Die blikken van haar naar hem aan tafel... vraag me echt af of die niet meer voelt dan een nep relatie. Hoopt ze stiekum dat Alex vanavond eruit gaat.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:01 schreef Day het volgende:
Vraagje over het haar van Sharon: die uitgroei, hoort dat zo, heb ik een trend gemist?
Haar clue is de kameleonquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:01 schreef Day het volgende:
Vraagje over het haar van Sharon: die uitgroei, hoort dat zo, heb ik een trend gemist?
Ja hallo, weet je hoe vermoeiend ende verwarrend dat is om steeds tussen 2 topics te switchen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schei toch uitJe werd op handen gedragen door de users!
Trouwens offtopic, klagen over je gecrashte modcarriere kan ook hier: [SST SC8] Slow chat, hier voor al uw offtopic zaken
Heb ik dan ook gemist...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:01 schreef Day het volgende:
Aaaaaaaah wat leuk, we hebben onze hele eigen luie vadsige Guido op fok, zie ik!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja hallo, weet je hoe vermoeiend ende verwarrend dat is om steeds tussen 2 topics te switchen?
De tsunami!quote:
En dan dit 15 keer achter elkaar zeggen zonder pauzequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:02 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Sharon doet het met haar haar en het HERT met haar huid
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaaaah wat leuk, we hebben onze hele eigen luie vadsige Guido op fok, zie ik!
*proest*quote:
Anders ga je toch even liggen?quote:
Let jij nou maar op je kaas, bingolaafquote:
ja klopt, nog geen zin in gehad om te veranderenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:06 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Moet er geen r in Wondeful, in jouw sig. Ik vraag het me steeds weer af
Schei toch uit, bastaardbaby van Joanna en Servio!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Let jij nou maar op je kaas, bingolaaf
En niet eens hoerig! Nou ja, minder dan, het blijft Aafke...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef Day het volgende:
Aafke ziet er, voor haar doe, best leuk uit.
Laura lijkt met die krullen/jurkje/legging-combi op een uit de kluiten gewasssen kleuter.
ik vind die krullen wel grappigquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef Day het volgende:
Aafke ziet er, voor haar doen, best leuk uit.
Laura lijkt met die krullen/jurkje/legging-combi op een uit de kluiten gewasssen kleuter.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja klopt, nog geen zin in gehad om te veranderen
Of u is de laura op ons forum.. schrijf eens giedo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja klopt, nog geen zin in gehad om te veranderen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:08 schreef Ceetje.. het volgende:
zijn we het er al over eens wie eruit gaat vanavond?![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:08 schreef Ceetje.. het volgende:
Sofia in ieder geval, als er een stream-god is!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:08 schreef Ceetje.. het volgende:
Gieddoquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of u is de laura op ons forum.. schrijf eens giedo?
Positiejurkje maar als je meters uitelkaar ligt op bed kan je toch niet zwanger worden, zeker niet als de gast die naast je ligt in het bos bomen aan het zagen isquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef Day het volgende:
Aafke ziet er, voor haar doen, best leuk uit.
Ik ga even makeuppen. En op bed liggen zuchten over mijn parkeerplaatsoma. En mijn fakking neptieten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schei toch uit, bastaardbaby van Joanna en Servio!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sofia in ieder geval, als er een stream-god is!
Dat heet coupe Tsunami.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:01 schreef Day het volgende:
zit jezelf toch niet de hele tijd fakking te verdedigen. Jij hebt er toch voor gekozenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ga even makeuppen. En op bed liggen zuchten over mijn parkeerplaatsoma. En mijn fakking neptieten.
Hopelijk straks als Maik er uit gaatquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:10 schreef Day het volgende:
Mo heeft niet gejankt vandaag, hè? En Sofia?
mo nog niet idd, sofie heeft vanmorgen al zitten janken en vannachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:10 schreef Day het volgende:
Mo heeft niet gejankt vandaag, hè? En Sofia?
Genoeg andere bitches in het huis deze relschoppende nicht lekker nar huis laten gaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:10 schreef secretannie het volgende:
Servio moet blijven voor de bitchgehalte
Ik MOET wel.. Sterviobommie valt me steeds aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zit jezelf toch niet de hele tijd fakking te verdedigen. Jij hebt er toch voor gekozen
Ach, als jouw droom werkelijkheid wordt, is waarschijnlijk Alex er uit. En die heeft mensenkennis, dus dan bel je hem toch voor geestelijke bijstand!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:59 schreef Day het volgende:
[..]
ik heb m'n psych al gebeld. En ik begon net weer een beetje op te knappen van mijn trauma van een jaar modden op FOK!
ja, maar die gaat er toch fakking uit vanavondquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik MOET wel.. Sterviobommie valt me steeds aan.
Stervio Bommiequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Saaikquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:08 schreef Ceetje.. het volgende:
Zie jij roze boa's en cowboyhoeden dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef Ceetje.. het volgende:
is het thema vanavond "toppers" ofzo? Al dat glitterspul dat ik net in beeld zie
dat bedoel ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zie jij roze boa's en cowboyhoeden dan?.
Oh wacht, we hebben Guido nog niet gezien..even wachten dus
Joanne had iets van 81 kg aan bagage, en moest wat afgevenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:13 schreef just me het volgende:
Hoeveel kg bagage zouden die "dames" bij zich hebben ?
Je geeft zelf het antwoord alquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:14 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft Stervio Aafkut opgemaakt?
Mijn god wat een travobakkus...
Sharon tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:14 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft Stervio Aafkut opgemaakt?
Mijn god wat een travobakkus...
Joan had 120 kilo, maar ze mocht "maar" 80 mee het huis in.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:13 schreef just me het volgende:
81 kilo aan botox mee zekerquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:14 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Joanne had iets van 81 kg aan bagage, en moest wat afgeven
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:14 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Joanne had iets van 81 kg aan bagage, en moest wat afgeven
Joanne had toch 81 kg.. Zei ze x helemaal in het begin! :pquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:13 schreef just me het volgende:
Joanna had toch 81kg? en ze had 40kg mee terug gegeven aan haar moeder. Maar weet niet of die nog bij die 81kg moeten of er vanaf...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:13 schreef just me het volgende:
Geen idee, ik heb het niet gezien..vandaar mijn vraag...quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat zal mij een rotzorg wezenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef mootie het volgende:
Ik voel me erg uncool, ik heb heul geen glitterpakjes in mijn kast liggen
Had ik het toch goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:15 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Joanne had toch 81 kg.. Zei ze x helemaal in het begin! :p
Ik dacht Sharon..quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het niet gezien..vandaar mijn vraag...
Valsche nicht issutquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Het is die toon, hè? Ik zou er ook niet tegen kunnen.
En ik durf de komende tijd me niet met zilver op te tutten!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef mootie het volgende:
Ik ook niet dus we hoeven niet erg bezorgd te zijn lijkt mequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat zal mij een rotzorg wezen
zijn geheim is: hij is de tweelingbroer/zus van ......... stervioquote:
Heb je wel neptieten? Dat schijnt ook het een en ander aan glittergebrek op te heffen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef mootie het volgende:
Zij heeft wel de breedste pony die ik ooit gezien heb. Oor tot oor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O, Nu snap ik waarom sofia zo'n dun pruikje heeft.. Er zit nog een heel kapsel onder
Geen neppers, maar ik kan wel wat glitterdeglitter op mijn gezicht kwakken, dat heb ik wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je wel neptieten? Dat schijnt ook het een en ander aan glittergebrek op te heffen.
Of anders travomakeup...
Die noemt men bloempotquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij heeft wel de breedste pony die ik ooit gezien heb. Oor tot oor.
Kan snel met zoon plankenhoofdquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij heeft wel de breedste pony die ik ooit gezien heb. Oor tot oor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |