ja vind ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Boeit niet, zijn maar details..Nieuwe topics en falende OPs zijn de verantwoording van Bommie..ongeacht wie ze maakt.
Ja... YUK en van die rug vol pukkels zal je de eetlust ook vergaan...doe een shirt aan sharminkelquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:48 schreef beequeen het volgende:
Wat haat ik dat, een vent met ontbloot bovenlijf aan tafel.Hoe aardig ik Karim ook vind.
+1quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:48 schreef beequeen het volgende:
Wat haat ik dat, een vent met ontbloot bovenlijf aan tafel.Hoe aardig ik Karim ook vind.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:48 schreef beequeen het volgende:
Korte broek vind ik niet erg, zolang het niet zo kort is als die van Maik..quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wilde niet zieken maar heb idd precies hetzelfde.. Net als avondeten in een hotel als je op vakantie ben. Dat er van die lompers met een korte broek binnen komen. Of lunchen en dan van die kamerolifanten met 3 magen en 12 kinnen in een badpak!
No Shirt, No Servicequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wilde niet zieken maar heb idd precies hetzelfde.. Net als avondeten in een hotel als je op vakantie ben. Dat er van die lompers met een korte broek binnen komen. Of lunchen en dan van die kamerolifanten met 3 magen en 12 kinnen in een badpak!
Dat heet geen korte broek, slip noemt men diequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Korte broek vind ik niet erg, zolang het niet zo kort is als die van Maik..
Maar een shirt aan is toch wel fris en netjes..
Zijn leuter mag er niet uithangen zeker?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Korte broek vind ik niet erg, zolang het niet zo kort is als die van Maik..
Maar een shirt aan is toch wel fris en netjes..
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn leuter mag er niet uithangen zeker?
Ja pieter, tijd voor een mooi lijstje van stats, met posters, snelste topics, openers, faalopeners ( meldt!) enzovoorts... kom doe eens? aah?quote:
Mijn eetlust is dan echt vergaan. Maar goed, ik ga ook even wat eten. Tot later bij de live-uitzending om Stervio uit te zwaaien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:50 schreef versabommie het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn eetlust is dan echt vergaan. Maar goed, ik ga ook even wat eten. Tot later bij de live-uitzending om Stervio uit te zwaaien.
En die komt weer door Maik?quote:
Weleens bij nudisten geweest?quote:
Hoi Ankie.quote:
Let it be, let it be, let it be, let it be.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn eetlust is dan echt vergaan. Maar goed, ik ga ook even wat eten. Tot later bij de live-uitzending om Stervio uit te zwaaien.
Leuk kapsel zelfde rotkopquote:
Guido had gedroomd dat Servio er uit gingquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:55 schreef Day het volgende:
Ik had vannacht een nachtmerrie: Servio bleef!
En dan Sjerrun maar denken dat zij het erg had met die tsunami..quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:55 schreef Day het volgende:
Ik had vannacht een nachtmerrie: Servio bleef!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dan Sjerrun maar denken dat zij het erg had met die tsunami..
Dat je nog uit je bed bent gekomen!.
Wil je even liggen? wil je er over praten?
Nee je schrijft Guidoquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
maar Guido schrijf je toch zo: GIEDDO?
LOLquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die gaat de hele dag jankenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef R0T29 het volgende:
Ik verheug me nu al op de ruzie van Mo morgen met de dames die Saaik genomineerd hebben als hij gaat.
ik heb m'n psych al gebeld. En ik begon net weer een beetje op te knappen van mijn trauma van een jaar modden op FOK!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
En Karim ook niet als KARIEM
En Jurien ook niet als YURIEM
Ze had een 3D scheetje gelatenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan lees ik hier dat ze maar 1 gezichtsuitdrukking heeft!
Ach, wie niet eigenlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef knagsje het volgende:
Aafke lijkt me wel iets voor pearlbitch
Schei toch uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:59 schreef Day het volgende:
[..]
ik heb m'n psych al gebeld. En ik begon net weer een beetje op te knappen van mijn trauma van een jaar modden op FOK!
Een jaartje modden op FOK! is niks vergeleken bij dit traumaquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:59 schreef Day het volgende:
[..]
ik heb m'n psych al gebeld. En ik begon net weer een beetje op te knappen van mijn trauma van een jaar modden op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |