Volgens mij ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef n0ir het volgende:
Volgens mij zit iedereen al lang op Patrick.
Soundos zat ook op Patrick volgens mijquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef GotC het volgende:
Karin->Patrick
Art->Patrick+joker
Soundos->
Patrick->vrijstelling
Die voorspelde dat Karin in aflevering 10 eruit gaat. Volgende week dus.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die voorspelde dat Karin in aflevering 10 eruit gaat. Volgende week dus.
Of Soundos/Patrick Mol/Winaar en Art de laatste afvaller.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:25 schreef Guanabana het volgende:
Ja jezus.
Als ik afga op die vragentheorie dan gaat Karin volgende week weg, is Art de Mol, en Soundos/Patrick de winnaar/verliezer.
Ik dacht, omdat Patrick vraag 20 beantwoord, dat Patrick de mol was volgens de theorie?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:25 schreef Guanabana het volgende:
Ja jezus.
Als ik afga op die vragentheorie dan gaat Karin volgende week weg, is Art de Mol, en Soundos/Patrick de winnaar/verliezer.
Ik snap 't even niet meer geloof ik...quote:Volgorde van afvallen zou dan zijn: Niemand, Hanna, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
wat was de theorie ook al weer?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht, omdat Patrick vraag 20 beantwoord, dat Patrick de mol was volgens de theorie?
Art heeft al een paar keer vraag 11 gekregen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht, omdat Patrick vraag 20 beantwoord, dat Patrick de mol was volgens de theorie?
Dat weiger ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:27 schreef Guanabana het volgende:
We moeten rekening gaan houden met Art hoor.
Doe me dat niet aan! (nee jij doet nietsquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:27 schreef Guanabana het volgende:
We moeten rekening gaan houden met Art hoor.
Dat dus iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:27 schreef Danielle83 het volgende:
Aaaah nee waarom zo'n spannende cliffhanger. Ik haat wachten
Misschien is dat juist de tactiek van de Mol dit jaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:29 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik ook. Hij is gewoon te duidelijk aan het mollen.
Ik vind dit geen excuus (meer). Er zit imo een verschil in een kandidaat die soms molt, en een kandidaat die elke opdracht aangrijpt om slecht onschuldig gespeeld iets fout te doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:29 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik ook. Hij is gewoon te duidelijk aan het mollen.
Dat postte ik tijdens de aflevering ook al. Hoorde er verder al niemand over, dacht dat ik te simpel dacht. Maar ik heb medestandersquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef DaMart het volgende:
Ik denk misschien veel te simpel, maar Art is toch echt de mol. Karin en Patrick wilden contact met de mol, en Art heeft met beiden even apart van de anderen gezeten. Zij hebben dan dus contact gehad met de mol. De mol had dan als opdracht om een van hen te kiezen als hulpmol, en dat paste wel in zijn initiatief om met Patrick te bespreken hoe ze beiden naar de finale konden.
Helaas zorgde Art wel heel verwarrend voor geld in de pot bij de laatste opdracht, maar dat was maar 100 euro... en hij kon moeilijk alles fout beantwoorden natuurlijk, dat zou opvallen.
Het zou natuurlijk kunnen, maar voor mij is het Patrick..quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Misschien is dat juist de tactiek van de Mol dit jaar.
Maar waarom die dan goed doen? Dat komt hartstikke raar over ten eerste. En ten tweede zat hij de overige vragen juist erg te verneuken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Mykonos het volgende:
Art is de mol, dat van die Duitser, dat weet toch ook niemand... maar de Mol wel...
Tijdens de aflevering was ik te druk met kijken, dus dat had ik gemistquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat postte ik tijdens de aflevering ook al. Hoorde er verder al niemand over, dacht dat ik te simpel dacht. Maar ik heb medestanders
Dacht ik ook, maar wat heeft ie eraan om iemand te helpenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Mykonos het volgende:
Art is de mol, dat van die Duitser, dat weet toch ook niemand... maar de Mol wel...
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
Art was weer irritant.En ik had dikke Patrick echt gewoon van de boot af geduwd met zijn vrijstelling.
Vind ik ook echt veel te veel.quote:
'Onopvallend' proberen te doen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar wat heeft ie eraan om iemand te helpen?
Waarom niet, hij faalde al enorm tijdens die opdracht en hij wist dat hij zich enorm verdacht aan het maken was. VOlgens mij hoopte hij met deze actie wat twijfel over zijn 'mol' zijn te kwekenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Mykonos het volgende:
Ja, gewoon een 'in your face'-mol. Dat kan een tactiek zijn, vooral omdat kandidaten meestal zelf ook zo heel erg mollen. Of het een leuke tactiek is, weet ik niet. En met zo'n klein clubje mensen gaat het wel opvallen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Misschien is dat juist de tactiek van de Mol dit jaar.
Om niet op te vallen, want nu heeft hij niet elke vraag verklootquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dualscreenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijdens de aflevering was ik te druk met kijken, dus dat had ik gemist.
Zit zeker iets inquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef DaMart het volgende:
Ik denk misschien veel te simpel, maar Art is toch echt de mol. Karin en Patrick wilden contact met de mol, en Art heeft met beiden even apart van de anderen gezeten. Zij hebben dan dus contact gehad met de mol. De mol had dan als opdracht om een van hen te kiezen als hulpmol, en dat paste wel in zijn initiatief om met Patrick te bespreken hoe ze beiden naar de finale konden.
Helaas zorgde Art wel heel verwarrend voor geld in de pot bij de laatste opdracht, maar dat was maar 100 euro... en hij kon moeilijk alles fout beantwoorden natuurlijk, dat zou opvallen.
Daarbij was het ook gewoon niet verteld door de andere groep. Zo had het opgevat kunnen worden als een molactie van de anderen; informatie achterhouden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook vreemdquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Weer zo'n opdracht die maar half duidelijk is.
Ja dat denk ik ook. Hij heeft zelfs voor een hulpmol of mollende kandidaat té veel gemold. Dit zou echt de slechtste mol ooit zijn. Jammer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:38 schreef Guanabana het volgende:
Puur logisch en zonder fratsen bekeken is het gewoon Art. Zelfs als Art het officieel niet is, is het Art.
De Mol saboteert, en dat is zowat het enige dat onze Art gedaan heeft.
Die hele opdracht is echt totaal niet uit de verf gekomen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Is er trouwens een van de kandidaten geboren in het jaar van de aap als die er al is?
Snap niet echt wat die aap voorstelt.
Ja echt, groot gelijk heeft ze.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
Wel een goede actie trouwens als Anna die 400 euro blijkt te hebben meegenomen.
Maar hoe hou je die aap op dezelfde plek?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:42 schreef n0ir het volgende:
Volgens mij was die aap gewoon een referentiepunt zodat ze wisten welk eiland welke was op de kaart.
Hmm misschien is dat een aap die niet kan zwemmen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar hoe hou je die aap op dezelfde plek?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef T_Killer het volgende:
Wil iemand mij de theorie uitleggen met die vragennummers?
quote:De theorie van Jor_Dii is sinds afgelopen blog enorm populair geworden. 3FM-dj Domien heeft de theorie getweet, waarna half Nederland dit retweete (het bericht nogmaals doorstuurden). Even als geheugensteuntje: Wat was die theorie?
In aflevering 1 zien we:
Hannah vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
Horace vraag 3 beantwoorden > afl 3 er uit
Jan vraag 5 beantwoorden > afl 5 er uit
Karin vraag 10 beantwoorden
Patrick vraag 20 beantwoorden (Wie is de Mol?)
In aflevering 2 zien we:
Art vraag 11 beantwoorden
Anna vraag 8 beantwoorden
Pepijn vraag 7 beantwoorden > afl 7 er uit
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Niemand, Hanna, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
In aflevering 1 en 2 samen werden bij 9 van de 10 kandidaat er precies 1 vraag in beeld genomen van de executie-test. De enige uitzending was Miryanna.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef T_Killer het volgende:
Wil iemand mij de theorie uitleggen met die vragennummers?
Ik heb me suf getypt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |