Kan snel met zoon plankenhoofdquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij heeft wel de breedste pony die ik ooit gezien heb. Oor tot oor.
Zeg ruktokkie, we hebben gisteren allemaal smakelijk gelachen om je vajazzling gedoe maar er is een grens waarbij het leuke overgaat in irritatie...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:19 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Heeft iemand van de bewoners vandaag haar vajazzle bijgewerkt voor de LIVE show?
bijna, zometeen nog even een dochter oppikken van sport, en dan kan alles meteen naar bed en heb ik het rijk alleenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:21 schreef Kliertje41 het volgende:
nog een uurtje voor laifuizending iedereen er klaar voor
Ik heb het gemist kennelijk, maar wat viel er te lachen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg ruktokkie, we hebben gisteren allemaal smakelijk gelachen om je vajazzling gedoe maar er is een grens waarbij het leuke overgaat in irritatie...
Het was ook maar heel kortquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het gemist kennelijk, maar wat viel er te lachen?
Zie je, je kan het wel!quote:
Dat zijn 4 neusgaten, verplaats door de botoxquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef Kliertje41 het volgende:
zijn die deuken bij Jo op der voorhoofd van al die botox spuiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |