Hulde beeb!quote:
Owkeej, welke plaatsen ben je tegengekomen? Misschien komen we er zo uit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:27 schreef versabommie het volgende:
Man hoe weet ik nou welke hengelo ? Ik doe in navigator hengelo invullen en ik kwam er
Twente dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Owkeej, welke plaatsen ben je tegengekomen? Misschien komen we er zo uit.Offuh, wat zijn de 4 cijfers van de postcode?
Eend tief op! Dit is nu de slowchat en jij gaat met een appel in je muil op een bord!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef PC eend het volgende:
dubbel, slotje
[RLS] SC#1153 HUMOR,HUMOR WELKE HUMOR!!!!
plaats 59, niks aan de hand kan rustig verder gaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef versabommie het volgende:
En nieuwe stats aka waarschuwingen dat je geen leven hebt:
Het SST-forum: De Stats.
Hoi Boomknagert! Ja dit is de viproomquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi.
Is dit het VIP gedeelte?.
die klopt nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef versabommie het volgende:
En nieuwe stats aka waarschuwingen dat je geen leven hebt:
Het SST-forum: De Stats.
Grolsch schopt kont, altijd!quote:
Haai bommenleggert, waars de drank?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Boomknagert! Ja dit is de viproom
Ja nou 1 pot nat hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan ga je in Twente werken, niet in de achterhoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |