Laat es zien!quote:
Alohaquote:
Mehquote:
Nee, daarvoor moet je maar langskomen hoorquote:
Dat doet hij toch niet en bovendien als hij al komt dan trek jij niets uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je maar langskomen hoor
Daar heb ik toch geen tijd voor, ik zit nu al te slowchatten in wat eigenlijk mijn gaming-tijd voor vandaag wasquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je maar langskomen hoor
Waar bemoei jij je mee?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doet hij toch niet en bovendien als hij al komt dan trek jij niets uit
Ja, zeg! Prioriteiten he!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen tijd voor, ik zit nu al te slowchatten in wat eigenlijk mijn gaming-tijd voor vandaag was
Ik maak simpelweg alleen een constateringquote:
Vreemde constatering, daar jij mij en Grrrrrrrr niet kent.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik maak simpelweg alleen een constatering
Mijn prioriteiten liggen vandaag bij gamen en bier drinken. Aangezien ik over een uurtje of zo dat laatste ga doen moet ik me nu bezig houden met het eerstequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee?
[..]
Ja, zeg! Prioriteiten he!
Same. Zo gamen (Fifa11) met bier en daarna voetbal kijken (wederom met bier).quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn prioriteiten liggen vandaag bij gamen en bier drinken. Aangezien ik over een uurtje of zo dat laatste ga doen moet ik me nu bezig houden met het eerste![]()
Ik heb dus ook heel geen tijd om naar het oosten des lands te komen
Wie had het over vandaagquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn prioriteiten liggen vandaag bij gamen en bier drinken. Aangezien ik over een uurtje of zo dat laatste ga doen moet ik me nu bezig houden met het eerste![]()
Ik heb dus ook heel geen tijd om naar het oosten des lands te komen
Vulgair is goed!quote:
Ik kijk een film. Ik ga zo m'n haar fohnen en stijlen. M'n nagels lakken. En daarna niksenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same. Zo gamen (Fifa11) met bier en daarna voetbal kijken (wederom met bier).
Zo vreemd is het nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vreemde constatering, daar jij mij en Grrrrrrrr niet kent.
Tuurlijk wel, je gaat toch niet iets constateren terwijl je de personen in kwestie niet kent?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo vreemd is het nietmaar het klopt dat ik jullie beide niet ken.
Gelukkig bestaat er ook zoiets als privé op internet.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*wodkaatje aanreikt om te dommelen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |