen.
pi_93780493
Memmel O+

Zo, hier een bijzonder hectische dag achter de rug...

inca: wat je zegt over nèt iets te hardhandig is herkenbaar. Hier inmiddels voor 80% getackeld door bij ontzettende irritatie te zeggen: 'mama gaat even brullen als een leeuw'
En dan 'WRAAAAAAAAAAH' te doen.

Twee kinderen die :? :D :? naar me kijken en ik ben het kwijt. Serieus nuttig :o
Ik las het ergens al tip en ik dacht: 'noujaaaa, wat een onzin' meer het werkt dus wel :P

Sowieso vind ik het lastig om irritatie, onmacht en woede enzo te uiten...
Ik krijg de neiging het naar binnen te richten en als het me teveel wordt mep ik letterlijk met mijn kop tegen de muur. :@
En hoewel ik dat niet doe waar de kinderen het kunnen zien vind ik het toch een ontzettend slecht voorbeeld :X
  maandag 7 maart 2011 @ 19:43:24 #288
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93782429
Springen freecell, gewoon ff lekker woest op en neer jumpen...werkt pedagogisch verantwoorder dan met je kop tegen de muur rammen *ervaring* ;)
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 7 maart 2011 @ 19:47:25 #289
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_93782666
Freecell ik ga wel eens even op het balkon staan. Alleen. Heerlijk :@ Gewoon even een minuutje geen gemiep kan zo lekker zijn }:|

Ohhh en buuf wat heb jij een leuke kinders zeg O+ Die foto's O+

Net als die van Morris O+ Geef jij ze pokon Memmel? }:|

BE wij hebben dat Gordon boek ook liggen en ik ga er dus als ik mijn huidige boek uit heb in beginnen. Ik herken wel wat je schrijft hoor, maar het is juist heel goed om erover na te denken!

Volgens mij leest Esmee hier mee want ze heeft tijdens het eten NIKS met opzet op de grond gegooid :o Dat is echt nog nooit gebeurt. Ik las de berichten van gisteren nog eens terug en bedacht me dat we haar de laatste week tijdens het eten of negeren (om haar vooral niet op ideeen te brengen) of boos op haar zijn ;( Dus vanavond zijn we met een schone lei begonnen en hebben we haar veel aandacht gegeven. Dat ging prima. Ze heeft na het eten geen papfles gehad dus ik ben benieuwd hoe de nacht zal verlopen. Ik voel me nu dus alleen heel schuldig dat mijn kleine schuimpje misschien gewoon meer aandacht wilde ;(

[ Bericht 35% gewijzigd door Stiemie op 07-03-2011 19:58:35 ]
pi_93783235
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Springen freecell, gewoon ff lekker woest op en neer jumpen...werkt pedagogisch verantwoorder dan met je kop tegen de muur rammen *ervaring* ;)
Gaan we testen :Y

Haaaa Stiemie, klinkt goed!
pi_93784200
Jongens, al die schuldgevoelens....jullie zijn ook maar mensen hee, met gevoel en jullie kunnen niet dwars mensenheen kijken en zien wat er allemaal in die koppies omgaat.
Iedereen wil het zo goed mogelijk doen, en doet wat op dat moment het beste lijkt....
Stiemie, fijn dat het zo goed ging met eten!

ik heb bij het CB vandaag nog even aangehaald hoe je een dreumes nou iets afleert....nou niet dus. Straffen had nog geen enkele zin, beter was om af te leiden.
(ik heb als voorbeeld Lars genomen die elke stoel beklimt die hij tegen komt)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_93784479
Stiemie, ik sluit mezelf wel eens op in mijn slaapkamer :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93784581
Stiemie, wauw! ^O^
pi_93784645
Tjongejonge... volgens mij hadden we Isabeau beter Vuilverbrandingsoventje kunnen noemen. Daar is voor een weeshuis aan linzen met worst en tomaat ingegaan, met als voorafje wat mozzarella met basilicum en ook nog een shitload yoghurt... 't was net zo'n hongerig vogeltje met het snaveltje open...
pi_93784828
Sorbo, ik heb gisteren rijst gemaakt, met erwtjes er doorheen. Mijn dochter at het alsof ze het dagelijks eet *O* .

Mijn zoon vond het niks, maar hey, ik heb wel goede moed. :7
  maandag 7 maart 2011 @ 20:23:22 #296
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93784866
Oh linzen zal ik ook eens proberen voor Thomas. Gek als die is op peulvruchten moet ie dat ook heel lekker vinden.

Karin, goed gezegd!!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Moderator maandag 7 maart 2011 @ 20:23:31 #297
5428 crew  miss_sly
pi_93784880
Stiemie, wat fijn dat het goed ging! Misschien wil ze wel wat meer betrokken worden bij het -gezellige-maaltijd- gebeuren! Fijn toch dat je daar achterkomt :* Dat je het niet eerder zag, is heel logisch vind ik. Je zit door het gedoe met eten zo in hetzelfde cirkeltje dat je het gewoon even niet meer anders kan zien. Nu dus wel, dus nou eens kijken of dit het verschil maakt. Alleen maar fijn, toch, als het hiermee opgelost is!

Karin, ik vind het ook wel een beetje logisch dat straffen niet helpt. fijn om nog eens te horen, want ik was vanmiddag ook bijna zover dat ik dacht: ik ga een strafbankje inzetten ofzo :X Niet gedaan, maar aangezien eht toch geen zin heeft, ben ik daar wel blij mee.
pi_93784957
Ik had linzen met tijm, spaanse worst, gerookt paprikapoeder, tomaat en rode ui. Was een succes.

Groofs, da's dan toch 50% scoren als je dochter het lust ;)
  maandag 7 maart 2011 @ 20:25:19 #299
95408 Incantrix
pi_93785020
Oh, haha, Free, dat is nog een beetje lastig aan Stef te vertellen nog even (en om dat nu buiten te doen, terwijl we een poging tot naar de eendjes gaan aan het doen waren.. ;)), maar ik snap de strekking van je verhaal wel, thnx voor je tip :)

Stiemie, hey, joh, je schone lei doet dus wonderen, chapeau voor jou! Jíj en je lief zijn toch echt degenen die het doen hoor, de tips die je hier krijgt zijn erg kostbaar, maar uiteindelijk zijn jullie het die ermee aan de slag gaan.. Dikke *O* voor vanavond joh! :*

Miss, ik snap je precies, maar dat is dus het punt dat ik heel moeilijk vind. Ik ben van nature een behoorlijk ongeduldig type en dat is in dit geval dus ook gewoon mijn dikke valkuil, je geduld verliezen bij een dreumes die op de grond gaat liggen dweilen en gaat krijsen om zijn zin te krijgen is gewoon écht niet handig :{ Vanavond/vanmiddag toen lief net thuis was was ook wel weer een mooie illustratie van het verschil hoor.. Stef wilde dus weer opgepakt worden door mij, maar ik was aan het koken, lief was thuisgekomen en wilde graag even met Stef spelen, dus hey, win-win toch? Nee dus, Stef pikte het gewoon niet dat ik hem op weigerde te pakken en blééf dus zeuren.. En huilen.. En uiteindelijk brullen, en brullen, en brullen, af en toe een beetje krijsen en dan weer brullen :') Hij is echt serieus dik 20 minuten bezig geweest en blééf maar aan de gang (zijn vasthoudendheid heeft hij van mij :')) en hoezeer ik ook uitlegde dat ik dit niet van plan was, dat mijn bekken, rug en arm pijn deden, dat dit gedrag hem niet sierde en niks op ging leveren, hoezeer lief hem ook probeerde af te leiden, uiteindelijk was negeren het enige dat hielp (hoewel zelfs dat echt láng duurde..). Anyway, wat ik dus eigenlijk probeer te zeggen is dat ik wel rustig ben gebleven, maar dat mijn frustratie zeker wel door heeft geklonken denk ik zo. Uiteindelijk werkte negeren van het negatieve gedrag vele malen beter, maar als je je geduld verliest lukt dat niet meer. Ik heb dus dat boek besteld en ga mijn best doen om mezelf hierin een andere reactie aan te leren.
3!
  maandag 7 maart 2011 @ 20:26:56 #300
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93785160
Wij hadden licht pittige rijst met mexicaanse groenten en groenteburgers en Thomas heeft natuurlijk alle kidneyboontjes eruit gevist. Maar verder gewoon gezellig en met smaak zitten eten, gelukkig niet meer dat gemier van gisteren. Maar zo is het altijd, als het eens een dagje minder gaat dan haalt hij het later altijd wel weer in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')