Haha, ja wij noemden dat slettebakken!quote:
Hoezo? Dan zij het net zo goed de hormonen hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:18 schreef miss_sly het volgende:
Ook niets mis mee, die hormonen moeten toch ook een uitweg hebben
Maar niet al als ze 13-14-15-16 is enzo!
jaaaaaaaa jij hebt t met Koos het konijn gedaan!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef Ssserpente het volgende:
Maar goed, ik heb ook flink 'gevlinderd' (woonde naast een camping aan het Veerse Meer) en heb nergens spijt van. Ben juist blij dat ik goed heb rondgekeken voordat ik aan een vaste relatie begon.
Nils daarentegen was 'ietsje' behoudender dan ik.
Schaap ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef Ssserpente het volgende:
Nils daarentegen was 'ietsje' behoudender dan ik.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef oeke het volgende:
Ik geloof dat vlinderen niet echt bij mij past, te zweverig.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaaaaaa jij hebt t met Koos het konijn gedaan!![]()
ofzoiets.
toch?
hahahahaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef Ssserpente het volgende:
[..]![]()
Als Lente later maar van Bumba afblijft.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef huuphuup het volgende:
En over mezelf och, zoals mevrouw Piaf, je ne regrette rien enzo
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef huuphuup het volgende:
hier werd r gewoon gebatst hoor, en dáárna werd er over gegiebeld ja, dat ook
Of ze heeft op dr 12e al een relatie waarin ze dat soort scheten gewoon ongegeneerd kan latenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
psies hier ook ja haha
hier werd r gewoon gebatst hoor, en dáárna werd er over gegiebeld ja, dat ook
en precies nu staat mijn deerne een vreselijk oncharmante helicopter-scheet te laten en daar heel hard om te lachenvooral zo houden, dan duurt het nog wel even voor er ook maar iets gebeurt hahaha
Nee, laat jij nog een scheet waar je lief bij is?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:31 schreef oeke het volgende:
Oh help, daar kan ik me echt niks bij voorstellen he?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:30 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Of ze heeft op dr 12e al een relatie waarin ze dat soort scheten gewoon ongegeneerd kan laten
Jij laat geen scheten nee?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:31 schreef oeke het volgende:
Oh help, daar kan ik me echt niks bij voorstellen he?
Ik probeer dat altijd wel in te houden ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef Ssserpente het volgende:
Nee, laat jij nog een scheet waar je lief bij is?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:45 schreef miss_sly het volgende:
ow buuf, voor jongetjes is dat allemaal anders, die doen dat allemaal nog niet zo jong al!
Ik heb je edit gelezenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb pas gehoerd en geslettebakt toen ik 30 was.
Dan hoort dit eigenlijk ook niet meer in t dreumestopic BEquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb pas gehoerd en geslettebakt toen ik 30 was.
Ja sorry, er stond meer, ook mbt 12-jarigen, maar een zacht stemmetje in me floot me terug.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Dan hoort dit eigenlijk ook niet meer in t dreumestopic BE![]()
He, dat vind ik nou niet zo leuk klinken. Arme kleine Miss.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:47 schreef miss_sly het volgende:
Bij mij meer karakter denk ik, en onzekerheid. Deze ene had ik dan toch maar mooi binnen, hoefde ik me geen zorgen meer te maken over andere jongens
Ach, ik kan natuurlijk niet in hun relatie kijken, maar toentertijd leek het allemaal zo gezagpig en ouwelijk. Ze maakten ruzie over dingen waar mijn ouders ook ruzie over maakten etc.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:09 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien hebben zij dat helemaal niet ervaren als 'opgesloten'? Ik voel me bijvoorbeeld vrijer dan ooit in mijn relatie, juist omdat ik ruzie kan maken. Ik maak alleen ruzie met mensen waar ik heel veel van houd.
Ja! dat!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk dat ik wel een beetje snap wat Oeke bedoelt met die 17-jarigen en hun ruzies.
Ik ken dat soort stellen ook wel, die konden dan meuten alsof ze al 25 jaar getrouwd waren en zij wilde dan naar huis om half 2 omdat ze moe was, maar hij stond nog lekker met zijn vrienden te ouwehoeren met een biertje en wilde helemaal niet mee terug. Waarop zij hysterisch ging doen in de toiletten bij haar vriendinnen etc. etc. En elk weekend wikkelde datzelfde ritueeltje zich weer af.
Dat heeft mi niks te maken met ruzie kunnen maken in een volwassen relatie Claudia.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef Sorbootje het volgende:
Ik hoop vooral dat mijn meisje (en die van jullie natuurlijk ook) een nare, gewelddadige ervaring bespaard blijft. De eerste jaren na een dergelijke ervaring kunnen een flinke stempel drukken op hoe je daarna met jongens omgaat weet ik helaas.
Met mij is 't gelukkig helemaal goedgekomen. Ik weet wat mijn lichaam en geest waard zijn. Ben wel voorstander van een beetje 'hoeren en sloeren' voor je settelt, maar het is zo belangrijk dat je dat doet met een gezond gevoel van eigenwaarde.
Ik zal mijn best doen om mijn dochter een dergelijk gevoel van eigenwaarde mee te geven voor zover ik er invloed op heb.
Ik weet niet of ik me duidelijk uitdruk, het is voor mij best een pittig onderwerp namelijk.
Nee hoor, je zegt precies zoals ik het ook voel. Een goed gevoel voor eigenwaarde wb lichaam en geest wens ik Ko. En of hij wil hoeren/sloeren/vlinderen of settelen maakt me verder eigenlijk niet zo uit. Als het van binnen maar goed zit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef Sorbootje het volgende:
Ik weet niet of ik me duidelijk uitdruk, het is voor mij best een pittig onderwerp namelijk.
Ja, ik ook!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:42 schreef Sorbootje het volgende:
You tube moet niet zeuren! Ik wil dat filmpje!
Een vriendinnetje zei een keer, nu is mijn lichaam nog mooi en jong en begeerlijk, waarom zou ik daar niet van genieten? Straks is dat voorbij. Dat vond ik best een grappig gezichtspunt eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat betreft serieus zijn enzo... Ik ben wat dat betreft ook een serieuze, maar ik heb het slettebakken helemaal niet ervaren alsof ik mijn eigenwaarde daarmee opzij zette. Integendeel zelfs, denk ik. Het werkte bevrijdend om er met meer luchtigheid en 'losser' mee om te gaan. Ik zou zelfs zeggen dat mijn gevoel van eigenwaarde daar door alleen maar groter is geworden. Niks mis met de ervaring dat je begeerlijk kunt zijn voor anderen, dat je ook voor je lichaam aandacht kunt krijgen en niet alleen maar voor je geest.
En daar leg je je vinger op mijn zere plek... ik ben als de dood!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:52 schreef miss_sly het volgende:
Dat is nog hetgeen me het meeste bang maakt met een dochter.
Idem.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:56 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
En daar leg je je vinger op mijn zere plek... ik ben als de dood!
Grappig dat je dat zegt, want mijn lief lijkt bijvoorbeeld erg op mij, maar zijn zus is schrijfster en maakt deel uit van hip Amsterdam! Ze hebben dezelfde opvoeding gehad maar zijn zó verschillend!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:25 schreef oeke het volgende:
Zelfs voor stappende kinders. Misschien wordt Ivan wel een trendsettend clubeigenaar of die nieuwe Micha Kleijn!
Idemquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:21 schreef freecell het volgende:
En ik hoop dat er niet gevlinderd wordtVolgens mij maakt rondneuken een mens niet gelukkiger.
Mocht hij echter wel besluiten de stapper uit te gaan hangen, dan is dat zo en heb ik me daarbij neer te leggen, maar ik zal hem wel vertellen hoe ik er over denk, hoewel hij altijd éven geliefd en welkom zal blijven.
Jemig, dat filmpje duurt ruim 7 minuten!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:01 schreef Vlindur het volgende:
op een of andere manier is de kwaliteit echt bagger![]()
Maar hier mijn Rienk aan de wandel![]()
Mochten jullie problemen hebben met ondertitelen dan hoor ik het wel oké?
That's the spirit!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:54 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben van plan de rest van mijn leven begeerlijk te blijven en hier soms ook gewoon ongegeneerd mee te spelen. Juist omdat ik weet wat ik waard ben en van mezelf houd.
Free, ik vind je een schat hoor, maar van vlinderen naar rondneuken? Ik vind het een grote schakel. Volgens mij ging het over kalverliefdes, ontmoetingen en flirten, niet over rondneuken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:21 schreef freecell het volgende:
En ik hoop dat er niet gevlinderd wordtVolgens mij maakt rondneuken een mens niet gelukkiger.
Er is er een zwanger!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:44 schreef wickie het volgende:
Oja en nou heb ik heel veel zin in gerookte paling
Gelukkig maar! Ivan ging wat moeizaam slapen. We zijn een keer of vier meteen naar hem toegelopen en toen was het goed. Ik denk dat er nog steeds ellendige kiezen op doorkomen staan. Hij was tijdens het avondeten ook wat labiel. Ik vermoed dat hij toen ook gewoon pijn had in zijn mond.quote:Mette is dan wel chaggo overdag, ze slaapt 'snachts als een roosje!
Nou, als ik hier lees over rond hoeren en sloeren en one night stands, ging ik er ook van uit dat dat ermee bedoelt werd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:26 schreef oeke het volgende:
Free, ik vind je een schat hoor, maar van vlinderen naar rondneuken? Ik vind het een grote schakel. Volgens mij ging het over kalverliefdes, ontmoetingen en flirten, niet over rondneuken.
En trouwens, wat heb ik te zeggen over wat mijn volwassen kind met zijn lichaam wenst te doen?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:48 schreef Poppedein het volgende:
Mef, je weet dat brommers kieken iets heel anders betekent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |