ja, precies. dat bedoelde ik te zeggen.Mol obvious, dan ook maar wat zoekplaatjes om de echte die-hard fans ook wat te geven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:44 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Die afvaltheorie is wel 'verborgen', en klopt ook. Ik ben bang dat ze dit jaar gewoon een obvious mol hebben gekozen.
Maar hee, hij molt wel. In tegenstelling tot sommige eerdere mollen die geen reet deden...
Seizoen 3, kijken, nuquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, precies. dat bedoelde ik te zeggen.Mol obvious, dan ook maar wat zoekplaatjes om de echte die-hard fans ook wat te geven.![]()
Als je dit jaar voor het eerst kijkt vraag je je denk ik wel af waar al die ophef nou over was al die jaren.
Ík heb ze allemaal gezien hoor.quote:
Waar kun je de oude seizoenen bekijken dan? Op de officiële WIDM-site gaat het terug tot 2005.quote:
Volgens mij gewoon via uitzending gemist. Daar kon je altijd oude seizoenen terug kijken. maar weet niet of de 1e drie daar ook bijzitten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:07 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Waar kun je de oude seizoenen bekijken dan? Op de officiële WIDM-site gaat het terug tot 2005.
De winnaar kan toch nog niet bekend zijn toen hij in het bootje zat? Dat is afhankelijk van de vragen in de finale-uitzending?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een ziekelijk goed einde en prachtig bedacht dat de kandidaten hun eigen plek kunnen garanderen/verspelen in de volgende opdracht. Karin gaat er volgende week uit. Art zat in het bootje met als naam "Angel del Victoria" of zoiets.. dus misschien wordt hij wel de winnaar.
Nee, je kan sowieso de eerst 4 seizoenen niet meer terugzien. Volgens mij zijn ook de eerste seizoenen met BN'ers niet meer terug te kijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon via uitzending gemist. Daar kon je altijd oude seizoenen terug kijken. maar weet niet of de 1e drie daar ook bijzitten.
Hmm.. good point. We zullen zien volgende weekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De winnaar kan toch nog niet bekend zijn toen hij in het bootje zat? Dat is afhankelijk van de vragen in de finale-uitzending?
heuj, da's stom! dat is dan nog niet zo lang, want ik heb series nog een keer gekeken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, je kan sowieso de eerst 4 seizoenen niet meer terugzien. Volgens mij zijn ook de eerste seizoenen met BN'ers niet meer terug te kijken.
Hmm, nu ik kijk staat het seizoen van Yvon Jaspers (2005) er ook nog op. Dus dat is dan de laatste die je terug kan kijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heuj, da's stom! dat is dan nog niet zo lang, want ik heb series nog een keer gekeken.![]()
hmmm. je kan wel series kopen op DVD meen ik bij .org of .com (wieiesdemol)
En dat was de eerste weer toch? dus dan zijn alleen die drie met onbekenden nu niet makkelijk terug te zien. Maar er bestaan dus DVD'squote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hmm, nu ik kijk staat het seizoen van Yvon Jaspers (2005) er ook nog op. Dus dat is dan de laatste die je terug kan kijken.
Vier onbekenden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dat was de eerste weer toch? dus dan zijn alleen die drie met onbekenden nu niet makkelijk terug te zien. Maar er bestaan dus DVD'sniet dat ik ze heb.
Is die misser van Miryanna niet te combineren met het spiegelen van (mogelijke) winnaar Soundos in de intro van aflevering 3 en 5? (als ik me goed herinner)quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
In aflevering 1 en 2 samen werden bij 9 van de 10 kandidaat er precies 1 vraag in beeld genomen van de executie-test. De enige uitzending was Miryanna.
Bij de kandidaten die tot nu toe uit het spel zijn gegaan, komt de vraag in beeld tijdens aflevering 1 of aflevering 2 overeen met de aflevering waarin ze uit het spel zijn gegaan:
Hannah kreeg vraag 2 --> Aflevering 2 eruit
Horace vraag 3 --> Aflevering 3 eruit
Miryanna geen vraag dus --> Aflevering 4 eruit
Jan vraag 5 --> Aflevering 5 eruit
Pepijn vraag 7 --> Aflevering 7 eruit
Anna vraag 8 --> Aflevering 8 eruit
En de overige kandidaten die nu nog over zijn kregen de volgende vragen in beeld:
Soundos: vraag 20
Patrick: ook vraag 20
Karin: vraag 10
Art: vraag 11
Karin is dus de waarschijnlijk diegene die volgende week het eerste afvalt, de rest is nog een beetje multi-interpretabel.
Miryanna heeft blijkbaar vraag 6 en 9 beantwoord (de afleveringen dat niemand afviel).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Is die misser van Miryanna niet te combineren met het spiegelen van (mogelijke) winnaar Soundos in de intro van aflevering 3 en 5? (als ik me goed herinner)
Is er niet iets belangrijks/cruciaals gebeurt in aflevering 4 toevallig?
Ik heb er niets uit op kunnen makenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:49 schreef Mangostine het volgende:
Is er nog iets op te merken aan de bootjes? Ik hoorde (dacht ik) Soundos roepen: "wie zit er in het groene bootje" oid?
dan moet ie maar even vol gemaakt worden tochquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:06 schreef MrManiak het volgende:
Stukje uit de special van vanavond zal ik posten in het volgende topic, nog 5 posts
Maar dat was dan weer niet in aflevering 1 of 2.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Miryanna heeft blijkbaar vraag 6 en 9 beantwoord (de afleveringen dat niemand afviel).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |