Mijn arme oren!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:13 schreef Yuki het volgende:
Omg, ik ging eens zoeken naar die Double Date.
Vond ik het Nationaal Songfestival..._!
Wat dus inhoudt dat pa mogelijk ook ontslagen kan worden...quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:18 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... er moeten ongeveer 120 mensen uit bij de Grolsch.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Die pakjesVerder niks mis met het uiterlijk van de dames
Ik bedoelde dus het geluid. Damn, wat zongen ze valsquote:
Net alsof live rond deze tijd bij veel artiesten zo zuiver is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoelde dus het geluid. Damn, wat zongen ze vals
Wordt het dan automatisch oké om vals te zingen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof live rond deze tijd bij veel artiesten zo zuiver is.
Spelen ok.. als je niet tegen mij speelt.. maar zingen.. alleen onder de douche voor bepaalde mensenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wordt het dan automatisch oké om vals te zingen?
Je hebt niet helemaal zuiver en gewoon ronduit vals. Damn, mijn arme trommelvliezenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof live rond deze tijd bij veel artiesten zo zuiver is.
Dat zei ik nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wordt het dan automatisch oké om vals te zingen?
Ik heb het toch over vals zingen? Waarom je dan opeens met vals spelen op de proppen komt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Spelen ok.. als je niet tegen mij speelt.. maar zingen.. alleen onder de douche voor bepaalde mensen
Dat weet ik. Maar daarom mag ik toch nog wel vragen of het dat automatisch oké maakt?quote:
Uhu, dat mag hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar daarom mag ik toch nog wel vragen of het dat automatisch oké maakt?
associatiesquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het toch over vals zingen? Waarom je dan opeens met vals spelen op de proppen komt?
Surequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:32 schreef Evie het volgende:
[..]
associatiesHahaha en maar roepen: het was expres dissonant
Geweldigquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:13 schreef Yuki het volgende:
Omg, ik ging eens zoeken naar die Double Date.
Vond ik het Nationaal Songfestival..._!
Het doet gewoon pijn aan je arme oortjes ...quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
SureDie meiden zijn hardstikke toondoof
Zoiets ja. Ik had 'm eigenlijk moeten spoileren he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Het doet gewoon pijn aan je arme oortjes ...
Kunnen ze er geen waarschuwing voor zetten? (nu geluid uit svp)..
Daarom zing ik ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu, dat mag hoor
En gewoon niet zingen als je valt zingt
Had het gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik had 'm eigenlijk moeten spoileren he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |