quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:34 schreef MarMar het volgende:
Ik zou er met jouw huidje denk ik rood van maken. Heb zomaar het idee dat dat je nog mooier staat.
Model staat je iig prima, mits de goede maat
Dat!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:34 schreef MarMar het volgende:
Ik zou er met jouw huidje denk ik rood van maken. Heb zomaar het idee dat dat je nog mooier staat.
Model staat je iig prima, mits de goede maat
Het model staat je goed!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, de keus is dus, wel de jurk maar andere maat, of deze jurk helemaal niet.
Oftewel, staat 'ie, of niet?.
Nee, maar ik zou me ook absoluut niet prettig voelen in een knalrode jurk. Straks kijken er nog mensen naar me.quote:
Het model staat je goed, maar is een 8 wel echt zoveel kleiner dat ie goed zit? Want hij ziet er nu stevig oversized uit, en meestal is een maat maar een paar cm verschil?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, de keus is dus, wel de jurk maar andere maat, of deze jurk helemaal niet.
Oftewel, staat 'ie, of niet?.
Ja, vraag ik me eigenlijk ook wel af.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het model staat je goed, maar is een 8 wel echt zoveel kleiner dat ie goed zit? Want hij ziet er nu stevig oversized uit, en meestal is een maat maar een paar cm verschil?
Lief!quote:
quote:
*knuf* wel van blijdschap hoop ik!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:15 schreef Merel het volgende:
En daarom is dit zo'n tof topic met geweldige mensen, moet er bijna wéér van huilen.
Fluisteren is belastend voor je stem, meer dan gewoon praten. En prop jezelf lekker vol met vitaminen en mineralen en gezonde stofjes, zodat je lichaam alle bouwstoffen heeft om in te zetten voor de genezing.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:32 schreef sararaats het volgende:
ik denk dat de keelpijn me nu helemaal lam legt.
thee met honing, here I come !
fluistergroeten vanuit België
Er is weer ruimte! Bedankt voor het meldenquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:30 schreef Merel het volgende:
Oh Tink jarig? Van harte!
Ik spring zo toch maar op een trein naar het Zuiden. Beetje afleiding kan geen kwaad hè?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:35 schreef Merel het volgende:
Wat een nettemensenkoffertje
Nog een pluspuntje deze dag: m'n nieuwe Allstars lopen als pantoffeltjes.
Jeu! Bij Hoevelanken linksaf!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:30 schreef Merel het volgende:
Oh Tink jarig? Van harte!
Ik spring zo toch maar op een trein naar het Zuiden. Beetje afleiding kan geen kwaad hè?
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:21 schreef conleche het volgende:
Wat Lief van Li!!![]()
Ik heb het ticket naar Athene geboekt!!Nu de rest plannen en een ticket terug vanuit Kreta boeken.
^^quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg! Tink is jarig vandaag!.
Van harte!.
Hoe kan het ook anders, die werken toch tegen alles? Zelfs tegen liefdesverdrietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]je hebt er zelfs visolie capsules bijgekregen
Ik probeerde mn band op te pompen. Misluktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:50 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben een band aan het plakken. Ik heb alleen geen idee of ik het goed doe.
Sommige fietsen zijn lastig. Bij de mijne lukt het mij ook nog steeds niet. Daar moet je behalve dat zwarte dopje nog iets anders losdraaien of vastdraaien ofzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik probeerde mn band op te pompen. Mislukt. Ik ben verdorie 21 en heb nog nooit met succes een band opgepompt. Altijd hulp nodig gehad (en dat is er nu niet). Hoe pomp je een band op? Je pakt de pomp, duwt het 'mondje' over het ventiel en pompen maar toch? Of moet het ventiel open ofzo?
16 dagen!! dus eerst Athene en Deplhi, dan Mykonos/Delos, dan Santorini en dan Kreta en vanaf daar weer terug. Eerst vooral cultuur en op Kreta vooral natuur.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen, maar hoelang ga je?
Liefquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:35 schreef conleche het volgende:
@Merel, scoor daar de knapste jongen om mee te zoenen en een beetje lol te maken!! Heel goede remedie om kale lapzwansen zo snel mogelijk te vergeten!
Ah ik voel me alweer wat minder stomquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sommige fietsen zijn lastig. Bij de mijne lukt het mij ook nog steeds niet. Daar moet je behalve dat zwarte dopje nog iets anders losdraaien of vastdraaien ofzo.
Niks. En ik zou dan ook maar geen alcohol nemen. Als het feest goed uitpakt wil het vast ook wel zonder. Als het feest niet goed uitpakt dan kan je zeker maar beter nuchter zijn. Denk ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:53 schreef Merel het volgende:
Op de een of andere manier heb ik helemaal geen behoefte aan alcohol. What's wrong with me?!
Wauw.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef V1z0R het volgende:
Ik denk niets Merel!
Vorig jaar wel twee weken nergens zin in gehad na de breuk, gelukkig dat m'n maten me hebben meegesleurd naar dingen. Eerst sta je er depri in een hoekje bij, tot er iemand naakt op een biljart staat te dansen en iemand een vuvuzela in z'n reet probeert te drukken
Dat wil je meemaken iddquote:
Ok, dat is een mental image waar ik ook wel zonder had gekund.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef V1z0R het volgende:
Ik denk niets Merel!
Vorig jaar wel twee weken nergens zin in gehad na de breuk, gelukkig dat m'n maten me hebben meegesleurd naar dingen. Eerst sta je er depri in een hoekje bij, tot er iemand naakt op een biljart staat te dansen en iemand een vuvuzela in z'n reet probeert te drukken
that sounds depressing to mequote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef V1z0R het volgende:
Ik denk niets Merel!
tot er iemand naakt op een biljart staat te dansen en iemand een vuvuzela in z'n reet probeert te drukken
Mooi!quote:
Nergens in de handleiding hoe je ze vast moet maken? Anders staan er op internet vaak wel handleidingen hoe je je laptop demonteert e.d.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat wil je meemaken idd.
Ik heb vanmiddag twee toetsen van m'n laptop losgehaald om wat rotzooi eronder weg te halen en Mark en ik krijgen ze nu met geen mogelijkheid meer vast.
Gewoon om niks of is er iets aan de hand?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mooi!
Ik had een kutbui, maar net belde een vriendin op om af te spreken. En hoewel ik me nog steeds kut voel, ben ik wel ietsje blijer.
Veel armbandenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:15 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij ben ik heel andere dingen gewend dan de meesten hier
Ziet er leuk uit Coco! Hou persoonlijk wel van vrouwen met armbanden om, ook al zijn dat er een stuk of 10Zelfde als hoepeloorbellen
De toetsen willen op de eoa manier niet vastklikken, terwijl het systeempje eronder wel goed zit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nergens in de handleiding hoe je ze vast moet maken? Anders staan er op internet vaak wel handleidingen hoe je je laptop demonteert e.d.
Mooiquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Veel armbandenHoepeloorbellen
V1z0R
?
Soms als het zo'n systeem is met metalen beugeltjes, kan het helpen om met een tandenstoker dat beugeltje iets omhoog te houden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De toetsen willen op de eoa manier niet vastklikken, terwijl het systeempje eronder wel goed zit.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gewoon om niks of is er iets aan de hand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]Oh bah. Nou, pm staat altijd open ende zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]En vooruitzicht dat het (op korte termijn) beter kan gaan? Hoop het wel voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Nope.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En vooruitzicht dat het (op korte termijn) beter kan gaan? Hoop het wel voor je.
Nou, ik spreek even voor de rest maar ik weet zeker dat iedereen er zo over denkt: wij zijn er allemaal voor jequote:
Thanks.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik spreek even voor de rest maar ik weet zeker dat iedereen er zo over denkt: wij zijn er allemaal voor je
Slankies FTW!
Ja hee, dat willen we natuurlijk zien! Pics!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:33 schreef conleche het volgende:
Ik kwam laatst een foto tegen van toen ik 16 was. Mét hoepeloorbellen!
quote:
Het duurt veel te lang en het wordt erger.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Ewelina:!
Ik kan me herinneren dat je een tijdje geleden ook al niet lekker in je vel zat, dat duurt nu wel al lang hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |