Bestel dan in ieder geval wat te eten en een aantal fijne films ofzo. Kan me goed voorstellen dat je een weekendje je wonden wilt likken. En dan maandag weer stralend naar het werk. Geen betere wraak dan hem het idee geven dat het geweldig me je gaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:07 schreef Merel het volgende:Ik weet nog niet wat ik dit weekend ga doen. Ik wil nog steeds m'n bed niet uit, zou niet weten wat ik daar zou moeten doen.
Oh jaloers!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:18 schreef Tinkepink het volgende:
Wij gaan vanmiddag naar Rapunzel in 3D en daarna sushi eten bij ons favoriete sushirestaurant
Awww beterschap!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:40 schreef Ml-etje het volgende:
Films kijkenkan er de rust niet voor vinden
doe het dus alleen als het plenst en ik niks beters te doen heb.
Lig nog in bed, heb net mezelf gezellig op gang gehoestecht kan me niet heugen zo lang verkouden te zijn geweest.
ach bah, verkouden zijn is echt ruk...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:40 schreef Ml-etje het volgende:
Films kijkenkan er de rust niet voor vinden
doe het dus alleen als het plenst en ik niks beters te doen heb.
Lig nog in bed, heb net mezelf gezellig op gang gehoestecht kan me niet heugen zo lang verkouden te zijn geweest.
Thanksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Awww beterschap!Verkouden zijn is kut, je bent dan vaak nog helder genoeg om niet ziek te melden, maar je wordt er zo ontzettend slap van
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:43 schreef progje het volgende:
blij met de weegschaal vanmorgen... het lijkt er op dat mijn hormoonhuishouding eindelijk tot rust begint te komen en eindelijk verlies ik ook weer gewicht (vocht dus)
Als ik ga is het toch vanavond pas, dus ik beslis in de loop van de dag wel. Aan de ene kant heb ik geen zin in blije mensen, eten en alcohol, aan de andere kant vind ik dat ik me niet moet laten kisten. Maar voolopig kom ik m'n bed nog niet uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijstje:
O: havermoutpap
T: ham
L: salade nicoise
T: bekertje huttenkase en komkommer
D: stamppot met spekjes en rookworst
S: fitness, een soort van half want ik was moe
T: kwark en nootjesBe ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Goed he!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:11 schreef Rituals het volgende:
@ Maria, tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat dat nummer in een van mijn playlisten staat en dat ik gewoon MOET dansen als ik hem hoor![]()
. Zo'n fout nummer, maar ik kan er niet bij stil blijven zitten
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goed he!Ik zat net ook alweer te bouncen op mn stoel
![]()
Zo heb ik er wel meer, ken je Chino y Nacho?
Kende ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Beetje zelfde categorie inderdaad
.
@ Co, ben je niet helemaal tevreden met je gewicht/figuur dat je weer gaat lowcarben? Ik voel me er heel goed bij (lowcarben), maar ik meen me te herinneren dat jij dan de zin in eten een beetje verliest toch?
@ XM, veel plezier vandaag!Your body. Your soul. Your rituals.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, pfff, gefietst, gedouched, opgetut (en m'n rode jurkje aan, kleurt goed bij de ENORME pukkel op mijn voorhoofd![]()
), kopjes staan klaar, schoteltjes, vorkjes, lepeltjes, taarten.
Laat maar komen die hap.
Picsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tenkz! Ik ben erg in mijn nopjes met het jurkje, het is net alsof ik tieten heb!![]()
.
Tettennnn!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tenkz! Ik ben erg in mijn nopjes met het jurkje, het is net alsof ik tieten heb!![]()
.
Zien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Tetten zijn toch tof! En er bestaat iets tussen lesbo en hetero hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, weer een latente lesbo gespot!.
O ja?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tetten zijn toch tof! En er bestaat iets tussen lesbo en hetero he
Enlighten us?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tetten zijn toch tof! En er bestaat iets tussen lesbo en hetero he
Ik wil er 5 kilo af en ik heb het nu sinds begin dit jaar geprobeerd met gewoon eten en veel sport en er gaat niks af. Ik word wel weer strakker, maar niet lichter. En ik vind mezelf nu net iets te mollig. Vooral met kleren aan, die staan minder goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Kende ik nog niet. Beetje zelfde categorie inderdaad
.
@ Co, ben je niet helemaal tevreden met je gewicht/figuur dat je weer gaat lowcarben? Ik voel me er heel goed bij (lowcarben), maar ik meen me te herinneren dat jij dan de zin in eten een beetje verliest toch?
@ XM, veel plezier vandaag!
Nou lieve kindertjes, dat zijn mensen die de schoonheid van beide seksen kunnen waarderen, in alle gradaties van dienquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou lieve kindertjes, dat zijn mensen die de schoonheid van beide seksen kunnen waarderen, in alle gradaties van dien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Waarom heb ik daar nou zo'n beeld bijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor jou maken we wel een uitzondering*klauwhandje* Rawwwr
Geil.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar nou zo'n beeld bij
[ afbeelding ]
Mn foto wat doe je!quote:e.net/templates/forum2009/i/p/9s.gif[/img] Op zaterdag 5 maart 2011 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar nou zo'n beeld bij
[ afbeelding ]
Ik doelde met name op het 'klauwhandje'quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mn foto wat doe je!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:31 schreef Merel het volgende:
Gedouched, tanden gepoetst, verse joggingbroek aan, raam open. Een hele prestatie, al zeg ik het zelf.
Veel plezier vandaag XM.
Oeh! Nog 3 bestellen in 2 kleuren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
*ziet kettingen van plastic bakjes en dekseltjes voor zich*quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Je le sais!
Ik ga trouwens vanmiddag naar een soort tupperwarefeestje, maar dan voor sieraden! Like a real wohmahn!
Ja hallo, dan moet ik naar buiten om dat te kopen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:56 schreef loveli het volgende:
Lukt het om ook nog wat fruit weg te krijgen?
Fijn dat er geen hakbijlmoordenaars waren!quote:Motel was perfect, want bed. En oordopjes zodat ik de vrachtwagens en goederentreinen en radio's van gepimpte auto's niet meer hoorde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
De mijne is ook binnengekomen, die sailor dress. Had maat 10 (36/38) besteld omdat ik bang was dat ik m'n borsten niet in een 8 kon krijgen, afgaande op de maattabel, maar 10 is me echt véél te groot. Er kunnen rond de taille gemakkelijk 2 DaD's in.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:18 schreef MarMar het volgende:
Have fun XM en Duvel natuurlijk ook
En idd, pics!!!
vandaag komt mn tweede jurk van TopVintage ook binnen!!!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:02 schreef Duvel het volgende:
Tetten!Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Moet ik wat langsbrengen? Heb ook nog een duits uienbrood te veel wat ik kwijt moet (=lekker). Heb nog wel tijd voor ik op werk moet zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:58 schreef Merel het volgende:
Ja hallo, dan moet ik naar buiten om dat te kopen!
Kun je hem niet 1 of 2 maten kleiner bestellen dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De mijne is ook binnengekomen, die sailor dress. Had maat 10 (36/38) besteld omdat ik bang was dat ik m'n borsten niet in een 8 kon krijgen, afgaande op de maattabel, maar 10 is me echt véél te groot. Er kunnen rond de taille gemakkelijk 2 DaD's in..
Momenteel uitverkocht. Er is maar 1 maat kleiner, 8 is het kleinst.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kun je hem niet 1 of 2 maten kleiner bestellen dan?
Expat verzekering kan ook geloof ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het hangt er wat vanaf. Als je in het buitenland studeert moet je in je eigen land verzekerd blijven. Maar, als je in het buitenland werkt dan moet je in het land waarin je werkt verzekerd zijn. Dus ik heb pas onlangs m'n NL zorgverzekering opgezegd.
Maar, ik weet niet hoe dat zit als je in het buitenland 'woont', maar niet studeert of werkt. Ik neem aan dat dan de regels voor het werken gelden...
Neejoh! Je bent een schatquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet ik wat langsbrengen? Heb ook nog een duits uienbrood te veel wat ik kwijt moet (=lekker). Heb nog wel tijd voor ik op werk moet zijn.
Hier langsbrengenquote:
Ik kan het aan iemand meegeven die maandag naar jouw regio (geloof ik) moet (H-G is toch in de buurt?)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier langsbrengen![]()
Precies lang genoeg terug gelezen om dit te kunnen zeggen
H-G? Euhhquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik kan het aan iemand meegeven die maandag naar jouw regio (geloof ik) moet (H-G is toch in de buurt?)
Maar dan is het niet meer zo vers..
Dan rij ik ook ff langs de outlet-winkel vlak bij je oude huisquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:19 schreef Merel het volgende:
Nou Li als je het per se kwijt moet... Maar ik vind het zo'n onzin dat je dan helemaal hierheen moet komen rijden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:34 schreef MarMar het volgende:
Ik zou er met jouw huidje denk ik rood van maken. Heb zomaar het idee dat dat je nog mooier staat.
Model staat je iig prima, mits de goede maat
Dat!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:34 schreef MarMar het volgende:
Ik zou er met jouw huidje denk ik rood van maken. Heb zomaar het idee dat dat je nog mooier staat.
Model staat je iig prima, mits de goede maat
Het model staat je goed!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, de keus is dus, wel de jurk maar andere maat, of deze jurk helemaal niet.
Oftewel, staat 'ie, of niet?.
Nee, maar ik zou me ook absoluut niet prettig voelen in een knalrode jurk. Straks kijken er nog mensen naar me.quote:
Het model staat je goed, maar is een 8 wel echt zoveel kleiner dat ie goed zit? Want hij ziet er nu stevig oversized uit, en meestal is een maat maar een paar cm verschil?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, de keus is dus, wel de jurk maar andere maat, of deze jurk helemaal niet.
Oftewel, staat 'ie, of niet?.
Ja, vraag ik me eigenlijk ook wel af.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het model staat je goed, maar is een 8 wel echt zoveel kleiner dat ie goed zit? Want hij ziet er nu stevig oversized uit, en meestal is een maat maar een paar cm verschil?
Lief!quote:
quote:
*knuf* wel van blijdschap hoop ik!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:15 schreef Merel het volgende:
En daarom is dit zo'n tof topic met geweldige mensen, moet er bijna wéér van huilen.
Fluisteren is belastend voor je stem, meer dan gewoon praten. En prop jezelf lekker vol met vitaminen en mineralen en gezonde stofjes, zodat je lichaam alle bouwstoffen heeft om in te zetten voor de genezing.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:32 schreef sararaats het volgende:
ik denk dat de keelpijn me nu helemaal lam legt.
thee met honing, here I come !
fluistergroeten vanuit België
Er is weer ruimte! Bedankt voor het meldenquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:30 schreef Merel het volgende:
Oh Tink jarig? Van harte!
Ik spring zo toch maar op een trein naar het Zuiden. Beetje afleiding kan geen kwaad hè?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:35 schreef Merel het volgende:
Wat een nettemensenkoffertje
Nog een pluspuntje deze dag: m'n nieuwe Allstars lopen als pantoffeltjes.
Jeu! Bij Hoevelanken linksaf!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:30 schreef Merel het volgende:
Oh Tink jarig? Van harte!
Ik spring zo toch maar op een trein naar het Zuiden. Beetje afleiding kan geen kwaad hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |