Gelukkig bestaat er ook zoiets als privé op internet.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*wodkaatje aanreikt om te dommelen*
het gaat niet om het wel of niet kennen van een persoon. Het gaat om het feit dat bijna niemand zich zo maar eventjes uitkleed voor een vreemd persoon of eventjes het halve land afreist om iemand te zien strippenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je gaat toch niet iets constateren terwijl je de personen in kwestie niet kent?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan? Vertrouw je voor geen meter
Ik herinner mijn iets met een strijkbout of was jij dat niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Overigens zal ik daarna gewoon een dekentje over je heen gooien zodat je warm blijft.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik herinner mijn iets met een strijkbout of was jij dat niet?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Overigens zal ik daarna gewoon een dekentje over je heen gooien zodat je warm blijft.
Hoe weet jij of Grrrrrrrr voor mij een vreemd persoon is?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
het gaat niet om het wel of niet kennen van een persoon. Het gaat om het feit dat bijna niemand zich zo maar eventjes uitkleed voor een vreemd persoon of eventjes het halve land afreist om iemand te zien strippen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil een nieuw hoofd.... enzo.....
Voor een heel lekker ding... etc. wil ik dat best doen.... maar die motten mij nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
het gaat niet om het wel of niet kennen van een persoon. Het gaat om het feit dat bijna niemand zich zo maar eventjes uitkleed voor een vreemd persoon of eventjes het halve land afreist om iemand te zien strippen
Allebei...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh waarom, binnenkant of buitenkant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh? Bij mij is de boel altijd maar snel uit....quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Allebei...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat mag best hoor
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Allebei...Iedereen zeurt wel eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammerquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor een heel lekker ding... etc. wil ik dat best doen.... maar die motten mij niet
Dat is waarquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet jij of Grrrrrrrr voor mij een vreemd persoon is?
Zoals ik zei, je doet allemaal aannames, die niet eens per definitie correct hoeven te zijn
Natuurlijk niet. En dat soort uitspraken zijn op Fok sowieso niet serieus. Je moet alleen niet zomaar overal vanuit gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammerdat zul je altijd zien
[..]
Dat is waar![]()
Dat neemt niet weg dat jij zo maar even gaat strippen voor Jan en alleman
hij gaat er dus niet zomaar van uit dat jij wel even voor Grrrr gaat strippenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En dat soort uitspraken zijn op Fok sowieso niet serieus. Je moet alleen niet zomaar overal vanuit gaan.
Weet ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En dat soort uitspraken zijn op Fok sowieso niet serieus. Je moet alleen niet zomaar overal vanuit gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |