Ja viel mij ook op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef Cee het volgende:
Wat ik trouwens nog frappant vond aan deze uitzending, was het moment waarop Patrick de vrijstelling omhoog hield. Daarop stond "De Mol" en toen zei hij "Ik ben ... [wijzend naar vrijstelling De Mol ... de eerste finalist van Wie is de Mol 2011!" Misschien een verkapte "Ik ben De Mol" hint? Ja? Nee? Paranoïde?
Ik dacht hetzelfde te zien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef Cee het volgende:
Wat ik trouwens nog frappant vond aan deze uitzending, was het moment waarop Patrick de vrijstelling omhoog hield. Daarop stond "De Mol" en toen zei hij "Ik ben ... [wijst naar vrijstelling De Mol ] ... de eerste finalist van Wie is de Mol 2011!" Misschien een verkapte "Ik ben De Mol" hint? Ja? Nee? Paranoïde?
Dan is het St. Patricks Dayquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:55 schreef Felagund het volgende:
Waarom is er op 17 maart geen aflevering?
Dit lijkt mij ook meer voor de hand liggend als dat 11 de winnaar is en de 20's de verliezer en de Mol zijn. Normaliter wordt in de eerste aflevering van de finale bekend wie de winnaar is (in dit geval Art) en de volgende aflevering wordt bekend wie de Mol is en wie de verliezer is (Soundos en Patrick)quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef iggyinthehouse het volgende:
Het kan ook zijn dat Art de verliezer is, en in aflevering 11als eerste eruit ligt (aangezien hij vraag 11 heeft beantwoord) en dan blijven Soundos en Patrick over (omdat ze vraag 20 beantwoordden).
Leuk, ¤400,- afpakken van de winnaar, ik zou haar slaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
Wel een goede actie trouwens als Anna die 400 euro blijkt te hebben meegenomen.
Is dat niet stelen dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
Wel een goede actie trouwens als Anna die 400 euro blijkt te hebben meegenomen.
Een St. is ook een Heilige! Heilige St. Patrick!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Art viert dan dus St. Patricks Day omdat hij Patrick heeft geholpen.![]()
Zit er gvd weer een week tussenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kan 10 maart en 24 maart niet kijken
Waarom?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zit er gvd weer een week tussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |