Als Stervio ernaast staat en hoort dat Alex 50% van de stemmen heeft terwijl hij zelf eruit vliegt mag Alex zich van mij de hele avond op de borst kloppen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:30 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
nja, laura klopt zichzelf niet zo op de borst, alex is de hele tijd zo'n egotripper.... met 50% wordt hij daarin bevestigd en slaat hij daarin helemaal door....
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Drank om verdriet dat Stervio weggaat te verdrinken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als Stervio ernaast staat en hoort dat Alex 50% van de stemmen heeft terwijl hij zelf eruit vliegt mag Alex zich van mij de hele avond op de borst kloppen!.
ook wel een dag of tweequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als Stervio ernaast staat en hoort dat Alex 50% van de stemmen heeft terwijl hij zelf eruit vliegt mag Alex zich van mij de hele avond op de borst kloppen!.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Drank om verdriet dat Stervio weggaat te verdrinken
als het maar een avond zou duren..... die man gaat een grootheidswaanzin leiden....quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bedoelt Laura?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Het hobbelpaard dat GIEDDO vannacht gemaakt heeft?
Je bent in de war met Gerard denk ik..quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
als het maar een avond zou duren..... die man gaat een grootheidswaanzin leiden....
Vind het natuurlijk lijken, net echt paardenhaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef mootie het volgende:
Het is toch ook geen porum, die lange stukken die ineens onder dat haar uitkomen.
Gaan ze eerst dagen deprie zijn behalve wandelend lijk die gaat dan naar huis heeft geen vrienden meer danquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:37 schreef Psychecn het volgende:
Owww als STERVIO toch weg zou gaan................. die koppen van iedereen.
Hoop zo dat het lukt dat stervio gaat.
Wil Alex nog wel ff een eerlijke kans geven.
En ben benieuwd dat als de gayleader gaat wie er dan het voortouw neemt...
Wie wat niet aanraken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:37 schreef jesje1982 het volgende:
zouden ze nog weten dat ze het niet mogen aanraken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |