Hier is pizza onderweg!quote:
lekker eitje uit het hok halen voor een omeletjequote:
Toch niet van die reklame hé?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier is pizza onderweg!
Fipo gemacht!!! Jawohl!![]()
Plastic bestek zou wel prettig zijn ja, lijkt de jostieband wel tijdens voedertijd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:41 schreef kahaarin het volgende:
Flabbergasted, Bommie...
![]()
Lol, streams op mute, het bestek knalt weer op de borden.
je zou haast stervio denken, dragqueensquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef Psychecn het volgende:
Wie heeft de ogen van mo en aaf opgemaakt .......................djeesus.............lelijk
Dat komt omdat je met je inhalige harses te snel wilde openen. Gewoon op dat mooie knopje "nieuw deel" drukken en je hebt een prima op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Beroerde OP Bommels.
De plaatjes laden niet
Niet Bommie dit keer, was ook even een beetje in de war...quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Beroerde OP Bommels.
De plaatjes laden niet
Ja Bommert, jij faalbom jijquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Beroerde OP Bommels.
De plaatjes laden niet
Edit: Het is Bom voor de verandering niet die de OP heeft gemaakt
Gelijk zn laatste keer dan maar!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef AskMe het volgende:
[..]
je zou haast stervio denken, dragqueens
Je hebt toch wel je gehakt ontdooid in kokend water hequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:38 schreef stormiot het volgende:
[..]
nog niet gegeten, zal zo maar ff wat in elkaar flansen
gehakt eruit gehaald dus zal wel iets van pasta worden ofzo
jij?
Sharon waarschuwde er al voorquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef Psychecn het volgende:
Wie heeft de ogen van mo en aaf opgemaakt .......................djeesus.............lelijk
heeft ze op d'r kop geslapen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:44 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat haar zit niet zo mooi
Ik heb 'm ook niet gemaakt hoor. Ik nam automatisch aan dat ie van jou wasquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je met je inhalige harses te snel wilde openen. Gewoon op dat mooie knopje "nieuw deel" drukken en je hebt een prima op.
Op is trouwens niet van mij, maar ik kan er tenminste wel mee omgaan, klapjosti dat je d'r zit
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:44 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat haar zit niet zo mooi
Gebeurt mij ook wel eensquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet Bommie dit keer, was ook even een beetje in de war...
Oplichters,quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:45 schreef Urb het volgende:
Poll op officiele SST site, how convenient.
Alex
35%
Servio
36%
Maik
29%
Naja tis niet de tussenstand maar een poll eh, maar toch.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:46 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Oplichters,
Zeiden net nog dat Alex zo hoog stond dat ie zeker niet dr uit gaat.......
Deze poll staat er pas net, die tussenstand was van het smsen volgens mijquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:46 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Oplichters,
Zeiden net nog dat Alex zo hoog stond dat ie zeker niet dr uit gaat.......
quote:
Boeit niet, zijn maar details..Nieuwe topics en falende OPs zijn de verantwoording van Bommie..ongeacht wie ze maakt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:47 schreef stormiot het volgende:
Ik had het topic gestart. Ik had lapo dus dacht dat ik de nieuwe moest maken.
Van de week deed ik dit nl niet en werd het me kwalijk genomen dat ik het niet deed.
Doe ik dus ook nooit meer![]()
laat het voortaan maar over aan de dag en nacht fokkers
Nee die heet Sharon hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:48 schreef Psychecn het volgende:
Huh Laura in de centrifuge vastgezeten??
ja vind ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Boeit niet, zijn maar details..Nieuwe topics en falende OPs zijn de verantwoording van Bommie..ongeacht wie ze maakt.
Ja... YUK en van die rug vol pukkels zal je de eetlust ook vergaan...doe een shirt aan sharminkelquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:48 schreef beequeen het volgende:
Wat haat ik dat, een vent met ontbloot bovenlijf aan tafel.Hoe aardig ik Karim ook vind.
+1quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:48 schreef beequeen het volgende:
Wat haat ik dat, een vent met ontbloot bovenlijf aan tafel.Hoe aardig ik Karim ook vind.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:48 schreef beequeen het volgende:
Korte broek vind ik niet erg, zolang het niet zo kort is als die van Maik..quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wilde niet zieken maar heb idd precies hetzelfde.. Net als avondeten in een hotel als je op vakantie ben. Dat er van die lompers met een korte broek binnen komen. Of lunchen en dan van die kamerolifanten met 3 magen en 12 kinnen in een badpak!
No Shirt, No Servicequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wilde niet zieken maar heb idd precies hetzelfde.. Net als avondeten in een hotel als je op vakantie ben. Dat er van die lompers met een korte broek binnen komen. Of lunchen en dan van die kamerolifanten met 3 magen en 12 kinnen in een badpak!
Dat heet geen korte broek, slip noemt men diequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Korte broek vind ik niet erg, zolang het niet zo kort is als die van Maik..
Maar een shirt aan is toch wel fris en netjes..
Zijn leuter mag er niet uithangen zeker?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Korte broek vind ik niet erg, zolang het niet zo kort is als die van Maik..
Maar een shirt aan is toch wel fris en netjes..
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn leuter mag er niet uithangen zeker?
Ja pieter, tijd voor een mooi lijstje van stats, met posters, snelste topics, openers, faalopeners ( meldt!) enzovoorts... kom doe eens? aah?quote:
Mijn eetlust is dan echt vergaan. Maar goed, ik ga ook even wat eten. Tot later bij de live-uitzending om Stervio uit te zwaaien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:50 schreef versabommie het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn eetlust is dan echt vergaan. Maar goed, ik ga ook even wat eten. Tot later bij de live-uitzending om Stervio uit te zwaaien.
En die komt weer door Maik?quote:
Weleens bij nudisten geweest?quote:
Hoi Ankie.quote:
Let it be, let it be, let it be, let it be.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn eetlust is dan echt vergaan. Maar goed, ik ga ook even wat eten. Tot later bij de live-uitzending om Stervio uit te zwaaien.
Leuk kapsel zelfde rotkopquote:
Guido had gedroomd dat Servio er uit gingquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:55 schreef Day het volgende:
Ik had vannacht een nachtmerrie: Servio bleef!
En dan Sjerrun maar denken dat zij het erg had met die tsunami..quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:55 schreef Day het volgende:
Ik had vannacht een nachtmerrie: Servio bleef!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dan Sjerrun maar denken dat zij het erg had met die tsunami..
Dat je nog uit je bed bent gekomen!.
Wil je even liggen? wil je er over praten?
Nee je schrijft Guidoquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
maar Guido schrijf je toch zo: GIEDDO?
LOLquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die gaat de hele dag jankenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef R0T29 het volgende:
Ik verheug me nu al op de ruzie van Mo morgen met de dames die Saaik genomineerd hebben als hij gaat.
ik heb m'n psych al gebeld. En ik begon net weer een beetje op te knappen van mijn trauma van een jaar modden op FOK!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
En Karim ook niet als KARIEM
En Jurien ook niet als YURIEM
Ze had een 3D scheetje gelatenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan lees ik hier dat ze maar 1 gezichtsuitdrukking heeft!
Ach, wie niet eigenlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef knagsje het volgende:
Aafke lijkt me wel iets voor pearlbitch
Schei toch uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:59 schreef Day het volgende:
[..]
ik heb m'n psych al gebeld. En ik begon net weer een beetje op te knappen van mijn trauma van een jaar modden op FOK!
Een jaartje modden op FOK! is niks vergeleken bij dit traumaquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:59 schreef Day het volgende:
[..]
ik heb m'n psych al gebeld. En ik begon net weer een beetje op te knappen van mijn trauma van een jaar modden op FOK!
Die blikken van haar naar hem aan tafel... vraag me echt af of die niet meer voelt dan een nep relatie. Hoopt ze stiekum dat Alex vanavond eruit gaat.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:01 schreef Day het volgende:
Vraagje over het haar van Sharon: die uitgroei, hoort dat zo, heb ik een trend gemist?
Haar clue is de kameleonquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:01 schreef Day het volgende:
Vraagje over het haar van Sharon: die uitgroei, hoort dat zo, heb ik een trend gemist?
Ja hallo, weet je hoe vermoeiend ende verwarrend dat is om steeds tussen 2 topics te switchen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schei toch uitJe werd op handen gedragen door de users!
Trouwens offtopic, klagen over je gecrashte modcarriere kan ook hier: [SST SC8] Slow chat, hier voor al uw offtopic zaken
Heb ik dan ook gemist...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:01 schreef Day het volgende:
Aaaaaaaah wat leuk, we hebben onze hele eigen luie vadsige Guido op fok, zie ik!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja hallo, weet je hoe vermoeiend ende verwarrend dat is om steeds tussen 2 topics te switchen?
De tsunami!quote:
En dan dit 15 keer achter elkaar zeggen zonder pauzequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:02 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Sharon doet het met haar haar en het HERT met haar huid
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaaaah wat leuk, we hebben onze hele eigen luie vadsige Guido op fok, zie ik!
*proest*quote:
Anders ga je toch even liggen?quote:
Let jij nou maar op je kaas, bingolaafquote:
ja klopt, nog geen zin in gehad om te veranderenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:06 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Moet er geen r in Wondeful, in jouw sig. Ik vraag het me steeds weer af
Schei toch uit, bastaardbaby van Joanna en Servio!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Let jij nou maar op je kaas, bingolaaf
En niet eens hoerig! Nou ja, minder dan, het blijft Aafke...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef Day het volgende:
Aafke ziet er, voor haar doe, best leuk uit.
Laura lijkt met die krullen/jurkje/legging-combi op een uit de kluiten gewasssen kleuter.
ik vind die krullen wel grappigquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef Day het volgende:
Aafke ziet er, voor haar doen, best leuk uit.
Laura lijkt met die krullen/jurkje/legging-combi op een uit de kluiten gewasssen kleuter.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja klopt, nog geen zin in gehad om te veranderen
Of u is de laura op ons forum.. schrijf eens giedo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja klopt, nog geen zin in gehad om te veranderen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:08 schreef Ceetje.. het volgende:
zijn we het er al over eens wie eruit gaat vanavond?![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:08 schreef Ceetje.. het volgende:
Sofia in ieder geval, als er een stream-god is!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:08 schreef Ceetje.. het volgende:
Gieddoquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of u is de laura op ons forum.. schrijf eens giedo?
Positiejurkje maar als je meters uitelkaar ligt op bed kan je toch niet zwanger worden, zeker niet als de gast die naast je ligt in het bos bomen aan het zagen isquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef Day het volgende:
Aafke ziet er, voor haar doen, best leuk uit.
Ik ga even makeuppen. En op bed liggen zuchten over mijn parkeerplaatsoma. En mijn fakking neptieten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schei toch uit, bastaardbaby van Joanna en Servio!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sofia in ieder geval, als er een stream-god is!
Dat heet coupe Tsunami.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:01 schreef Day het volgende:
zit jezelf toch niet de hele tijd fakking te verdedigen. Jij hebt er toch voor gekozenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ga even makeuppen. En op bed liggen zuchten over mijn parkeerplaatsoma. En mijn fakking neptieten.
Hopelijk straks als Maik er uit gaatquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:10 schreef Day het volgende:
Mo heeft niet gejankt vandaag, hè? En Sofia?
mo nog niet idd, sofie heeft vanmorgen al zitten janken en vannachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:10 schreef Day het volgende:
Mo heeft niet gejankt vandaag, hè? En Sofia?
Genoeg andere bitches in het huis deze relschoppende nicht lekker nar huis laten gaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:10 schreef secretannie het volgende:
Servio moet blijven voor de bitchgehalte
Ik MOET wel.. Sterviobommie valt me steeds aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zit jezelf toch niet de hele tijd fakking te verdedigen. Jij hebt er toch voor gekozen
Ach, als jouw droom werkelijkheid wordt, is waarschijnlijk Alex er uit. En die heeft mensenkennis, dus dan bel je hem toch voor geestelijke bijstand!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:59 schreef Day het volgende:
[..]
ja, maar die gaat er toch fakking uit vanavondquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik MOET wel.. Sterviobommie valt me steeds aan.
Stervio Bommiequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Saaikquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:08 schreef Ceetje.. het volgende:
Zie jij roze boa's en cowboyhoeden dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef Ceetje.. het volgende:
is het thema vanavond "toppers" ofzo? Al dat glitterspul dat ik net in beeld zie
dat bedoel ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zie jij roze boa's en cowboyhoeden dan?.
Oh wacht, we hebben Guido nog niet gezien..even wachten dus
Joanne had iets van 81 kg aan bagage, en moest wat afgevenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:13 schreef just me het volgende:
Hoeveel kg bagage zouden die "dames" bij zich hebben ?
Je geeft zelf het antwoord alquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:14 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft Stervio Aafkut opgemaakt?
Mijn god wat een travobakkus...
Sharon tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:14 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft Stervio Aafkut opgemaakt?
Mijn god wat een travobakkus...
Joan had 120 kilo, maar ze mocht "maar" 80 mee het huis in.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:13 schreef just me het volgende:
81 kilo aan botox mee zekerquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:14 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Joanne had iets van 81 kg aan bagage, en moest wat afgeven
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:14 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Joanne had iets van 81 kg aan bagage, en moest wat afgeven
Joanne had toch 81 kg.. Zei ze x helemaal in het begin! :pquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:13 schreef just me het volgende:
Joanna had toch 81kg? en ze had 40kg mee terug gegeven aan haar moeder. Maar weet niet of die nog bij die 81kg moeten of er vanaf...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:13 schreef just me het volgende:
Geen idee, ik heb het niet gezien..vandaar mijn vraag...quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat zal mij een rotzorg wezenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef mootie het volgende:
Ik voel me erg uncool, ik heb heul geen glitterpakjes in mijn kast liggen
Had ik het toch goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:15 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Joanne had toch 81 kg.. Zei ze x helemaal in het begin! :p
Ik dacht Sharon..quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het niet gezien..vandaar mijn vraag...
Valsche nicht issutquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Het is die toon, hè? Ik zou er ook niet tegen kunnen.
En ik durf de komende tijd me niet met zilver op te tutten!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef mootie het volgende:
Ik ook niet dus we hoeven niet erg bezorgd te zijn lijkt mequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat zal mij een rotzorg wezen
zijn geheim is: hij is de tweelingbroer/zus van ......... stervioquote:
Heb je wel neptieten? Dat schijnt ook het een en ander aan glittergebrek op te heffen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef mootie het volgende:
Zij heeft wel de breedste pony die ik ooit gezien heb. Oor tot oor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O, Nu snap ik waarom sofia zo'n dun pruikje heeft.. Er zit nog een heel kapsel onder
Geen neppers, maar ik kan wel wat glitterdeglitter op mijn gezicht kwakken, dat heb ik wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je wel neptieten? Dat schijnt ook het een en ander aan glittergebrek op te heffen.
Of anders travomakeup...
Die noemt men bloempotquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij heeft wel de breedste pony die ik ooit gezien heb. Oor tot oor.
Kan snel met zoon plankenhoofdquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij heeft wel de breedste pony die ik ooit gezien heb. Oor tot oor.
Zeg ruktokkie, we hebben gisteren allemaal smakelijk gelachen om je vajazzling gedoe maar er is een grens waarbij het leuke overgaat in irritatie...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:19 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Heeft iemand van de bewoners vandaag haar vajazzle bijgewerkt voor de LIVE show?
bijna, zometeen nog even een dochter oppikken van sport, en dan kan alles meteen naar bed en heb ik het rijk alleenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:21 schreef Kliertje41 het volgende:
nog een uurtje voor laifuizending iedereen er klaar voor
Ik heb het gemist kennelijk, maar wat viel er te lachen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg ruktokkie, we hebben gisteren allemaal smakelijk gelachen om je vajazzling gedoe maar er is een grens waarbij het leuke overgaat in irritatie...
Het was ook maar heel kortquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het gemist kennelijk, maar wat viel er te lachen?
Zie je, je kan het wel!quote:
Dat zijn 4 neusgaten, verplaats door de botoxquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef Kliertje41 het volgende:
zijn die deuken bij Jo op der voorhoofd van al die botox spuiten?
Ze zei iets over de shirts die ze hadden gemaakt voor de genomineerdenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze zei iets over de shirts die ze hadden gemaakt voor de genomineerdenNiet heel erg.. maar mocht ze niets over zeggen
of 30 rode broekenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
En Karim heeft weer die rode broek aan
Heeft ie maar 1 broek ofzo?
ik weet niet of ie een saaie lul heeft/isquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef R0T29 het volgende:
bleh, die Saaik heel de tijd Mo aan het kussen. Lekker naar huis vanavond, saaie lul.
schutkleur voor op de bank, valt ie niet zo opquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
Dan kan ie zich in de bank camoufleren en lijkt het of ie alleen een romp heeft, speciaal voor de live uitzendingquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
Gezien de videobeelden denk ik dat Mo niet veel mist als ie het huis uitgaat..quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:26 schreef just me het volgende:
[..]
ik weet niet of ie een saaie lul heeft/is
het vervelende is dat hij straks als servio vertrekt zo'n ego boost krijgt dat ie nog 10x irritanter wordt...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:27 schreef angeljacky het volgende:
lautje heeft zeker een elastiekje waar Alex aan vastzit, hij loopt haar de hele tijd achterna
Ja idd, die AnaLEX moet ook eruit man!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:28 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
het vervelende is dat hij straks als servio vertrekt zo'n ego boost krijgt dat ie nog 10x irritanter wordt...
Dat stemmetje ook echt als ie een grapje maakt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:28 schreef marky het volgende:
Vreselijk weer die Alex die ook iedere keer als hij een grapje maakt zegt dat hij een grapje maakt.
zoals vorige week met Laura bedoel je?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:28 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
het vervelende is dat hij straks als servio vertrekt zo'n ego boost krijgt dat ie nog 10x irritanter wordt...
Dat is omdat de rest het niet snapt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:28 schreef marky het volgende:
Vreselijk weer die Alex die ook iedere keer als hij een grapje maakt zegt dat hij een grapje maakt.
Het grappige is dat het vaak geen grappen zijn, maar hij schrikt van iemands reactie, om dan maar snel "grappie" te roepen..quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:28 schreef marky het volgende:
Dat dus.quote:
nja, laura klopt zichzelf niet zo op de borst, alex is de hele tijd zo'n egotripper.... met 50% wordt hij daarin bevestigd en slaat hij daarin helemaal door....quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
zoals vorige week met Laura bedoel je?
Het hobbelpaard dat GIEDDO vannacht gemaakt heeft?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:31 schreef jesje1982 het volgende:
allemaal naar de mannenslaapkamer er staat dan zo iets in huis, wat ze niet mogen aanraken tot nader order...
Drank om verdriet dat Stervio weggaat te verdrinkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:31 schreef jesje1982 het volgende:
allemaal naar de mannenslaapkamer er staat dan zo iets in huis, wat ze niet mogen aanraken tot nader order...
Als Stervio ernaast staat en hoort dat Alex 50% van de stemmen heeft terwijl hij zelf eruit vliegt mag Alex zich van mij de hele avond op de borst kloppen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:30 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
nja, laura klopt zichzelf niet zo op de borst, alex is de hele tijd zo'n egotripper.... met 50% wordt hij daarin bevestigd en slaat hij daarin helemaal door....
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Drank om verdriet dat Stervio weggaat te verdrinken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als Stervio ernaast staat en hoort dat Alex 50% van de stemmen heeft terwijl hij zelf eruit vliegt mag Alex zich van mij de hele avond op de borst kloppen!.
ook wel een dag of tweequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als Stervio ernaast staat en hoort dat Alex 50% van de stemmen heeft terwijl hij zelf eruit vliegt mag Alex zich van mij de hele avond op de borst kloppen!.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Drank om verdriet dat Stervio weggaat te verdrinken
als het maar een avond zou duren..... die man gaat een grootheidswaanzin leiden....quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bedoelt Laura?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Het hobbelpaard dat GIEDDO vannacht gemaakt heeft?
Je bent in de war met Gerard denk ik..quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
als het maar een avond zou duren..... die man gaat een grootheidswaanzin leiden....
Vind het natuurlijk lijken, net echt paardenhaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef mootie het volgende:
Het is toch ook geen porum, die lange stukken die ineens onder dat haar uitkomen.
Gaan ze eerst dagen deprie zijn behalve wandelend lijk die gaat dan naar huis heeft geen vrienden meer danquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:37 schreef Psychecn het volgende:
Owww als STERVIO toch weg zou gaan................. die koppen van iedereen.
Hoop zo dat het lukt dat stervio gaat.
Wil Alex nog wel ff een eerlijke kans geven.
En ben benieuwd dat als de gayleader gaat wie er dan het voortouw neemt...
Wie wat niet aanraken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:37 schreef jesje1982 het volgende:
zouden ze nog weten dat ze het niet mogen aanraken?
Dat klopt die moet zich dan ook compleet aanpassen en inlikken bij anderen............of vertrekken...........quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Gaan ze eerst dagen deprie zijn behalve wandelend lijk die gaat dan naar huis heeft geen vrienden meer dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |