Hey Joequote:
Da's maar goed ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hij gaat er dus niet zomaar van uit dat jij wel even voor Grrrr gaat strippen
Even puur uit nieuwsgierigheid, wat is het nut van die laatste toevoeging?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet ikNVM verder
Ik zie liever iemand anders dan jou strippen
dat wordt hier wel eens gezongen... en niet door mijquote:
Hopelijk heeft diegene die ik bedoel de hint doorquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's maar goed ook
[..]
Even puur uit nieuwsgierigheid, wat is het nut van die laatste toevoeging?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat wordt hier wel eens gezongen... en niet door mij
Noem me dom, maar die hint ontgaat me totaal.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk heeft diegene die ik bedoel de hint door
lovende evaluatie en m'n detacheerder is bereid een werkgeversverklaring af te geven, dus kan nu echt werk gaan maken van m'n zoektocht naar een woning. Mailtje is al verstuurd ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey Joe
Hoe is dat gesprek vandaag gegaan?
Nee ik ga niet voor je strippen tijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk heeft diegene die ik bedoel de hint door
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat wordt hier wel eens gezongen... en niet door mij
Wat goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
lovende evaluatie en m'n detacheerder is bereid een werkgeversverklaring af te geven, dus kan nu echt werk gaan maken van m'n zoektocht naar een woning. Mailtje is al verstuurd ook.
Ik zou hem meppen samzzquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem me dom, maar die hint ontgaat me totaal.
Het mooiste is dat ie dan ook met zijn kont gaat schuddenquote:
whahahaha!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het mooiste is dat ie dan ook met zijn kont gaat schudden
WAUW!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
lovende evaluatie en m'n detacheerder is bereid een werkgeversverklaring af te geven, dus kan nu echt werk gaan maken van m'n zoektocht naar een woning. Mailtje is al verstuurd ook.
Waarom?quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat goed
En he, niet je wasmachine in de keuken he
Goed zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zodat is goed nieuws. Succes met je zoektocht naar een nieuw kasteel
Niks mis met een grotere kontquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het mooiste is dat ie dan ook met zijn kont gaat schudden
*MI heeft*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Hij zal het niet van een vreemde hebben tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik zeg ook niet dat er wat mis mee is.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*MI heeft*
Is ze single? Zo ja ga je er werk van maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |