Doe me dat niet aan! (nee jij doet nietsquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:27 schreef Guanabana het volgende:
We moeten rekening gaan houden met Art hoor.
Dat dus iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:27 schreef Danielle83 het volgende:
Aaaah nee waarom zo'n spannende cliffhanger. Ik haat wachten
Misschien is dat juist de tactiek van de Mol dit jaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:29 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik ook. Hij is gewoon te duidelijk aan het mollen.
Ik vind dit geen excuus (meer). Er zit imo een verschil in een kandidaat die soms molt, en een kandidaat die elke opdracht aangrijpt om slecht onschuldig gespeeld iets fout te doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:29 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik ook. Hij is gewoon te duidelijk aan het mollen.
Dat postte ik tijdens de aflevering ook al. Hoorde er verder al niemand over, dacht dat ik te simpel dacht. Maar ik heb medestandersquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef DaMart het volgende:
Ik denk misschien veel te simpel, maar Art is toch echt de mol. Karin en Patrick wilden contact met de mol, en Art heeft met beiden even apart van de anderen gezeten. Zij hebben dan dus contact gehad met de mol. De mol had dan als opdracht om een van hen te kiezen als hulpmol, en dat paste wel in zijn initiatief om met Patrick te bespreken hoe ze beiden naar de finale konden.
Helaas zorgde Art wel heel verwarrend voor geld in de pot bij de laatste opdracht, maar dat was maar 100 euro... en hij kon moeilijk alles fout beantwoorden natuurlijk, dat zou opvallen.
Het zou natuurlijk kunnen, maar voor mij is het Patrick..quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Misschien is dat juist de tactiek van de Mol dit jaar.
Maar waarom die dan goed doen? Dat komt hartstikke raar over ten eerste. En ten tweede zat hij de overige vragen juist erg te verneuken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Mykonos het volgende:
Art is de mol, dat van die Duitser, dat weet toch ook niemand... maar de Mol wel...
Tijdens de aflevering was ik te druk met kijken, dus dat had ik gemistquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat postte ik tijdens de aflevering ook al. Hoorde er verder al niemand over, dacht dat ik te simpel dacht. Maar ik heb medestanders
Dacht ik ook, maar wat heeft ie eraan om iemand te helpenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Mykonos het volgende:
Art is de mol, dat van die Duitser, dat weet toch ook niemand... maar de Mol wel...
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
Art was weer irritant.En ik had dikke Patrick echt gewoon van de boot af geduwd met zijn vrijstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |