Die voorspelde dat Karin in aflevering 10 eruit gaat. Volgende week dus.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die voorspelde dat Karin in aflevering 10 eruit gaat. Volgende week dus.
Of Soundos/Patrick Mol/Winaar en Art de laatste afvaller.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:25 schreef Guanabana het volgende:
Ja jezus.
Als ik afga op die vragentheorie dan gaat Karin volgende week weg, is Art de Mol, en Soundos/Patrick de winnaar/verliezer.
Ik dacht, omdat Patrick vraag 20 beantwoord, dat Patrick de mol was volgens de theorie?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:25 schreef Guanabana het volgende:
Ja jezus.
Als ik afga op die vragentheorie dan gaat Karin volgende week weg, is Art de Mol, en Soundos/Patrick de winnaar/verliezer.
Ik snap 't even niet meer geloof ik...quote:Volgorde van afvallen zou dan zijn: Niemand, Hanna, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
wat was de theorie ook al weer?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht, omdat Patrick vraag 20 beantwoord, dat Patrick de mol was volgens de theorie?
Art heeft al een paar keer vraag 11 gekregen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht, omdat Patrick vraag 20 beantwoord, dat Patrick de mol was volgens de theorie?
Dat weiger ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:27 schreef Guanabana het volgende:
We moeten rekening gaan houden met Art hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |