Hulde beeb!quote:
Owkeej, welke plaatsen ben je tegengekomen? Misschien komen we er zo uit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:27 schreef versabommie het volgende:
Man hoe weet ik nou welke hengelo ? Ik doe in navigator hengelo invullen en ik kwam er
Twente dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Owkeej, welke plaatsen ben je tegengekomen? Misschien komen we er zo uit.Offuh, wat zijn de 4 cijfers van de postcode?
Eend tief op! Dit is nu de slowchat en jij gaat met een appel in je muil op een bord!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef PC eend het volgende:
dubbel, slotje
[RLS] SC#1153 HUMOR,HUMOR WELKE HUMOR!!!!
plaats 59, niks aan de hand kan rustig verder gaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef versabommie het volgende:
En nieuwe stats aka waarschuwingen dat je geen leven hebt:
Het SST-forum: De Stats.
Hoi Boomknagert! Ja dit is de viproomquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi.
Is dit het VIP gedeelte?.
die klopt nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef versabommie het volgende:
En nieuwe stats aka waarschuwingen dat je geen leven hebt:
Het SST-forum: De Stats.
Grolsch schopt kont, altijd!quote:
Haai bommenleggert, waars de drank?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Boomknagert! Ja dit is de viproom
Ja nou 1 pot nat hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan ga je in Twente werken, niet in de achterhoek.
Ik zit te wachten tot charmed angel van haar luie reet afkomt!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Haai bommenleggert, waars de drank?.
Flikker toch op met je eeuwige gezeik, denk maar niet dat ik hier ga posten, het nummer klopt niet eensquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend tief op! Dit is nu de slowchat en jij gaat met een appel in je muil op een bord!
Sterker, je MAG hier niet eens posten! Dit voor hoogbegaafdenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker toch op met je eeuwige gezeik, denk maar niet dat ik hier ga posten, het nummer klopt niet eens
waar moet ik dan heen mag ook niet off-topic praten in het anderquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sterker, je MAG hier niet eens posten! Dit voor hoogbegaafden
Ik wist dat ik op je kon rekenen kaahaaaaaaarrrrinquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is uit dat andere rijtje.![]()
beaverhausen:
[ afbeelding ]
Gewoon hier, Bommie en eend vliegen elkaar wel meer in de haren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
waar moet ik dan heen mag ook niet off-topic praten in het ander
U is welkom, Eend moet je altijd een beetje afschrikken met termen die hij niet kan plaatsen.. gaat hij huilen als een Sofie in een vaatdoek!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
waar moet ik dan heen mag ook niet off-topic praten in het ander
`gelukkig, ben ik toch welkomquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gewoon hier, Bommie en eend vliegen elkaar wel meer in de haren.
En ehh goede aanbieding gehad, of was je het gewoon beu bij f13quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:25 schreef Inodder het volgende:
@ Bommels, Waar ga je werken dan? IT-to-IT?
Hulde voor den Mark!quote:
ik zei rimsumquote:
Ik doe hem wel ff dm-en anders gaan al die huismokkels hier naar dat bedrijf bellen als ze weer een icoontje kwijt zijnquote:
Gaygrap natuurlijk weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |