Hatertquote:
Lijkt me verstandigquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik doe hem wel ff dm-en anders gaan al die huismokkels hier naar dat bedrijf bellen als ze weer een icoontje kwijt zijn
aaa het is dat dan zal ik ook maar eens wat gaan eten ..... SMAKELIJK ALLENquote:
Ik heb net mijn leuter in een schaal glitters geduwt want ik ben ook hip!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:27 schreef itsme het volgende:
Zo hoe gaat het met jullie vajaja's. allemaal gevejazzled nu? (hoop dat ik het goed onthouden heb)
Heeft je parkeerplaatsoma je dat verteld?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef Ceetje.. het volgende:
je moet je hier dus voelen zoals joanna zich voordoet ofzo?
Daar ben ik fakking goed in
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb net mijn leuter in een schaal glitters geduwt want ik ben ook hip!
niet spieken hequote:
eenzaam? neeeeeeejquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef Ceetje.. het volgende:
je moet je hier dus voelen zoals joanna zich voordoet ofzo?
Daar ben ik fakking goed in
fles drank: checkquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef bollokus het volgende:
zijn jullie er ook klaar voor
sjekkies check
pastis check
Sigaretten, fanta citroen en warm dekentje, check!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef bollokus het volgende:
zijn jullie er ook klaar voor
sjekkies check
pastis check
10 punten Bommie!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:20 schreef versabommie het volgende:
zo ff stemadvies gegeven![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb net mijn leuter in een schaal glitters geduwt want ik ben ook hip!
oja, warm dekentje *rent om een dekentje te pakken*quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sigaretten, fanta citroen en warm dekentje, check!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |