Ook pic!!! Zal die van mij opzoeken, volgens mij heb ik hem ook in mijn photobucket.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja hee, dat willen we natuurlijk zien! Pics!![]()
Ik heb overigens ook laatst een foto opgescharreld van een 16-jarige mij. Met perioxideblond haar.
Yay!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:37 schreef Ewelina het volgende:
Ik doe wel een rondje pm, ik ga mijn perioxidecoupe hier niet neerzetten.
Ik stook niet binnen een goed huwelijk! Niet nuchter tenminstequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ha! Die ring kan nog altijd af he![]()
Ik wil je pic alsnog zien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:47 schreef conleche het volgende:
Die in mijn photobucket is wel van toen ik 16 was maar zonder hoepels, heb me vergist, was een andere foto. Dus als ik ooit al mijn foto's heb ingescand...........
Ewelina: je kon het best hebben, maar donker is mooier!
Da's irritant van whats app hč? Ik wil dat soort dingen allemaal eigenlijk niet weten. Als ik een whats app van iemand krijg en ik heb geen zin om te antwoorden dan open ik hem niet, omdat ik het anders asociaal vind, dat diegene kan zien dat ik hem heb gelezen en toch niks terugzeg.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:40 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb een niet nader te noemen persoon gewhatsapped en gsmst en ik weet dat hij ze allebei gezien heeft maar hij reageert niet. Sukkel.
geslaagde dag gehad?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zooooo, iedereen weer weg.
Nu crashen op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |