Oh, haha, Free, dat is nog een beetje lastig aan Stef te vertellen nog even (en om dat nu buiten te doen, terwijl we een poging tot naar de eendjes gaan aan het doen waren..

), maar ik snap de strekking van je verhaal wel, thnx voor je tip

Stiemie, hey, joh, je schone lei doet dus wonderen, chapeau voor jou! Jíj en je lief zijn toch echt degenen die het doen hoor, de tips die je hier krijgt zijn erg kostbaar, maar uiteindelijk zijn jullie het die ermee aan de slag gaan.. Dikke

voor vanavond joh!

Miss, ik snap je precies, maar dat is dus het punt dat ik heel moeilijk vind. Ik ben van nature een behoorlijk ongeduldig type en dat is in dit geval dus ook gewoon mijn dikke valkuil, je geduld verliezen bij een dreumes die op de grond gaat liggen dweilen en gaat krijsen om zijn zin te krijgen is gewoon écht niet handig

Vanavond/vanmiddag toen lief net thuis was was ook wel weer een mooie illustratie van het verschil hoor.. Stef wilde dus weer opgepakt worden door mij, maar ik was aan het koken, lief was thuisgekomen en wilde graag even met Stef spelen, dus hey, win-win toch? Nee dus, Stef pikte het gewoon niet dat ik hem op weigerde te pakken en blééf dus zeuren.. En huilen.. En uiteindelijk brullen, en brullen, en brullen, af en toe een beetje krijsen en dan weer brullen

Hij is echt serieus dik 20 minuten bezig geweest en blééf maar aan de gang (zijn vasthoudendheid heeft hij van mij

) en hoezeer ik ook uitlegde dat ik dit niet van plan was, dat mijn bekken, rug en arm pijn deden, dat dit gedrag hem niet sierde en niks op ging leveren, hoezeer lief hem ook probeerde af te leiden, uiteindelijk was negeren het enige dat hielp (hoewel zelfs dat echt láng duurde..). Anyway, wat ik dus eigenlijk probeer te zeggen is dat ik wel rustig ben gebleven, maar dat mijn frustratie zeker wel door heeft geklonken denk ik zo. Uiteindelijk werkte negeren van het negatieve gedrag vele malen beter, maar als je je geduld verliest lukt dat niet meer. Ik heb dus dat boek besteld en ga mijn best doen om mezelf hierin een andere reactie aan te leren.