Die blikken van haar naar hem aan tafel... vraag me echt af of die niet meer voelt dan een nep relatie. Hoopt ze stiekum dat Alex vanavond eruit gaat.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:01 schreef Day het volgende:
Vraagje over het haar van Sharon: die uitgroei, hoort dat zo, heb ik een trend gemist?
Haar clue is de kameleonquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:01 schreef Day het volgende:
Vraagje over het haar van Sharon: die uitgroei, hoort dat zo, heb ik een trend gemist?
Ja hallo, weet je hoe vermoeiend ende verwarrend dat is om steeds tussen 2 topics te switchen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schei toch uitJe werd op handen gedragen door de users!
Trouwens offtopic, klagen over je gecrashte modcarriere kan ook hier: [SST SC8] Slow chat, hier voor al uw offtopic zaken
Heb ik dan ook gemist...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:01 schreef Day het volgende:
Aaaaaaaah wat leuk, we hebben onze hele eigen luie vadsige Guido op fok, zie ik!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja hallo, weet je hoe vermoeiend ende verwarrend dat is om steeds tussen 2 topics te switchen?
De tsunami!quote:
En dan dit 15 keer achter elkaar zeggen zonder pauzequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:02 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Sharon doet het met haar haar en het HERT met haar huid
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaaaah wat leuk, we hebben onze hele eigen luie vadsige Guido op fok, zie ik!
*proest*quote:
Anders ga je toch even liggen?quote:
Let jij nou maar op je kaas, bingolaafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |