Goed he!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:11 schreef Rituals het volgende:
@ Maria, tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat dat nummer in een van mijn playlisten staat en dat ik gewoon MOET dansen als ik hem hoor![]()
. Zo'n fout nummer, maar ik kan er niet bij stil blijven zitten
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goed he!Ik zat net ook alweer te bouncen op mn stoel
![]()
Zo heb ik er wel meer, ken je Chino y Nacho?
Kende ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Beetje zelfde categorie inderdaad
.
@ Co, ben je niet helemaal tevreden met je gewicht/figuur dat je weer gaat lowcarben? Ik voel me er heel goed bij (lowcarben), maar ik meen me te herinneren dat jij dan de zin in eten een beetje verliest toch?
@ XM, veel plezier vandaag!Your body. Your soul. Your rituals.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, pfff, gefietst, gedouched, opgetut (en m'n rode jurkje aan, kleurt goed bij de ENORME pukkel op mijn voorhoofd![]()
), kopjes staan klaar, schoteltjes, vorkjes, lepeltjes, taarten.
Laat maar komen die hap.
Picsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tenkz! Ik ben erg in mijn nopjes met het jurkje, het is net alsof ik tieten heb!![]()
.
Tettennnn!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tenkz! Ik ben erg in mijn nopjes met het jurkje, het is net alsof ik tieten heb!![]()
.
Zien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Tetten zijn toch tof! En er bestaat iets tussen lesbo en hetero hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, weer een latente lesbo gespot!.
O ja?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tetten zijn toch tof! En er bestaat iets tussen lesbo en hetero he
Enlighten us?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tetten zijn toch tof! En er bestaat iets tussen lesbo en hetero he
Ik wil er 5 kilo af en ik heb het nu sinds begin dit jaar geprobeerd met gewoon eten en veel sport en er gaat niks af. Ik word wel weer strakker, maar niet lichter. En ik vind mezelf nu net iets te mollig. Vooral met kleren aan, die staan minder goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Kende ik nog niet. Beetje zelfde categorie inderdaad
.
@ Co, ben je niet helemaal tevreden met je gewicht/figuur dat je weer gaat lowcarben? Ik voel me er heel goed bij (lowcarben), maar ik meen me te herinneren dat jij dan de zin in eten een beetje verliest toch?
@ XM, veel plezier vandaag!
Nou lieve kindertjes, dat zijn mensen die de schoonheid van beide seksen kunnen waarderen, in alle gradaties van dienquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou lieve kindertjes, dat zijn mensen die de schoonheid van beide seksen kunnen waarderen, in alle gradaties van dien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |