Crosspost:quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:00 schreef kahaarin het volgende:
Poll van de site staat hier: http://www.secretstory.nl/kijk-live/4/Camera%204
De vraag is wie gaat er uit:
Alex 33%
Servio 37%
Maik 30%
Knap dat je mij nog herinnert. Ik ben over het algemeen wel het verlegen muurbloempje vol nuance en politieke correctheid op een rls forum.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:00 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik deed mee aan een aantal BB's, DGK heb ik gepast. Maar mijn andere naam was MissJeanet, of MissJ.
Ik herinner wel veel namen van jullie. Versabommie zeker, Bongo had dacht ik een ava met een popje met zijn tong eruit, Yvonne en Peter 6000. Nog veel mneer maar dan ga ik zoooo skrikkelijk offtopic.
Dat is ook probleem zij bepalen niet wijquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:05 schreef meneertje1972 het volgende:
S
[..]
Servio gaat niet want dat wil de redactie niet van het programma, dus Alex gaat. Let op mijn woorden....
Ja idd, samen met beaverhausen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Knap dat je mij nog herinnert. Ik ben over het algemeen wel het verlegen muurbloempje vol nuance en politieke correctheid op een rls forum.
Daar herkendje ik je aan. (kruist vingers)quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Knap dat je mij nog herinnert. Ik ben over het algemeen wel het verlegen muurbloempje vol nuance en politieke correctheid op een rls forum.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die moeten we dan maar even uit het programma 'Wie is de Cock' halen
[..]
zit erg dicht bij elkaar dan zal de ridder er wel uit gaanquote:
Wat is de stand nu dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ga je nog stemmen dan op maik ? anders komt het niet meer goed ben ik bang...
die Boomknager is een Valsche Valsche Nicht!quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:06 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Ja het programma wil Servio erinhouden en alex is 'uitgespeeld' dus die laten ze eruit gaan.
zit erg dicht bij elkaar dan zal de ridder er wel uit gaanhokje
Dit is de poll op de officiele site, niet een tussenstand he.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:06 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
zit erg dicht bij elkaar dan zal de ridder er wel uit gaanhokje
Jullie hebben wel allebei je eigen nuance en weten het altijd zo gevoelig te brengen, ik wil je niet met hem vergelijken hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
die Boomknager is een Valsche Valsche Nicht!
sowieso make upquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
aafke zegt doe maar over die oude makeup heen ,doe ik altijd laag over laag ,bah vies wijf
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat zie je ook bij haarquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
aafke zegt doe maar over die oude makeup heen ,doe ik altijd laag over laag ,bah vies wijf
Ik mag jouw wel. Mijn humor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jullie hebben wel allebei je eigen nuance en weten het altijd zo gevoelig te brengen, ik wil je niet met hem vergelijken hoor.![]()
Het komt bij mij over als echte liefde tussen jullie tweequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |