quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:34 schreef MarMar het volgende:
Ik zou er met jouw huidje denk ik rood van maken. Heb zomaar het idee dat dat je nog mooier staat.
Model staat je iig prima, mits de goede maat
Dat!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:34 schreef MarMar het volgende:
Ik zou er met jouw huidje denk ik rood van maken. Heb zomaar het idee dat dat je nog mooier staat.
Model staat je iig prima, mits de goede maat
Het model staat je goed!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, de keus is dus, wel de jurk maar andere maat, of deze jurk helemaal niet.
Oftewel, staat 'ie, of niet?.
Nee, maar ik zou me ook absoluut niet prettig voelen in een knalrode jurk. Straks kijken er nog mensen naar me.quote:
Het model staat je goed, maar is een 8 wel echt zoveel kleiner dat ie goed zit? Want hij ziet er nu stevig oversized uit, en meestal is een maat maar een paar cm verschil?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, de keus is dus, wel de jurk maar andere maat, of deze jurk helemaal niet.
Oftewel, staat 'ie, of niet?.
Ja, vraag ik me eigenlijk ook wel af.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het model staat je goed, maar is een 8 wel echt zoveel kleiner dat ie goed zit? Want hij ziet er nu stevig oversized uit, en meestal is een maat maar een paar cm verschil?
Lief!quote:
quote:
*knuf* wel van blijdschap hoop ik!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:15 schreef Merel het volgende:
En daarom is dit zo'n tof topic met geweldige mensen, moet er bijna wéér van huilen.
Fluisteren is belastend voor je stem, meer dan gewoon praten. En prop jezelf lekker vol met vitaminen en mineralen en gezonde stofjes, zodat je lichaam alle bouwstoffen heeft om in te zetten voor de genezing.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:32 schreef sararaats het volgende:
ik denk dat de keelpijn me nu helemaal lam legt.
thee met honing, here I come !
fluistergroeten vanuit België
Er is weer ruimte! Bedankt voor het meldenquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:30 schreef Merel het volgende:
Oh Tink jarig? Van harte!
Ik spring zo toch maar op een trein naar het Zuiden. Beetje afleiding kan geen kwaad hè?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:35 schreef Merel het volgende:
Wat een nettemensenkoffertje
Nog een pluspuntje deze dag: m'n nieuwe Allstars lopen als pantoffeltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |