quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaaaaaa jij hebt t met Koos het konijn gedaan!![]()
ofzoiets.
toch?
hahahahaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef Ssserpente het volgende:
[..]![]()
Als Lente later maar van Bumba afblijft.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef huuphuup het volgende:
En over mezelf och, zoals mevrouw Piaf, je ne regrette rien enzo
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef huuphuup het volgende:
hier werd r gewoon gebatst hoor, en dáárna werd er over gegiebeld ja, dat ook
Of ze heeft op dr 12e al een relatie waarin ze dat soort scheten gewoon ongegeneerd kan latenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
psies hier ook ja haha
hier werd r gewoon gebatst hoor, en dáárna werd er over gegiebeld ja, dat ook
en precies nu staat mijn deerne een vreselijk oncharmante helicopter-scheet te laten en daar heel hard om te lachenvooral zo houden, dan duurt het nog wel even voor er ook maar iets gebeurt hahaha
Nee, laat jij nog een scheet waar je lief bij is?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:31 schreef oeke het volgende:
Oh help, daar kan ik me echt niks bij voorstellen he?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:30 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Of ze heeft op dr 12e al een relatie waarin ze dat soort scheten gewoon ongegeneerd kan laten
Jij laat geen scheten nee?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:31 schreef oeke het volgende:
Oh help, daar kan ik me echt niks bij voorstellen he?
Ik probeer dat altijd wel in te houden ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef Ssserpente het volgende:
Nee, laat jij nog een scheet waar je lief bij is?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:45 schreef miss_sly het volgende:
ow buuf, voor jongetjes is dat allemaal anders, die doen dat allemaal nog niet zo jong al!
Ik heb je edit gelezenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb pas gehoerd en geslettebakt toen ik 30 was.
Dan hoort dit eigenlijk ook niet meer in t dreumestopic BEquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb pas gehoerd en geslettebakt toen ik 30 was.
Ja sorry, er stond meer, ook mbt 12-jarigen, maar een zacht stemmetje in me floot me terug.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Dan hoort dit eigenlijk ook niet meer in t dreumestopic BE![]()
He, dat vind ik nou niet zo leuk klinken. Arme kleine Miss.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:47 schreef miss_sly het volgende:
Bij mij meer karakter denk ik, en onzekerheid. Deze ene had ik dan toch maar mooi binnen, hoefde ik me geen zorgen meer te maken over andere jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |