Hulde beeb!quote:
Owkeej, welke plaatsen ben je tegengekomen? Misschien komen we er zo uit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:27 schreef versabommie het volgende:
Man hoe weet ik nou welke hengelo ? Ik doe in navigator hengelo invullen en ik kwam er
Twente dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Owkeej, welke plaatsen ben je tegengekomen? Misschien komen we er zo uit.Offuh, wat zijn de 4 cijfers van de postcode?
Eend tief op! Dit is nu de slowchat en jij gaat met een appel in je muil op een bord!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef PC eend het volgende:
dubbel, slotje
[RLS] SC#1153 HUMOR,HUMOR WELKE HUMOR!!!!
plaats 59, niks aan de hand kan rustig verder gaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef versabommie het volgende:
En nieuwe stats aka waarschuwingen dat je geen leven hebt:
Het SST-forum: De Stats.
Hoi Boomknagert! Ja dit is de viproomquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi.
Is dit het VIP gedeelte?.
die klopt nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef versabommie het volgende:
En nieuwe stats aka waarschuwingen dat je geen leven hebt:
Het SST-forum: De Stats.
Grolsch schopt kont, altijd!quote:
Haai bommenleggert, waars de drank?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Boomknagert! Ja dit is de viproom
Ja nou 1 pot nat hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan ga je in Twente werken, niet in de achterhoek.
Ik zit te wachten tot charmed angel van haar luie reet afkomt!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Haai bommenleggert, waars de drank?.
Flikker toch op met je eeuwige gezeik, denk maar niet dat ik hier ga posten, het nummer klopt niet eensquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend tief op! Dit is nu de slowchat en jij gaat met een appel in je muil op een bord!
Sterker, je MAG hier niet eens posten! Dit voor hoogbegaafdenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker toch op met je eeuwige gezeik, denk maar niet dat ik hier ga posten, het nummer klopt niet eens
waar moet ik dan heen mag ook niet off-topic praten in het anderquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sterker, je MAG hier niet eens posten! Dit voor hoogbegaafden
Ik wist dat ik op je kon rekenen kaahaaaaaaarrrrinquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is uit dat andere rijtje.![]()
beaverhausen:
[ afbeelding ]
Gewoon hier, Bommie en eend vliegen elkaar wel meer in de haren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
waar moet ik dan heen mag ook niet off-topic praten in het ander
U is welkom, Eend moet je altijd een beetje afschrikken met termen die hij niet kan plaatsen.. gaat hij huilen als een Sofie in een vaatdoek!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
waar moet ik dan heen mag ook niet off-topic praten in het ander
`gelukkig, ben ik toch welkomquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gewoon hier, Bommie en eend vliegen elkaar wel meer in de haren.
En ehh goede aanbieding gehad, of was je het gewoon beu bij f13quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:25 schreef Inodder het volgende:
@ Bommels, Waar ga je werken dan? IT-to-IT?
Hulde voor den Mark!quote:
ik zei rimsumquote:
Ik doe hem wel ff dm-en anders gaan al die huismokkels hier naar dat bedrijf bellen als ze weer een icoontje kwijt zijnquote:
Gaygrap natuurlijk weerquote:
Hatertquote:
Lijkt me verstandigquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik doe hem wel ff dm-en anders gaan al die huismokkels hier naar dat bedrijf bellen als ze weer een icoontje kwijt zijn
aaa het is dat dan zal ik ook maar eens wat gaan eten ..... SMAKELIJK ALLENquote:
Ik heb net mijn leuter in een schaal glitters geduwt want ik ben ook hip!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:27 schreef itsme het volgende:
Zo hoe gaat het met jullie vajaja's. allemaal gevejazzled nu? (hoop dat ik het goed onthouden heb)
Heeft je parkeerplaatsoma je dat verteld?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef Ceetje.. het volgende:
je moet je hier dus voelen zoals joanna zich voordoet ofzo?
Daar ben ik fakking goed in
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb net mijn leuter in een schaal glitters geduwt want ik ben ook hip!
niet spieken hequote:
eenzaam? neeeeeeejquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef Ceetje.. het volgende:
je moet je hier dus voelen zoals joanna zich voordoet ofzo?
Daar ben ik fakking goed in
fles drank: checkquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef bollokus het volgende:
zijn jullie er ook klaar voor
sjekkies check
pastis check
Sigaretten, fanta citroen en warm dekentje, check!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef bollokus het volgende:
zijn jullie er ook klaar voor
sjekkies check
pastis check
10 punten Bommie!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:20 schreef versabommie het volgende:
zo ff stemadvies gegeven![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb net mijn leuter in een schaal glitters geduwt want ik ben ook hip!
oja, warm dekentje *rent om een dekentje te pakken*quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sigaretten, fanta citroen en warm dekentje, check!
Lol! Kan nog net.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oja, warm dekentje *rent om een dekentje te pakken*
was psies op tijd terug om alle hilariteit niet te missen, thankx voor de tipquote:
Lol, stilzitten en typen krijg ik het koud van.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
was psies op tijd terug om alle hilariteit niet te missen, thankx voor de tip
Hmm, Bommie, volgens mij verwijt de pot de ketel nu iets....quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:40 schreef versabommie het volgende:
Beaver maakt ruzie op de twitter .. zo jammer he. Ik niet ik doe blijde boodschappen verzenden:
[ afbeelding ]
Tssssssk , ruzie maken op twitterquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, stilzitten en typen krijg ik het koud van.
[..]
Hmm, Bommie, volgens mij verwijt de pot de ketel nu iets....
Lol! Zou jij nooit doen natuurlijk....quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tssssssk , ruzie maken op twitter![]()
[ afbeelding ]
nee, moet toch echt even vertrekkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
kan gewoon in je broek hoor, veeg je het naderhand maar af
het kan nu, reklamequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, moet toch echt even vertrekken
Ga dan NUUU!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, moet toch echt even vertrekken
U zei?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:40 schreef versabommie het volgende:
Beaver maakt ruzie op de twitter .. zo jammer he. Ik niet ik doe blijde boodschappen verzenden:
[ afbeelding ]
ja nou, die idioten tarten me wel erg nu hoorquote:
Die zin heeft D_K verzonnenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:17 schreef versabommie het volgende:
Charmed Angel, relnicht:
[ afbeelding ]
gezelligquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:21 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga jullie maar volgen op twittertttttt, gezelliggggg
ze zijn nu ook al boos op mij (de stervio fans): ik moet go awayquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
gezelligIk doe altijd lief tegen iedereen!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |