Bestel dan in ieder geval wat te eten en een aantal fijne films ofzo. Kan me goed voorstellen dat je een weekendje je wonden wilt likken. En dan maandag weer stralend naar het werk. Geen betere wraak dan hem het idee geven dat het geweldig me je gaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:07 schreef Merel het volgende:Ik weet nog niet wat ik dit weekend ga doen. Ik wil nog steeds m'n bed niet uit, zou niet weten wat ik daar zou moeten doen.
Oh jaloers!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:18 schreef Tinkepink het volgende:
Wij gaan vanmiddag naar Rapunzel in 3D en daarna sushi eten bij ons favoriete sushirestaurant
Awww beterschap!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:40 schreef Ml-etje het volgende:
Films kijkenkan er de rust niet voor vinden
doe het dus alleen als het plenst en ik niks beters te doen heb.
Lig nog in bed, heb net mezelf gezellig op gang gehoestecht kan me niet heugen zo lang verkouden te zijn geweest.
ach bah, verkouden zijn is echt ruk...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:40 schreef Ml-etje het volgende:
Films kijkenkan er de rust niet voor vinden
doe het dus alleen als het plenst en ik niks beters te doen heb.
Lig nog in bed, heb net mezelf gezellig op gang gehoestecht kan me niet heugen zo lang verkouden te zijn geweest.
Thanksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Awww beterschap!Verkouden zijn is kut, je bent dan vaak nog helder genoeg om niet ziek te melden, maar je wordt er zo ontzettend slap van
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:43 schreef progje het volgende:
blij met de weegschaal vanmorgen... het lijkt er op dat mijn hormoonhuishouding eindelijk tot rust begint te komen en eindelijk verlies ik ook weer gewicht (vocht dus)
Als ik ga is het toch vanavond pas, dus ik beslis in de loop van de dag wel. Aan de ene kant heb ik geen zin in blije mensen, eten en alcohol, aan de andere kant vind ik dat ik me niet moet laten kisten. Maar voolopig kom ik m'n bed nog niet uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijstje:
O: havermoutpap
T: ham
L: salade nicoise
T: bekertje huttenkase en komkommer
D: stamppot met spekjes en rookworst
S: fitness, een soort van half want ik was moe
T: kwark en nootjesBe ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Goed he!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:11 schreef Rituals het volgende:
@ Maria, tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat dat nummer in een van mijn playlisten staat en dat ik gewoon MOET dansen als ik hem hoor![]()
. Zo'n fout nummer, maar ik kan er niet bij stil blijven zitten
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goed he!Ik zat net ook alweer te bouncen op mn stoel
![]()
Zo heb ik er wel meer, ken je Chino y Nacho?
Kende ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Beetje zelfde categorie inderdaad
.
@ Co, ben je niet helemaal tevreden met je gewicht/figuur dat je weer gaat lowcarben? Ik voel me er heel goed bij (lowcarben), maar ik meen me te herinneren dat jij dan de zin in eten een beetje verliest toch?
@ XM, veel plezier vandaag!Your body. Your soul. Your rituals.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, pfff, gefietst, gedouched, opgetut (en m'n rode jurkje aan, kleurt goed bij de ENORME pukkel op mijn voorhoofd![]()
), kopjes staan klaar, schoteltjes, vorkjes, lepeltjes, taarten.
Laat maar komen die hap.
Picsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tenkz! Ik ben erg in mijn nopjes met het jurkje, het is net alsof ik tieten heb!![]()
.
Tettennnn!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tenkz! Ik ben erg in mijn nopjes met het jurkje, het is net alsof ik tieten heb!![]()
.
Zien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Tetten zijn toch tof! En er bestaat iets tussen lesbo en hetero hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, weer een latente lesbo gespot!.
O ja?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tetten zijn toch tof! En er bestaat iets tussen lesbo en hetero he
Enlighten us?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tetten zijn toch tof! En er bestaat iets tussen lesbo en hetero he
Ik wil er 5 kilo af en ik heb het nu sinds begin dit jaar geprobeerd met gewoon eten en veel sport en er gaat niks af. Ik word wel weer strakker, maar niet lichter. En ik vind mezelf nu net iets te mollig. Vooral met kleren aan, die staan minder goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Kende ik nog niet. Beetje zelfde categorie inderdaad
.
@ Co, ben je niet helemaal tevreden met je gewicht/figuur dat je weer gaat lowcarben? Ik voel me er heel goed bij (lowcarben), maar ik meen me te herinneren dat jij dan de zin in eten een beetje verliest toch?
@ XM, veel plezier vandaag!
Nou lieve kindertjes, dat zijn mensen die de schoonheid van beide seksen kunnen waarderen, in alle gradaties van dienquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou lieve kindertjes, dat zijn mensen die de schoonheid van beide seksen kunnen waarderen, in alle gradaties van dien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Waarom heb ik daar nou zo'n beeld bijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor jou maken we wel een uitzondering*klauwhandje* Rawwwr
Geil.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar nou zo'n beeld bij
[ afbeelding ]
Mn foto wat doe je!quote:e.net/templates/forum2009/i/p/9s.gif[/img] Op zaterdag 5 maart 2011 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar nou zo'n beeld bij
[ afbeelding ]
Ik doelde met name op het 'klauwhandje'quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mn foto wat doe je!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:31 schreef Merel het volgende:
Gedouched, tanden gepoetst, verse joggingbroek aan, raam open. Een hele prestatie, al zeg ik het zelf.
Veel plezier vandaag XM.
Oeh! Nog 3 bestellen in 2 kleuren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
*ziet kettingen van plastic bakjes en dekseltjes voor zich*quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Je le sais!
Ik ga trouwens vanmiddag naar een soort tupperwarefeestje, maar dan voor sieraden! Like a real wohmahn!
Ja hallo, dan moet ik naar buiten om dat te kopen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:56 schreef loveli het volgende:
Lukt het om ook nog wat fruit weg te krijgen?
Fijn dat er geen hakbijlmoordenaars waren!quote:Motel was perfect, want bed. En oordopjes zodat ik de vrachtwagens en goederentreinen en radio's van gepimpte auto's niet meer hoorde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
De mijne is ook binnengekomen, die sailor dress. Had maat 10 (36/38) besteld omdat ik bang was dat ik m'n borsten niet in een 8 kon krijgen, afgaande op de maattabel, maar 10 is me echt véél te groot. Er kunnen rond de taille gemakkelijk 2 DaD's in.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:18 schreef MarMar het volgende:
Have fun XM en Duvel natuurlijk ook
En idd, pics!!!
vandaag komt mn tweede jurk van TopVintage ook binnen!!!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:02 schreef Duvel het volgende:
Tetten!Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Moet ik wat langsbrengen? Heb ook nog een duits uienbrood te veel wat ik kwijt moet (=lekker). Heb nog wel tijd voor ik op werk moet zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:58 schreef Merel het volgende:
Ja hallo, dan moet ik naar buiten om dat te kopen!
Kun je hem niet 1 of 2 maten kleiner bestellen dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De mijne is ook binnengekomen, die sailor dress. Had maat 10 (36/38) besteld omdat ik bang was dat ik m'n borsten niet in een 8 kon krijgen, afgaande op de maattabel, maar 10 is me echt véél te groot. Er kunnen rond de taille gemakkelijk 2 DaD's in..
Momenteel uitverkocht. Er is maar 1 maat kleiner, 8 is het kleinst.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kun je hem niet 1 of 2 maten kleiner bestellen dan?
Expat verzekering kan ook geloof ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het hangt er wat vanaf. Als je in het buitenland studeert moet je in je eigen land verzekerd blijven. Maar, als je in het buitenland werkt dan moet je in het land waarin je werkt verzekerd zijn. Dus ik heb pas onlangs m'n NL zorgverzekering opgezegd.
Maar, ik weet niet hoe dat zit als je in het buitenland 'woont', maar niet studeert of werkt. Ik neem aan dat dan de regels voor het werken gelden...
Neejoh! Je bent een schatquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet ik wat langsbrengen? Heb ook nog een duits uienbrood te veel wat ik kwijt moet (=lekker). Heb nog wel tijd voor ik op werk moet zijn.
Hier langsbrengenquote:
Ik kan het aan iemand meegeven die maandag naar jouw regio (geloof ik) moet (H-G is toch in de buurt?)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier langsbrengen![]()
Precies lang genoeg terug gelezen om dit te kunnen zeggen
H-G? Euhhquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik kan het aan iemand meegeven die maandag naar jouw regio (geloof ik) moet (H-G is toch in de buurt?)
Maar dan is het niet meer zo vers..
Dan rij ik ook ff langs de outlet-winkel vlak bij je oude huisquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:19 schreef Merel het volgende:
Nou Li als je het per se kwijt moet... Maar ik vind het zo'n onzin dat je dan helemaal hierheen moet komen rijden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:34 schreef MarMar het volgende:
Ik zou er met jouw huidje denk ik rood van maken. Heb zomaar het idee dat dat je nog mooier staat.
Model staat je iig prima, mits de goede maat
Dat!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:34 schreef MarMar het volgende:
Ik zou er met jouw huidje denk ik rood van maken. Heb zomaar het idee dat dat je nog mooier staat.
Model staat je iig prima, mits de goede maat
Het model staat je goed!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, de keus is dus, wel de jurk maar andere maat, of deze jurk helemaal niet.
Oftewel, staat 'ie, of niet?.
Nee, maar ik zou me ook absoluut niet prettig voelen in een knalrode jurk. Straks kijken er nog mensen naar me.quote:
Het model staat je goed, maar is een 8 wel echt zoveel kleiner dat ie goed zit? Want hij ziet er nu stevig oversized uit, en meestal is een maat maar een paar cm verschil?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, de keus is dus, wel de jurk maar andere maat, of deze jurk helemaal niet.
Oftewel, staat 'ie, of niet?.
Ja, vraag ik me eigenlijk ook wel af.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het model staat je goed, maar is een 8 wel echt zoveel kleiner dat ie goed zit? Want hij ziet er nu stevig oversized uit, en meestal is een maat maar een paar cm verschil?
Lief!quote:
quote:
*knuf* wel van blijdschap hoop ik!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:15 schreef Merel het volgende:
En daarom is dit zo'n tof topic met geweldige mensen, moet er bijna wéér van huilen.
Fluisteren is belastend voor je stem, meer dan gewoon praten. En prop jezelf lekker vol met vitaminen en mineralen en gezonde stofjes, zodat je lichaam alle bouwstoffen heeft om in te zetten voor de genezing.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:32 schreef sararaats het volgende:
ik denk dat de keelpijn me nu helemaal lam legt.
thee met honing, here I come !
fluistergroeten vanuit België
Er is weer ruimte! Bedankt voor het meldenquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:30 schreef Merel het volgende:
Oh Tink jarig? Van harte!
Ik spring zo toch maar op een trein naar het Zuiden. Beetje afleiding kan geen kwaad hè?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:35 schreef Merel het volgende:
Wat een nettemensenkoffertje
Nog een pluspuntje deze dag: m'n nieuwe Allstars lopen als pantoffeltjes.
Jeu! Bij Hoevelanken linksaf!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:30 schreef Merel het volgende:
Oh Tink jarig? Van harte!
Ik spring zo toch maar op een trein naar het Zuiden. Beetje afleiding kan geen kwaad hè?
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:21 schreef conleche het volgende:
Wat Lief van Li!!![]()
Ik heb het ticket naar Athene geboekt!!Nu de rest plannen en een ticket terug vanuit Kreta boeken.
^^quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg! Tink is jarig vandaag!.
Van harte!.
Hoe kan het ook anders, die werken toch tegen alles? Zelfs tegen liefdesverdrietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]je hebt er zelfs visolie capsules bijgekregen
Ik probeerde mn band op te pompen. Misluktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:50 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben een band aan het plakken. Ik heb alleen geen idee of ik het goed doe.
Sommige fietsen zijn lastig. Bij de mijne lukt het mij ook nog steeds niet. Daar moet je behalve dat zwarte dopje nog iets anders losdraaien of vastdraaien ofzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik probeerde mn band op te pompen. Mislukt. Ik ben verdorie 21 en heb nog nooit met succes een band opgepompt. Altijd hulp nodig gehad (en dat is er nu niet). Hoe pomp je een band op? Je pakt de pomp, duwt het 'mondje' over het ventiel en pompen maar toch? Of moet het ventiel open ofzo?
16 dagen!! dus eerst Athene en Deplhi, dan Mykonos/Delos, dan Santorini en dan Kreta en vanaf daar weer terug. Eerst vooral cultuur en op Kreta vooral natuur.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen, maar hoelang ga je?
Liefquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:35 schreef conleche het volgende:
@Merel, scoor daar de knapste jongen om mee te zoenen en een beetje lol te maken!! Heel goede remedie om kale lapzwansen zo snel mogelijk te vergeten!
Ah ik voel me alweer wat minder stomquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sommige fietsen zijn lastig. Bij de mijne lukt het mij ook nog steeds niet. Daar moet je behalve dat zwarte dopje nog iets anders losdraaien of vastdraaien ofzo.
Niks. En ik zou dan ook maar geen alcohol nemen. Als het feest goed uitpakt wil het vast ook wel zonder. Als het feest niet goed uitpakt dan kan je zeker maar beter nuchter zijn. Denk ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:53 schreef Merel het volgende:
Op de een of andere manier heb ik helemaal geen behoefte aan alcohol. What's wrong with me?!
Wauw.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef V1z0R het volgende:
Ik denk niets Merel!
Vorig jaar wel twee weken nergens zin in gehad na de breuk, gelukkig dat m'n maten me hebben meegesleurd naar dingen. Eerst sta je er depri in een hoekje bij, tot er iemand naakt op een biljart staat te dansen en iemand een vuvuzela in z'n reet probeert te drukken
Dat wil je meemaken iddquote:
Ok, dat is een mental image waar ik ook wel zonder had gekund.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef V1z0R het volgende:
Ik denk niets Merel!
Vorig jaar wel twee weken nergens zin in gehad na de breuk, gelukkig dat m'n maten me hebben meegesleurd naar dingen. Eerst sta je er depri in een hoekje bij, tot er iemand naakt op een biljart staat te dansen en iemand een vuvuzela in z'n reet probeert te drukken
that sounds depressing to mequote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef V1z0R het volgende:
Ik denk niets Merel!
tot er iemand naakt op een biljart staat te dansen en iemand een vuvuzela in z'n reet probeert te drukken
Mooi!quote:
Nergens in de handleiding hoe je ze vast moet maken? Anders staan er op internet vaak wel handleidingen hoe je je laptop demonteert e.d.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat wil je meemaken idd.
Ik heb vanmiddag twee toetsen van m'n laptop losgehaald om wat rotzooi eronder weg te halen en Mark en ik krijgen ze nu met geen mogelijkheid meer vast.
Gewoon om niks of is er iets aan de hand?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mooi!
Ik had een kutbui, maar net belde een vriendin op om af te spreken. En hoewel ik me nog steeds kut voel, ben ik wel ietsje blijer.
Veel armbandenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:15 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij ben ik heel andere dingen gewend dan de meesten hier
Ziet er leuk uit Coco! Hou persoonlijk wel van vrouwen met armbanden om, ook al zijn dat er een stuk of 10Zelfde als hoepeloorbellen
De toetsen willen op de eoa manier niet vastklikken, terwijl het systeempje eronder wel goed zit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nergens in de handleiding hoe je ze vast moet maken? Anders staan er op internet vaak wel handleidingen hoe je je laptop demonteert e.d.
Mooiquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Veel armbandenHoepeloorbellen
V1z0R
?
Soms als het zo'n systeem is met metalen beugeltjes, kan het helpen om met een tandenstoker dat beugeltje iets omhoog te houden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De toetsen willen op de eoa manier niet vastklikken, terwijl het systeempje eronder wel goed zit.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gewoon om niks of is er iets aan de hand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]Oh bah. Nou, pm staat altijd open ende zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]En vooruitzicht dat het (op korte termijn) beter kan gaan? Hoop het wel voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Nope.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En vooruitzicht dat het (op korte termijn) beter kan gaan? Hoop het wel voor je.
Nou, ik spreek even voor de rest maar ik weet zeker dat iedereen er zo over denkt: wij zijn er allemaal voor jequote:
Thanks.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik spreek even voor de rest maar ik weet zeker dat iedereen er zo over denkt: wij zijn er allemaal voor je
Slankies FTW!
Ja hee, dat willen we natuurlijk zien! Pics!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:33 schreef conleche het volgende:
Ik kwam laatst een foto tegen van toen ik 16 was. Mét hoepeloorbellen!
quote:
Het duurt veel te lang en het wordt erger.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Ewelina:!
Ik kan me herinneren dat je een tijdje geleden ook al niet lekker in je vel zat, dat duurt nu wel al lang hè?
Ook pic!!! Zal die van mij opzoeken, volgens mij heb ik hem ook in mijn photobucket.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja hee, dat willen we natuurlijk zien! Pics!![]()
Ik heb overigens ook laatst een foto opgescharreld van een 16-jarige mij. Met perioxideblond haar.
Yay!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:37 schreef Ewelina het volgende:
Ik doe wel een rondje pm, ik ga mijn perioxidecoupe hier niet neerzetten.
Ik stook niet binnen een goed huwelijk! Niet nuchter tenminstequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ha! Die ring kan nog altijd af he![]()
Ik wil je pic alsnog zien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:47 schreef conleche het volgende:
Die in mijn photobucket is wel van toen ik 16 was maar zonder hoepels, heb me vergist, was een andere foto. Dus als ik ooit al mijn foto's heb ingescand...........
Ewelina: je kon het best hebben, maar donker is mooier!
Da's irritant van whats app hè? Ik wil dat soort dingen allemaal eigenlijk niet weten. Als ik een whats app van iemand krijg en ik heb geen zin om te antwoorden dan open ik hem niet, omdat ik het anders asociaal vind, dat diegene kan zien dat ik hem heb gelezen en toch niks terugzeg.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:40 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb een niet nader te noemen persoon gewhatsapped en gsmst en ik weet dat hij ze allebei gezien heeft maar hij reageert niet. Sukkel.
geslaagde dag gehad?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zooooo, iedereen weer weg.
Nu crashen op de bank
Ja, vanmiddag kon ik nog niet inschatten of 'ie op zou gaan of nie he!quote:
meh, was de hele dag in Duiven en daarna nog even bij schoonmams in Doetinchem en net thuisquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag kon ik nog niet inschatten of 'ie op zou gaan of nie he!
Appeltaart!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Appeltaart en kwarktaart. Maar die laatste heb ik niet gebakken. Dat is vies.
Nou, ik heb een recept voor cheesecake waar ook kwark in zit en die is superlekkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Appeltaart en kwarktaart. Maar die laatste heb ik niet gebakken. Dat is vies.
Ahquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
D: halve kip met wat roerbakgroente en patatjes
Oh maar ik ga pas over 2-3 uur slapen waarschijnlijk. Mn ritme is een beetje stuk. Maar ik ga idd toch maar morgen bakken, dus vanavond wat stapels papieren uitzoeken, hopen dat ik mn jaaropgaven terugvind en dan aangifte doen bij de belasting zodat ik mn loonheffing van de zomer terugkrijg. Of alleen opruimen. Dat is ook prima.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou nu gewoon naar bed gaan en 'm morgen bakken.
*boks*quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef Perruche het volgende:
Oh en chico schoonmaak boks!
3 wassen gedraaid, ramen en spiegels schoongemaakt, alles met doekje gedaan & opgeriumd![]()
*trots is
oeh nom nom nom.quote:
Wat lekker!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo en ik gaan morgen een High Tea doenbij het brouwerscafé waar we ons vrijgezellenfeest hadden
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:58 schreef Perruche het volgende:
Ik heb gewoon nu al zin in mijn witlofsalade van morgen, mét zelfgemaakte mayo/kerrie dressing
vrij op maandag, heerlijk!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker!
Ik ben maandagmiddag vrij. Dat is een gebruik bij ons op kantoor, als je jarig bent op een werkdag, krijg je de middag vrij. Alleen, wat te doen? Maandag is zo'n stomme dag om jarig te zijn.
Receptje?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef Perruche het volgende:
Oeh chico dat ziet er lekker uit!
In de zomer maak ik ook graag een fruitsalade van allerlei citrus vruchten (sinaasappel, bloedsinaasappel, mandarijn, grapefruit) en dan met mintdressing... Njam!!
Ohquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm.. er is geen markt op maandag hier in Gouda, de leuke winkeltjes zijn juist op maandag meestal ook dicht..ik heb geen studentikoze vriendin, de uitwijzer heeft geen resultaten voor maandagmiddag en massage heb ik vrijdag al gehad.
Momentje ik ga even googlen...quote:
Het ging me eigenlijk om de salade met mintdressingquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Momentje ik ga even googlen...
Dat was snel
http://www.nigella.com/recipes/view/clementine-cake-2559
Ik had hem gemaakt met zoete grapefruits, echt lekker. Ook met mandarijnen gemaakt trouwens, ook lekker! Niet zo zoet, en zeker als je er citroenglazuur op doet...![]()
![]()
Ohquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het ging me eigenlijk om de salade met mintdressing.
Preciesquote:Op zondag 6 maart 2011 01:26 schreef Merel het volgende:
Zo, thuis. Was wel oké, niet spectaculair. Maar beter dan zitten kniezen op de bank.
Excusez-moi!quote:Op zondag 6 maart 2011 07:46 schreef Tinkepink het volgende:
Bedankt voor de felicitaties. Het was iets wat ik eigenlijk niet aan de grote klok wilde hangen (herkenbaarheid enzo). Maar toch bedankt.
Rapunzel was leuk. Aanrader voor iedereen die met kleine meisjes naar de bios wil. Mieieieieieierzoet. De sushibar helaas gesloten. Maar dat was niet erg,want toevallig kwamen we langs het superhippe-'it'-restaurant-in-het-mediakwartier-waar-je-geweest-moet-zijn en hebben geprobeerd een plaatsje te krijgen. Wat zowaar is gelukt. Met kinderen. Aan het raam
![]()
Het eten was trouwens maar so-la-la. De ingredienten waren volgens mij niet topvers (bruine randjes, geurende vis en uitgedroogd vlees) en het had iets beter klaargemaakt kunnen worden. Maar volgens mij zijn we verwendEr stonden rijen voor de deur, dus het zal wel goed zijn
![]()
Overigens had ik ook nog sushi gehaald bij een concurrerend restaurant als vervangend avondeten (voordat we in het 'it'-restaurant belandden) en die was wel erg goed zoals ik net proefondervindelijk heb ondervonden![]()
En nu ga ik hardlopen, want mijn bh's en spijkerbroeken worden te klein
En dit was precies wat ik dacht inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2011 09:43 schreef Merel het volgende:
Hoi Claudia! Ik weet nooit of het een goed of een slecht teken is dat er zo'n grote vaste groep zit die hier al eeuwen post, qua resultaten met afvallen / op gewicht blijven dan.
Spierenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:17 schreef Chicolate het volgende:
Mijn buik voelt strakker, maar de weegschaal zegt dat ik ben aangekomen![]()
.
Ja, of wishful thinking. Ik vind namelijk dat ik nu gezonder leef dus er hoort gewicht af te gaanquote:
Je goed voelen is toch prima? Zo door gaan en je ziet het vanzelf wel op de weegschaalquote:Op zondag 6 maart 2011 11:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, of wishful thinking. Ik vind namelijk dat ik nu gezonder leef dus er hoort gewicht af te gaan.
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Pff, ik vind het zó belachelijk dat Mark met dit mooie weer met de fucking tram naar het strand wil. Het is maar 3 á 3,5 km fietsen en hij krijgt al zo weinig lichaamsbeweging. Nu ga ik ws op de fiets en hij met de tram. Gezellig hè?
. En dan ga ik heel hard fietsen om te laten zien dat met de fiets toch sneller is
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |