Heb jij geen klonen dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:42 schreef Samzz het volgende:
Maar ik wil helemaal geen Single identiteit jatten
Wie is Isabelle?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een handtekening van Isabelle.
Pick me, pick me!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:45 schreef Ripley het volgende:
Ik zou wel een dagje willen ruilen met iemand die totaal anders is dan ik. Ik ga even nadenken wie
Er gaat ergens heel ver weg een belletje rinkelen.quote:
Klopt, met een heel beroerd liedje, maar die werkt nu bij mijn cursus en ik ben net ff bij dr langsgeweest om iets op te halen, en dr handtekening staat op de kwitantiequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er gaat ergens heel ver weg een belletje rinkelen.
Hebben we die niet ooit naar het songfestival gestuurd?
Email toe berliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, met een heel beroerd liedje, maar die werkt nu bij mijn cursus en ik ben net ff bij dr langsgeweest om iets op te halen, en dr handtekening staat op de kwitantie.
Ze is.
Ja, diequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Email toe berliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin toch?
Oh, gadverdammequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die.
[ afbeelding ]
Rrrrrrrrrrrrr.
tsk, ze is cute jaquote:
of is heel domquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tsk, ze is cute ja.
Ze heeft me stiekem een hele dure muis meegegeven ipv een cheap-ass ding, she loves me.
Who cares?quote:
Je kon hem gewoon inkoppen en je schiet hem naast het doel!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Who cares?.
Nee, ze vroeg het heel zachtjes of ik er een mighty mouse bij wou ipv de standaard muis met draadje.
Oh ja, niet iedereen heeft de eerdere melding mbt haar meegekregen, ze is hoogzwangerquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kon hem gewoon inkoppen en je schiet hem naast het doel!
Ik weet niet wie van de twee het is, maar die foto is echt niet voordeligquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tsk, ze is cute ja.
Ze heeft me stiekem een hele dure muis meegegeven ipv een cheap-ass ding, she loves me.
Er is weinig te vinden op googlequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wie van de twee het is, maar die foto is echt niet voordelig
Dan nog!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, niet iedereen heeft de eerdere melding mbt haar meegekregen, ze is hoogzwanger.
Er is vast iemand die dat kind erin gestopt heeft, maar mocht ze idd single-mom zijn zou ik voor haar alle principes laten varenquote:
Sja, ik zou het adhv de foto ook nooit gevonden hebben, maar ze heeft van die schitterende priemende heldere oogjes, met een heel lief maar toch ondeugend blikje..quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:26 schreef Ripley het volgende:
een van de twee was ook serveerster op de vijzelgracht. Ik zie het niet hoor hw, maar vinden toch van elkaar dat we een gekke smaak hebben
Het wordt al watquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is vast iemand die dat kind erin gestopt heeft, maar mocht ze idd single-mom zijn zou ik voor haar alle principes laten varen.
Neuh, de volgende cursus valt denk ik wel in dr zwangerschapsverlofquote:
Dat kost bijna geen drol meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef -Engel- het volgende:
Thuis en helemaal beter.....
maar ik wil wel graag wat extra geheugen... ofzo
Vroegah, toen kostte een 1 gig harde schijf nog gewoon 1000 gulden!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kost bijna geen drol meer tegenwoordig.
Guldens oehquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vroegah, toen kostte een 1 gig harde schijf nog gewoon 1000 gulden!
Die goede ouwe tijd!
Wat je niet hebt valt ook niet te stelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:48 schreef xFriendx het volgende:
Gezien dit de Singles reeks is zou het mooier zijn als mensen elkaars hart jatten.
Ben je zo kil?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat je niet hebt valt ook niet te stelen
Wat is er eigenlijk van ze geworden?quote:
Woooow, dat is lang geledenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:56 schreef rubje het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk van ze geworden?![]()
En hieronder de natte droom van (bijna)elke tiener:![]()
Niet alleen Tieners hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:56 schreef rubje het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk van ze geworden?![]()
En hieronder de natte droom van (bijna)elke tiener:![]()
Mijn arme oren!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:13 schreef Yuki het volgende:
Omg, ik ging eens zoeken naar die Double Date.
Vond ik het Nationaal Songfestival..._!
Wat dus inhoudt dat pa mogelijk ook ontslagen kan worden...quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:18 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... er moeten ongeveer 120 mensen uit bij de Grolsch.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Die pakjesVerder niks mis met het uiterlijk van de dames
Ik bedoelde dus het geluid. Damn, wat zongen ze valsquote:
Net alsof live rond deze tijd bij veel artiesten zo zuiver is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoelde dus het geluid. Damn, wat zongen ze vals
Wordt het dan automatisch oké om vals te zingen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof live rond deze tijd bij veel artiesten zo zuiver is.
Spelen ok.. als je niet tegen mij speelt.. maar zingen.. alleen onder de douche voor bepaalde mensenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wordt het dan automatisch oké om vals te zingen?
Je hebt niet helemaal zuiver en gewoon ronduit vals. Damn, mijn arme trommelvliezenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof live rond deze tijd bij veel artiesten zo zuiver is.
Dat zei ik nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wordt het dan automatisch oké om vals te zingen?
Ik heb het toch over vals zingen? Waarom je dan opeens met vals spelen op de proppen komt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Spelen ok.. als je niet tegen mij speelt.. maar zingen.. alleen onder de douche voor bepaalde mensen
Dat weet ik. Maar daarom mag ik toch nog wel vragen of het dat automatisch oké maakt?quote:
Uhu, dat mag hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar daarom mag ik toch nog wel vragen of het dat automatisch oké maakt?
associatiesquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het toch over vals zingen? Waarom je dan opeens met vals spelen op de proppen komt?
Surequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:32 schreef Evie het volgende:
[..]
associatiesHahaha en maar roepen: het was expres dissonant
Geweldigquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:13 schreef Yuki het volgende:
Omg, ik ging eens zoeken naar die Double Date.
Vond ik het Nationaal Songfestival..._!
Het doet gewoon pijn aan je arme oortjes ...quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
SureDie meiden zijn hardstikke toondoof
Zoiets ja. Ik had 'm eigenlijk moeten spoileren he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Het doet gewoon pijn aan je arme oortjes ...
Kunnen ze er geen waarschuwing voor zetten? (nu geluid uit svp)..
Daarom zing ik ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu, dat mag hoor
En gewoon niet zingen als je valt zingt
Had het gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik had 'm eigenlijk moeten spoileren he?![]()
Neequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik had 'm eigenlijk moeten spoileren he?![]()
Oeh, lekker warmquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo lekker douchenEn dan m'n haar fohnen en stijlen en en en
Ik stuur wat denkbeeldige warmte je kant opquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:37 schreef Yuki het volgende:
Goed. Radiator slaat aan. Ik ga een soepje maken en tegen de kachel zitten. Damn wat een kou hier
Jaquote:
Dankquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik stuur wat denkbeeldige warmte je kant op
Picsquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Eerst m'n nieuwe kleren klaarleggen, die wil ik morgen aan
Oooh, dat kan welquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat voor een kleertjes zijn het?Omschrijven mag ook natuurlijk
Het beeld dat ik me erbij vorm is niet erg fraai.. misschien zou een foto beter zijn geweestquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, dat kan welEen tof shirtje van de Vila, beige kleurig met knalroze bloemen erop, een blousje, grijs geblokt met korte pofmouwtjes en een knalroze vestje.
En dat trek je alle 3 aan morgen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, dat kan welEen tof shirtje van de Vila, beige kleurig met knalroze bloemen erop, een blousje, grijs geblokt met korte pofmouwtjes en een knalroze vestje.
Maar dat maakt mij eigenlijk niet zo uit. Ik weet hoe het eruit ziet en ik vind het tofquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Het beeld dat ik me erbij vorm is niet erg fraai.. misschien zou een foto beter zijn geweest
Nee, alleen het grijze blousje en het roze vest.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat maakt mij eigenlijk niet zo uit. Ik weet hoe het eruit ziet en ik vind het tof
[..]
Nee, alleen het grijze blousje en het roze vest.
Doeiquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
* Grrrrrrrr loopt topic binnen, ziet vrouwenpraat over 'kleertjes' en draait om en gaat gamen.
Je snapt hoop ik wel dat er tieten in die kleding komt te zittenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
* Grrrrrrrr loopt topic binnen, ziet vrouwenpraat over 'kleertjes' en draait om en gaat gamen.
Het staat ook heel leuk samenquote:
Jetsers!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt hoop ik wel dat er tieten in die kleding komt te zitten
Beetje jammer dan weer dat er kleding omheen zitquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt hoop ik wel dat er tieten in die kleding komt te zitten
Kleding kan je uitdoenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer dan weer dat er kleding omheen zit
Laat es zien!quote:
Alohaquote:
Mehquote:
Nee, daarvoor moet je maar langskomen hoorquote:
Dat doet hij toch niet en bovendien als hij al komt dan trek jij niets uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je maar langskomen hoor
Daar heb ik toch geen tijd voor, ik zit nu al te slowchatten in wat eigenlijk mijn gaming-tijd voor vandaag wasquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je maar langskomen hoor
Waar bemoei jij je mee?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doet hij toch niet en bovendien als hij al komt dan trek jij niets uit
Ja, zeg! Prioriteiten he!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen tijd voor, ik zit nu al te slowchatten in wat eigenlijk mijn gaming-tijd voor vandaag was
Ik maak simpelweg alleen een constateringquote:
Vreemde constatering, daar jij mij en Grrrrrrrr niet kent.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik maak simpelweg alleen een constatering
Mijn prioriteiten liggen vandaag bij gamen en bier drinken. Aangezien ik over een uurtje of zo dat laatste ga doen moet ik me nu bezig houden met het eerstequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee?
[..]
Ja, zeg! Prioriteiten he!
Same. Zo gamen (Fifa11) met bier en daarna voetbal kijken (wederom met bier).quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn prioriteiten liggen vandaag bij gamen en bier drinken. Aangezien ik over een uurtje of zo dat laatste ga doen moet ik me nu bezig houden met het eerste![]()
Ik heb dus ook heel geen tijd om naar het oosten des lands te komen
Wie had het over vandaagquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn prioriteiten liggen vandaag bij gamen en bier drinken. Aangezien ik over een uurtje of zo dat laatste ga doen moet ik me nu bezig houden met het eerste![]()
Ik heb dus ook heel geen tijd om naar het oosten des lands te komen
Vulgair is goed!quote:
Ik kijk een film. Ik ga zo m'n haar fohnen en stijlen. M'n nagels lakken. En daarna niksenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same. Zo gamen (Fifa11) met bier en daarna voetbal kijken (wederom met bier).
Zo vreemd is het nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vreemde constatering, daar jij mij en Grrrrrrrr niet kent.
Tuurlijk wel, je gaat toch niet iets constateren terwijl je de personen in kwestie niet kent?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo vreemd is het nietmaar het klopt dat ik jullie beide niet ken.
Gelukkig bestaat er ook zoiets als privé op internet.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*wodkaatje aanreikt om te dommelen*
het gaat niet om het wel of niet kennen van een persoon. Het gaat om het feit dat bijna niemand zich zo maar eventjes uitkleed voor een vreemd persoon of eventjes het halve land afreist om iemand te zien strippenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je gaat toch niet iets constateren terwijl je de personen in kwestie niet kent?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan? Vertrouw je voor geen meter
Ik herinner mijn iets met een strijkbout of was jij dat niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Overigens zal ik daarna gewoon een dekentje over je heen gooien zodat je warm blijft.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik herinner mijn iets met een strijkbout of was jij dat niet?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Overigens zal ik daarna gewoon een dekentje over je heen gooien zodat je warm blijft.
Hoe weet jij of Grrrrrrrr voor mij een vreemd persoon is?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
het gaat niet om het wel of niet kennen van een persoon. Het gaat om het feit dat bijna niemand zich zo maar eventjes uitkleed voor een vreemd persoon of eventjes het halve land afreist om iemand te zien strippen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil een nieuw hoofd.... enzo.....
Voor een heel lekker ding... etc. wil ik dat best doen.... maar die motten mij nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
het gaat niet om het wel of niet kennen van een persoon. Het gaat om het feit dat bijna niemand zich zo maar eventjes uitkleed voor een vreemd persoon of eventjes het halve land afreist om iemand te zien strippen
Allebei...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh waarom, binnenkant of buitenkant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh? Bij mij is de boel altijd maar snel uit....quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Allebei...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat mag best hoor
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Allebei...Iedereen zeurt wel eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammerquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor een heel lekker ding... etc. wil ik dat best doen.... maar die motten mij niet
Dat is waarquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet jij of Grrrrrrrr voor mij een vreemd persoon is?
Zoals ik zei, je doet allemaal aannames, die niet eens per definitie correct hoeven te zijn
Natuurlijk niet. En dat soort uitspraken zijn op Fok sowieso niet serieus. Je moet alleen niet zomaar overal vanuit gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammerdat zul je altijd zien
[..]
Dat is waar![]()
Dat neemt niet weg dat jij zo maar even gaat strippen voor Jan en alleman
hij gaat er dus niet zomaar van uit dat jij wel even voor Grrrr gaat strippenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En dat soort uitspraken zijn op Fok sowieso niet serieus. Je moet alleen niet zomaar overal vanuit gaan.
Weet ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En dat soort uitspraken zijn op Fok sowieso niet serieus. Je moet alleen niet zomaar overal vanuit gaan.
Hey Joequote:
Da's maar goed ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hij gaat er dus niet zomaar van uit dat jij wel even voor Grrrr gaat strippen
Even puur uit nieuwsgierigheid, wat is het nut van die laatste toevoeging?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet ikNVM verder
Ik zie liever iemand anders dan jou strippen
dat wordt hier wel eens gezongen... en niet door mijquote:
Hopelijk heeft diegene die ik bedoel de hint doorquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's maar goed ook
[..]
Even puur uit nieuwsgierigheid, wat is het nut van die laatste toevoeging?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat wordt hier wel eens gezongen... en niet door mij
Noem me dom, maar die hint ontgaat me totaal.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk heeft diegene die ik bedoel de hint door
lovende evaluatie en m'n detacheerder is bereid een werkgeversverklaring af te geven, dus kan nu echt werk gaan maken van m'n zoektocht naar een woning. Mailtje is al verstuurd ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey Joe
Hoe is dat gesprek vandaag gegaan?
Nee ik ga niet voor je strippen tijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk heeft diegene die ik bedoel de hint door
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat wordt hier wel eens gezongen... en niet door mij
Wat goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
lovende evaluatie en m'n detacheerder is bereid een werkgeversverklaring af te geven, dus kan nu echt werk gaan maken van m'n zoektocht naar een woning. Mailtje is al verstuurd ook.
Ik zou hem meppen samzzquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem me dom, maar die hint ontgaat me totaal.
Het mooiste is dat ie dan ook met zijn kont gaat schuddenquote:
whahahaha!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het mooiste is dat ie dan ook met zijn kont gaat schudden
WAUW!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
lovende evaluatie en m'n detacheerder is bereid een werkgeversverklaring af te geven, dus kan nu echt werk gaan maken van m'n zoektocht naar een woning. Mailtje is al verstuurd ook.
Waarom?quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat goed
En he, niet je wasmachine in de keuken he
Goed zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zodat is goed nieuws. Succes met je zoektocht naar een nieuw kasteel
Niks mis met een grotere kontquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het mooiste is dat ie dan ook met zijn kont gaat schudden
*MI heeft*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Hij zal het niet van een vreemde hebben tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik zeg ook niet dat er wat mis mee is.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*MI heeft*
Is ze single? Zo ja ga je er werk van maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik hoorde vandaag nog dat zacht heel fijn isquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij zal het niet van een vreemde hebben toch
[..]
*MI heeft*
Oeoeoeoeoeoeoeh!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
I knowquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
*MI heeft*
Maak er werk vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dan heeft hij 2 banen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouquote:
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan heeft hij 2 banen!Welke baan zou beter betalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nope alleen een dikke pensquote:
geen idee en nee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is ze single? Zo ja ga je er werk van maken?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Tegenwoordig noemen ze dat "stevig".
Ergens misschien wel verstandig.quote:
Als je het goed doet nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij aan die tweede alleen geld kwijt raakt
Waar?quote:
Tss, zeurquote:
Oh heet dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Tegenwoordig noemen ze dat "stevig".
wss wel ja, maar dat is niet eens de reden: ze is jonger dan m'n zusje en daar heb ik de grens getrokken.quote:
Ohh, dus DAT was het!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wss wel ja, maar dat is niet eens de reden: ze is jonger dan m'n zusje en daar heb ik de grens getrokken.
In Libië ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Boven mijn woonkamer.... net althans
Hoe jong?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wss wel ja, maar dat is niet eens de reden: ze is jonger dan m'n zusje en daar heb ik de grens getrokken.
Ik welquote:
Is jouw zusje < 18 dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
nee, 6,5 jaar jonger als ik.quote:
Uhuh, echt niks mis mee hoor, alleen denk ik dat ik flink uit verhouding zou zijn met een big butt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik welEn tot nu toe ben ik er blij mee ook
Nou, het komt vooral omdat ik altijd op m'n kont terecht kom als ik van m'n paard stuiterquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, echt niks mis mee hoor, alleen denk ik dat ik flink uit verhouding zou zijn met een big butt.
wat een vreselijke foto van d'r!quote:
Het riekt naar amateurisme deze actie. Fucking telletubby legerquote:
owja, en reden 2: eerst een woning kasteelquote:
Als je zo veel reden kan verzinnen moet ze wel erg leuk zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
owja, en reden 2: eerst een woning kasteel
kan maar één ding tegelijk, dus ik moet keuzes maken.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het riekt naar amateurisme deze actie. Fucking telletubby leger
Hmm, ja... een eigen huis wel handig inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef JoeBravo het volgende:
owja, en reden 2: eerst een woning kasteel
kan maar één ding tegelijk, dus ik moet keuzes maken.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Schade inhalen van mijn jeugdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
pas een week echt serieus aan het zoeken en sinds een paar uur ook de zekerheid dat het überhaupt zin heeft (zonder werkgeversverklaring begin ik niks).quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ja... een eigen huis wel wel handig inderdaad.
Nog geen succes gehad dus op de huizenmarkt?
Is dat leuk dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet de teletubby's gaan kijken
Nee teddy ruckspinofzo
ben vooral erg goed in het verzinnen van uitvluchtenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je zo veel reden kan verzinnen moet ze wel erg leuk zijn
Bewijs maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik bedoel "Lijken" ...
![]()
ik BEN 'n vrouw
Herkenbaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben vooral erg goed in het verzinnen van uitvluchten
Beter dan LAlaquote:
Goeie keuzequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beter dan LAlaen consorten....
![]()
![]()
Eens denken ik was vroeger gek op de A-team, vrouwtje Theelepel
en de smurfen natuurlijk
Net zei je nog van niet dus tja, nu is het ook niet meer duidelijk hequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik bedoel "Lijken" ...
![]()
ik BEN 'n vrouw
Daar heb ik meer informatie voor nodigquote:
Tot nu toe heb vooral de Dubbel & Dwars gedronken en die durf ik wel te bombarderen tot lekkerste bier die ik ooit gedronken heb. Ook de Arkbock is okay maar ik ben niet zo'n heel erge bockliefhebber. De Man & Macht staat hier nog klaar, nog niet aangezeten.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net zei je nog van niet dus tja, nu is het ook niet meer duidelijk he
Je kent de foto's... je hebt op een meet in mijn shirt lopen staren dat lijkt mij voldoendequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
Daar heb ik meer informatie voor nodig
Wat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je kent de foto's... je hebt op een meet in mijn shirt lopen staren dat lijkt mij voldoende
Met alle info die ik heb ga ik er vanuit dat jij een vrouw bentquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je kent de foto's... je hebt op een meet in mijn shirt lopen staren dat lijkt mij voldoende
Oké dan. Zal eraan denken als ik weer wat bier insla. Bock is trouwens ook niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef Watertornado het volgende:
Tot nu toe heb vooral de Dubbel & Dwars gedronken en die durf ik wel te bombarderen tot lekkerste bier die ik ooit gedronken heb. Ook de Arkbock is okay maar ik ben niet zo'n heel erge bockliefhebber. De Man & Macht staat hier nog klaar, nog niet aangezeten.
Maar het is heel "diep", echt heel erg lekker. Zeker een aanrader.
Overigens zijn er ook veel (imperial) stouts tussen. Laat ik dat nu net niet lekker vinden.
True ...quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach een mooi decolleté vraagt daar gewoon om
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
Moet ik het nog gaan uitleggen ook nog ...Nee maar je bent een vrouw dus ik vergeef het jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WT is een nette jongenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En dat heb jij niet gedaan wil je zeggen?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar je bent een vrouw dus ik vergeef het je
Waar is Air als je hem nodig hebtquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En dat heb jij niet gedaan wil je zeggen?
Dit is trouwens ook een imperial stout, maar die fles.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Oké dan. Zal eraan denken als ik weer wat bier insla. Bock is trouwens ook niet echt mijn ding.
Edit: Oh ja, en stouts evenmin.
Op het verjaardagen van mijn fam. vast wel....quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Pratende decolletés... waar vind ik die?
Die fles.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef Watertornado het volgende:
Dit is trouwens ook een imperial stout, maar die fles.
[ afbeelding ]
Gelukkig kun je hem (door de ingelakte kurk) 25 jaar bewaren.
Oh, ze hoeven niet zo groot te zijn hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:30 schreef -Engel- het volgende:
Op het verjaardagen van mijn fam. vast wel....sommige van ons dames hebben een aardige theetafel
(o Man dat klinkt eigenlijk best slecht
)
Meer dan een handvol?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Op het verjaardagen van mijn fam. vast wel....sommige van ons dames hebben een aardige theetafel
(o Man dat klinkt eigenlijk best slecht
)
Oe... dan heb je die hier ook alquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, ze hoeven niet zo groot te zijn hoor.
Hij is vast druk met het bezoek in zijn keldertje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
die is iig wel online, maar misschien is ie afgeleid
Dat was dus ook mijn reactie in de slijterij. En toen moest ik het hebben. En nu ben ik verslaafd.quote:
Net zoals aan Döner?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn reactie in de slijterij. En toen moest ik het hebben. En nu ben ik verslaafd.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die van mijn moeder en zussen niet weeg...., maar zo op het oog Hell Yeahquote:
Zo te horen ben je trots op ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die van mijn moeder en zussen niet weeg...., maar zo op het oog Hell Yeah
Dat zou raar zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Döner zit niet in een fles. Maar morgen weer.
Mijn maat heeft als grap de computermuis van zijn toenmalige stagebegeleider in een wijnfles gedaan. Ik kijk nergens meer van op.quote:
coolquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn maat heeft als grap de computermuis van zijn toenmalige stagebegeleider in een wijnfles gedaan. Ik kijk nergens meer van op.
Oe klinkt als een plan......quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn maat heeft als grap de computermuis van zijn toenmalige stagebegeleider in een wijnfles gedaan. Ik kijk nergens meer van op.
Stagebegeleider was een weekje weg en maat is glasblazer. Het gezicht van die stagebegeleider toen hij terug was was prijsloos, moet ik geloven.quote:
Iedereen is er stil van.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:39 schreef Watertornado het volgende:
Stagebegeleider was een weekje weg en maat is glasblazer. Het gezicht van die stagebegeleider toen hij terug was was prijsloos, moet ik geloven.
Wie is dat dan? En wat moet hij met mijn boobs?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef -Engel- het volgende:
we waren aan het wachten tot onze Boob-man langs zou komen
Helemaal mee eens. Maar dan maar met 2 familieleden...quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:36 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben sowieso trots op mijn fam. het is een maf zooitje, maar ik hoor er wel bij
Heb jij boobs?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie is dat dan? En wat moet hij met mijn boobs?
Jij ...Skatje.... en onze boobies.... (naja die van de dames dan)quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie is dat dan? En wat moet hij met mijn boobs?
Ik beschouw o.a. die van jou als van mij.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef -Engel- het volgende:
Jij ...Skatje.... en onze boobies.... (naja die van de dames dan)
kan toch prima...quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef El_Matador het volgende:
Helemaal mee eens. Maar dan maar met 2 familieleden...
Ja, zeker, relaxed hoor. Mijn zusje en pa zijn op sommige vlakken nog gekker dan ik.quote:
Oh, okequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik beschouw o.a. die van jou als van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |