Daar heb je als mol toch niks aan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:06 schreef n0ir het volgende:
Waarom konden ze niet én Pieter Jan én de vrijstelling halen?
Als meerdere kandidaten de Mol wilde ontmoeten, zou er worden gelootquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:07 schreef roos85 het volgende:
maar Karin dan, die wilde toch ook contact met de mol?
Inderdaad?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:06 schreef n0ir het volgende:
Waarom konden ze niet én Pieter Jan én de vrijstelling halen?
Zou er opvallend zijn, maar het blijft mijn molquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:07 schreef Kabaam het volgende:
Hij is inderdaad als eerste in de finale.. als mol.
Zij is wel genaaid ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:07 schreef roos85 het volgende:
maar Karin dan, die wilde toch ook contact met de mol?
oh ja das waar, sorry beetje grieperig dus neem niet alles opquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Als meerdere kandidaten de Mol wilde ontmoeten, zou er worden geloot
Maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh ja das waar, sorry beetje grieperig dus neem niet alles op
Nee Patrick heeft een trucje uitgehaald met behulp van de redactie.quote:
Kan makkelijk! Niets is wat het lijkt.quote:
Hij ís de mol.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou er opvallend zijn, maar het blijft mijn mol
was toen ook bij Dennisquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan makkelijk! Niets is wat het lijkt.
Hij kreeg van niemand antwoord.quote:
Dadelijk is het nog de mol.quote:
Ik hoop dat het gewoon Patrick is.quote:
mijn mol is Soundosquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gewoon Patrick is.
Ik juist Art.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:19 schreef DrMarten het volgende:
Argh, met deze opdracht verdenk ik Patrick weer
Karin riep ineens een absurd getal om te testen of Patrick er in mee ging. Dat deed hij dus dat is bevestiging voor haar dat hij de mol is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:18 schreef n0ir het volgende:
Karin is zo dom en maakt het Patrick te makkelijk
50 pond wtf!!!
Slim van Karin, eigenlijk!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
Karin riep ineens een absurd getal om te testen of Patrick er in mee ging. Dat deed hij dus dat is bevestiging voor haar dat hij de mol is.
Art ligt er te dik bovenop. En die vorige opdracht is voor Patrick ook wel goed om te mollen en niet verdacht te raken door die vrijstelling.quote:
Opzich wel ja!quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:22 schreef Tegan het volgende:
Het is een stuk minder leuk zonder Anna.
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef n0ir het volgende:
Volgens mij zit iedereen al lang op Patrick.
Soundos zat ook op Patrick volgens mijquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef GotC het volgende:
Karin->Patrick
Art->Patrick+joker
Soundos->
Patrick->vrijstelling
Die voorspelde dat Karin in aflevering 10 eruit gaat. Volgende week dus.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die voorspelde dat Karin in aflevering 10 eruit gaat. Volgende week dus.
Of Soundos/Patrick Mol/Winaar en Art de laatste afvaller.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:25 schreef Guanabana het volgende:
Ja jezus.
Als ik afga op die vragentheorie dan gaat Karin volgende week weg, is Art de Mol, en Soundos/Patrick de winnaar/verliezer.
Ik dacht, omdat Patrick vraag 20 beantwoord, dat Patrick de mol was volgens de theorie?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:25 schreef Guanabana het volgende:
Ja jezus.
Als ik afga op die vragentheorie dan gaat Karin volgende week weg, is Art de Mol, en Soundos/Patrick de winnaar/verliezer.
Ik snap 't even niet meer geloof ik...quote:Volgorde van afvallen zou dan zijn: Niemand, Hanna, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
wat was de theorie ook al weer?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht, omdat Patrick vraag 20 beantwoord, dat Patrick de mol was volgens de theorie?
Art heeft al een paar keer vraag 11 gekregen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht, omdat Patrick vraag 20 beantwoord, dat Patrick de mol was volgens de theorie?
Dat weiger ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:27 schreef Guanabana het volgende:
We moeten rekening gaan houden met Art hoor.
Doe me dat niet aan! (nee jij doet nietsquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:27 schreef Guanabana het volgende:
We moeten rekening gaan houden met Art hoor.
Dat dus iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:27 schreef Danielle83 het volgende:
Aaaah nee waarom zo'n spannende cliffhanger. Ik haat wachten
Misschien is dat juist de tactiek van de Mol dit jaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:29 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik ook. Hij is gewoon te duidelijk aan het mollen.
Ik vind dit geen excuus (meer). Er zit imo een verschil in een kandidaat die soms molt, en een kandidaat die elke opdracht aangrijpt om slecht onschuldig gespeeld iets fout te doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:29 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik ook. Hij is gewoon te duidelijk aan het mollen.
Dat postte ik tijdens de aflevering ook al. Hoorde er verder al niemand over, dacht dat ik te simpel dacht. Maar ik heb medestandersquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef DaMart het volgende:
Ik denk misschien veel te simpel, maar Art is toch echt de mol. Karin en Patrick wilden contact met de mol, en Art heeft met beiden even apart van de anderen gezeten. Zij hebben dan dus contact gehad met de mol. De mol had dan als opdracht om een van hen te kiezen als hulpmol, en dat paste wel in zijn initiatief om met Patrick te bespreken hoe ze beiden naar de finale konden.
Helaas zorgde Art wel heel verwarrend voor geld in de pot bij de laatste opdracht, maar dat was maar 100 euro... en hij kon moeilijk alles fout beantwoorden natuurlijk, dat zou opvallen.
Het zou natuurlijk kunnen, maar voor mij is het Patrick..quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Misschien is dat juist de tactiek van de Mol dit jaar.
Maar waarom die dan goed doen? Dat komt hartstikke raar over ten eerste. En ten tweede zat hij de overige vragen juist erg te verneuken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Mykonos het volgende:
Art is de mol, dat van die Duitser, dat weet toch ook niemand... maar de Mol wel...
Tijdens de aflevering was ik te druk met kijken, dus dat had ik gemistquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat postte ik tijdens de aflevering ook al. Hoorde er verder al niemand over, dacht dat ik te simpel dacht. Maar ik heb medestanders
Dacht ik ook, maar wat heeft ie eraan om iemand te helpenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Mykonos het volgende:
Art is de mol, dat van die Duitser, dat weet toch ook niemand... maar de Mol wel...
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
Art was weer irritant.En ik had dikke Patrick echt gewoon van de boot af geduwd met zijn vrijstelling.
Vind ik ook echt veel te veel.quote:
'Onopvallend' proberen te doen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar wat heeft ie eraan om iemand te helpen?
Waarom niet, hij faalde al enorm tijdens die opdracht en hij wist dat hij zich enorm verdacht aan het maken was. VOlgens mij hoopte hij met deze actie wat twijfel over zijn 'mol' zijn te kwekenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Mykonos het volgende:
Ja, gewoon een 'in your face'-mol. Dat kan een tactiek zijn, vooral omdat kandidaten meestal zelf ook zo heel erg mollen. Of het een leuke tactiek is, weet ik niet. En met zo'n klein clubje mensen gaat het wel opvallen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Misschien is dat juist de tactiek van de Mol dit jaar.
Om niet op te vallen, want nu heeft hij niet elke vraag verklootquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dualscreenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijdens de aflevering was ik te druk met kijken, dus dat had ik gemist.
Zit zeker iets inquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef DaMart het volgende:
Ik denk misschien veel te simpel, maar Art is toch echt de mol. Karin en Patrick wilden contact met de mol, en Art heeft met beiden even apart van de anderen gezeten. Zij hebben dan dus contact gehad met de mol. De mol had dan als opdracht om een van hen te kiezen als hulpmol, en dat paste wel in zijn initiatief om met Patrick te bespreken hoe ze beiden naar de finale konden.
Helaas zorgde Art wel heel verwarrend voor geld in de pot bij de laatste opdracht, maar dat was maar 100 euro... en hij kon moeilijk alles fout beantwoorden natuurlijk, dat zou opvallen.
Daarbij was het ook gewoon niet verteld door de andere groep. Zo had het opgevat kunnen worden als een molactie van de anderen; informatie achterhouden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook vreemdquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Weer zo'n opdracht die maar half duidelijk is.
Ja dat denk ik ook. Hij heeft zelfs voor een hulpmol of mollende kandidaat té veel gemold. Dit zou echt de slechtste mol ooit zijn. Jammer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:38 schreef Guanabana het volgende:
Puur logisch en zonder fratsen bekeken is het gewoon Art. Zelfs als Art het officieel niet is, is het Art.
De Mol saboteert, en dat is zowat het enige dat onze Art gedaan heeft.
Die hele opdracht is echt totaal niet uit de verf gekomen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Is er trouwens een van de kandidaten geboren in het jaar van de aap als die er al is?
Snap niet echt wat die aap voorstelt.
Ja echt, groot gelijk heeft ze.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
Wel een goede actie trouwens als Anna die 400 euro blijkt te hebben meegenomen.
Maar hoe hou je die aap op dezelfde plek?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:42 schreef n0ir het volgende:
Volgens mij was die aap gewoon een referentiepunt zodat ze wisten welk eiland welke was op de kaart.
Hmm misschien is dat een aap die niet kan zwemmen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar hoe hou je die aap op dezelfde plek?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef T_Killer het volgende:
Wil iemand mij de theorie uitleggen met die vragennummers?
quote:De theorie van Jor_Dii is sinds afgelopen blog enorm populair geworden. 3FM-dj Domien heeft de theorie getweet, waarna half Nederland dit retweete (het bericht nogmaals doorstuurden). Even als geheugensteuntje: Wat was die theorie?
In aflevering 1 zien we:
Hannah vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
Horace vraag 3 beantwoorden > afl 3 er uit
Jan vraag 5 beantwoorden > afl 5 er uit
Karin vraag 10 beantwoorden
Patrick vraag 20 beantwoorden (Wie is de Mol?)
In aflevering 2 zien we:
Art vraag 11 beantwoorden
Anna vraag 8 beantwoorden
Pepijn vraag 7 beantwoorden > afl 7 er uit
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Niemand, Hanna, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
In aflevering 1 en 2 samen werden bij 9 van de 10 kandidaat er precies 1 vraag in beeld genomen van de executie-test. De enige uitzending was Miryanna.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef T_Killer het volgende:
Wil iemand mij de theorie uitleggen met die vragennummers?
Ik heb me suf getypt.quote:
Ja viel mij ook op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef Cee het volgende:
Wat ik trouwens nog frappant vond aan deze uitzending, was het moment waarop Patrick de vrijstelling omhoog hield. Daarop stond "De Mol" en toen zei hij "Ik ben ... [wijzend naar vrijstelling De Mol ... de eerste finalist van Wie is de Mol 2011!" Misschien een verkapte "Ik ben De Mol" hint? Ja? Nee? Paranoïde?
Ik dacht hetzelfde te zien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef Cee het volgende:
Wat ik trouwens nog frappant vond aan deze uitzending, was het moment waarop Patrick de vrijstelling omhoog hield. Daarop stond "De Mol" en toen zei hij "Ik ben ... [wijst naar vrijstelling De Mol ] ... de eerste finalist van Wie is de Mol 2011!" Misschien een verkapte "Ik ben De Mol" hint? Ja? Nee? Paranoïde?
Dan is het St. Patricks Dayquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:55 schreef Felagund het volgende:
Waarom is er op 17 maart geen aflevering?
Dit lijkt mij ook meer voor de hand liggend als dat 11 de winnaar is en de 20's de verliezer en de Mol zijn. Normaliter wordt in de eerste aflevering van de finale bekend wie de winnaar is (in dit geval Art) en de volgende aflevering wordt bekend wie de Mol is en wie de verliezer is (Soundos en Patrick)quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef iggyinthehouse het volgende:
Het kan ook zijn dat Art de verliezer is, en in aflevering 11als eerste eruit ligt (aangezien hij vraag 11 heeft beantwoord) en dan blijven Soundos en Patrick over (omdat ze vraag 20 beantwoordden).
Leuk, ¤400,- afpakken van de winnaar, ik zou haar slaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
Is dat niet stelen dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
Een St. is ook een Heilige! Heilige St. Patrick!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Art viert dan dus St. Patricks Day omdat hij Patrick heeft geholpen.![]()
Zit er gvd weer een week tussenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kan 10 maart en 24 maart niet kijken
Waarom?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zit er gvd weer een week tussen?
Die tekst op vrijstelling is volgens mij altijd de mol geweest. Dat hoeft niet per sé iets te zeggen. Maar het zou wel een hint kunnen zijn, vooral door wat Patrick zegt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:00 schreef BlackLining het volgende:
Damn zeg. Hoe zien jullie dat met dingen als die bandjes, of de tekst op de vrijstelling altijd? Ik kan dat dus echt niet.
Hij kon als enige zeggen dat hij de eerste finalist was van de 2011 editie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef Gramulanion het volgende:
Hij gaf gewoon toe dat hij de mol is.
Ik kan als enige zeggen dat ik in de finale zit!
Ik dacht 2500 euro.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef iggyinthehouse het volgende:
Het kan ook zijn dat Art de verliezer is, en in aflevering 11als eerste eruit ligt (aangezien hij vraag 11 heeft beantwoord) en dan blijven Soundos en Patrick over (omdat ze vraag 20 beantwoordden).
[quote]Dat klinkt als een plausibele theorie die goed aansluit bij mijn wens dat Art echt niet de mol is!
[quote]
En wie dan de Mol is?Ik denk toch Patrick aangezien hij door z'n vrijstelling 1500 Euro (verbeter me als dat niet correct is) uit de pot heeft gehouden.
Ik gung het Soundos ook. In het begin vond ik haar irritant maar na een tijdje ben ik haar wel leuk gaan vinden. Alleen verwacht ik dat Art gaat winnen, aangezien Soundos toch niet helemaal zeker van haar mol is en het zo zou kunnen dat ze aan het einde toch voor Art gaat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:38 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik dacht 2500 euro.
Ik denk ook Patrick de mol (al sluit ik Karin ook nog niet uit, ondanks die theorie) en ik gun het Soundos wel om de winnaar te zijn!
meer dan de overige kandidaten in elk geval. En Art gun ik het zeker niet
Het viel me trouwens op dat bij deze test vraag 1 de vraag was Wie is de Mol? ipv vraag 20...
Dat vind ik persoonlijk nog wel meevallen, maar buiten dat vind ik dat ze te veel doet om juist geld in de pot te brengen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:53 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb er moeite mee te geloven dat Soundos de mol zou zijn. Volgens mij is ze er simpelweg niet intelligent genoeg voor.
Misschien een beetje een rare redenatie van mij, maar vorig jaar was het De mol tien, dit jaar dus de elfde mol. Art zie je vraag 11 beantwoorden, dus is hij de 11e mol?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
In aflevering 1 en 2 samen werden bij 9 van de 10 kandidaat er precies 1 vraag in beeld genomen van de executie-test. De enige uitzending was Miryanna.
Bij de kandidaten die tot nu toe uit het spel zijn gegaan, komt de vraag in beeld tijdens aflevering 1 of aflevering 2 overeen met de aflevering waarin ze uit het spel zijn gegaan:
Hannah kreeg vraag 2 --> Aflevering 2 eruit
Horace vraag 3 --> Aflevering 3 eruit
Miryanna geen vraag dus --> Aflevering 4 eruit
Jan vraag 5 --> Aflevering 5 eruit
Pepijn vraag 7 --> Aflevering 7 eruit
Anna vraag 8 --> Aflevering 8 eruit
En de overige kandidaten die nu nog over zijn kregen de volgende vragen in beeld:
Soundos: vraag 20
Patrick: ook vraag 20
Karin: vraag 10
Art: vraag 11
Karin is dus de waarschijnlijk diegene die volgende week het eerste afvalt, de rest is nog een beetje multi-interpretabel.
nou volgens mij is zij juist best wel intelligent hoor! heb haar ng weinig doms horen zeggenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:53 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb er moeite mee te geloven dat Soundos de mol zou zijn. Volgens mij is ze er simpelweg niet intelligent genoeg voor.
Ik heb al vanaf aflevering één het idee dat Soundos een beetje achterlijk is eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:14 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou volgens mij is zij juist best wel intelligent hoor! heb haar ng weinig doms horen zeggen
De afvaltheorie is wat betreft de laatste 4 kandidaten op 200 manieren te interpreteren. Hij was erg leuk om te bepalen wie er af ging vallen, maar nu hebben we er niet veel meer aan. De duidelijkste hind vind ik de net iets wisselende leader, die Soundos als mol aanwijst.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Misschien een beetje een rare redenatie van mij, maar vorig jaar was het De mol tien, dit jaar dus de elfde mol. Art zie je vraag 11 beantwoorden, dus is hij de 11e mol?
Dat niet zo zeer maar volgens mij moet je verdomd scherp zijn om de mol te zijn. Je weet alles al, maar je hoeft je maar één keer te verspreken en je jaagt het hele programma de afgrond in. Een grote groep gedurende twee weken zo intensief om de tuin leiden, is echt niet makkelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf aflevering één het idee dat Soundos een beetje achterlijk is eigenlijk.Des te verbazingwekkender vond ik het dat ze telkens maar door bleef gaan overigens, maar dat ze mol is geloof ik ook weer niet...
Herinner je je Milushka nog? Hoewel Soundos inderdaad zeker de Mol niet is, maar dat heeft niks met haar intelligentie van doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:53 schreef BlackLining het volgende:
Zij zit op Patrick en die heeft tot dan toe al het geld steeds aangenomen. Er stond niet specifiek bij dat het in deze aflevering moest zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:37 schreef Rockiejj het volgende:
Even iets anders:
Soundos vulde net bij vraag 23 in:
Heeft de Mol geld aangenomen van Pieter-Jan?
Zij is de nieuwe geldoppasser (kan effe niet op het woord komen), dus zij neemt het geld aan.
Ze vulde ja in..
Is dit niet opvallend?
Nee,quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:40 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Zij zit op Patrick en die heeft tot dan toe al het geld steeds aangenomen. Er stond niet specifiek bij dat het in deze aflevering moest zijn.
Art had nog een joker en was relevant om te noemen, Soundos had geen joker en had dus sowieso geen contact kunnen hebben, al had ze dat gewild?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:45 schreef Rockiejj het volgende:
Oja, en nog iets:
In het begin werd (ongeveer) het volgende gezegd:
Karin en Patrick hebben een joker ingeleverd om contact op te nemen met de Mol.
Art niet.
Waar is Soundos?
Ik wist niet dat ze geen jokers meer had, dat weet niemand toch? Naja, meestal niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:46 schreef Omniej het volgende:
[..]
Art had nog een joker en was relevant om te noemen, Soundos had geen joker en had dus sowieso geen contact kunnen hebben, al had ze dat gewild?
Zo duidelijk zullen ze 't echt niet maken hoor. In eerdere seizoenen konden kandidaten ook wel 'ns in aanraking komen met de mol, en dan deed de uiteindelijk mol uiteraard ook gewoon mee. Zou een beetje onhandig zijn om dat niet te doen hè?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:52 schreef Rockiejj het volgende:
En zeg nou zelf, wie wil er contact met zichzelf opnemen?
Die opmerking was meer als grapje bedoeltquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:57 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zo duidelijk zullen ze 't echt niet maken hoor. In eerdere seizoenen konden kandidaten ook wel 'ns in aanraking komen met de mol, en dan deed de uiteindelijk mol uiteraard ook gewoon mee. Zou een beetje onhandig zijn om dat niet te doen hè?
De mol zit automatisch al in de finale, dus zijn er eigenlijk 2 mensen die al door zijn, tenzij Patrick de Mol is en er dus maar 1 pas zeker is van de finale. Zoals hij nu zei.quote:Deze vrijstelling staat nu op mijn naam.
Ik ben de eerste die in de finale zit van 2011
en dan kunnen er toch maar heel weinig zeggen
sterker nog dat kan er maar 1 zeggen dat ben ik.
Die afvaltheorie is wel 'verborgen', en klopt ook. Ik ben bang dat ze dit jaar gewoon een obvious mol hebben gekozen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Gister zei hij ook: Soundos en Karin kwamen met een elftal aanzetten.![]()
Ik wil het gewoon niet.het zou wel verklaren waarom er meer verborgen hints lijken te zitten in deze serie.:')
TuinARTikelenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:56 schreef Rockiejj het volgende:
Oké, nieuw discussiepunt..
Op de AVRO-site staat op de homepage Jardineria Articulos.
Dat betekent letterlijk "tuinbenodigdheden".
Dat staat er niet per ongeluk
Weken terug al voorbij gekomenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:56 schreef Rockiejj het volgende:
Oké, nieuw discussiepunt..
Op de AVRO-site staat op de homepage Jardineria Articulos.
Dat betekent letterlijk "tuinbenodigdheden".
Dat staat er niet per ongeluk
daar heb je dan ook weer gelijk in: hij dóet tenminste wel wat! Andere mollen hadden wel eens minder gedaan dan de hulpmollen in het spel, maar als het Art zou zijn heeft hij er geen gras over laten groeien!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:44 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Die afvaltheorie is wel 'verborgen', en klopt ook. Ik ben bang dat ze dit jaar gewoon een obvious mol hebben gekozen.
Maar hee, hij molt wel. In tegenstelling tot sommige eerdere mollen die geen reet deden...
Soundos lijkt mij niet de mol. Gister was ze heel fanatiek met vragen beantwoorden en Art bleef maar proberen om haar op verkeerde gedachte te zetten...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het echt kut als Art de mol is. Fucking opzichtig, Yvonne Jaspers deja-vu.
Ik hoop op Soundos als Mol.
ja, precies. dat bedoelde ik te zeggen.Mol obvious, dan ook maar wat zoekplaatjes om de echte die-hard fans ook wat te geven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:44 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Die afvaltheorie is wel 'verborgen', en klopt ook. Ik ben bang dat ze dit jaar gewoon een obvious mol hebben gekozen.
Maar hee, hij molt wel. In tegenstelling tot sommige eerdere mollen die geen reet deden...
Seizoen 3, kijken, nuquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, precies. dat bedoelde ik te zeggen.Mol obvious, dan ook maar wat zoekplaatjes om de echte die-hard fans ook wat te geven.![]()
Als je dit jaar voor het eerst kijkt vraag je je denk ik wel af waar al die ophef nou over was al die jaren.
Ík heb ze allemaal gezien hoor.quote:
Waar kun je de oude seizoenen bekijken dan? Op de officiële WIDM-site gaat het terug tot 2005.quote:
Volgens mij gewoon via uitzending gemist. Daar kon je altijd oude seizoenen terug kijken. maar weet niet of de 1e drie daar ook bijzitten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:07 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Waar kun je de oude seizoenen bekijken dan? Op de officiële WIDM-site gaat het terug tot 2005.
De winnaar kan toch nog niet bekend zijn toen hij in het bootje zat? Dat is afhankelijk van de vragen in de finale-uitzending?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een ziekelijk goed einde en prachtig bedacht dat de kandidaten hun eigen plek kunnen garanderen/verspelen in de volgende opdracht. Karin gaat er volgende week uit. Art zat in het bootje met als naam "Angel del Victoria" of zoiets.. dus misschien wordt hij wel de winnaar.
Nee, je kan sowieso de eerst 4 seizoenen niet meer terugzien. Volgens mij zijn ook de eerste seizoenen met BN'ers niet meer terug te kijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon via uitzending gemist. Daar kon je altijd oude seizoenen terug kijken. maar weet niet of de 1e drie daar ook bijzitten.
Hmm.. good point. We zullen zien volgende weekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De winnaar kan toch nog niet bekend zijn toen hij in het bootje zat? Dat is afhankelijk van de vragen in de finale-uitzending?
heuj, da's stom! dat is dan nog niet zo lang, want ik heb series nog een keer gekeken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, je kan sowieso de eerst 4 seizoenen niet meer terugzien. Volgens mij zijn ook de eerste seizoenen met BN'ers niet meer terug te kijken.
Hmm, nu ik kijk staat het seizoen van Yvon Jaspers (2005) er ook nog op. Dus dat is dan de laatste die je terug kan kijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heuj, da's stom! dat is dan nog niet zo lang, want ik heb series nog een keer gekeken.![]()
hmmm. je kan wel series kopen op DVD meen ik bij .org of .com (wieiesdemol)
En dat was de eerste weer toch? dus dan zijn alleen die drie met onbekenden nu niet makkelijk terug te zien. Maar er bestaan dus DVD'squote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hmm, nu ik kijk staat het seizoen van Yvon Jaspers (2005) er ook nog op. Dus dat is dan de laatste die je terug kan kijken.
Vier onbekenden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dat was de eerste weer toch? dus dan zijn alleen die drie met onbekenden nu niet makkelijk terug te zien. Maar er bestaan dus DVD'sniet dat ik ze heb.
Is die misser van Miryanna niet te combineren met het spiegelen van (mogelijke) winnaar Soundos in de intro van aflevering 3 en 5? (als ik me goed herinner)quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
In aflevering 1 en 2 samen werden bij 9 van de 10 kandidaat er precies 1 vraag in beeld genomen van de executie-test. De enige uitzending was Miryanna.
Bij de kandidaten die tot nu toe uit het spel zijn gegaan, komt de vraag in beeld tijdens aflevering 1 of aflevering 2 overeen met de aflevering waarin ze uit het spel zijn gegaan:
Hannah kreeg vraag 2 --> Aflevering 2 eruit
Horace vraag 3 --> Aflevering 3 eruit
Miryanna geen vraag dus --> Aflevering 4 eruit
Jan vraag 5 --> Aflevering 5 eruit
Pepijn vraag 7 --> Aflevering 7 eruit
Anna vraag 8 --> Aflevering 8 eruit
En de overige kandidaten die nu nog over zijn kregen de volgende vragen in beeld:
Soundos: vraag 20
Patrick: ook vraag 20
Karin: vraag 10
Art: vraag 11
Karin is dus de waarschijnlijk diegene die volgende week het eerste afvalt, de rest is nog een beetje multi-interpretabel.
Miryanna heeft blijkbaar vraag 6 en 9 beantwoord (de afleveringen dat niemand afviel).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Is die misser van Miryanna niet te combineren met het spiegelen van (mogelijke) winnaar Soundos in de intro van aflevering 3 en 5? (als ik me goed herinner)
Is er niet iets belangrijks/cruciaals gebeurt in aflevering 4 toevallig?
Ik heb er niets uit op kunnen makenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:49 schreef Mangostine het volgende:
Is er nog iets op te merken aan de bootjes? Ik hoorde (dacht ik) Soundos roepen: "wie zit er in het groene bootje" oid?
dan moet ie maar even vol gemaakt worden tochquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:06 schreef MrManiak het volgende:
Stukje uit de special van vanavond zal ik posten in het volgende topic, nog 5 posts
Maar dat was dan weer niet in aflevering 1 of 2.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Miryanna heeft blijkbaar vraag 6 en 9 beantwoord (de afleveringen dat niemand afviel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |