Ik ben nog nooit op Nowlive geweest maar heb wel eens gechat met die klapjosti die daar de boel runt en heb hem ietwat beledigt, eigenlijk komt het erop neer dat ik daar geen account heb maar als ik in een straal van 3 internetsites van zijn forum komt hij de servers down brengtquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:11 schreef Stranger het volgende:
Versabommie is toch gewoon hierheen gestuurd door Nowlive om ons te trollen? Jammergenoeg hadden ze niet door dat we dat juist waarderen.
Hoeft alleen haar vlekjes maar bij te stippenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:13 schreef Conquer het volgende:
Joanna is inderdaad de enige die haar make-up niet te maakt, zoals de anderen.
Theater make-up lijkt het meer op idd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
sherrun heeft verstand van visagie zegt ze ,ik zie duidelijk dat ze er GEEN verstand van heeft
Vis en Friet zal ze bedoelen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
sherrun heeft verstand van visagie zegt ze ,ik zie duidelijk dat ze er GEEN verstand van heeft
Er daagt me iets, hebben we daar niet een keer gereld, ik kreeg na 3 minuten al een ban. Is toch een stempel waar je mee moet leren leven he. Net als een strafblad voelt het, denk ook dat ik er nog steeds op aangekeken word. Maar bij god als ik nog weet waarom dat was.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op Nowlive geweest maar heb wel eens gechat met die klapjosti die daar de boel runt en heb hem ietwat beledigt, eigenlijk komt het erop neer dat ik daar geen account heb maar als ik in een straal van 3 internetsites van zijn forum komt hij de servers down brengt
Ja, dus het is niet extreem zoals Aafke en Laura.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:14 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Hoeft alleen haar vlekjes maar bij te stippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |