Ja Mustapha was wel leuk. Margriet had moeten winnen of Mustapha.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het was zo saai dat ik me er bijna geen herinner :p
Mustapha? Marlies? en Jeanette? Die namen schieten me te binnen.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:51 schreef Stranger het volgende:
Laura heeft een jurk geërft van Sugar Lee Hooper?
OMG ik zag ze..quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)um=194&tab=tab_table
Hahah word mooi gezicht starks als holmaat niet terug komtquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:51 schreef Mylene het volgende:
Guido over Alex: "Ik ga je missen als sneeuw voor de zon".
Ja! Wilde niet altijd met de groep mee doen en had eigenlijk alleen voor Margriet respect. Was wel mooi om te zienquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:52 schreef Darklight het volgende:
Mustafa zegt me wel iets, die had toch met iedereen ruzie?
Guido gaat Alex toch hoe noemde hij het ook al weer bashen? terroriseren als die blijft?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:51 schreef Mylene het volgende:
Guido over Alex: "Ik ga je missen als sneeuw voor de zon".
Margriet werkt bij Endemol klantenservice. Ze is toen vaak gebeld met klachten over DGK.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja! Wilde niet altijd met de groep mee doen en had eigenlijk alleen voor Margriet respect. Was wel mooi om te zien
Nee, nog niet, het is daar nog maar 5 voor 5 natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
COS 300 daar moet ik in gepost hebben
Servia
Nog even belasting invullen voor broertje en dan ben ik er weer
Ze zijn nu toch nog aan het tuttenHebben ze al gegeten?
Het was een kloe!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:52 schreef AskMe het volgende:
servio in z'n element met z'n haarkam en glitters
+ 15 minutenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, nog niet, het is daar nog maar 5 voor 5 natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |