abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93690477
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 16:30 schreef Merel het volgende:
Oh Tink jarig? Van harte!

Ik spring zo toch maar op een trein naar het Zuiden. Beetje afleiding kan geen kwaad hè?
Jeu! Bij Hoevelanken linksaf! :)
pi_93690583
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:10 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]

Bliksembezoek van loveli! :o
O+ je hebt er zelfs visolie capsules bijgekregen O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_93690609
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:21 schreef conleche het volgende:
Wat Lief van Li!! O+

Ik heb het ticket naar Athene geboekt!! *O* Nu de rest plannen en een ticket terug vanuit Kreta boeken. *O*
*O*

Ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen, maar hoelang ga je?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_93690650
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 15:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg! Tink is jarig vandaag! :o.

Van harte! *O*.
^^
pi_93691093
Gefeliciteerd Tink! :* *O*
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 5 maart 2011 @ 17:17:30 #156
331 Merel
Be here now.
pi_93691215
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 16:59 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

O+ je hebt er zelfs visolie capsules bijgekregen O+
Hoe kan het ook anders, die werken toch tegen alles? Zelfs tegen liefdesverdriet :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93691534
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 15:50 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben een band aan het plakken. Ik heb alleen geen idee of ik het goed doe. :')
Ik probeerde mn band op te pompen. Mislukt }:|. Ik ben verdorie 21 en heb nog nooit met succes een band opgepompt. Altijd hulp nodig gehad (en dat is er nu niet). Hoe pomp je een band op? Je pakt de pomp, duwt het 'mondje' over het ventiel en pompen maar toch? Of moet het ventiel open ofzo?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_93691650
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik probeerde mn band op te pompen. Mislukt }:|. Ik ben verdorie 21 en heb nog nooit met succes een band opgepompt. Altijd hulp nodig gehad (en dat is er nu niet). Hoe pomp je een band op? Je pakt de pomp, duwt het 'mondje' over het ventiel en pompen maar toch? Of moet het ventiel open ofzo?
Sommige fietsen zijn lastig. Bij de mijne lukt het mij ook nog steeds niet. Daar moet je behalve dat zwarte dopje nog iets anders losdraaien of vastdraaien ofzo. :?
pi_93691841
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:00 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

*O*

Ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen, maar hoelang ga je?
16 dagen!! dus eerst Athene en Deplhi, dan Mykonos/Delos, dan Santorini en dan Kreta en vanaf daar weer terug. Eerst vooral cultuur en op Kreta vooral natuur. O+

@Merel, scoor daar de knapste jongen om mee te zoenen en een beetje lol te maken!! Heel goede remedie om kale lapzwansen zo snel mogelijk te vergeten!

@Tink: feli!! w/
  zaterdag 5 maart 2011 @ 17:36:17 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93691864
Gefeliciteerd Tink! *O*.

* Viking84 eet maaltijdsalade :9.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 maart 2011 @ 17:39:37 #161
331 Merel
Be here now.
pi_93691956
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 17:35 schreef conleche het volgende:

@Merel, scoor daar de knapste jongen om mee te zoenen en een beetje lol te maken!! Heel goede remedie om kale lapzwansen zo snel mogelijk te vergeten!

Lief :) Maar weet niet of ik heel erg in de stemming ben. Of het wordt een geweldige avond, of ik lig om tien uur in m'n bedje omdat ik al die blije mensen niet om me heen kan hebben. We'll see.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93692070
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:29 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Sommige fietsen zijn lastig. Bij de mijne lukt het mij ook nog steeds niet. Daar moet je behalve dat zwarte dopje nog iets anders losdraaien of vastdraaien ofzo. :?
Ah ik voel me alweer wat minder stom O+. Maarja, dat lost mijn lege band probleem niet echt op :').

Ik heb weer superlekker brood gekocht (ovenheerlijk, knapperige korstjes en superzacht brood) en heb er nu alweer 4 op :@. Dat brood is gewoon veel te lekker!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 5 maart 2011 @ 17:47:30 #163
331 Merel
Be here now.
pi_93692219
Ik kan bevestigen dat Duits uienbrood van loveli ook erg lekker is!
pi_93692368
Middag lieve Slankies!

loveli O+ en Merel een :*

"Alcohol, the reason and solution to all of life's problems!" - Homer J. Simpson

Tink gefeliciteerd! Nog leuke cadeautjes van je kroost en hubby mogen ontvangen?

Klinkt leuk Co! Mocht eerder altijd graag op vakantie gaan naar Griekenland, heerlijk weer, vriendelijke mensen en kick-ass sterke drankjes :D Veel plezier alvast gewenst!

Nu lekker 'Taking Woodstock' aan het kijken met een glaasje absinth erbij :@

bij de weg, wat voor auto heb je nu aurum?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 17:53:38 #165
331 Merel
Be here now.
pi_93692466
Op de een of andere manier heb ik helemaal geen behoefte aan alcohol. What's wrong with me?!
pi_93692639
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:53 schreef Merel het volgende:
Op de een of andere manier heb ik helemaal geen behoefte aan alcohol. What's wrong with me?!
Niks. En ik zou dan ook maar geen alcohol nemen. Als het feest goed uitpakt wil het vast ook wel zonder. Als het feest niet goed uitpakt dan kan je zeker maar beter nuchter zijn. Denk ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_93692666
Ik denk niets Merel!

Vorig jaar wel twee weken nergens zin in gehad na de breuk, gelukkig dat m'n maten me hebben meegesleurd naar dingen. Eerst sta je er depri in een hoekje bij, tot er iemand naakt op een biljart staat te dansen en iemand een vuvuzela in z'n reet probeert te drukken :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_93692851
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef V1z0R het volgende:
Ik denk niets Merel!

Vorig jaar wel twee weken nergens zin in gehad na de breuk, gelukkig dat m'n maten me hebben meegesleurd naar dingen. Eerst sta je er depri in een hoekje bij, tot er iemand naakt op een biljart staat te dansen en iemand een vuvuzela in z'n reet probeert te drukken :')
Wauw.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 18:04:26 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93692869
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wauw.
Dat wil je meemaken idd :P.

Ik heb vanmiddag twee toetsen van m'n laptop losgehaald om wat rotzooi eronder weg te halen en Mark en ik krijgen ze nu met geen mogelijkheid meer vast ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_93692882
quote:
Ik denk niets Merel!

Ok, dat is een mental image waar ik ook wel zonder had gekund. :D Wel goeie afleiding, kan ik me voorstellen.
pi_93692894
Oh, en Merel, ik ben net pas bijgelezen. Dikke knus voor jou :*

Hoop dat je het straks gezellig gaat hebben :)
pi_93692959
quote:
Ik denk niets Merel!

tot er iemand naakt op een biljart staat te dansen en iemand een vuvuzela in z'n reet probeert te drukken :')
that sounds depressing to me :')
pi_93692968
XM, mooi jurkje *O*
Heb de foto van DaD helaas gemist ;(

Afgelopen vrijdag mijn literatuurpresentatie gehad (verplicht onderdeel van cursus die ik volg) en heb 'm gehaald. Yeuy.

Net even Maastricht in geweest & mezelf getrakteerd op een nieuwe armband O+
pi_93693023
@Merel ik vind het eigenlijk wel gezond dat alcohol je ff tegenstaat nu :) zelfbescherming == girlpower!
pi_93693114
Armband O+

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')