zit jezelf toch niet de hele tijd fakking te verdedigen. Jij hebt er toch voor gekozenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ga even makeuppen. En op bed liggen zuchten over mijn parkeerplaatsoma. En mijn fakking neptieten.
Hopelijk straks als Maik er uit gaatquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:10 schreef Day het volgende:
Mo heeft niet gejankt vandaag, hè? En Sofia?
mo nog niet idd, sofie heeft vanmorgen al zitten janken en vannachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:10 schreef Day het volgende:
Mo heeft niet gejankt vandaag, hè? En Sofia?
Genoeg andere bitches in het huis deze relschoppende nicht lekker nar huis laten gaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:10 schreef secretannie het volgende:
Servio moet blijven voor de bitchgehalte
Ik MOET wel.. Sterviobommie valt me steeds aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zit jezelf toch niet de hele tijd fakking te verdedigen. Jij hebt er toch voor gekozen
Ach, als jouw droom werkelijkheid wordt, is waarschijnlijk Alex er uit. En die heeft mensenkennis, dus dan bel je hem toch voor geestelijke bijstand!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:59 schreef Day het volgende:
[..]
ik heb m'n psych al gebeld. En ik begon net weer een beetje op te knappen van mijn trauma van een jaar modden op FOK!
ja, maar die gaat er toch fakking uit vanavondquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik MOET wel.. Sterviobommie valt me steeds aan.
Stervio Bommiequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik MOET wel.. Sterviobommie valt me steeds aan.
Saaikquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:08 schreef Ceetje.. het volgende:
zijn we het er al over eens wie eruit gaat vanavond?![]()
Zie jij roze boa's en cowboyhoeden dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef Ceetje.. het volgende:
is het thema vanavond "toppers" ofzo? Al dat glitterspul dat ik net in beeld zie
dat bedoel ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zie jij roze boa's en cowboyhoeden dan?.
Oh wacht, we hebben Guido nog niet gezien..even wachten dus
Joanne had iets van 81 kg aan bagage, en moest wat afgevenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:13 schreef just me het volgende:
Hoeveel kg bagage zouden die "dames" bij zich hebben ?
Je geeft zelf het antwoord alquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:14 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft Stervio Aafkut opgemaakt?
Mijn god wat een travobakkus...
Sharon tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:14 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft Stervio Aafkut opgemaakt?
Mijn god wat een travobakkus...
Joan had 120 kilo, maar ze mocht "maar" 80 mee het huis in.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:13 schreef just me het volgende:
Hoeveel kg bagage zouden die "dames" bij zich hebben ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |