abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93813685
Vlinderen! :D

Wat een bescheiden woord.
pi_93813713
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:13 schreef Ssserpente het volgende:
Vlinderen! :D

Wat een bescheiden woord.
Haha, ja wij noemden dat slettebakken! :9
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93813749
Precies, hoeren & sloeren! :9
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 14:16:45 #106
5428 crew  miss_sly
pi_93813803
Vlinderen klinkt veel leuker voor tieners O+ :+
Als ze de twintig gepasseerd is, wordt het een slettebak enzo :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93813840
Ik ging vlinderen toen ik een jaar of 23 was. :P En slettebak/hoertje was het beste compliment dat ik kon krijgen. O+ :+ .
pi_93813842
vlinder klinkt zo zoveel onschuldiger en onwetender ;) Das ontdekken, slettebakken is gewoon hormonen hun gang laten gaan :P
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 14:18:52 #109
5428 crew  miss_sly
pi_93813877
Ook niets mis mee, die hormonen moeten toch ook een uitweg hebben :P
Maar niet al als ze 13-14-15-16 is enzo!
pi_93813899
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:18 schreef miss_sly het volgende:
Ook niets mis mee, die hormonen moeten toch ook een uitweg hebben :P
Maar niet al als ze 13-14-15-16 is enzo!
Hoezo? Dan zij het net zo goed de hormonen hoor. :P
pi_93813901
Het klinkt idd veel leuker... :D
pi_93813924
Ik hou die term er in. In de opvoeding enzo. :Y)
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 14:20:52 #113
5428 crew  miss_sly
pi_93813942
Zo jong moeten ze van alles ontdekken, kalverliefdes doorstaan enzo O+
later wordt het lust, dat zijn andere hormonen :P
pi_93813962
Samen met Renzell ging ik slettenbakken in de Boerderij, ons jongerending. Waren we 16-17. Ik was echt een sloerie/slettenbak.
Maar pas ontmaagd vlak voor mijn 20ste. Dus zelfs slettenbakken is misschien onschuldiger dan op je 13de in een peuterbedje. :P
pi_93813964
Maar goed, ik heb ook flink 'gevlinderd' (woonde naast een camping aan het Veerse Meer) en heb nergens spijt van. Ben juist blij dat ik goed heb rondgekeken voordat ik aan een vaste relatie begon.

Nils daarentegen was 'ietsje' behoudender dan ik. :P
pi_93813997
Wat is vlinderen dan? Alleen maar platonisch?
pi_93814022
Nee, maar nog zonder hele serieuze relaties tot gevolg.
pi_93814050
Haha, ik lees bijna een ander woord als je schrijft 'ik heb gevlinderd' ...
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 14:25:32 #119
5428 crew  miss_sly
pi_93814133
De Boerderij in Zoetermeer? :D Daar ben ik ook nog eens geweest met een tijdelijke vlam :D

Vlinderen is wat mij betreft niet alleen platonisch, maar ook niet per se het echte werk. Het is smoorverliefd zijn op die ene jongen en dan op een avondje stappen ook met hem zoenen en daar helemaal ondersteboven van zijn en daarover giebelen met je vriendinnen O+ of op een avond met alletwee die leuke jongens zoenen, niet wetende wie je nou het leukste vindt O+

Nou ja, mijn idee van vlinderen is vooral lief en leuk en kalverliefdes en vriendinnen om mee te giebelen en huilen en stappen enzo O+ Beetje romantisch :')
pi_93814156
Ik geloof dat het woord vlinderen niet echt bij mij past, te zweverig. :D

Ik ben heel benieuwd hoe dat is met een zoon. Dat er meisjes op gaan bellen enzo. Ik hoop vooral dat hij altijd zo open en sociaal zal zijn, veel vriendschappen wens ik hem toe. O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:26:46 #121
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93814180
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef Ssserpente het volgende:
Maar goed, ik heb ook flink 'gevlinderd' (woonde naast een camping aan het Veerse Meer) en heb nergens spijt van. Ben juist blij dat ik goed heb rondgekeken voordat ik aan een vaste relatie begon.

jaaaaaaaa jij hebt t met Koos het konijn gedaan! :D
ofzoiets.
toch? :P

vlinderen klinkt wel heel lief en onschuldig maar ik maak me geen illusies over wat meisjes van 14 allemaal doen :D en tegenwoordig schijnen ze er helemaal allemaal al vlotter bij te zijn. T beloofd wat :Y)

En over mezelf och, zoals mevrouw Piaf, je ne regrette rien enzo ;)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93814209
Ach, tegenwoordig worden meisjes op hun 23e al oma...het is niet meer te stoppen ;)
pi_93814215
Vlinderen :D Die houden we erin.
Ik heb vroeger ook aardig gevlinderd en daar ook veel van geleerd.
Met mijn 18de ben ik bij manlief nu gekomen en ik vind het goed zo. Ben gelukkig en nog steeds verliefd (ja echt hoor, het kan). Zou niet meer anders willen. Ook mijn jeugd het is goed zoals het gegaan is!
Hopelijk krijgt Mart ook een goede jeugd, waar hij later met plezier op terug kijkt!
Dat zou heel fijn zijn!
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 14:27:53 #124
5428 crew  miss_sly
pi_93814217
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef Ssserpente het volgende:

Schaap ook :D ietsje, als in 20 jaar behoudender ofzo :D
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:28:27 #125
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93814234
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef oeke het volgende:
Ik geloof dat vlinderen niet echt bij mij past, te zweverig. :D

_O-
psies hier ook ja haha

hier werd r gewoon gebatst hoor, en dáárna werd er over gegiebeld ja, dat ook :Y)

en precies nu staat mijn deerne een vreselijk oncharmante helicopter-scheet te laten en daar heel hard om te lachen :D vooral zo houden, dan duurt het nog wel even voor er ook maar iets gebeurt hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93814249
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jaaaaaaaa jij hebt t met Koos het konijn gedaan! :D
ofzoiets.
toch? :P
:D

Als Lente later maar van Bumba afblijft. }:|
pi_93814285
Stelletje sloeries. Ben blij dat ik niet zo ben (geweest) O-) >:)

Ik moet zeggen dat ik me er nu nog geen voorstelling van kan maken. Isabeau heeft twee grote zussen. De ene vlindert zich een slag in de rondte en de ander heeft haar eerste vriend en da's meteen bloedserieus. Maar me een voorstelling proberen te maken van Isabeau als puber dat vindt ik op zich al moeilijk, laat staan van Isabeau met een lover.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:29:47 #128
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93814286
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Als Lente later maar van Bumba afblijft. }:|
hahahaha

waar is die kleine clown? :7
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93814294
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef huuphuup het volgende:
En over mezelf och, zoals mevrouw Piaf, je ne regrette rien enzo ;)
O+
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef huuphuup het volgende:
hier werd r gewoon gebatst hoor, en dáárna werd er over gegiebeld ja, dat ook :Y)
:D _O-
pi_93814325
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

_O-
psies hier ook ja haha

en precies nu staat mijn deerne een vreselijk oncharmante helicopter-scheet te laten en daar heel hard om te lachen :D vooral zo houden, dan duurt het nog wel even voor er ook maar iets gebeurt hahaha
Of ze heeft op dr 12e al een relatie waarin ze dat soort scheten gewoon ongegeneerd kan laten ;)
pi_93814350
:o Oh help, daar kan ik me echt niks bij voorstellen he?
pi_93814379
Zeg lieve lentekriebelgiebels O+ , ik ga mijn onschuldige koters halen. :W
pi_93814388
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:31 schreef oeke het volgende:
Nee, laat jij nog een scheet waar je lief bij is?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:32:54 #134
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93814415
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:30 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Of ze heeft op dr 12e al een relatie waarin ze dat soort scheten gewoon ongegeneerd kan laten ;)

nou das in ieder geval een fijne relatie dan, anders krijg je dr ook maar buikpijn van in dat peuterbedje.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:31 schreef oeke het volgende:
Jij laat geen scheten nee? :P

Ho mn dreumes probeert subtiel haar zusje wakker te maken nu, ik geloof dat wij naar buiten gaan :D was ophangen enzo.

Veel plezier hè :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93814455
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef Ssserpente het volgende:
Nee, laat jij nog een scheet waar je lief bij is?
Ik probeer dat altijd wel in te houden ja. :D
Ik ben sowieso niet zo scheterig. :P
Maar goed laatst met die buikgriep zagen we elkaar wel even in oervorm zeg maar. :X
pi_93814569
Maar ik bedoelde eigenlijk: oh help ik kan me niks voorstellen bij een zo vaste relatie op je 12de dat je ongegeneerd scheten bij elkaar laat. Op mijn 12de was ik gewoon nog een kind. Bezig met een plek te zoeken in een vreemd land, en wel wat met jongens bezig, maar absoluut niet meer dan wat vage fantasieen. :D
pi_93814597
Ik ook niet hoor Oeks...kom op zeg...12, das wel heul jong, dan moet je de Cito-toets nog maken! :{w

Mijn lief en ik woonden 2,5u treinen bij elkaar vandaan, dus meestal roken we elkaar niet :+ :P
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 14:38:02 #138
5428 crew  miss_sly
pi_93814620
Precies, niet eerder dan op de middelbare school...zeg voor de kerstvakantie van de brugklas :+

ow nee, ik overdrijf, het was een klein jaartje later.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:40:19 #139
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93814704
Zeg! :o willen jullie de moeder van een 11,5 jarige niet zo'n schrik aanjagen. }:|
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 14:45:49 #140
5428 crew  miss_sly
pi_93814901
ow buuf, voor jongetjes is dat allemaal anders, die doen dat allemaal nog niet zo jong al!
pi_93814927
Haha, ik vind het verschil zo grappig. Waar zou dat nou aan liggen?
Ik herinner me het wel hoor, op de middelbare schol, die stelletjes die al jaaaaren bij elkaar waren, terwijl ik rondsloerde (vlinderde dus) en deed. Is dat karakter ofzo? Of gewoon dat je de ware dus al tegen kwam op zo'n jonge leeftijd?

Buuf, je hebt nog anderhalf jaar voor er een meisje komt logeren! O+
pi_93814959
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:45 schreef miss_sly het volgende:
ow buuf, voor jongetjes is dat allemaal anders, die doen dat allemaal nog niet zo jong al!
:o Met welke jongetjes hebben die meisjes dan zo'n vaste relatie in het peuterbed? Met grote jongens? :o
Oh, dat is waar he? Mijn broertje had ook zo'n vaste relatie met een heel jong meisje! Ik herinner me het ineens!
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 14:47:42 #143
5428 crew  miss_sly
pi_93814977
Bij mij meer karakter denk ik, en onzekerheid. Deze ene had ik dan toch maar mooi binnen, hoefde ik me geen zorgen meer te maken over andere jongens :')

Mijn vriendje was idd bijna 4 jaar ouder.

Maar goed, ik vind mezelf geen goed voorbeeld, want ik zou zeker niet willen dat Senna hetzelfde deed en beleefde als ik toen.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:48:30 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93815012
Ik heb pas gehoerd en geslettebakt toen ik 30 was. :D
pi_93815040
Ik heb niks met het romantiseren van het 'vlinderen'. Ik hoop juist dat ik Ivan en Lena leer dat hun lichaam en geest te waardevol zijn om met jan en alleman te delen. Ik was zelf altijd serieus, ben nog steeds serieus en ben daar dolblij mee.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93815102
Nee joh Oeke, tuurlijk niet, ik ging er op mijn 13e ook echt niet vanuit dat hij degene was met wie ik kinderen zou krijgen hoor (Alhoewel ik samen met mijn vriendinnen uiteraard al wel namen bedacht voor onze kinderen en een datum voor onze bruiloft plande). Ik zag m de eerste 2-3 jaar vaak maar eens in de 2 maanden een weekend of schoolvakantie, Zo had ik alle tijd om rond te sloeren met mn knoop dicht ;) Het bleef gewoon altijd leuk en gezellig tussen ons en er was nooit een reden om daar een einde aan te maken...tsja en dan ben je ineens 15 jaar verder... Als hij naast me had gewoon was ik m na een week al zat geweest waarschijnlijk ;) (En hij was inderdaad ook 3 jaar ouder dan ik...weet je hoe stoer, als je uit de brugklas opgehaald wordt door je lief met scooter! :+ ;) )

Ik denk wel dat t verschil maakt of je de onrust voelt dat er altijd ergens wat beters te krijgen is, en vooral aan het feit of je daaraan toegeeft.. Ik heb dat niet zo, terwijl vriendinnen in hun huidige relaties nog altijd het idee hebben dat er errrrrrgens misschien toch nog iemand écht op hen zit te wachten en ze het lot tarten door met hun hiudige partner verder te gaan..
pi_93815129
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb je edit gelezen :D
Was alleen nog niet klaar o|O
pi_93815183
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Dan hoort dit eigenlijk ook niet meer in t dreumestopic BE }:| :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:54:58 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93815253
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Dan hoort dit eigenlijk ook niet meer in t dreumestopic BE }:| :P
Ja sorry, er stond meer, ook mbt 12-jarigen, maar een zacht stemmetje in me floot me terug.
Sorry!
pi_93815423
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:47 schreef miss_sly het volgende:
Bij mij meer karakter denk ik, en onzekerheid. Deze ene had ik dan toch maar mooi binnen, hoefde ik me geen zorgen meer te maken over andere jongens :')
He, dat vind ik nou niet zo leuk klinken. Arme kleine Miss. :*

Claudia, mijn lichaam en geest zijn ook waardevol, ik heb het alleen nooit als te waardevol gezien. Behalve dan dat ik me soms belemmert voelde door preutsheid.
Ach, voor alles is een weg.
Ik hoop Ko vooral te leren dat zijn lijf en geest van hem zijn en hem van zichzelf leren houden, dan ben je al een eind onderweg.

BE :* Die schrik! Ik snap je edit hoor. ;)

Poppedein, dat klinkt heerlijk toch? O+
Niet zo opgesloten als ik dat stel wat ik me herinner uit mijn jeugd, wat al jaren getrouwd leek, incl de ruzies etc maar dan op je 17de. :X
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 15:08:06 #151
5428 crew  miss_sly
pi_93815773
Het was ook niet zo leuk, oeke, vandaar dat ik mijn meisje een leuke vlindertijd toewens ;)

Claudia, ik wil Senna vooral meegeven, zoals oeke ook aangeeft, dat haar lichaam en geest van haar zijn en dat ze vooral niets moet doen wat ze niet wil...maar ook niets laten wat ze wél wil! Ik wil haar niet leren dat het verkeerd, goedkoop of sletterig is als je meerdere vriendjes hebt of een one night stand. Ik wil haar respect meegeven voor zichzelf, maar imo zit dat hem niet in het alleen seks hebben als je (al lang) een relatie hebt.

BE, ik had het ook al gelezen en vond het wel een beetje herkenbaar.
pi_93815829
Misschien hebben zij dat helemaal niet ervaren als 'opgesloten'? Ik voel me bijvoorbeeld vrijer dan ooit in mijn relatie, juist omdat ik ruzie kan maken. Ik maak alleen ruzie met mensen waar ik heel veel van houd.

Ik zou er echt heel erg moeite mee hebben als mijn kinderen rasechte stappers blijken te zijn, veel drinken, drugs gebruiken of elk weekeinde een ander hebben. Maar ik neem me voor om ze te accepteren zoals ze zijn en om ze de vrijheid te geven die jij bijvoorbeeld hebt gehad, Poppedein. Ik wil mijn kinderen vertrouwen geven. Ze zijn geen klonen van mij en mijn lief, gelukkig. Mijn ouders hebben het zo goed aangepakt op dit punt en ik hoop dat ik dat net zo vanzelfsprekend kan doen.

Iets totaal anders: Ivan is vandaag voor het eerst écht aan het voetballen! :D En we hadden bezoek van twee jongens (5 en 6 jaar oud) en daar heeft hij geweldig mee zitten spelen. O+ Ik heb echt geen kind aan hem gehad.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:14:17 #153
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93816018
Ik sluit me helemaal bij Poppedein aan. 16 was ik toen ik J. ontmoette en we zijn nog steeds bij elkaar!

Ik maak me ernstig ongerust over Anna en Morris. Dat zijn nu al twee vrije geesten en ik probeer ze daar inderdaad in te sturen zodat ze kunnen doen wat ze leuk vinden en waar hun hart ligt. Maar ik zal ze ook leren wat de grenzen van het betamelijke zijn en wat de consequenties zijn wanneer ze die overschrijden. En verder vingers gekruisd en hopen op het beste!

Maar mijn collega van bijna 30 zegt nu al dat ze Morris en z'n kissable lips gaat cougaren als 'ie 18 is. :X
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_93816036
Wat is er mis met rasechte stappers?
Voordat ik zwanger was heb ik flink genoten samen met man(toen nog vriend) we gingen vaak wel 3 á 4 avonden stappen. En in de weekende de gehele zondag naar de kroeg met vrienden etc. En ik heb daar geen moment spijt van gehad. Ik voelde mij daar goed bij. En als Mart later wilt gaan stappen, leuk toch.

(en bij 'rasecht'' stappers :D bedoel ik dus geen drugs etc. Tuurlijk wel een wijntje etc maar nooit echt tot het schandalige toe).
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 15:22:29 #155
5428 crew  miss_sly
pi_93816320
Maar wat is schandig? Is het gebruik van drugs schandalig? Welke drugs?

Vrije geesten O+ Wat klinkt dat fijn, memmel!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:24:02 #156
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_93816364
Ivan :D Wat gaaf, lekker voetballen!

Vlinderen hahaha, wat een grappig woord.

Weet je wat ik wel leuk vindt, dat Joep volgens mij nog helemaal niet het besef heeft dat hij een jongen is, maar hij wel duidelijk laat merken dat hij meisjes wil kussen O+ En hij is een recht-door-zee man, als hij haar leuk vindt, dan krijgt ze meteen een kus. Als hij twijfelt, dan houdt ie even haar hand vast en doet dan een poging O+ . Maar als de dame in kwestie zelf te voortvarend is en hem kust, dat vindt ie dan weer niks.

Oeke, het behang zit er als het goed is nu tegen aan!! Ik ben zo benieuwd, ben zelf op het werk :)

Claudia, ik snap wel wat je bedoelt. Zo lijkt het mij weer vreselijk als Joep straks ineens van tennis houdt... en een trui om zijn schouders hangt :X .
Ymme, ik denk niet zo zeer dat er iets mis is met rasechte stappers, maar dat dat een levensstijl is die niet bij iemand past. Ow en het lijkt me ook niet leuk als Joep van smartlappenmuziek houdt. Maar goed, wie dan leeft, wie dan zorgt. Het blijft toch altijd mijn kind. En wat jij zegt Claudia, die vrijheid geven is heel belangrijk denk ik.
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:25:10 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93816409
Ik denk dat ik wel een beetje snap wat Oeke bedoelt met die 17-jarigen en hun ruzies.
Ik ken dat soort stellen ook wel, die konden dan meuten alsof ze al 25 jaar getrouwd waren en zij wilde dan naar huis om half 2 omdat ze moe was, maar hij stond nog lekker met zijn vrienden te ouwehoeren met een biertje en wilde helemaal niet mee terug. Waarop zij hysterisch ging doen in de toiletten bij haar vriendinnen etc. etc. En elk weekend wikkelde datzelfde ritueeltje zich weer af.

Dat heeft mi niks te maken met ruzie kunnen maken in een volwassen relatie Claudia. ;)
pi_93816415
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:09 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien hebben zij dat helemaal niet ervaren als 'opgesloten'? Ik voel me bijvoorbeeld vrijer dan ooit in mijn relatie, juist omdat ik ruzie kan maken. Ik maak alleen ruzie met mensen waar ik heel veel van houd.
Ach, ik kan natuurlijk niet in hun relatie kijken, maar toentertijd leek het allemaal zo gezagpig en ouwelijk. Ze maakten ruzie over dingen waar mijn ouders ook ruzie over maakten etc.
Voor elke vorm van geluk is wat te zeggen, nietwaar?
Zelfs voor stappende kinders. Misschien wordt Ivan wel een trendsettend clubeigenaar of die nieuwe Micha Kleijn! :D

Memmel, dat klinkt heerlijk, je twee vrije geesten! O+
Die collega daarentegen. :X Maar ik begrijp het wel hoor, die Morris wordt een knappe!
pi_93816439
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk dat ik wel een beetje snap wat Oeke bedoelt met die 17-jarigen en hun ruzies.
Ik ken dat soort stellen ook wel, die konden dan meuten alsof ze al 25 jaar getrouwd waren en zij wilde dan naar huis om half 2 omdat ze moe was, maar hij stond nog lekker met zijn vrienden te ouwehoeren met een biertje en wilde helemaal niet mee terug. Waarop zij hysterisch ging doen in de toiletten bij haar vriendinnen etc. etc. En elk weekend wikkelde datzelfde ritueeltje zich weer af.

Dat heeft mi niks te maken met ruzie kunnen maken in een volwassen relatie Claudia. ;)
Ja! dat! O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:27:06 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93816503
:D Ook dat soort dingen zijn vlgs mij universeel en niet streekgebonden. :D
pi_93816543
Haha! BE, mijn ouders maakten dus ook vaak dat soort ruzies. Ze zijn niet voor niets uit elkaar! ;)
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 15:29:13 #162
5428 crew  miss_sly
pi_93816600
Goed omschreven, BE!
Ik denk zelf dat het er ook wel aan ligt waar je opgroeit, maar misschien is dat helemaal niet zo, hoor. Ik ben opgegroeid in een klein, bekrompen, ouderwets dorp waarin het bijv al normaal was dat jongens meer zakgeld kregen, want die moesten meisjes trakteren en meisjes meer kleedgeld, want die gaven daar nu eenmaal meer geld aan uit. Heel naar sfeertje vond ik dat :{w

Ik denk dat het heel anders is als je opgroeit in een grote stad, Amsterdam zeker, omdat de sfeer daar al anders is.
pi_93816779
Ik ben opgegroeid in een dorpje. En Mart zal ook in een dorp opgroeien.
Ik merk inderdaad dat er toch veel verschil is qua gedachten gangen in dorpen en steden.

En ik ben ook van mening dat ik Mart niet zo kan 'maken' zoals ik denk dat het het beste is voor hem. Ik probeer hem onze normen en waarden mee te geven, een goede ouder te 'proberen' zijn. En hopelijk ziet hij dit in als hij wat ouder is en heeft hij respect voor zijn ouders. Wij zijn ook heel erg van het 'overal is over te praten' en je hoeft nergens een geheim van te maken. En meer kunnen we ook niet doen. Eerst maar een lekker van die onschuldige kinder jaren gaan genieten!
pi_93816930
Zo, nu krijgt mijn nick ineens een heel andere betekenis! :o _O-

Ik was 16 toen ik J leerde kennen. De eerste en enige :Y

Rienk en ik zijn net wezen wandelen O+ Heb een filmpje gemaakt van 7 minuten en YouTube vindt dat ie daar meer dan een uur voor nodig heeft om te uploaden }:|
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93816974
Ik hoop vooral dat mijn meisje (en die van jullie natuurlijk ook) een nare, gewelddadige ervaring bespaard blijft. De eerste jaren na een dergelijke ervaring kunnen een flinke stempel drukken op hoe je daarna met jongens omgaat weet ik helaas.

Met mij is 't gelukkig helemaal goedgekomen. Ik weet wat mijn lichaam en geest waard zijn. Ben wel voorstander van een beetje 'hoeren en sloeren' voor je settelt, maar het is zo belangrijk dat je dat doet met een gezond gevoel van eigenwaarde.

Ik zal mijn best doen om mijn dochter een dergelijk gevoel van eigenwaarde mee te geven voor zover ik er invloed op heb.

Ik weet niet of ik me duidelijk uitdruk, het is voor mij best een pittig onderwerp namelijk.
pi_93817045
You tube moet niet zeuren! Ik wil dat filmpje!
pi_93817115
Wat betreft serieus zijn enzo... Ik ben wat dat betreft ook een serieuze, maar ik heb het slettebakken helemaal niet ervaren alsof ik mijn eigenwaarde daarmee opzij zette. Integendeel zelfs, denk ik. Het werkte bevrijdend om er met meer luchtigheid en 'losser' mee om te gaan. Ik zou zelfs zeggen dat mijn gevoel van eigenwaarde daar door alleen maar groter is geworden. Niks mis met de ervaring dat je begeerlijk kunt zijn voor anderen, dat je ook voor je lichaam aandacht kunt krijgen en niet alleen maar voor je geest.
pi_93817123
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef Sorbootje het volgende:
Ik hoop vooral dat mijn meisje (en die van jullie natuurlijk ook) een nare, gewelddadige ervaring bespaard blijft. De eerste jaren na een dergelijke ervaring kunnen een flinke stempel drukken op hoe je daarna met jongens omgaat weet ik helaas.

Met mij is 't gelukkig helemaal goedgekomen. Ik weet wat mijn lichaam en geest waard zijn. Ben wel voorstander van een beetje 'hoeren en sloeren' voor je settelt, maar het is zo belangrijk dat je dat doet met een gezond gevoel van eigenwaarde.

Ik zal mijn best doen om mijn dochter een dergelijk gevoel van eigenwaarde mee te geven voor zover ik er invloed op heb.

Ik weet niet of ik me duidelijk uitdruk, het is voor mij best een pittig onderwerp namelijk.
:* :*

Ik hoop dat Rienk uitgroeit tot een jongeman die meisjes respecteert en met ze omgaat zoals hij ook behandeld wenst te worden.
pi_93817162
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef Sorbootje het volgende:
Nee hoor, je zegt precies zoals ik het ook voel. Een goed gevoel voor eigenwaarde wb lichaam en geest wens ik Ko. En of hij wil hoeren/sloeren/vlinderen of settelen maakt me verder eigenlijk niet zo uit. Als het van binnen maar goed zit.
pi_93817172
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:42 schreef Sorbootje het volgende:
You tube moet niet zeuren! Ik wil dat filmpje!
Ja, ik ook! :P

Trouwens, ik had achteraf best wel wat willen rondkijken voor ik J. ontmoette. Het is goed zo, maar ik heb nergens andere ervaring kunnen opdoen enzo.
pi_93817204
Nog 48 minuten. Ik ga koffie zetten :')
pi_93817211
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat betreft serieus zijn enzo... Ik ben wat dat betreft ook een serieuze, maar ik heb het slettebakken helemaal niet ervaren alsof ik mijn eigenwaarde daarmee opzij zette. Integendeel zelfs, denk ik. Het werkte bevrijdend om er met meer luchtigheid en 'losser' mee om te gaan. Ik zou zelfs zeggen dat mijn gevoel van eigenwaarde daar door alleen maar groter is geworden. Niks mis met de ervaring dat je begeerlijk kunt zijn voor anderen, dat je ook voor je lichaam aandacht kunt krijgen en niet alleen maar voor je geest.
Een vriendinnetje zei een keer, nu is mijn lichaam nog mooi en jong en begeerlijk, waarom zou ik daar niet van genieten? Straks is dat voorbij. Dat vond ik best een grappig gezichtspunt eigenlijk.
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 15:52:50 #173
5428 crew  miss_sly
pi_93817422
Sorbootje :* je zegt het goed en ik sluit me er helemaal bij aan. En juist in dat kader wil ik haar juist meegeven dat alles kan, als het maar is wat zij wil. Dat dat het belangrijkste is, of dat nou slettebakken is of settelen, stappen en experimenteren met van alles is, of een huismus zijn. Zij moet zich er goed bij voelen, ook goed genoeg om voor zichzelf op te komen als dat nodig is en 'nee' te zeggen. En dan hoop ik idd van harte dat er geen nare, geweldadige ervaringen komen. Dat is nog hetgeen me het meeste bang maakt met een dochter.

groofs, ik ben het wel met je eens dat het zelfs goed kan zijn voor je eigenwaarde. Ik heb nooit echt gevlinderd, maar een klein beetje, en dat was idd goed voor mijn zelfvertrouwen en eigenwaarde :Y maar ik was een enorme laatbloeier als het op zelfvertrouwen en eigenwaarde aan komt, en ik wil echt zo graag dat het met Senna beter gaat!
pi_93817486
Ik ben van plan de rest van mijn leven begeerlijk te blijven en hier soms ook gewoon ongegeneerd mee te spelen. Juist omdat ik weet wat ik waard ben en van mezelf houd.

En ik hoop dat Isabeau ook zo goed in haar vel zal zitten. Of ze vervolgens 'vlindert' of non wordt...als ze er maar gelukkig mee is!

Straks eens vragen of ze al een vriendje heeft. Ik hoor haar wel vaak over Harmen...
pi_93817546
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:52 schreef miss_sly het volgende:
Dat is nog hetgeen me het meeste bang maakt met een dochter.
En daar leg je je vinger op mijn zere plek... ik ben als de dood!
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 15:58:08 #176
5428 crew  miss_sly
pi_93817621
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:56 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

En daar leg je je vinger op mijn zere plek... ik ben als de dood!
Idem.
pi_93819146
En dan komt dochterlief van ruim 12 thuis en roept: " Ik heb verkering!" *;
Ow ok :) , zeiden wij, zolang je school er niet onder lijdt mag dat.
Hij is 15, en wij denken... ach kalverliefde, ze heeft wel vaker "verkering" gehad, moet kunnen, leuk voor haar.
Maar dit was! hem!
En ze heeft al haar ziel en zaligheid er in gestoken, tot niet meer met anderen omgaan aan toe, of heel sporadisch. En dat vond ik heel jammer en erg, want ik zag hoe ze in de loop der jaren een beetje wegkwijnde. Hij ging namelijk wel naar anderen als hij dat wilde ;( .
En ondanks praten met haar, wij en vriendinnen en familie, was het erg moeilijk te doorbreken.
Totdat ze ineens het licht zelf zag en wat meer voor haarzelf op ging komen.
Maar dat heeft wel een hele tijd geduurd.

Ondertussen is ze bijna 18 en heeft ze nog steeds verkering, maar gaat gelukkig nu wel gelijkwaardiger op :) .

En waarom typ ik dit nu :P , dit verhaal hoort natuurlijk helemaal niet bij de dreumesen, maar ik lurk hier vaak en de "discussie" over wat je mee wil geven voor later enzo vond ik gewoon heel interessant en ik dacht, wij hebben haar ook dingen meegegeven maar toch kan het anders lopen dan dat je zou willen.

En een knuffel voor Sorbootje :*
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:50:57 #178
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93819885
hoi hoi ;) niet bijgelezen hoor; alleen over vlinduren, bruut stappen en peuterbedjes ;)

LOL

Evie heeft dr dagje kinderopvang er weer op zitten, weinig geslapen daar, dus nu nog even op bed gelegd. Dus even tijd om online te zijn.
poeeefff zwanger zijn, werken, en een dreumesje; ik ben MOE!
haha maar verder gaat het gelukkig allemaal goed met ons hoor ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_93820369
op een of andere manier is de kwaliteit echt bagger }:|

Maar hier mijn Rienk aan de wandel O+

Mochten jullie problemen hebben met ondertitelen dan hoor ik het wel oké?
pi_93822539
Nou zeg, Geen oeh's een aah's? :o

Is het zo erg? :@
pi_93824691
Heus wel Oeh en Ah! Heul erg zelfs! Zie die kleine donder daar nou gaan! O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:49:55 #182
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93825040
:D geef ons eens tijd om te koken en eten joh ;)

kijk em gaan O+ wat een menneke <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:54:51 #183
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93825221
Rienk, wat ga je heerlijk! O+
Ik wil ook zo'n paadje hiero! :Y

Ennuh vlinderen heb ik ook volop gedaan :o O-)
pi_93826389
Rienk O+

Vlinderen... Mja.. ik heb een korte affaire (geen seks)gehad op mijn 16e, daarna een onvrijwillige affaire.... en daarna mijn man :)

En ik hoop dat er niet gevlinderd wordt :) Volgens mij maakt rondneuken een mens niet gelukkiger.

Mocht hij echter wel besluiten de stapper uit te gaan hangen, dan is dat zo en heb ik me daarbij neer te leggen, maar ik zal hem wel vertellen hoe ik er over denk, hoewel hij altijd éven geliefd en welkom zal blijven.

En Florian lijkt op mijn 5 broers.... DIe broers die maar hoefden knipperen en aan elke vinger een meisje hadden...
Zal ik hem modder op zijn hoofd smeren? O-)
pi_93827314
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:25 schreef oeke het volgende:

Zelfs voor stappende kinders. Misschien wordt Ivan wel een trendsettend clubeigenaar of die nieuwe Micha Kleijn! :D
Grappig dat je dat zegt, want mijn lief lijkt bijvoorbeeld erg op mij, maar zijn zus is schrijfster en maakt deel uit van hip Amsterdam! Ze hebben dezelfde opvoeding gehad maar zijn zó verschillend!

Ik vind dat een heel spannend idee, wat voor soort types Ivan en Lena zullen worden. Gaan ze kantoorbanen krijgen, worden ze kunstenaar, wetenschapper, gaan ze met hun handen werken? Ik ben er zó benieuwd naar! Het is echt niet zo dat ik nu al snak naar die tijd - laat ze nog maar lekker klein blijven! - maar ik vind het een bijzonder soort anticipatie.

We zijn vandaag eendjes wezen voeren en Ivan vond het geweldig! Ik begreep niet waarom hij elke keer op zijn hurken ging, maar hij deed gewoon zijn vader na die op zijn hurken naast Ivan ging zitten als hij eendjes ging voeren. :D

Oh wickie, ik heb Ivan vandaag op knuffelen met een knuffel betrapt! En hij wilde de beer per se mee naar bed. O+
pi_93827764
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:21 schreef freecell het volgende:
En ik hoop dat er niet gevlinderd wordt :) Volgens mij maakt rondneuken een mens niet gelukkiger.

Mocht hij echter wel besluiten de stapper uit te gaan hangen, dan is dat zo en heb ik me daarbij neer te leggen, maar ik zal hem wel vertellen hoe ik er over denk, hoewel hij altijd éven geliefd en welkom zal blijven.

Idem
Ik zou hem hoe dan ook niks verbieden want dat werkt veelal toch alleen maar averechts, maar wel mijn mening geven.
Hoop dat ik door de jaren heen hem het gevoel kan geven dat hij me vertrouwd en veel durft te vertellen aan ons.
Ikzelf was 16 toen ik mijn man leerde kennen, hij was mijn allereerste vriendje op ieder gebied en moet zeggen dat ik echt absoluut niet het idee of gevoel heb dat ik iets gemist heb qua ervaringen.

Ik ben ook erg benieuwd wat voor type Wolf later gaat worden en waar hij mee zal thuiskomen :D Maar bovenal hoop ik gewoon dat hij durft thuis te komen met een liefje, die zal hier ook altijd mogen blijven slapen (ok, de 13 jaar v Poppedein vind ik dan wel weer erg jong)
Hdeb liever dat zulk soort dingen onder mijn dak gebeuren dan ergens stiekem

Wat lief dat Ivan zn vader ging nadoen. Dat hurken vind ik zo'n schetig gezicht, die kontjes naar achter O+

ah Rienk wat loop jij al goed stevig zeg! Maarja die snelle Rienk loopt al maaaanden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93827858
Knuffelde Ivan met Beer O+ O+
Mette's adoratie voor haar favo knuffel is nog steeds een standvastige relatie. Dat is geen gevlinder :+
Mette en Lolly, onafscheidelijk. Het eerste wat ik elke ochtend moet doen als ik haar zie is de poot van Lolly een kusje geven, daarna krijg ik pas een kusje van haar :')

Ze is verschrikkelijk chaggo (veel gekrijs en drama, slaan en gooien met alles men kent het wel)... beetje jammer... slikken, negeren en doorgaan is momenteel de overlevingsstrategie hier. Ik vrees een combinatie van verkoudheid en kiezen, weer.
Ikzelf zou graag de rechterkant van mijn gezicht wegsnijden (bijholte ontsteking), zal me niets verbazen als zij ook zulke nare pijnen heeft zo af en toe.

Ik ga vandaag geen poging tot bijlezen doen, ik haak weer in.

Maarrrr ik zag wel Rienk O+ O+ Mette keek mee en was even stil en ik zag een glimlach O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93828071
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:01 schreef Vlindur het volgende:
op een of andere manier is de kwaliteit echt bagger }:|

Maar hier mijn Rienk aan de wandel O+

Mochten jullie problemen hebben met ondertitelen dan hoor ik het wel oké?
Jemig, dat filmpje duurt ruim 7 minuten! :D

Wat loopt hij goed, he? Hij heeft een iets andere stijl dan Ivan, zwaait zijn voeten wat meer naar buiten of zo.
pi_93828119
Rienk loopt alsof hij nooit anders gedaan heeft. O+
pi_93830071
Grappig, freecell en Poppejans, ik zou mijn mening dus níet geven. Er zullen regels zijn over laten weten waar je bent en acceptabele tijden om naar huis te komen, maar ik zie het nut niet in van mijn afkeuring uitspreken. Als het goed is zijn onze normen en waarden wel duidelijk geworden door onze opvoeding en de rest moeten ze zelf uitvogelen.

Ik weet nog wel dat ik een jaar pauze nam van mijn studie en daar hebben mijn ouders nooit iets over gezegd terwijl ik wist dat ze teleurgesteld waren. Het enige wat ze (al dan niet expliciet) hebben duidelijk gemaakt was dat ze er het volste vertrouwen in hadden dat ik mijn weg wel zou vinden en het goed zou komen met me. Meer is toch ook niet nodig?
pi_93830478
Rienk, wat loop je goed! En wat liggen er veel interessante dingen in de wagen he? :D
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:54 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben van plan de rest van mijn leven begeerlijk te blijven en hier soms ook gewoon ongegeneerd mee te spelen. Juist omdat ik weet wat ik waard ben en van mezelf houd.
That's the spirit! ;)

Ivan knuffelt! O+ Ik heb Ko vandaag een grote knuffelrat uit de Ikea gegeven. Hij speelt er een beetje mee, ik vond het een stap in de goede richting. En als Ivan knuffelt is er hoop!

Wickie, sterkte met je chagerijntje! Hopelijk is ze gauw weer te pas. :*
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:21 schreef freecell het volgende:
Free, ik vind je een schat hoor, maar van vlinderen naar rondneuken? Ik vind het een grote schakel. Volgens mij ging het over kalverliefdes, ontmoetingen en flirten, niet over rondneuken.
En trouwens, wat heb ik te zeggen over wat mijn volwassen kind met zijn lichaam wenst te doen? Behalve de waardes die ik hem kan meegeven in zijn jeugd.
Wat Claudia zegt dus. :Y
pi_93830792
Daar kan ik me ook in vinden Claudia en Oeke.

Daarnaast kan ik me denk ik inleven in vele diverse keuzes. Ik ken mensen die al van jongs af aan met één en dezelfde partner zijn, ik ken mensen die nogsteeds niet monogaam zijn, en eerlijk gezegd... Ik kan (bijna) overal wel een soort van begrip voor opbrengen. Het moet wel heel ver gaan, wil ik mijn kind niet begrijpen straks in diens keuzes. Dat denk ik echt.
pi_93831203
Ik was vandaag toch zó gelukkig! Ik ben over het algemeen een tevreden mens, hoor, maar er zijn van die dagen dat het leven wel heel mooi is. De zon scheen, ik moest een dekentje over Ivan heenleggen toen hij voor het slapen gaan nog even de Teletubbies keek, Lena begon naar haar duimpje te zoeken en mijn lief trakteerde op een broodje paling dat met een beetje peper erop zo goed smaakte.

Kon ik deze dag maar in een doosje doen.
pi_93831304
het spijt me dames, maar ik doe niet aan "wat als". ik doe alleen aan nu. ik durf wel te zeggen dat we eerlijk en liefdevol zijn naar onze kinderen toe. er kan vanalles misgaan en we kunnen twijfelen en zoeken, maar we zijn in ieder geval oprecht en we doen ons best. dat is nu goed genoeg en dat moet dan maar goed genoeg zijn ongeacht wat mijn gebroed op dat gebied uitspookt :P

ik maak me dus totaal niet druk over dit soort dingen, ik ben enkel benieuwd naar hoe het zal zijn. staat tegenover dat ik een broertje heb die nu 22 is, dat geeft enig realiteitszin :')

broertje houdt niet van opleidingsdingen en wel van blowen en uitgaan en auto's en gave spulletjes
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93831574
Dat klinkt als een heerlijke dag!

Ik sluit me trouwens aan bij Claudia en Oeke. (lang verhaal weggehaald)

Oja en nou heb ik heel veel zin in gerookte paling :')
Mette is dan wel chaggo overdag, ze slaapt 'snachts als een roosje!

[ Bericht 49% gewijzigd door wickie op 08-03-2011 20:54:14 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:47:00 #196
100412 mefke79
komt goed!
pi_93831732
Mijn kleine Driekus als puber...ik kan me er echt nog niets bij voorstellen. Ik vond em de laatste dagen zo groot, tot gisteren de buurjongen langs kwam die wel 6 hele maanden en een hele kop groter is. Dan is ie maar weer klein hoor, dat jochie van mij.

Geen idee wat het vannacht geweest is, hij was wel wat moe vandaag meldde het kdv. Ja duh, vind ik niet raar. Hij had met de peuters mee mogen gymen in het gymlokaal en dat was goed bevallen. Ik was em met de fiets gaan halen, was ie ook al zo blij mee. En eenmaal thuis was ' buiten buiten buiten' dus toen heb ik em maar in de schommel gezet. Wilde ie niet meer mee naar binnen....uiteindelijk was ie dus alleen buiten aan het spelen in de tuin en kwam ie pas binnen toen we het eten voor het raam hielden.

O en Driekus als puber: ik hoop dat Driekus op mijn lief lijkt. Die keek tot zijn 18de alleen naar brommers en dat terwijl ie alle aandacht kreeg. Volgens zijn vrienden was er niets aan om met hem te stappen, hij kreeg alle aandacht en deed er niets mee....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93831830
Mef, je weet dat brommers kieken iets heel anders betekent? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 08-03-2011 20:57:58 ]
pi_93832221
Bedankt voor de lieve reacties! En ik zal er de volgende keer op letten Huup! ;)

Wat grappig dat je dat zegt Claudia, ik let er niet zo op hoe Rienk loopt. Hij hobbelt al rond sinds november en het gaat gewoon goed. Tegenwoordig loopt hij binnen alsof hij poepen moet :') en dat lijkt echt heel maf. Eens kijken of ik dat ook op film krijg. Beetje half gehurkt _O-

Hij kan ook rennen tegenwoordig O+

Mette O+

Het pad loopt achter ons huis. Links in het filmpje is een sloot en daar liggen onze huizen. Rechts is een vaart. Toplocatie! O+ We hebben eerst de eendjes gevoerd aan het begin en daarna aan het eind. Er zitten hier een fuckload aan eenden en zulks!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:54:57 #199
100412 mefke79
komt goed!
pi_93832222
Poppedein, ik kom uit een ander deel van het land he...als men in Brabant naar brommers kijkt, kijkt men echt naar brommers. Oldtimers in dit geval.
Maar jouw brommers kieken is wat hier meegaan of plekken was en wat ze in Twente stroekiedoeken noemen (struikje duiken), toch?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:56:03 #200
100412 mefke79
komt goed!
pi_93832303
oooo en dat filmje!
Ik heb een hele gave op mijn mobiel van het schommelen, maar ik heb een kabeltje nodig om em er vanaf te krijgen en ik zou werkelijk niet weten waar dat ding ligt. Misschien morgen nog eens zoeken.
pi_93832352
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:44 schreef wickie het volgende:
Oja en nou heb ik heel veel zin in gerookte paling :')
Er is er een zwanger! *O* :P

Rot dat je je zo naar voelt. :*

quote:
Mette is dan wel chaggo overdag, ze slaapt 'snachts als een roosje!
Gelukkig maar! Ivan ging wat moeizaam slapen. We zijn een keer of vier meteen naar hem toegelopen en toen was het goed. Ik denk dat er nog steeds ellendige kiezen op doorkomen staan. Hij was tijdens het avondeten ook wat labiel. Ik vermoed dat hij toen ook gewoon pijn had in zijn mond.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:59:57 #202
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93832550
Qua 'nare dingen' heb ik ook mijn portie wel gehad (en nog steeds wel last van de gevolgen), ik moet bekennen dat het wat dat betreft een hele opluchting was om bij de 20 weken echo te horen dat we een jongetje kregen. Natuurlijk kunnen er ook met jongens nare dingen gebeuren, maar toch.

Ik was een redelijke laatbloeier, maar toen ik na een hele riedel therapie eindelijk zo ver was dat ik wat probeerde met een vriendje (ik zat al op kamers) stonden mijn ouders een week later op de stoep om hem 'gezellig te leren kennen'. Daarna hebben ze gebeld om te melden dat ze de jongen absoluut niks vonden voor mij. Dat klopte ook wel, maar dat moet je niet zeggen tegen iemand die net helemaal verliefd is... En iets wat anders waarschijnlijk binnen twee, drie weken was doodgebloed (en een goede leerschool/egoboost zou zijn geweest) werd zo ineens heel groot gemaakt en zo heb ik er vier jaar aan vast gezeten. (totdat ik een gebroken oogkas gemept had gekregen)

Ik vind de redenatie van Claudia wel goed, die ga ik in het achterhoofd houden!

Thomas is een enorme knuffelkont. Met zijn aap hier beneden, en in bed heeft hij een schaap, een konijn, een giraffe en twee knuffeldoekjes. Die knuffels in bed waren in eerste instantie bedoeld als bescherming tijdens het draaien (hij bonkte zo nu en dan keihard tegen de spijlen aan tijdens het draaien) maar ze worden nu vaak grondig geknuffeld.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_93832581
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:26 schreef oeke het volgende:

Free, ik vind je een schat hoor, maar van vlinderen naar rondneuken? Ik vind het een grote schakel. Volgens mij ging het over kalverliefdes, ontmoetingen en flirten, niet over rondneuken.
En trouwens, wat heb ik te zeggen over wat mijn volwassen kind met zijn lichaam wenst te doen?

Nou, als ik hier lees over rond hoeren en sloeren en one night stands, ging ik er ook van uit dat dat ermee bedoelt werd.
Daar ben ik echt geen voorstander van en dat hoop ik ook over te kunnen brengen op een manier dat hij er wel over zal blijven vertellen, gewoon dat alles bespreekbaar is thuis.
Tuurlijk weet je niet of je kind er wat van oppikt of wat mee doet

En die knuffelrat hebben wij ook! Wolf doet er vaak ''neusje neusje'' mee :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:01:05 #204
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93832607
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:48 schreef Poppedein het volgende:
Mef, je weet dat brommers kieken iets heel anders betekent? :P
_O-
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回