81 kilo aan botox mee zekerquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:14 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Joanne had iets van 81 kg aan bagage, en moest wat afgeven

quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:14 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Joanne had iets van 81 kg aan bagage, en moest wat afgeven

Joanne had toch 81 kg.. Zei ze x helemaal in het begin! :pquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:13 schreef just me het volgende:
Hoeveel kg bagage zouden die "dames" bij zich hebben ?

Joanna had toch 81kg? en ze had 40kg mee terug gegeven aan haar moeder. Maar weet niet of die nog bij die 81kg moeten of er vanaf...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:13 schreef just me het volgende:
Hoeveel kg bagage zouden die "dames" bij zich hebben ?

Geen idee, ik heb het niet gezien..vandaar mijn vraag...quote:

quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik MOET wel.. Sterviobommie valt me steeds aan.

ik ook niet, maar dat zal mij een rotzorg wezenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef mootie het volgende:
Ik voel me erg uncool, ik heb heul geen glitterpakjes in mijn kast liggen

Had ik het toch goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:15 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Joanne had toch 81 kg.. Zei ze x helemaal in het begin! :p

Ik dacht Sharon..quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het niet gezien..vandaar mijn vraag...

Valsche nicht issutquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef Day het volgende:
[..]

Het is die toon, hè? Ik zou er ook niet tegen kunnen.
 .
.

En ik durf de komende tijd me niet met zilver op te tutten!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef mootie het volgende:

Ik ook niet dus we hoeven niet erg bezorgd te zijn lijkt mequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat zal mij een rotzorg wezen

zijn geheim is: hij is de tweelingbroer/zus van ......... stervioquote:

Heb je wel neptieten? Dat schijnt ook het een en ander aan glittergebrek op te heffen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef mootie het volgende:

Zij heeft wel de breedste pony die ik ooit gezien heb. Oor tot oor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O, Nu snap ik waarom sofia zo'n dun pruikje heeft.. Er zit nog een heel kapsel onder

Geen neppers, maar ik kan wel wat glitterdeglitter op mijn gezicht kwakken, dat heb ik wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je wel neptieten? Dat schijnt ook het een en ander aan glittergebrek op te heffen.
Of anders travomakeup...

Die noemt men bloempotquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij heeft wel de breedste pony die ik ooit gezien heb. Oor tot oor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |