waar zijn die ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Die zijn er ,maar laatste keer dat ik keek was het alleen de top 10 update. (maar daar zal jij wel bij staan)
Oh valt toch mee. ik heb hem blijkbaar in mijn herinnering veel erger gemaakt. Heel eng dun dacht ik. maar hij heeft kuiltjes!quote:
Het SST-forum: De Stats.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
ah komop! Waar zijn trouwens de stats?? die komen er toch elke rls? Wie heeft hoeveel gepost, geopend enzovoorts!
dan is 't goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee echt zo niet he![]()
Ik heb echt op het knopje "nieuw deel gedrukt"
En nog Fipo gemacht ook!quote:
Alsof ie een zusje van Sofia wasquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:43 schreef itsme het volgende:
[..]
OMFG. Wilde net aan mijn eten beginnen.![]()
Mylene![]()
Rik. O wat was dat goor en hij zag er ook zo onverzorgd uit.
Wie zaten daarin? Weet het wel ongeveer van alle andere BB's, BB4 zal dus ook wel saai zijn geweestquote:
http://www.thuisserver.ne(...)um=194&tab=tab_tablequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het SST-forum: De Stats.
vraag ze aan.
Het was zo saai dat ik me er bijna geen herinner :pquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef Darklight het volgende:
[..]
Wie zaten daarin? Weet het wel ongeveer van alle andere BB's, BB4 zal dus ook wel saai zijn geweest
`quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alsof ie een zusje van Sofia was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |