Niet veul heurquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nou, de sixties heb ik anders ook nog niet mee gekregen hoordoe mij is ff snel updaten dan!
Tukkers denk ik...?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet veul heur![]()
ff zwaar offtopic:
Trouwens afgelopen dinsdag ontslag genomen en dinsdag begin ik bij een nieuwe werkgever ( bliksemtransfer heet zoiets dat komt wel eens voor in mijn beroep) en waar denk je dat ik ga werken:
HENGELOOOOOOOOOOOOOOOOAAAOOAOAO![]()
Tussen allemaal achterhoekers
Ik heb me net rot zitten lachen om dit filmpje. Je kan zeggen wat je wilt maar hij bracht wel entertainment.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
MustaphaIk had daar zo'n hekel aan
Nu heb je ze beledigd zijn twenthenaren daar maar hebben wel veel Grolschquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet veul heur![]()
ff zwaar offtopic:
Trouwens afgelopen dinsdag ontslag genomen en dinsdag begin ik bij een nieuwe werkgever ( bliksemtransfer heet zoiets dat komt wel eens voor in mijn beroep) en waar denk je dat ik ga werken:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet veul heur![]()
ff zwaar offtopic:
Er zijn 2 Hengelo's, raar maar waar!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tukkers denk ik...?
Jup: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hengelo_(Overijssel)
Succes! Tot later.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:17 schreef MissJ.24 het volgende:
Moet weg, middelbare school uitzoeken voor de jongste zoon, "zingt" als die maar geen voetballer word, ze schoppen hem misschien half dood".
Please streamverslagen!!!! Enne....lief zijn voor elkaar.
Paars laat groene ogen goed uitkomen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:18 schreef Darakka het volgende:
Monique heeft het ook wel mooi, alleen watsup met paarse kleur bij de ogen??
Is toch lelijk!!??![]()
Hmm, Bommie, welke is het..?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn 2 Hengelo's, raar maar waar!
Vooral met het blonde haar en lichte huidskleur!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Paars laat groene ogen goed uitkomen.
Maken jullie ff lekker een keuvel topic ergens anders...het is volledig offtopic aan het gaan en dat voor de 300e COS...foei...quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:21 schreef versabommie het volgende:
Misschien denk ik nu tussen de beaverhausens enzo een beetje te man.. maareh .. ben ikd e enige die het raar vind dat Philip gewoon volcontinu bij de vrouwen is, op de vrouwen slaapkamer is en niet opvalt? Vrouwen zien hem niet eens meer in de slaapkamer als ze zich omkleden of vrouwenpraat doen. Ik bedoel vaginale afscheidingen , knetterende eiersprongen en Flip zit erbij en valt niet op. Ik bedoel ik ga weg bij zo'n gesprek.
De vrouwen leven met echt met hem als 1 van de meiden! Alleen Aafke ziet nog een potentieel neukertje in hem, joanna wil soms wat kriebelen maar ik zie Philip gewoon als 1 van de meiden. Da's best tekenend.. ik denk dat Philip een HEUL groot geheim heeft!
Flip valt toch alleen maar op als ie aant aasgieren isquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:21 schreef versabommie het volgende:
Misschien denk ik nu tussen de beaverhausens enzo een beetje te man.. maareh .. ben ikd e enige die het raar vind dat Philip gewoon volcontinu bij de vrouwen is, op de vrouwen slaapkamer is en niet opvalt? Vrouwen zien hem niet eens meer in de slaapkamer als ze zich omkleden of vrouwenpraat doen. Ik bedoel vaginale afscheidingen , knetterende eiersprongen en Flip zit erbij en valt niet op. Ik bedoel ik ga weg bij zo'n gesprek.
De vrouwen leven met echt met hem als 1 van de meiden! Alleen Aafke ziet nog een potentieel neukertje in hem, joanna wil soms wat kriebelen maar ik zie Philip gewoon als 1 van de meiden. Da's best tekenend.. ik denk dat Philip een HEUL groot geheim heeft!
Als Philip thuis alleen zusjes en zussen heeft, zal het 'm wel bekend voorkomen. Als je zo gaat denken, heeft elke man wel homofiele trekjes!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:21 schreef versabommie het volgende:
Tss... Wannabee mod...quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maken jullie ff lekker een keuvel topic ergens anders...het is volledig offtopic aan het gaan en dat voor de 300e COS...foei...
Klopt, als het nu antraciet of een beetje bruinig was geweest dan had het veel mooier gestaan, ook bij haar ogen. Nu vallen haar ogen weg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vooral met het blonde haar en lichte huidskleur!!
Daarom is juist dat zilver bij Aafke wat te, het wordt flets allemaal!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:22 schreef sjampoeh het volgende:
OMG Staafke lijkt echt net een travo zo brrrr. En ik vond haar nog wel knap![]()
ACHTERHOEKquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet veul heur![]()
ff zwaar offtopic:
Nee aub niet...maar ben mss wel jaloers op al die vrouwelijke aandacht naar Bommie toe...quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tss... Wannabee mod...![]()
[..]
Klopt, als het nu antraciet of een beetje bruinig was geweest dan had het veel mooier gestaan, ook bij haar ogen. Nu vallen haar ogen weg.
psies!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maken jullie ff lekker een keuvel topic ergens anders...het is volledig offtopic aan het gaan en dat voor de 300e COS...foei...
En het haar in de glans! Vergeet dat niet!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:25 schreef Darakka het volgende:
Wat hebben mannen het toch ook makkelijk! T-shirtje aan, spijkerbroekie en klaar!
Staat wel ergens in ander topic iets met computersquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:24 schreef sjampoeh het volgende:
Offtopic: @ versabommie wat voor werk doe je ? Ik ben nu 1 maand werkeloos en solliciteer me suf
IN DE ACHTERHOEK HEB JE OOK HENGELO HOORquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:17 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Nu heb je ze beledigd zijn twenthenaren daar maar hebben wel veel Grolsch
Bliksemtransfers vinden meestal plaats van pooier op pooier...just so you know and back ontopic....quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:24 schreef sjampoeh het volgende:
Offtopic: @ versabommie wat voor werk doe je ? Ik ben nu 1 maand werkeloos en solliciteer me suf
hier sjamp: [SST SC8] Slow chat, hier voor al uw offtopic zakenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:24 schreef sjampoeh het volgende:
Klopt maar das wel heel klein dorp waar eerder NK wegracers waren tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:25 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
IN DE ACHTERHOEK HEB JE OOK HENGELO HOOR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |