Mooi!quote:
Nergens in de handleiding hoe je ze vast moet maken? Anders staan er op internet vaak wel handleidingen hoe je je laptop demonteert e.d.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat wil je meemaken idd.
Ik heb vanmiddag twee toetsen van m'n laptop losgehaald om wat rotzooi eronder weg te halen en Mark en ik krijgen ze nu met geen mogelijkheid meer vast.
Gewoon om niks of is er iets aan de hand?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mooi!
Ik had een kutbui, maar net belde een vriendin op om af te spreken. En hoewel ik me nog steeds kut voel, ben ik wel ietsje blijer.
Veel armbandenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:15 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij ben ik heel andere dingen gewend dan de meesten hier
Ziet er leuk uit Coco! Hou persoonlijk wel van vrouwen met armbanden om, ook al zijn dat er een stuk of 10Zelfde als hoepeloorbellen
De toetsen willen op de eoa manier niet vastklikken, terwijl het systeempje eronder wel goed zit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nergens in de handleiding hoe je ze vast moet maken? Anders staan er op internet vaak wel handleidingen hoe je je laptop demonteert e.d.
Mooiquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Veel armbandenHoepeloorbellen
V1z0R
?
Soms als het zo'n systeem is met metalen beugeltjes, kan het helpen om met een tandenstoker dat beugeltje iets omhoog te houden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De toetsen willen op de eoa manier niet vastklikken, terwijl het systeempje eronder wel goed zit.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gewoon om niks of is er iets aan de hand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]Oh bah. Nou, pm staat altijd open ende zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]En vooruitzicht dat het (op korte termijn) beter kan gaan? Hoop het wel voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Nope.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En vooruitzicht dat het (op korte termijn) beter kan gaan? Hoop het wel voor je.
Nou, ik spreek even voor de rest maar ik weet zeker dat iedereen er zo over denkt: wij zijn er allemaal voor jequote:
Thanks.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik spreek even voor de rest maar ik weet zeker dat iedereen er zo over denkt: wij zijn er allemaal voor je
Slankies FTW!
Ja hee, dat willen we natuurlijk zien! Pics!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:33 schreef conleche het volgende:
Ik kwam laatst een foto tegen van toen ik 16 was. Mét hoepeloorbellen!
quote:
Het duurt veel te lang en het wordt erger.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Ewelina:!
Ik kan me herinneren dat je een tijdje geleden ook al niet lekker in je vel zat, dat duurt nu wel al lang hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |