Zeg ruktokkie, we hebben gisteren allemaal smakelijk gelachen om je vajazzling gedoe maar er is een grens waarbij het leuke overgaat in irritatie...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:19 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Heeft iemand van de bewoners vandaag haar vajazzle bijgewerkt voor de LIVE show?
bijna, zometeen nog even een dochter oppikken van sport, en dan kan alles meteen naar bed en heb ik het rijk alleenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:21 schreef Kliertje41 het volgende:
nog een uurtje voor laifuizending iedereen er klaar voor
Ik heb het gemist kennelijk, maar wat viel er te lachen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg ruktokkie, we hebben gisteren allemaal smakelijk gelachen om je vajazzling gedoe maar er is een grens waarbij het leuke overgaat in irritatie...
Het was ook maar heel kortquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het gemist kennelijk, maar wat viel er te lachen?
Zie je, je kan het wel!quote:
Dat zijn 4 neusgaten, verplaats door de botoxquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef Kliertje41 het volgende:
zijn die deuken bij Jo op der voorhoofd van al die botox spuiten?
Ze zei iets over de shirts die ze hadden gemaakt voor de genomineerdenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze zei iets over de shirts die ze hadden gemaakt voor de genomineerdenNiet heel erg.. maar mocht ze niets over zeggen
of 30 rode broekenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
En Karim heeft weer die rode broek aan
Heeft ie maar 1 broek ofzo?
ik weet niet of ie een saaie lul heeft/isquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef R0T29 het volgende:
bleh, die Saaik heel de tijd Mo aan het kussen. Lekker naar huis vanavond, saaie lul.
schutkleur voor op de bank, valt ie niet zo opquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
Dan kan ie zich in de bank camoufleren en lijkt het of ie alleen een romp heeft, speciaal voor de live uitzendingquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
Gezien de videobeelden denk ik dat Mo niet veel mist als ie het huis uitgaat..quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:26 schreef just me het volgende:
[..]
ik weet niet of ie een saaie lul heeft/is
het vervelende is dat hij straks als servio vertrekt zo'n ego boost krijgt dat ie nog 10x irritanter wordt...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:27 schreef angeljacky het volgende:
lautje heeft zeker een elastiekje waar Alex aan vastzit, hij loopt haar de hele tijd achterna
Ja idd, die AnaLEX moet ook eruit man!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:28 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
het vervelende is dat hij straks als servio vertrekt zo'n ego boost krijgt dat ie nog 10x irritanter wordt...
Dat stemmetje ook echt als ie een grapje maakt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:28 schreef marky het volgende:
Vreselijk weer die Alex die ook iedere keer als hij een grapje maakt zegt dat hij een grapje maakt.
zoals vorige week met Laura bedoel je?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:28 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
het vervelende is dat hij straks als servio vertrekt zo'n ego boost krijgt dat ie nog 10x irritanter wordt...
Dat is omdat de rest het niet snapt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:28 schreef marky het volgende:
Vreselijk weer die Alex die ook iedere keer als hij een grapje maakt zegt dat hij een grapje maakt.
Het grappige is dat het vaak geen grappen zijn, maar hij schrikt van iemands reactie, om dan maar snel "grappie" te roepen..quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:28 schreef marky het volgende:
Dat dus.quote:
nja, laura klopt zichzelf niet zo op de borst, alex is de hele tijd zo'n egotripper.... met 50% wordt hij daarin bevestigd en slaat hij daarin helemaal door....quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
zoals vorige week met Laura bedoel je?
Het hobbelpaard dat GIEDDO vannacht gemaakt heeft?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:31 schreef jesje1982 het volgende:
allemaal naar de mannenslaapkamer er staat dan zo iets in huis, wat ze niet mogen aanraken tot nader order...
Drank om verdriet dat Stervio weggaat te verdrinkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:31 schreef jesje1982 het volgende:
allemaal naar de mannenslaapkamer er staat dan zo iets in huis, wat ze niet mogen aanraken tot nader order...
Als Stervio ernaast staat en hoort dat Alex 50% van de stemmen heeft terwijl hij zelf eruit vliegt mag Alex zich van mij de hele avond op de borst kloppen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:30 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
nja, laura klopt zichzelf niet zo op de borst, alex is de hele tijd zo'n egotripper.... met 50% wordt hij daarin bevestigd en slaat hij daarin helemaal door....
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Drank om verdriet dat Stervio weggaat te verdrinken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als Stervio ernaast staat en hoort dat Alex 50% van de stemmen heeft terwijl hij zelf eruit vliegt mag Alex zich van mij de hele avond op de borst kloppen!.
ook wel een dag of tweequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als Stervio ernaast staat en hoort dat Alex 50% van de stemmen heeft terwijl hij zelf eruit vliegt mag Alex zich van mij de hele avond op de borst kloppen!.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Drank om verdriet dat Stervio weggaat te verdrinken
als het maar een avond zou duren..... die man gaat een grootheidswaanzin leiden....quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bedoelt Laura?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Het hobbelpaard dat GIEDDO vannacht gemaakt heeft?
Je bent in de war met Gerard denk ik..quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
als het maar een avond zou duren..... die man gaat een grootheidswaanzin leiden....
Vind het natuurlijk lijken, net echt paardenhaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef mootie het volgende:
Het is toch ook geen porum, die lange stukken die ineens onder dat haar uitkomen.
Gaan ze eerst dagen deprie zijn behalve wandelend lijk die gaat dan naar huis heeft geen vrienden meer danquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:37 schreef Psychecn het volgende:
Owww als STERVIO toch weg zou gaan................. die koppen van iedereen.
Hoop zo dat het lukt dat stervio gaat.
Wil Alex nog wel ff een eerlijke kans geven.
En ben benieuwd dat als de gayleader gaat wie er dan het voortouw neemt...
Wie wat niet aanraken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:37 schreef jesje1982 het volgende:
zouden ze nog weten dat ze het niet mogen aanraken?
Dat klopt die moet zich dan ook compleet aanpassen en inlikken bij anderen............of vertrekken...........quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Gaan ze eerst dagen deprie zijn behalve wandelend lijk die gaat dan naar huis heeft geen vrienden meer dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |